Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:Jempo schreef op 23 februari 2017 @ 17:47:

@GB Ik hoop dat je van dat geld wat je opzij had gezet voor de fiets iets koopt om jezelf heel erg blij mee te maken.







Wat een enorm goed idee! Ik weet alleen even niet wat ik mezelf zou moeten geven. Of ja, toch wel: ik ben sinds het uitging helemaal in de ban van Eckhart Tolle, heb al zijn boeken en dvd's inmiddels al gekocht Die moet ik dan maar zien als mooie kadootjes aan mezelf.

En dit weekend ga ik er opnieuw tussenuit. Ik vond het zo heerlijk vorige week dat ik het gewoon nog een keer ga doen. Dus ook dat kan ik dan als een kado aan mezelf zien.

Bedankt voor de tip, ik had het niet direct zo bekeken
voor alle dames die het nodig hebben.

Verkijk je niet op het "zaligmakende huisje-boompje-beestje" ik heb het gehad (zonder kinderen dan) maar ik zou het nooit meer terugwillen. Als ik getrouwd was gebleven was ik nooit de persoon geworden die ik nu ben en ervaren wat ik gedaan heb.

Ik vind mezelf nu een veel leuker persoon iig.

Al snap ik wel dat het makkelijk praten is omdat ik het iig gehad heb, m'n woorden zijn vooral bedoeld als een "het komt wel goed schatje" omdat ik er een beetje van schrik hoe sip de berichten klinken.

Ik ken jullie niet maar op papier vind ik jullie toppers
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 23 februari 2017 @ 18:38:

[...]

Wat een enorm goed idee! Ik weet alleen even niet wat ik mezelf zou moeten geven. Of ja, toch wel: ik ben sinds het uitging helemaal in de ban van Eckhart Tolle, heb al zijn boeken en dvd's inmiddels al gekocht Die moet ik dan maar zien als mooie kadootjes aan mezelf.

En dit weekend ga ik er opnieuw tussenuit. Ik vond het zo heerlijk vorige week dat ik het gewoon nog een keer ga doen. Dus ook dat kan ik dan als een kado aan mezelf zien.

Bedankt voor de tip, ik had het niet direct zo bekeken



Nou weet je hoe ik op die tip kwam...



Niet lachen maar

Ik heb gisteren mezelf nieuwe lingerie cadeau gedaan.

Heel stom misschien maar op de één of andere manier associeer ik bepaalde dingen toch echt met ex. Net als jij met die fiets waarschijnlijk. En mijn ex was helemaal geen lingerieman, maar toch.



Toen het uitging heb ik ook als eerst een nieuw matras gekocht héél stom maar het moest echt want ik kon er niet van slapen.



Ik heb er geen verklaring voor, maar ik voel me nu zoveel vrijer in mijn nieuwe lingerie Mijn vriendinnen lachten me echt uit, want ik heb niemand om het aan te showen momenteel en mijn oude lingerie is echt nog best prima maargoed... Ik denk nu echt waarom heb ik dit niet direct gedaan toen het uitging!
Alle reacties Link kopieren
@stellar Mooi!



Ik heb nooit huisje-boompje-beestje gehad, maar wel een vriend gehad waarmee ik een toekomst zag. Hij werd op een gegeven moment ziek, dus dat heb ik ook allemaal meegemaakt. Die fase had ik liever willen missen, maar ik heb mezelf daardoor wel enorm goed leren kennen en het heeft me wel gemaakt tot wie ik nu ben. En ook nu het uit is maak ik een enorme groei door. Dus in die zin heb ik niet het gevoel dat ik stilsta als single. Ik ontwikkel mezelf echt. Maar ik vond mezelf ook een fantastisch leuke vriendin en die 'Jempo' mis ik ook weleens.
Haha Jempo, ik vind het een geniaal idee! Ik kocht juist een nieuwe matras toen we net wat hadden. Dit was de eerste man waarbij het een probleem was dat ik 2 losse matrassen had We ergerden ons er dood aan dat we tijdens de seks iedere keer in die kier terechtkwamen, dus heb ik een nieuwe matras gekocht. Op zich niet erg want die oude waren al meer dan 15 jaar oud, maar beetje omgekeerde als bij jou.

Nieuwe lingerie kocht hij ook voor mij, dat zou ik nu niet zo snel voor mezelf kopen.



Ik heb zojuist mijn hotel geboekt en heb ontzettend veel zin in dit weekend. Ik zit wederom op een prachtige plek en dicht bij een grote stad waar ik op zaterdag wellicht nog wat leuke spulletjes voor mezelf kan kopen. En verder wil ik vooral buiten in de natuur zijn, een boekje lezen, lekker eten en een rondje joggen. Me-time!
Alle reacties Link kopieren
wat super greenbean! Geniet ervan! :D
quote:FemmeForte schreef op 23 februari 2017 @ 14:52:

Lovestar mag je gerust zeggen hoor! Ik ben van mijzelf niet zo, en ik ben heel verbaasd over mijn emoties de laaste dagen en schaam me ook een klein beetje ervoor, maar dat neemt niet weg dat ik het allemaal wel heel heftig vond en het zwaar had. Mijn gevoelens telt ook, ook al zijn ze een beetje onredelijk. Ik hield al mijn onzekerheden best wel lang in, omdat ik hem niet wou afschrikken.



We willen verder ja, maar hoe en wat weten we nog niet. Hoervoor moeten we elkaar eerst zien en een goed gesprek hebben. We zullen zien.



Gelukkig Ik voelde mij een beetje rot hierover. Mooi om te lezen dat je hierbij wel stil bij kan staan.



En om je bij te vallen, ik begreep wel waarom dat je die emoties had. Was alleen verbaasd over de heftigheid ervan. Kan ik eruit halen dat je geleerd heb dat je niet te lang moet rondlopen met onzekerheden?
quote:Mimo87 schreef op 23 februari 2017 @ 16:30:

Wat mij trouwens ook hielp: ik heb tijdje bij een soort arbo coach gelopen omdat ik heel erg ziek ben geweest en moest reïntegreren op werk. We hadden het toen over m'n toekomst en ook het willen hebben van een liefde. En in tegenstelling tot alle anderen sprak zij de grootste angst uit: misschien is er inderdaad wel niemand voor je. Maar dat hoeft niet het einde van jouw wereld te betekenen.

Keihard, maar wel waar denk ik, je focus verspreiden helpt jezelf ook .Waar.
Wow, er is weer veel bijgeschreven

Mooi om de gesprekken te lezen en hoe mooi en fijn het topic is geworden



Herkenbaar de gesprekken over datemoe zijn, niet zo happy single zijn en wat voor impact dat heeft.

Ik herken het deels, maar sinds ik gelukkig ben met mijzelf en goed in mijn vel zit heb ik weinig last van. Dat is denk ik wel waar het wringt, graag een relatie willen, maar niet lukken. Dat vreet aan je. Maar om een leuke relatie te hebben, helpt het als je lekker in je vel zit. Tja.



@Lola

Geen 'wanhoop' berichtjes sturen.....Jij verdient echt beter!



@Pkm

Mooi om te lezen dat jij over groot zelfinzicht beschik.



@Neliba

Leuk om te lezen dat we vergelijkbare gedachtegangen heb en op een bepaalde manier in het daten en liefde gebeuren staan.
quote:Jempo schreef op 23 februari 2017 @ 20:36:

[...]





Nou weet je hoe ik op die tip kwam...



Niet lachen maar

Ik heb gisteren mezelf nieuwe lingerie cadeau gedaan.

Heel stom misschien maar op de één of andere manier associeer ik bepaalde dingen toch echt met ex. Net als jij met die fiets waarschijnlijk. En mijn ex was helemaal geen lingerieman, maar toch.



Toen het uitging heb ik ook als eerst een nieuw matras gekocht héél stom maar het moest echt want ik kon er niet van slapen.



Ik heb er geen verklaring voor, maar ik voel me nu zoveel vrijer in mijn nieuwe lingerie Mijn vriendinnen lachten me echt uit, want ik heb niemand om het aan te showen momenteel en mijn oude lingerie is echt nog best prima maargoed... Ik denk nu echt waarom heb ik dit niet direct gedaan toen het uitging!
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 23 februari 2017 @ 15:06:

Ik herken dat single zijn gevoel ook wel. Ben ook al heeeeel lang single. Iedereen gaat settelen of gaat van relatie naar relatie. Soms zijn ze lelijker, mentaal instabiel, arm, maar wél een relatie. En ik als 'normaal' persoon niet. Steeds dates die het nét niet waren of helaas niet wederzijds gevoel. Steeds een deuk oplopen na op zich een leuke date. Ook nu het buiten slechter weer is en je alleen op de bank zit. Bovendien ben ik werkloos dus kom niet echt meer onder de mensen. Mannen schrikken vaak toch als ze horen dat ik geen baan heb, ook zeggen ze van niet. Kom de laatste tijd ook steeds vaker dezelfde mensen tegen op datingapps, het voelt allemaal aan alsof er geen progressie in zit. Elke dag dat ik nog steeds single ben voelt aan alsof het einde nooit in zicht is. Stuur zelf soms -heel zielig en waarom weet ik eigenlijk niet- berichtjes naar ex-dates in de hoop opnieuw af te spreken. Maar als ze je niet moeten, moeten ze je niet.



Oké bovenstaande klinkt best wanhopig, maar zo voelt het wel. Daten hoort leuk te zijn, maar is het niet altijd. Soms stuur ik heel casual naar iemand of ie plannen heeft vanavond maar ze hebben geen zin om af te spreken of laten wel weten wanneer maar hoor je verder nooit meer wat van.



Ik zie mijzelf schrijven, 3 maanden in de geschiedenis!

Ook dat op een zaterdag avond alleen thuis zitten omdat 'de rest' koppel dingen aan het doen is, heel herkenbaar.

Inmiddels weer aan het werk en dat scheelt enorm, hoop voor jou dat je gauw iets bemachtigd :-)

Je voelt je nóg minder interessant doordat je geen werk hebt.

Ik kom niet met het cliché dat je nog jong bent, daar koopt niemand iets voor want nu en op dit moment heb je er mee te maken en voelt het klote.

Ik ben dan een stukje ouder en of het door het weer hebben van werk komt weet ik niet maar ik lijk er wat meer berusting in te krijgen.



Zonde om al die single vrouwen zo te lezen, genoeg single kerels met hetzelfde issue... maarja, die chemie he.

Sterkte knuffel voor diegene die het kunnen gebruiken.
Als je alleen thuiszit omdat de rest "koppel"-dingen aan het doen is dan is het harder tijd voor nieuwe vrienden dan voor een nieuwe date...
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal mee eens. Ik heb best single vrienden maar die heb ik later opgeduikeld (vanwege dus gebrek aan single vrienden) en we zijn niet super close. Als ik bier wil drinken in de kroeg zijn ze top maar soms wil ik lekker thuis rondhangen en een film kijken. Dat doe ik dan liever met m'n goede vriendinnen en die zijn dan niet beschikbaar. Dan ben ik liever avondje alleen.
Alle reacties Link kopieren
@greenbean: de kier is een herkenbaar probleem, heb alle oude viva topics al doorgespit voor tips, maar ik denk dat ik ook een nieuw matras moet aanschaffen. Op de een of andere manier eindig ik altijd in die kier



@jempo: helemaal niet stom hoor! Ik koop af en toe ook een mooi setje, puur voor mezelf. Voelt heel vrouwelijk en misschien juist doordat het geen 'doel' heeft maar gewoon voor mezelf is. Bovendien verkiezen de meeste mannen die ik ken geen lingerie boven welk setje dan ook, dus you go girl
Sinds een lange tijd ging ik weer swipen op Tinder....Het aanbod valt mij zo tegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 februari 2017 @ 10:15:

Sinds een lange tijd ging ik weer swipen op Tinder....Het aanbod valt mij zo tegen Hier precies hetzelfde... de afgelopen maanden was het echt 3x niks en het lijkt of ze alleen maar lelijker worden
Ik vind er wel leuke mannen bijzitten, maar contact maken en houden gaat soms wat moeizaam. Ik heb nu 3 potentiele dates, maar ik heb twijfels over 2 daarvan. Met die ene met de jeep ga ik zeker wel daten, daar ben ik erg benieuwd naar. Hij stuurde me net nog een berichtje wanneer het me uitkwam.

Die andere 2, mjaw.. Ik heb van de een het idee op zoek te zijn naar een ONS en de ander is een beetje plakkerig, stuurde me vanochtend om 7:30 uur al een berichtje. Leuk, dat enthousiasme maar ik heb 's ochtends echt geen tijd om uitgebreid te tinderen. Vraag me dan ook af wat iemand denkt en verwacht? Valt me op dat veel mannen nog een hoop zouden kunnen leren over vrouwen en daten.

De date van eergisteren zei dat zijn dochter later ook nog langs zou komen, want die was toch in de buurt En ook al was ze wat ouder, zoiets doe je toch niet??
En dan vraag je of iemand rookt en dan zegt hij: vroeger wel, nu niet meer, alleen nog af en toe op feestjes.

Is het nou ja of nee? Ik vind roken echt een no-go en wil echt geen vriend die rookt, ook niet af en toe. Want dat af en toe blijkt dan toch weer vaker te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoon hartstikke een ja! Gadver, ik vind roken anno 2017 echt zo'n afknapper.
Ik ook!
quote:Jempo schreef op 24 februari 2017 @ 11:56:

[...]





Hier precies hetzelfde... de afgelopen maanden was het echt 3x niks en het lijkt of ze alleen maar lelijker worden



Drama

Hoe werkt dat met een nieuw profiel? Misschien dat het helpt.
quote:greenbean schreef op 24 februari 2017 @ 12:24:

Ik vind er wel leuke mannen bijzitten, maar contact maken en houden gaat soms wat moeizaam. Ik heb nu 3 potentiele dates, maar ik heb twijfels over 2 daarvan. Met die ene met de jeep ga ik zeker wel daten, daar ben ik erg benieuwd naar. Hij stuurde me net nog een berichtje wanneer het me uitkwam.

Die andere 2, mjaw.. Ik heb van de een het idee op zoek te zijn naar een ONS en de ander is een beetje plakkerig, stuurde me vanochtend om 7:30 uur al een berichtje. Leuk, dat enthousiasme maar ik heb 's ochtends echt geen tijd om uitgebreid te tinderen. Vraag me dan ook af wat iemand denkt en verwacht? Valt me op dat veel mannen nog een hoop zouden kunnen leren over vrouwen en daten.

De date van eergisteren zei dat zijn dochter later ook nog langs zou komen, want die was toch in de buurt En ook al was ze wat ouder, zoiets doe je toch niet??Doe gewoon waar je zin in heb Vraag die ene of hij op zoek is naar een ONS en zeg tegen die andere dat je niet zo van het Tinderen ben 's ochtends vroeg. Of beter nog, trek je er niks van aan
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar heb ik nou weer niet zo'n moeite mee. Ik rook zelf niet, nooit gedaan ook. Maar ik zou een leuke man niet laten lopen omdat 'ie toevallig rookte. Slechte gewoontes kunnen worden afgeleerd toch? Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit een vriend / scharrel heb gehad die rookte; misschien dat ik er dan heel anders over zou denken. Maar op dit moment is het niet bij voorbaat een no go.



GB: jammer dat je nu al twijfelt over twee matches. Voor mijzelf geldt: als ik bij voorbaat al twijfel, ga ik niet op date. Ik heb een druk leven en ik ben erg gesteld op mijn spaarzame vrije avondjes. Dan vind ik het zonde om die te besteden aan een man die ik blijkbaar toch niet echt leuk vind. Ik weet ook van mezelf dat ik dan niet onbevooroordeeld zo'n avond in ga en dat helpt natuurlijk ook niet mee om er alsnog een positieve draai aan te geven



Iemand nog date plannen dit weekend??
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 23 februari 2017 @ 16:05:

Ik wilde het vanmorgen overmaken, maar bedacht me dat ik met een duur ticket naar Mallorca zit en dat dat ex zijn schuld is. Dus ik heb niets overgemaakt en ga dat ook niet doen

Maar je gaat wel, toch? Waarom moet hij dan betalen voor jou?

Zijn enige zonde is dat hij niet echt verliefd is geweest, maar heeft het toch een kans gegeven. Jij ook, tegen beter weten in. In die zin valt jullie evenveel te "verwijten".

Het lijkt er op deze manier op dat hij ergens voor moet boeten. Laat los.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Goh GB, dat zijn dochter even binnenspringt vind ik niet zo erg hoor. Jullie leren elkaar pas kennen en ze is blijkbaar volwassen. Wat gaat ze zien? Haar vader die een glas drinkt en een babbeltje doet met een vrouw. Hij gaat jou niet voorstellen als zijn nieuw lief. Gewoon als iemand die op bezoek is.

Anders is het bij mensen die pas gescheiden zijn met jonge kinderen die nog dingen te verwerken hebben en niet goed gaan begrijpen wat die vreemde vrouw daar doet.

Ik woon samen met mijn volwassen zoon. Zou het niet constant doen maar hij zou er niet raar van opkijken mocht ik een Tinderdate uitnodigen voor een glas/film/etentje of whatever bij ons thuis. En misschien komt hij dan na het sporten naar huis douchen, komt even in de woonkamer gedag zeggen om dan weer te vertrekken naar zijn vrienden... Ik zie het probleem niet echt, ik ben jaren single, hij weet dat ik date en gunt me veel plezier en liefst zelfs een vent. We zijn volwassen mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven