Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
En knap hoeft voor mij ook niet altijd "standaard" knap te zijn. Bestaat dat eigenlijk wel? Want iedereen vind iets anders knap inderdaad.

Maar ik zie weleens "echt knappe" mannen op Tinder, die dan alleen maar geposeerde selfies hebben en waar verder niet echt uitstraling bij zit. Dat doet me dan ook niks. Dan een andere man die misschien minder standaard knap is, maar wel hele leuke foto's heeft of een bepaalde uitstraling, daar word ik dan veel vrolijker van.
quote:RoseMexicali schreef op 29 april 2017 @ 00:44:

Maar zijn er echt leagues een persoonlijkheden, gaat ook niet meer over een klik?Natuurlijk gaat het in eerste instantie over een klik, en kunnen ook tegenpolen elkaar aantrekken, maar als ik bijvoorbeeld een heel sprankelend en spontaan iemand tegenkom, denk ik wel al snel dat ik die niet kan 'krijgen'. Zelf ben ik nogal ingetogen, en terughoudend in het begin. Ik ben niet iemand die direct heel enthousiast op iedereen afstapt, ik tast het altijd eerst even af. Dan denk ik: Waarom zou zo'n sprankelend en spontaan iemand moeite willen doen om mij uit mijn schulp te krijgen, als ze ook tien andere mensen kunnen aanspreken die wel meteen spontaan terug doen?
Dina80, wat klink je rot over jezelf. Ingetogen zijn in het begin is toch niks mis mee?

En sprankelende en spontane mensen willen misschien wel een wat rustigere type naast hen. Dat kan je toch nooit weten?



Iedereen is anders. Nivea! (Niet Invullen Voor Een Ander)

Wees blij met wie je bent, daar ligt de sleutel. Accepteer dat je een kat uit de boom kijker bent. Dan zullen anderen dat ook echt doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 april 2017 @ 21:02:

[...]





Vitaminen?Leuke, spontane en stralende vrouwen zijn als de juiste vitaminen
Alle reacties Link kopieren
Out of my league, hmm..

Ik schaar mij onder 'wel ok en leuke uitstraling'.

Heel mooie/knappe en enorm zelfverzekerde vrouwen swipe ik naar links omdat ze wel 'beter' kunnen krijgen in de visvijver.

Iemand met een leuke uitstraling en wat te melden in een profieltekst spreekt mij eerder aan.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Eva, dina80.

Iedereen is anders en iedereen heeft zn eigen charmes en onhebbelijkheden. Ik zoek niet naar een specifiek type. Ik voel tijdens de date een klik of niet. En de ene keer is die klik intenser dan de andere. Heeft niet met het type te maken, maar meer met beider gevoelens in dat moment op die plek. En tot aan de date hoop ik altijd redelijk veel app contact te hebben. Maar heb losgelaten daar altijd op te focussen.



Ik heb trouwens niets met kastjes of league of welke vorm van plaatsen ook. Swypen is een moment opname. En je weet nooit of iemand ook naar rechts swyped als jij dat doet. Ik swype naar rechts op een glimlach, op een uitdrukking, op tekst, maar bijna niet op uiterlijk. Kan nooit helemaal natuurlijk want het blijven wel foto's
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Eva- schreef op 29 april 2017 @ 09:23:

Dina80, wat klink je rot over jezelf. Ingetogen zijn in het begin is toch niks mis mee?

En sprankelende en spontane mensen willen misschien wel een wat rustigere type naast hen. Dat kan je toch nooit weten?



Iedereen is anders. Nivea! (Niet Invullen Voor Een Ander)

Wees blij met wie je bent, daar ligt de sleutel. Accepteer dat je een kat uit de boom kijker bent. Dan zullen anderen dat ook echt doen.Lief van je. Er is inderdaad niets mis met ingetogen zijn. je kunt inderdaad nooit weten of iemand misschien wel een rustiger iemand naast zich wil hebben. Het is dan ook niet zo dat ik het nooit 'probeer' bij de meer spontane en sprankelende types, maar ik voel me dan toch onzeker.
quote:Robertooooh schreef op 29 april 2017 @ 12:30:

Eens met Eva, dina80.

Iedereen is anders en iedereen heeft zn eigen charmes en onhebbelijkheden. Ik zoek niet naar een specifiek type. Ik voel tijdens de date een klik of niet. En de ene keer is die klik intenser dan de andere. Heeft niet met het type te maken, maar meer met beider gevoelens in dat moment op die plek. En tot aan de date hoop ik altijd redelijk veel app contact te hebben. Maar heb losgelaten daar altijd op te focussen.

Ik heb zelf ook niet een specifiek type waar ik op val. Het is maar net dat 'iets' wat iemand heeft, en wat soms niet eens uit te leggen of aan te wijzen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 29 april 2017 @ 01:22:

Damn ik ben gewoon verwend na al dat geswype in Athene met al die mooie mannen met gespierde lichamen in zwembroek, baarden en tattoos....



Vind nu helemaal niks meer leuks hier... moet afkicken... Ik heb zowaar weer een match op Tinder.... met een mooie gespierde Croaat die hier niet al te ver vandaan werkt
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 29 april 2017 @ 12:26:

[...]





Leuke, spontane en stralende vrouwen zijn als de juiste vitaminen Dat vind ik een leuke uitspraak
Alle reacties Link kopieren
Het is rustig op dategebied hier?



Ik ben er ook even niet uit...ben alleen vanavond (geen kids) maar ook geen date...weet t even niet..



Man met leuke kuiltjes die ik graag wilde ontmoeten, heeft nu weer een paar leuke berichtjes gestuurd, zegt dat hij niet zo goed in zn vel zit en een weekje op vakantie gaat, en daarna met me uit wilt...



Grappige man...mijn nummer gegeven en gezegd dat ik een drankje wil drinken met hem...zie dat hij dat berichtje nog niet heeft gelezen, dus ben benieuwd wat het wordt.



Tindermatches zijn over het algemeen niet erg spraakzaam...



Drenthe maar even opzij gelegd, komt niet veel zinnigs meer uit



Man van het lange gesprek ga ik over een week weer mee afspreken



Wild Card...misschien app ik hem nog even voor vanavond ...hahaha



NIEUW: Zeeland...Tinder match, heel lekker ding, leuk gesprek...even kijken wat dat wordt.



AL met al genoeg matches maar geen concrete date...



En over een league...te knap gaat bij mij naar links, maar wat is knap, dat is voor iedereen anders...ik zet mezelf in het hokje, leuke uitstraling, niet onwijs knap maar wel leuk en kan goed babbelen...geen 13 in een dozijn type...
noppes
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het ook rustig, Tinder nog steeds niet, terwijl ik eigenlijk gewoon wel wil. Maar ik zit ook nog steeds in die welbekende dip, niks loopt vanzelf, twijfel of ik er wel op de juiste manier in sta, voel jaloezie omdat het anderen zo makkelijk lijkt af te gaan, kortom, ik zit niet lekker in mijn vel.



Mijn date was 3 weken geleden, en ondanks dat hij aangegeven heef weer af te willen spreken, neemt hij geen initiatief. Had gezegd dat ik vrij was dit weekend en hij zou er op terugkomen omdat hij al wat had staan maar dat het nog niet bevestigd was. Had meer niks gehoord dus heb gezegd dat ik andere plannen heb gemaakt. Daar reageerde hij weer teleurgesteld op. Dat begrijp ik dan niet.



Over league gesproken, ik vind mezelf best een lekker ding en als ik anderen moet geloven ben ik een hele leuke vrouw. Ik val zelf op ook op intelligentie en looks, maar omdat ik zelf een potje van mijn studietijd heb gemaakt, en zwaar onder mijn niveau werk, voel ik me vaak onzeker bij mannen die "succesvol" zijn en heb het idee dat ze out of my league zijn. Rationeel gezien is dat natuurlijk onzin, ik selecteer ook niet zo in hokjes. Het is mijn eigen onzekerheid.
quote:Dreamchild schreef op 29 april 2017 @ 16:21:

[...]



Ik heb zowaar weer een match op Tinder.... met een mooie gespierde Croaat die hier niet al te ver vandaan werkt Ohh waar??
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 29 april 2017 @ 18:42:

[...]





Ohh waar?? Tegen de Duitse grens aan
Alle reacties Link kopieren
1x is wel genoeg
quote:Corona74 schreef op 29 april 2017 @ 18:01:

Mijn date was 3 weken geleden, en ondanks dat hij aangegeven heef weer af te willen spreken, neemt hij geen initiatief. Had gezegd dat ik vrij was dit weekend en hij zou er op terugkomen omdat hij al wat had staan maar dat het nog niet bevestigd was. Had meer niks gehoord dus heb gezegd dat ik andere plannen heb gemaakt. Daar reageerde hij weer teleurgesteld op. Dat begrijp ik dan niet.Onbegrijpelijk zijn dat soort dingen inderdaad. Ik heb zelf zulke situaties ook meerdere malen meegemaakt, en nooit kunnen uitvinden welke redenatie daar nou precies achter ligt.
quote:Dreamchild schreef op 29 april 2017 @ 16:21:

[...]



Ik heb zowaar weer een match op Tinder.... met een mooie gespierde Croaat die hier niet al te ver vandaan werkt Spannend!
quote:max schreef op 29 april 2017 @ 17:16:

Al met al genoeg matches maar geen concrete date...Misschien dan toch met die grappige man zodra hij het bericht leest.
quote:Dreamchild schreef op 29 april 2017 @ 19:21:

[...]



Tegen de Duitse grens aan Hmm beetje uit de buurt. Dat is jammer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 29 april 2017 @ 18:01:

Bij mij is het ook rustig, Tinder nog steeds niet, terwijl ik eigenlijk gewoon wel wil. Maar ik zit ook nog steeds in die welbekende dip, niks loopt vanzelf, twijfel of ik er wel op de juiste manier in sta, voel jaloezie omdat het anderen zo makkelijk lijkt af te gaan, kortom, ik zit niet lekker in mijn vel.



Mijn date was 3 weken geleden, en ondanks dat hij aangegeven heef weer af te willen spreken, neemt hij geen initiatief. Had gezegd dat ik vrij was dit weekend en hij zou er op terugkomen omdat hij al wat had staan maar dat het nog niet bevestigd was. Had meer niks gehoord dus heb gezegd dat ik andere plannen heb gemaakt. Daar reageerde hij weer teleurgesteld op. Dat begrijp ik dan niet.



Over league gesproken, ik vind mezelf best een lekker ding en als ik anderen moet geloven ben ik een hele leuke vrouw. Ik val zelf op ook op intelligentie en looks, maar omdat ik zelf een potje van mijn studietijd heb gemaakt, en zwaar onder mijn niveau werk, voel ik me vaak onzeker bij mannen die "succesvol" zijn en heb het idee dat ze out of my league zijn. Rationeel gezien is dat natuurlijk onzin, ik selecteer ook niet zo in hokjes. Het is mijn eigen onzekerheid.



Mijn ervaring is dat het mannen vaak niet zoveel uitmaakt wat voor opleiding je gedaan hebt, maar ik snap dat de onzekerheid rot is.



En 3 weken is wel lang hoor, ik zou dan gelijk denken dat iemand of toch niet zo geïnteresseerd is, of veel minder behoefte heeft aan samenzijn dan ik. Allebei niet zo ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zit niet in de Randstad
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 29 april 2017 @ 18:01:

Mijn date was 3 weken geleden, en ondanks dat hij aangegeven heef weer af te willen spreken, neemt hij geen initiatief. Had gezegd dat ik vrij was dit weekend en hij zou er op terugkomen omdat hij al wat had staan maar dat het nog niet bevestigd was. Had meer niks gehoord dus heb gezegd dat ik andere plannen heb gemaakt. Daar reageerde hij weer teleurgesteld op. Dat begrijp ik dan niet.



Over league gesproken, ik vind mezelf best een lekker ding en als ik anderen moet geloven ben ik een hele leuke vrouw. Ik val zelf op ook op intelligentie en looks, maar omdat ik zelf een potje van mijn studietijd heb gemaakt, en zwaar onder mijn niveau werk, voel ik me vaak onzeker bij mannen die "succesvol" zijn en heb het idee dat ze out of my league zijn. Rationeel gezien is dat natuurlijk onzin, ik selecteer ook niet zo in hokjes. Het is mijn eigen onzekerheid.



Lijkt er op of diegene jou als 'reserve' heeft voor het geval andere leuke matches niet af willen spreken.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik de boot voor een date/contact wel eens af heb gehouden als er een potentieel leuker persoon voorbij kwam waar ik mee in gesprek was.

Als dat niets werd dan had ik nog iets achter de hand, klinkt best fout maar dat was mijn sloer periode na mijn relatie.

Als hij jou echt ziet zitten dan was hij met een voorstel gekomen, als ik een vrouw echt leuk vind dan kom ik echt wel met een voorstel.



Zorgt jouw onzekerheid voor een bepaalde uitstraling Corona?

Als jouw omgeving dat zegt dan mag je het aannemen maar jammer dat de matches dan uit blijven.

Persoonlijk voel ik mij pas onzeker bij een 'succesvol' iemand als diegene ook echt laat merken ze toch wel echt van hoger niveau is.

En over dat puntje niveau ben ik eerder al eens kritisch geweest, ik gedraag mij ook niet anders naar mensen die 'minder succesvol' dan mij zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:max schreef op 29 april 2017 @ 17:16:

Het is rustig op dategebied hier?



Wild Card...misschien app ik hem nog even voor vanavond ...hahaha

.



Bij mij wel momenteel.



Uhm, we worden graag geïnformeerd over de update
Alle reacties Link kopieren
quote:Dina80 schreef op 29 april 2017 @ 20:12:

[...]



Misschien dan toch met die grappige man zodra hij het bericht leest.



Yes, grappige man heeft berichtje gelezen en wil graag wat drinken met me!

Ben zo benieuwd,... ik heb met hem een zeldzaam leuk gesprek gevoerd via de app...we hebben dezelfde soort humor,

en hij woont ook nog vlakbij... Hoop dat hij net zo leuk is in het echt....
noppes
quote:max schreef op 29 april 2017 @ 20:53:

[...]





Yes, grappige man heeft berichtje gelezen en wil graag wat drinken met me!

Ben zo benieuwd,... ik heb met hem een zeldzaam leuk gesprek gevoerd via de app...we hebben dezelfde soort humor,

en hij woont ook nog vlakbij... Hoop dat hij net zo leuk is in het echt....Heb je ook al een foto van hem gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven