Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Pf even niet gekeken en weer een hoop gebeurt hier!



Ik heb me nu iets mee gemaakt, wil ik toch even delen. Wordt in de supermarkt aangesproken door een jongen die vraagt of ik bij sportschool die en die sport. Uhm ja, jij ook? Ja dus, hij dacht me daar al eens gezien te hebben. Begint hij vervolgens een heel verhaal over dat hij vroeger dik was geweest en daar best wel persoonlijke problemen door had gekregen... Maar nu was hij veel aan het sporten. Ik moest meteen foto's zien van hoe hij vroeger was. korte versie, allerlei problemen kwamen er voorbij, hij benoemde zelfs nog even dat hij niet was zoals andere mannen, hij had bijv ook meer tijd nodig in de slaapkamer dan een "normale man". en hij eindigde zijn betoog met ja als je geen problemen hebt met mijn persoonlijke issues dan kunnen we misschien een keer thee gaan drinken?



Tsja, ik heb maar netjes bedankt en onder het mom van sorry ik heb een relatie het gesprek afgekapt... Maar dacht achteraf wel even van uhm wtf was dit?? word je een x aangesproken....
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Sun. Eh.. apart ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 09:26:

Pf even niet gekeken en weer een hoop gebeurt hier!



Ik heb me nu iets mee gemaakt, wil ik toch even delen. Wordt in de supermarkt aangesproken door een jongen die vraagt of ik bij sportschool die en die sport. Uhm ja, jij ook? Ja dus, hij dacht me daar al eens gezien te hebben. Begint hij vervolgens een heel verhaal over dat hij vroeger dik was geweest en daar best wel persoonlijke problemen door had gekregen... Maar nu was hij veel aan het sporten. Ik moest meteen foto's zien van hoe hij vroeger was. korte versie, allerlei problemen kwamen er voorbij, hij benoemde zelfs nog even dat hij niet was zoals andere mannen, hij had bijv ook meer tijd nodig in de slaapkamer dan een "normale man". en hij eindigde zijn betoog met ja als je geen problemen hebt met mijn persoonlijke issues dan kunnen we misschien een keer thee gaan drinken?



Tsja, ik heb maar netjes bedankt en onder het mom van sorry ik heb een relatie het gesprek afgekapt... Maar dacht achteraf wel even van uhm wtf was dit?? word je een x aangesproken....Haha, had hij de ellende achterwege gelaten had je vast afgesproken. Nu klinkt het wel heel dramatisch idd. Toch leuk om te lezen die supermarkt verhalen. Had het laatst zelf in de sportschool dat ik iemand aansprak. Leuk gekletst, maar ze was getrouwd. Dacht ik nog bij mezelf (ja, ik lees het minnaar topic ook)nou en, je kunt toch vreemd gaan. Erg hoor, dat Viva forum
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Fijn Eva!!
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen met leuke dates of potentieel relatie materiaal, wat super fijn! Hoop dat jullie er van genieten! Geeft toch wel hoop dat het echt een keer moet lukken he, als je maar vol houd! ;)



Ik moet ook maar weer eens een tandje bijschakelen denk ik, heb ook wel weer zin om niet te veel na te denken en gewoon wat verschillende type mannen te daten... beetje erachter komen wat nu echt bij me past en gewoon een leuke tijd hebben!
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 25 april 2017 @ 09:31:

[...]



Haha, had hij de ellende achterwege gelaten had je vast afgesproken. Nu klinkt het wel heel dramatisch idd. Toch leuk om te lezen die supermarkt verhalen. Had het laatst zelf in de sportschool dat ik iemand aansprak. Leuk gekletst, maar ze was getrouwd. Dacht ik nog bij mezelf (ja, ik lees het minnaar topic ook)nou en, je kunt toch vreemd gaan. Erg hoor, dat Viva forum



Hihi nou misschien wel, maar dit was eigenlijk echt bizar! Maar goed ook dat hij meteen alles op tafel gooide, ik wou nog net niet wegrennen... :P



Haha maar goed dat je het dacht en niet gezegd hebt ;)
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 09:35:

[...]





Hihi nou misschien wel, maar dit was eigenlijk echt bizar! Maar goed ook dat hij meteen alles op tafel gooide, ik wou nog net niet wegrennen... :P



Haha maar goed dat je het dacht en niet gezegd hebt ;)

Ja idd.



Gisteren ineens weer een match en eigenlijk gelijk een leuk NIET seksueel getint gesprek. Avonds kwam ze gelijk van, hoezo op whatsapp beter leren kennen, ik spreek liever gelijk af. Dus zaterdag weer een date gepland staan. Ben benieuwd, ze zit wel op de grens van leeftijd die ik in mn hoofd heb (of eigenlijk er net over), dus maar even aankijken. Ook het feit dat ze bewust geen kinderen heeft is altijd wel een dingetje voor me. Kan iemand zich dan indenken dat mijn kids altijd voor gaan en altijd op de eerste plaats staan. Maar ik laat het maar even gebeuren.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Robertooooh, ik ben toch wel benieuwd hoe oud je dan bent en wat jij op het randje vind?



Ik denk dat als iemand bewust kinderloos is het niet zo hoeft te zijn dat diegene dat niet snapt. Ze zal vast genoeg mensen in haar omgeving hebben met kinderen ;) En het lijkt me toch logisch dat kinderen altijd voor gaan? Zo hoort het iig wel...
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral benieuwd hoe Robertooo er uit ziet als hij zoveel last heeft van seksueel getinte berichten van vrouwen. Maar hij is de casanova van deze VIVA-kroeg ofzo? Hahahhahahah
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 25 april 2017 @ 09:59:

Ik ben vooral benieuwd hoe Robertooo er uit ziet als hij zoveel last heeft van seksueel getinte berichten van vrouwen. Maar hij is de casanova van deze VIVA-kroeg ofzo? HahahhahahahOei, proef ik hier een spoortje jaloezie?
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 10:05:

[...]





Oei, proef ik hier een spoortje jaloezie?

Ja, kilometers jaloezie hier. Slapeloze nachten, groene monsters, gekrenkt ego etc.



Nee, ik probeer de regulars te kennen in deze reeks hahhahaha

en vond het opmerkelijk dat een man zoiets zegt
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben zoveel mannen hele slechte kwaliteit foto's erop staan? Mijn god, het lijkt soms net alsof die foto's zijn gemaakt met de eerst uitgevonden mobiel allertijden. Je kunt de pixels gewoon tellen
Alle reacties Link kopieren
hihi ja Anna, of alleen maar groepsfoto's... alsof je dan toevallig precies weet om wie het gaat...? Die gaan allemaal naar links! Net zoals mannen met vissen, paarden of foto's van alleen kinderen....



vooral dat laatste ook... WHY zet je je kind op Tinder???
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 09:50:

Robertooooh, ik ben toch wel benieuwd hoe oud je dan bent en wat jij op het randje vind?



Ik denk dat als iemand bewust kinderloos is het niet zo hoeft te zijn dat diegene dat niet snapt. Ze zal vast genoeg mensen in haar omgeving hebben met kinderen ;) En het lijkt me toch logisch dat kinderen altijd voor gaan? Zo hoort het iig wel...

Ik ben 47 zelf en mijn gevoelsgrens ligt op 51/52, echter kan dat niet ingesteld worden. Het is tot 49 per jaar en dan 55+, dus komen ook dames van in de 60 voorbij. Niks mis mee, maar niet helemaal waar ik naar zoek.



Eens met je tweede stuk hoor. Maar niet iedereen is even empathisch als het om kinderen gaat, dus zou iig een gesprekspunt voor mij zijn als ik verder zou willen met een vrouw dan alleen een leuke zoen of sexdate. Je weet nooit hoe dingen gaan lopen.



Bukewsky, je mag jaloers zijn hoor, geen probleem. Als het maar geen obsessie wordt. Ik sta de laatste weken ook wel eens met verbazing terug te kijken naar hoe dingen lopen momenteel. Had twee jaar geleden niet verwacht dat ik op mijn leeftijd zo seksueel actief zou zijn, maar geniet er met volle teugen van momenteel. Zal vast wel weer een keer terugkeren op aarde en iets rustiger worden, of het bij wat minder verschillende vrouwen houden. Weet niet of ik ooit nog helemaal monogaam wil blijven.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 25 april 2017 @ 09:59:

Ik ben vooral benieuwd hoe Robertooo er uit ziet als hij zoveel last heeft van seksueel getinte berichten van vrouwen. Maar hij is de casanova van deze VIVA-kroeg ofzo? HahahhahahahExcuus, ik had dit niet mogen zeggen
Alle reacties Link kopieren
Oh ja de vissen foto's, daar hoorde ik vriendinnen weleens over, ik ben ze zelf nog geen enkele keer tegengekomen



Wel zie ik soms een echt leuke man, met leuke foto's en dan ineens is de laatste foto zo'n poserende foto in de spiegel met ontbloot bovenlijf (en soms nog erger, helemaal naakt met een hand voor de private parts).

Dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer, soms zit ik nog weleens van "zal ik...." maar die mannen zijn in mijn hoofd toch een bepaald soort type, dus die gaan uiteindelijk toch naar links.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_02 schreef op 25 april 2017 @ 11:07:

Oh ja de vissen foto's, daar hoorde ik vriendinnen weleens over, ik ben ze zelf nog geen enkele keer tegengekomen



Wel zie ik soms een echt leuke man, met leuke foto's en dan ineens is de laatste foto zo'n poserende foto in de spiegel met ontbloot bovenlijf (en soms nog erger, helemaal naakt met een hand voor de private parts).

Dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer, soms zit ik nog weleens van "zal ik...." maar die mannen zijn in mijn hoofd toch een bepaald soort type, dus die gaan uiteindelijk toch naar links.Zulke foto's zijn echt een afknapper idd
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_02 schreef op 25 april 2017 @ 11:07:

Oh ja de vissen foto's, daar hoorde ik vriendinnen weleens over, ik ben ze zelf nog geen enkele keer tegengekomen



Wel zie ik soms een echt leuke man, met leuke foto's en dan ineens is de laatste foto zo'n poserende foto in de spiegel met ontbloot bovenlijf (en soms nog erger, helemaal naakt met een hand voor de private parts).

Dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer, soms zit ik nog weleens van "zal ik...." maar die mannen zijn in mijn hoofd toch een bepaald soort type, dus die gaan uiteindelijk toch naar links.Hahaha ja precies! Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt, dat begrijp ik ook wel... Het lijkt ook wel of er steeds meer mannen 50 tinten grijs hebben gekeken, zie ook regelmatig verzoekjes voor BDSM langskomen of dat mannen een leuke vrouw zoeken voor bezoek aan parenclub... Fijn dat ze daar zo open en eerlijk over zijn, maar toch een beetje gek als je dan iemand tegen komt die je kent :P
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_02 schreef op 25 april 2017 @ 10:30:

Waarom hebben zoveel mannen hele slechte kwaliteit foto's erop staan? Mijn god, het lijkt soms net alsof die foto's zijn gemaakt met de eerst uitgevonden mobiel allertijden. Je kunt de pixels gewoon tellen

Dat is voor vrouwen niet veel anders hoor :D



Foto's die er uitzien alsof ze met een tosti-ijzer zijn genomen. (anno 2017, come on!)

Foto's met zoveel filters dat je het gevoel hebt dat je naar een anime figuur kijkt.

Foto's met kinderen, of erger, alleen maar foto's van kinderen/huisdieren/eten.

Groepsfoto's waarbij je moeten raden wie het is.

Foto's met zonnebril.

Foto's die als bewijs dienen voor de wijnverslaving in haar profieltekst.

Alleen maar sport of vakantiefoto's kunnen ook in het rijtje.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Eva, dat is goed nieuws! Wat heerlijk voor je!



Ginerva, ik vind die opmerking naar Roberto onder de gordel. Iedereen mag zelf bepalen hoe met eigen seksualiteit om te gaan. Als het om volwassenen gaat die zelf de bewuste keuze maken, waarom zou je er een oordeel over hebben? Leef en laat leven!



Ik heb nog steeds niks gehoord van date. Ik laat het ook gaan. Heb eindelijk Matthew Hussey opgezocht op youtube. Wat een eyeopener!

Ik mis het swipen wel, moet echt afkicken. Maar ik merk dat ik nog even geen zin heb in daten. Ben ook met wat persoonlijke dingen bezig wat ik op dit moment belangrijker vind.
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 07:45:

Oh joepie! Op mijn werk is een reorganisatie aan de gang. Heb hier kort wat over verteld. Zonet mail gelezen dat ik nog een jaar mag blijven!

Daarna hopelijk een vast contract binnen slepen. Geweldig wakker worden Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Wat super super fijn!!! Wat een leuk bericht!
quote:Eva- schreef op 25 april 2017 @ 08:15:

Nee niet doen inderdaad. Bij ons was het vanaf september en ik ben er zo min mogelijk mee bezig geweest. Al bleef het af en toe knagen.

Hopelijk voor jou net zulk goed nieuws!Ik heb volgende week een soort functioneringsgesprek, hopelijk word ik daar wat wijzer van maar ik vrees dat ze pas duidelijkheid gaan geven op het moment dat de contracten verlengd gaan worden en dat is pas in oktober.
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 09:26:

Pf even niet gekeken en weer een hoop gebeurt hier!



Ik heb me nu iets mee gemaakt, wil ik toch even delen. Wordt in de supermarkt aangesproken door een jongen die vraagt of ik bij sportschool die en die sport. Uhm ja, jij ook? Ja dus, hij dacht me daar al eens gezien te hebben. Begint hij vervolgens een heel verhaal over dat hij vroeger dik was geweest en daar best wel persoonlijke problemen door had gekregen... Maar nu was hij veel aan het sporten. Ik moest meteen foto's zien van hoe hij vroeger was. korte versie, allerlei problemen kwamen er voorbij, hij benoemde zelfs nog even dat hij niet was zoals andere mannen, hij had bijv ook meer tijd nodig in de slaapkamer dan een "normale man". en hij eindigde zijn betoog met ja als je geen problemen hebt met mijn persoonlijke issues dan kunnen we misschien een keer thee gaan drinken?



Tsja, ik heb maar netjes bedankt en onder het mom van sorry ik heb een relatie het gesprek afgekapt... Maar dacht achteraf wel even van uhm wtf was dit?? word je een x aangesproken....Wauw
quote:Sun87 schreef op 25 april 2017 @ 09:33:

Voor iedereen met leuke dates of potentieel relatie materiaal, wat super fijn! Hoop dat jullie er van genieten! Geeft toch wel hoop dat het echt een keer moet lukken he, als je maar vol houd! ;)



Ik moet ook maar weer eens een tandje bijschakelen denk ik, heb ook wel weer zin om niet te veel na te denken en gewoon wat verschillende type mannen te daten... beetje erachter komen wat nu echt bij me past en gewoon een leuke tijd hebben!True
quote:Robertooooh schreef op 25 april 2017 @ 09:43:

[...]



Ja idd.



Gisteren ineens weer een match en eigenlijk gelijk een leuk NIET seksueel getint gesprek. Avonds kwam ze gelijk van, hoezo op whatsapp beter leren kennen, ik spreek liever gelijk af. Dus zaterdag weer een date gepland staan. Ben benieuwd, ze zit wel op de grens van leeftijd die ik in mn hoofd heb (of eigenlijk er net over), dus maar even aankijken. Ook het feit dat ze bewust geen kinderen heeft is altijd wel een dingetje voor me. Kan iemand zich dan indenken dat mijn kids altijd voor gaan en altijd op de eerste plaats staan. Maar ik laat het maar even gebeuren.



Wat anders dan anders, wat leuk Roberto

En leeftijd zegt niet zoveel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven