Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Leuk Lola!



En Jempo geweldig! Gelukkig hadden jullie wel een leuke stapavondje zo te lezen!



Date is nogsteeds ziek. Ik heb vanochtend een berichtje gestuurd dat ik na werken snel wat soep en medicijn zou af gooien. Ik was ook niet van plan om te blijven. Gewoon om iets te doen. Hij stuurde terug dat hij toch liever alleen wilt zijn. VErder heeft hij sindsdien niks meer gestuurd. Ik snap wel dat hij alleen wilt zijn, maar ik voel me toch een klein beetje gekwetst. En dan wordt ik weer heel onzeker. Dat is en blijft voor mij het moeilijkste deel van daten. Ik weet wat ik voel, maar ik vind het zo moeilijk om hem in te schatten en ik haat dat onzekerheid.



Ok , mijn klaagmomentje is nu ook weer voorbij :-)
Alle reacties Link kopieren
@femme: als ik met het snot voor de ogen, de toiletpot omhelzend ziek zit te zijn, dan denk ik ook dat ik mijn date vriendelijk zou bedanken voor zijn aanbod. Neemt niet weg dat het een heel lief aanbod is, maar misschien is je date er gewoon echt niet aan toe dat jij hem nu al op z'n slechtst ziet..
quote:Treezebees schreef op 20 februari 2017 @ 10:07:

Ik tel de uren af tot ik weer naar huis kan... passen absoluut niet bij elkaar!Hahaha. Sorry dat ik moet lachen. Sterkte Meis.
quote:lola304 schreef op 20 februari 2017 @ 16:28:

Oh Treez wat enorme tegenvaller weer. Bah...ik had zo goede hoop voor je dit keer. Echt jammer voor je. Ben je teleurgesteld?



Jempo wat een geweldig verhaal. Hoe je het opschrijft, is het net of ik het mee beleef. Jammer van zijn lengte



Ik heb vrijdag een date staan. Ik dacht toch maar weer eens te gaan tinderen. Dus vrijdag een date en een lekker lopend gesprek waar iets moeilijker een date mee te plennen is. We zullen zien.Leuk Lola. Ik woensdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 16:16:

[...]





Ja ik krijg net een app'je... "Heeeey waar was je nou ineens zaterdag? Ineens was ik je kwijt! :O"



Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga zeggen...



In het kader van foute antwoorden;

"Ohh, Ik heb zeker over jou heengekeken, zag jou niet meer staan"
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Oh Jempo, wat een verhaal! Die hoort met recht thuis in het minder van Tinder topic ???? Verder wel een leuke stapavond gehad? Ik zou gewoon eerlijk aangeven dat je niet zo'n klik voelde en gezellig met vriendinnen verder bent gaan stappen.



Treez, ik ben nu wel nieuwsgierig hoor... wat was er allemaal zo vreselijk aan dit exemplaar?



Lovestar en Greenbean, ik vind jullie allebei super betrokken op dit forum. Jullie durven jezelf bloot te geven en jullie onzekerheden te bespreken en daarnaast geven jullie vaak uitgebreid reacties op de overige forummers. Toppers zijn jullie! Jammer dat de mannen dat nog niet inzien ????
quote:jaw schreef op 20 februari 2017 @ 17:23:

[...]





In het kader van foute antwoorden;

"Ohh, Ik heb zeker over jou heengekeken, zag jou niet meer staan"Ik vind deze wel briljant!
quote:Waterman26 schreef op 20 februari 2017 @ 16:57:

[...]



Leuk Lola. Ik woensdag.Jeeejjj waterman! Met wie heb jij een date? Leuk leuk, ik ben benieuwd
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 16:16:

[...]





Ja ik krijg net een app'je... "Heeeey waar was je nou ineens zaterdag? Ineens was ik je kwijt! :O"



Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga zeggen...

Eeehh niks als je van hem af wilt

Ik moet overigens wel even opkomen voor ons kleine mensjes heur...

Wij zijn klein maar heus wel fijn. (Ik ben ook niet erg groot/ stond niet vooraan toen de benen uitgedeeld werden)
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 20 februari 2017 @ 17:23:

[...]





In het kader van foute antwoorden;

"Ohh, Ik heb zeker over jou heengekeken, zag jou niet meer staan"
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 15:46:

Lovestar, niet onzeker zijn, volgens mij vinden de meesten hier jou gewoon erg lief hoor

Je komt weliswaar wat wispelturig over maar ik vind je adviezen erg waardevol en je neemt voor iedereen de tijd. Ik ben blij dat je hier meeschrijft!



Ahhww



Wispelturig...Ja dat kan ik mij voorstellen. Weet soms inderdaad niet wat ik wil en ga de ene keer in die flow mee en een andere keer met een andere.
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 15:48:

[...]

Ja, ben daar zelf ook van geschrokken hoor. Ik moet ook zeggen dat ik nog niet eerder zo'n soort relatie heb gehad. En gelukkig duurde dit niet zo lang. Maar je hebt wel gelijk. Ik denk dat ik zo graag wilde, zo erg hoopte dat dit het zou zijn, dat ook echt voelde en daardoor een aantal signalen heb gemist. En niemand is perfect he. Bovendien was vriend in die tijd nog ontzettend lief voor mij. Gedurende die paar dagen weg heeft hij me bedolven met complimentjes, aandacht en liefdesliedjes. Er was dus voor mij niet echt een reden om ergens aan te twijfelen.



Bovendien, wanneer iemand alles afdoet als grapje, zelfs de meest vreemde opmerkingen, wat moet je dan nog denken? Ik vond het een behoorlijke mindfuck eerlijk gezegd. Lag het nou aan mij, aan mijn overgevoeligheid of zit er bij hem een steekje los.

Ik heb gedurende de relatie vooral gedacht dat het aan mij lag. Ik begin nu langzamerhand tot de conclusie te komen dat er eerder met hem iets mis is.



Gelukkig. Want zelfinzicht scheelt een hoop! Ik vind je een lieve, bedachtzame, maar ook een kwetsbare vrouw. Sommige zaken herken ik maar al te goed....



Ik snap je wel. Alles is een 'grapje'. Maar dan nog, je moet grenzen trekken en sommige dingen of op een gegeven moment is het niet 'grappig' meer. En ook jij moet niet te veel twijfelen aan jezelf (!) Juist de kwetsbare mensen twijfelen extreem aan zichzelf of weten extreem goed hun grenzen te bewaken. En een onsensitievelingen zijn grensoverschrijden vaak.



Ik weet wel zeker dat een (groot) deel bij hem lag
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 16:04:

[...]





Nou zal ik dan maar weer even komen binnenvallen met iets luchtigs



Ik had dus een man op tinder ontmoet die mij kriebels in mijn buik bezorgde tijdens het telefoneren en chatten. Hij is acteur Toevallig zou hij zaterdag gaan stappen in de stad waar ik woon (hij heeft vrienden hier). Dus ik m'n vrienden opgetrommeld. We gaan echt nóóit meer stappen. We worden te oud. Maar hey dit was een goed excuus. Ik had al m'n vrienden al foto's laten zien van hoe knap hij was etc.



Ik mezelf eindelijk weer eens uitgebreid geschoren Sexy jurkje aangedaan. Haren gekruld. Eerst moed ingedronken met een paar vriendinnen en toen uiterst alert en met m'n meest sexy loopje de stad in. Ik had al helemaal geidealiseerd hoe we elkaar zouden ontmoeten. Ik kom de kroeg in, hij aan de bar, hij draait zich om... kijkt verbaasd dat ik er ben + dat ik zo knap ben in het echt... ik loop naar hem toe, er is een gigaaantisch connectie en spanning tussen ons.



Het ging zo:

Ik stond in de kroeg en er was een remix van 'ik ben een klein geel visje' ofzo op. Muziek stond kneiterhard en ik stond naast de rookmachine waardoor ik binnen 10 minuten een stem had alsof ik een ketterroker was. Ineens zie ik een grote grijns verschijnen op de gezichten van m'n vrienden, ik vraag waarom ze zo moeten giebelen. Dan word ik op mijn rug getikt. ik draai me om... "hoooooi jeeeeeempooooo!".



Je raadt het al...

HIJ WAS KLEIN

HIJ KWAM NIET EENS TOT M'N SCHOUDER



Ik had expres al geen hakken aangedaan voor het geval dat.



Het ergste was dat hij mij dus helemaal geweldig vond en ik de rest van de avond niet meer van hem af kwam.



Ik ga stuk hier Bedankt voor je verhaal Jemp
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 16:16:

[...]





Ja ik krijg net een app'je... "Heeeey waar was je nou ineens zaterdag? Ineens was ik je kwijt! :O"



Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga zeggen...Ik zag je niet meer
quote:FemmeForte schreef op 20 februari 2017 @ 16:40:

Leuk Lola!



En Jempo geweldig! Gelukkig hadden jullie wel een leuke stapavondje zo te lezen!



Date is nogsteeds ziek. Ik heb vanochtend een berichtje gestuurd dat ik na werken snel wat soep en medicijn zou af gooien. Ik was ook niet van plan om te blijven. Gewoon om iets te doen. Hij stuurde terug dat hij toch liever alleen wilt zijn. VErder heeft hij sindsdien niks meer gestuurd. Ik snap wel dat hij alleen wilt zijn, maar ik voel me toch een klein beetje gekwetst. En dan wordt ik weer heel onzeker. Dat is en blijft voor mij het moeilijkste deel van daten. Ik weet wat ik voel, maar ik vind het zo moeilijk om hem in te schatten en ik haat dat onzekerheid.



Ok , mijn klaagmomentje is nu ook weer voorbij :-)Snap hem en jou wel. Sommige mensen sluiten zichzelf op wanneer ze ziek zijn. Zie maar dat het echt niet aan jou ligt
quote:jaw schreef op 20 februari 2017 @ 17:23:

[...]





In het kader van foute antwoorden;

"Ohh, Ik heb zeker over jou heengekeken, zag jou niet meer staan"Ik ben dus niet de enige die dit dacht
quote:neliba schreef op 20 februari 2017 @ 17:24:

Oh Jempo, wat een verhaal! Die hoort met recht thuis in het minder van Tinder topic ???? Verder wel een leuke stapavond gehad? Ik zou gewoon eerlijk aangeven dat je niet zo'n klik voelde en gezellig met vriendinnen verder bent gaan stappen.



Treez, ik ben nu wel nieuwsgierig hoor... wat was er allemaal zo vreselijk aan dit exemplaar?



Lovestar en Greenbean, ik vind jullie allebei super betrokken op dit forum. Jullie durven jezelf bloot te geven en jullie onzekerheden te bespreken en daarnaast geven jullie vaak uitgebreid reacties op de overige forummers. Toppers zijn jullie! Jammer dat de mannen dat nog niet inzien ????+1

quote:Lovestar schreef op 20 februari 2017 @ 15:32:

[...]





Oké.....Werd een beetje emotioneel van je bericht.......Het raakt een gevoelige snaar. Ik ben gewend, of dat gevoel had ik vroeger met name, dat ik mij vaak onbegrepen voelde. Een kwetsbaarheid van vroeger. Dat is tegenwoordig minder (dankzij therapie ) maar het steekt soms de kop op.



Maar op zich snap ik wel de bezorgdheid van iedereen. Niet om alles weg te relativeren, maar ook wel een beetje realistisch te blijven. Ik ga ervan uit dat weinig mensen dit begrijpen, zo snel het gaat en intens. De manier waarop ik mij hierover uitlaat kan best wel emotioneel instabiel overkomen Ik vind zelf niet dat ik dat ben, maar kan mij voorstellen dat anderen dat denken. Maar dan vul ik het in voor jullie

Ik ben dus best geraakt door deze plotselinge handreiking van jou. Ik ontvang de van harte



Ik ben ook benieuwd! Hij heeft mij al bij uitgenodigd waar ik zijn familie en vrienden ga zien, leuk Hij zou ook vanavond langskomen, maar dat staat inmiddels op losse schroeven omdat we beide moe zijn haha.

Goed dat je het ziet dat je invult, anderen denken toch wat ze zelf willen en dat kan je niet voorkomen door jezelf naar beneden te halen om zo anderen voor te zijn.



Lekker jezelf blijven en doen waar jij je goed bij voelt. En emotioneel stabiel zijn, dat is maar voor heel weinig mensen weggelegd. Alleen kan de 1 beter met emotie omgaan dan de ander. En jij maakt je emoties groot, dus ook de positieve ongetwijfeld. Lekker doen als dat bij je past, maar blijf wel lief en positief naar jezelf.



Ik reageer even kort, verder niet bijgelezen.

Sta op het punt naar de speeddate te gaan! Spannend!
Veel plezier op je speeddate, Eva!



Neliba, wat lief van je, dank je wel



Mijn dag was wel ok, heb wel veel nagedacht maar geen traantjes gelaten. Ik merk wel echt dat ik sinds het uit is gegaan veel minder moe ben. Het vreette energie..

En nu ben ik plannen aan het maken voor mijn verre reis in augustus/september. Ik ga 5 weken weg en ben nu aan het rondkijken waar ik heen zou willen. Waarschijnlijk wordt het Vietnam of Indonesië. Zo fijn om daar plannen voor te maken en me erop te kunnen verheugen
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je zulke plannen maakt voor jezelf GB! Klinkt heerlijk zo'n verre reis:)



Ik heb helemaal kromgelegen om je verhaal Jempo, te mooi wat heb je hem uiteindelijk nog gestuurd?



Hier morgen date! Knappe, grappige vent. Heb er wel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Heb uiteindelijk maar niets meer gestuurd. Denk dat de hint dan het meest duidelijk is.



Wat een boel (blind)dates, wat leuk! Veel plezier!



@greenbean zegt wel genoeg dat het energie vrat! Een relatie moet altijd energie geven, een toevoeging zijn!
Alle reacties Link kopieren
Jammer jempo. Had zn reaktie wel willen horen.



Deze week op vakantie in Oostenrijk. Maar voor zaterdag weer leuk vooruitzicht inclusief nachtje blijven slapen. Derde date nu alweer
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
GB jij vroeg me nog mijn situatie even samen te vatten van begin vorig jaar. In het kort: hij zocht het contact en drong aan op een date, klikte meteen. Een enorme klik hadden we, zelfde humor, zelfde interesses, zelfde vakgebied. We konden urenlang aan een stuk praten en de seks was magistraal. Het was vanaf moment 1 erg intens. Al snel begon hij zich wat terug te trekken, het voelde niet goed. Toen kwam de aap uit de mouw dat hij nog herstellende was van een lange relatie die slecht was afgelopen. Ik was inmiddels al tot over mn oren en in de volle overtuiging dat ik de ware had gevonden, dus ik wilde me wel overal door heen slaan. Hij was echter helemaal niet emotioneel beschikbaar. Het werd allemaal een enorm getouwtrek en heeft uiteindelijk geleid tot een heel lelijke breuk. Pas veel later zag ik dat ik compleet over mijn grenzen heen was gegaan en echt wel verblind was door de situatie. Maar oh wat heb ik er een pijn en verdriet van gehad. Nog nooit zo erg liefdesverdriet ervaren. Achteraf had ik hetzelfde wat jij nu ervaart: heel veel energie over.

Maar het was voor mij ook een keerpunt, stond daarna ineens heel anders in het leven. Daar ben ik wel dankbaar voor, alsof ik even het tegenovergestelde moest ervaren om te kunnen herkennen wat het wél moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha Jempo! Ik ben wel benieuwd eigenlijk,

wil je de naam van die acteur even PB-en

wereldje is nogal klein namelijk
Alle reacties Link kopieren
@Pinda-Kaas wow wat een bijzonder verhaal!



Ik durf zijn naam hier niet te delen, sorry voor mij is het namelijk ook een klein wereldje. Nee ik ben niet een bekende actrice maar toch. Hij overigens ook geen bekende acteur hoor, maar ik vond het wel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven