Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Eva- schreef op 23 maart 2017 @ 12:42:

Oh Noor wat heerlijk! Fijn zeg.



En nee, ik vind het verschrikkelijk en oerlelijk. Mijn god, viel bijna van mijn stoel toen hij dat vertelde. Z'n knappe gezicht verknoeien. En daarnaast gelijk ook gedachten: wat zal mijn omgeving vinden.

Maar merk nu dat ik toch tegen een tekortkoming van mijzelf aanloop en ik geen partner naast mij zie met zulke piercings. Er is nog geen draagvlak na twee dates voor mij om daar wat mee te doen bij mijzelf.

Naast dat ik al twijfels heb omdat de diepgang nog uitblijft. Ik laat het nog op z'n beloop geloof ik. Maar ben minder enthousiast.



Hier dus ook.....Hij heeft het nog niet gedaan, dus wie weet.



Ik zou inderdaad goed bij jezelf nagaan wat je zou willen. Op zijn beloop laten is prima. Je ziet wel
quote:CherokeeRose1977 schreef op 23 maart 2017 @ 12:48:

Piercings ben ik ook niet van behalve in de oren.



Tattoos daarentegen... maar dan wel mooie, niet van die prikkeldraad enzo. Maar een sleeve kan ik zeker wel waarderen.



Hebben jullie btw nog veel gesprekken lopen op Tinder? Bij mij is t een beetje magertjes. Vooral mannen die opeens niet meer reageren. Of überhaupt niet reageren als ik als 1e contact heb gemaakt.



Bak ellende

2 hele matches, 30 seconden later weer ontheft. Ik ben er voorlopig weer klaar mee!
Ja of van die mannen die zelf een gesprek beginnen, je chat even, stelt een vraag en dan is t stil!



Ik heb ook niet heel veel matches. Wel nog heel veel van toen ik in Londen was maar daar heb ik niks aan.



Swype ook heel weinig naar rechts.



Heb natuurlijk wel mijn student maar vergroot liever wel mijn opties Zou hem denk wel graag als exclusieve FWB willen maar daarvoor moet ik m wat vaker zien enzo...
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook stil! Nu ben ik zelf ook niet echt actief want weinig zin. Maar ik heb nog genoeg matches staan en die zeggen ook niks uit zichzelf.

Mijn date appte gister nog maar daar verwacht ik ook niks meer van. Saaaai hoor haha!

Nee ik vind saai wel even prettig eigenlijk.
Misschien moeten wij vrouwen gewoon een mannen actie doen en alles blindelings naar rechts swypen voor een half uurtje ofzo
Alle reacties Link kopieren
Haha! Oké, ik doe wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Veel geschreven hier, ga ook even bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer bijgelezen, duurde even maar had wat paginas in te halen. Afgelopen paar dagen gehiked en uren en uren in de bus gezeten.



GB, geniet ervan zoals de rest ook zegt, maar wanneer er gevoelens komen van jouw kant, probeer die wel zolang mogelijk onder de motorkap te houden. Voor mij zou het een enorme alarmbel zijn dat hij daarna wel relaties heeft gehad,maar allemaal kort. Zou denken dat hij nog niet helemaal klaar is voor een relatie. Denk dat daten met deze man enorm kan gaan duren en je echt veel geduld nodig hebt. Maar misschien zit ik er naast.



Oef een koeienbel zou ik ook niet mooi vinden. Ik zou even afwachten tot die gezet is hoe het staat.

Tattoos enz moet ik niks van hebben, vind dat enorme afknapper!



Iemand postte een site met vragen, ik vraag soms wel eens van zulke vragen, niet alleen bij dates maar ook gewoon bij anderen, heb je echt leuke gesprekken door!
Robinson, wat een gaaf leven heb jij zeg! In welk land zit je nu? Top dat je hier nog altijd trouw komt reageren

Je woorden hebben me wel aan het denken gezet moet ik zeggen. Hij had het niet alleen over zijn ex-vrouw, maar ook over zijn ex-vriendin. Over de laatste was hij verre van positief, maar om het daar nou op een 1e of 2e date over te hebben... ik vond dat eerlijk gezegd wel een beetje raar. Aan de andere kant zegt hij ook dat hij graag weer een relatie wil, dat hij met de juiste ook graag weer zou samenwonen.De intentie is er dus wel.

Maar ik denk dat ik de bal op dit moment bij hem moet leggen en dat ik alleen de rol van onweerstaanbare vrouw moet spelen waarbij ik het zoeken van contact aan hem overlaat. Zolang het leuk is is het leuk en zodra het dat niet meer is stop ik ermee. Zo ver ben ik inmiddels ook wel weer.
1 keer is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik voel echt nooit de behoefte om exen te bespreken tijdens een date...zelfs niet mijn ex die nog steeds mijn beste vriend is. Dat ik van later zorg...we zijn al zo lang uit elkaar dat het geen issue hoeft te zijn. Ik wil wel graag weten hoe lang ze single zijn. En als ze slecht over de ex praten is dat voor mij ook geen pluspunt.



Bij mannen die de behoefte voelen hun ex wel te bespreken gaat bij mij in ieder geval wel een belletje rinkelen. Zeker als het meerdere malen gebeurd. Heb zelfs een keer een hele fotopresentatie gekregen. Heb vriendelijk meegekeken en was er direkt klaar mee.
Eens met Corona. Exen is bij mij ook totaal geen onderwerp van gesprek. En nu ik je zo lees GB snap ik je alarmbellen. Daarnaast vind ik het ook gekunsteld om onweerstaanbare vrouw te spelen.

Wees gewoon jezelf. Iemand die jou leuk vindt om wie je bent is toch veel leuker dan nu al gelijk in aanpas gedrag te vallen omdat hij deze dingen gezegd heeft.



Las ik niet dat jij dicht bij jezelf wilde blijven dit keer? Of was dat iemand anders.

Je klinkt in elk geval nu al verwijderd van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
GB, ik zit nu in Guatemala, morgen ga ik naar Antigua en dan ergens volgende week naar Honduras. Volgens reisadvies gevaarlijkste land tot nu toe, maarja zal wel zien.

Om eerlijk te zijn vind ik dat ook raar dat hij zn exen gaat bespreken. Ik begrijp dat jullie nog maar paar dates hebben gehad? Sowieso om dan ook al je hele levensverhaal op tafel te hebben gegooid over je huwelijk vind ik wel wat snel.

Lijkt erop alsof hij alle relaties daarna gaat vergelijken met zn ex vrouw. Uit je verhalen komt het echt op me over dat hij zn huwelijk nog niet heeft verwerkt/afgesloten. Het is aan jou om te beslissen of dat je hierop wil wachten. Ik denk dat je je moet voorbereiden op een hoop verhalen over zn huwelijk. Zijn die exen daarna allemaal zelf opgestapt omdat ze niet langer als praatpaal wilden fungeren misschien? Ook een optie nog.



Nog 3 weken en dan zie ik mn date eindelijk na 3 maanden chatten. Hoop maar dat ik niet ga tegenvallen dan
Alle reacties Link kopieren
Robinson wat gaaf!



GB ik heb t wel over mijn ex. Hij speelt nog een rol in mijn leven vanwege mijn zoon maar ik ga niet in op details over onze scheiding. Wel dat er goed contact is. Dat stemt mannen vaak gerust ????



Ik kom even binnenvallen. Sorry daarvoor. Ik app nu anderhalve week met een man. Hij lijkt me heel leuk, al is de afstand wel een ding. Maar wat verder een afknapper is is dat hij me echt werkelijk echt de hele dag door appt. Fotos van zijn bord spaghetti, nieuwe schoenen van zijn zoon, de file waar hij in staat plus dan nog alle welterusten leukerd ????????????om 22.30 en standaard om 0615 goedemorgen ??T is weer ma/di/woe etc. Tussendoor dr nodige selfies (" mmm ik drink mijn eerste kop koffie") en updates van zijn to do lijst ("ik kom net ui bad met lavendel olie") i don't care echt! Ken die man niet maar ondertussen weet ik wel zijn hoe zij, deze overvloed aan app ellende. Daar reageerde hij dan weer super relaxt op en begreep me. Dus geen welterusten app meer gehad!

Ik merk t vaker dat er een soort app relatie op wordt gestart. Ik ga daar nooit in mee, vind dat zo needy.

Nu twijfel ik. Ik kijk ff wat t contact verder doet. Misschien was dat een reality check voor hem.

Herkennen jullie dit of ben ik de enige die dit een afknapper vind!
Alle reacties Link kopieren
quote:Petite_max schreef op 24 maart 2017 @ 02:38:

Robinson wat gaaf!



GB ik heb t wel over mijn ex. Hij speelt nog een rol in mijn leven vanwege mijn zoon maar ik ga niet in op details over onze scheiding. Wel dat er goed contact is. Dat stemt mannen vaak gerust



Ik kom even binnenvallen. Sorry daarvoor. Ik app nu anderhalve week met een man. Hij lijkt me heel leuk, al is de afstand wel een ding. Maar wat verder een afknapper is is dat hij me echt werkelijk echt de hele dag door appt. Fotos van zijn bord spaghetti, nieuwe schoenen van zijn zoon, de file waar hij in staat plus dan nog alle welterusten leukerd met kussmileys om 22.30 en standaard om 0615 goedemorgen met zon Smileys T is weer ma/di/woe etc. Tussendoor dr nodige selfies (" mmm ik drink mijn eerste kop koffie") en updates van zijn to do lijst ("ik kom net ui bad met lavendel olie") i don't care echt! Ken die man niet maar ondertussen weet ik wel zijn hoe zijn leven er uit ziet door deze overvloed aan app ellende. Daar reageerde hij dan weer super relaxt op en begreep me. Dus geen welterusten app meer gehad! Haha!

Ik merk t vaker dat er een soort app relatie op wordt gestart. Ik ga daar nooit in mee, vind dat zo needy.

Nu twijfel ik. Ik kijk ff wat t contact verder doet. Misschien was dat een reality check voor hem. En anders dikke houdoe.m

Herkennen jullie dit of ben ik de enige die dit een afknapper vind!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha vind dat eerlijk gezegd meer passen bij gedrag van een vrouw ofzo.

Ik zou daar ook wel op afknappen. Is toch vermoeiend zo? Wat wil hij dan dat je antwoordt?Net zoals op FB, als mensen zulke statussen posten blokkeer ik die allemaal. Of met 2 van die glazen drinken dat ze op terras zitten ofzo.
quote:Eva- schreef op 23 maart 2017 @ 21:49:

Eens met Corona. Exen is bij mij ook totaal geen onderwerp van gesprek. En nu ik je zo lees GB snap ik je alarmbellen. Daarnaast vind ik het ook gekunsteld om onweerstaanbare vrouw te spelen.

Wees gewoon jezelf. Iemand die jou leuk vindt om wie je bent is toch veel leuker dan nu al gelijk in aanpas gedrag te vallen omdat hij deze dingen gezegd heeft.



Las ik niet dat jij dicht bij jezelf wilde blijven dit keer? Of was dat iemand anders.

Je klinkt in elk geval nu al verwijderd van jezelf.



Tja je hebt helemaal gelijk hoor. Ik fietste gisteren naar huis en toen speelde bovenstaande ook door mijn hoofd. Ik dacht: met deze man is de kans op drama groot. Wil ik dat? Had ik me niet voorgenomen alleen nog maar met mannen te daten die emotioneel beschikbaar zijn? Ik snap overigens best dat hij over zijn ex-vrouw praat: ze hebben samen een zoon en hebben nog veel contact. Maar dat hij ook veel over zijn ex-vriendin praat begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik weet bijvoorbeeld van haar dat ze jaloers was, afhankelijk en veel jonger dan mijn date. Wie het uitgemaakt heeft weet ik niet, maar ik denk dat dat date was. Deze relatie duurde niet langer dan een jaar geloof ik en ik vermoed zo dat date wat verbitterd is omdat hij zijn vrouw voor haar verlaten heeft en dat het vervolgens niets bleek te zijn.

Weet het verder ook niet, misschien moet ik het een volgende keer eens vragen. Of hij de boel wel verwerkt heeft. Maarja, dan wordt het meteen weer zo zwaar hè?



Ik ga in ieder geval even goed nadenken of ik nog verder ga daten of het hierbij wil laten. Of dat ik ermee doorga voor de seks en de spanning en verder niets.
quote:Robinson schreef op 24 maart 2017 @ 01:26:

GB, ik zit nu in Guatemala, morgen ga ik naar Antigua en dan ergens volgende week naar Honduras. Volgens reisadvies gevaarlijkste land tot nu toe, maarja zal wel zien.

Gaaf! Maar pas goed op jezelf. Zuid-Amerika is nou niet per se het veiligste continent, maar dat zal je zelf ook wel weten. Desalniettemin is het altijd verstandig voorzichtig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha erg irritant is dat Petite_max. Maar als iemand zo is, dan zal dat ook niet helemaal veranderen denk ik. Voor mij wel een reden om niet te gaan daten met iemand, kan daar helemaal niet tegen.

Ik heb er nu een die wel heel weinig appt haha. Steeds denk ik dat ik er niks meer van ga horen en dat dat dan oké is en dan krijg ik ineens weer een appje. Hij appt wel uit zichzelf maar hij appt gewoon heel minimaal, eigenlijk best prettig.
Alle reacties Link kopieren
Laatst las ik een boek over privacy en hoe vooral Facebook en onbetaalde apps die op Facebook aanhaken daarmee omgaan.



Dat was voor mij de druppel. Ik heb Tinder gedeïnstalleerd. Eerlijk gezegd voelde het als een opluchting. Het kost een hoop energie en ik haalde er niet alleen geen relatie uit, maar ook weinig plezier. Keer op keer het gesprek aangaan op zoek naar raakpunten, en als dat dan tot een date leidde voelde het voor mij nog steeds vreemd aan om tegenover een onbekende te gaan zitten met het doel om te beoordelen of je elkaar leuk vond. Die magische klik die schijnt te kunnen voorkomen heb ik nog nooit echt bij iemand gevoeld na vijf minuten. Het waren dan achteraf ook niet echt dates maar meer wanhopige pogingen om in ieder geval nog een beetje gezellige leuke avond te hebben in plaats van een vreselijk sollicitatie gesprek.



Dit werkt voor mij gewoon niet. Helaas.
kennis is knowledge
Alle reacties Link kopieren
Fijn dan toch, als dat als een opluchting voelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor veel mensen niet zo werkt. Ik twijfel er bij mezelf ook aan maar de dates die ik gehad heb waren wel leuk en absoluut geen sollicitatiegesprek. Maar het kost inderdaad veel energie en daar moet je wel zin in hebben. Denk ook dat er maar weinig mensen op tinder zitten echt serieus op zoek naar een relatie. Ik ga daten voor de gezelligheid en zie wel wat er van komt, een leuk gesprek, seks of misschien uiteindelijk toch wel een relatie.
Haha petite max, ik had een Tinder date die steeds filmpjes van hemzelf in de auto stuurde. Met zonnebril terwijl het met bakken uit de lucht kwam. Dus die filmpjes waren duidelijk eerder opgenomen. Zo'n afknapper! Hoezo maak je filmpjes van jezelf?



Ik twijfel om met mijn huidige date te stoppen. Ik heb het gevoel dat we niet levelen. Hij gaat bijna elke nacht om 2:30 pas naar bed, wil die afschuwelijke piercings zetten en er is geen diepgang. Echte gesprekken blijven uit.

Ikzelf ben redelijk ambitieus en bovenstaand past gewoon niet in mijn plaatje

Vind het jammer en weet niet goed hoe ik het moet brengen.
Erg onaantrekkelijk wat jouw date doet GB. Luister naar je alarmbellen. Mooie stap om dichter tot jezelf te komen. Klinkt inderdaad alsof hij wat verbitterd is en de boel niet heeft verwerkt.



En trouwens er mee doorgaan voor seks of spanning? Gaat je dat lukken dan? Zulke dingen werken bij mij heel slecht als ik iemand leuker vind dan gewoon leuk en ook nog aantrekkelijk.
quote:Eva- schreef op 24 maart 2017 @ 07:59:

Erg onaantrekkelijk wat jouw date doet GB. Luister naar je alarmbellen. Mooie stap om dichter tot jezelf te komen. Klinkt inderdaad alsof hij wat verbitterd is en de boel niet heeft verwerkt.



En trouwens er mee doorgaan voor seks of spanning? Gaat je dat lukken dan? Zulke dingen werken bij mij heel slecht als ik iemand leuker vind dan gewoon leuk en ook nog aantrekkelijk.



+1 Hier ben ik t zeker wel mee eens.

Blijf dichtbij jezelf GB. Wat is het wat JIJ wil? En kan deze man dat aan jou bieden?
Ja ik ben zeker wel van plan om dicht bij mezelf te blijven. Wat dat betreft is het wel fijn dat we tussen de dates door niet veel contact hebben, dan kan ik alles voor mezelf weer op een rijtje zetten. Want tijdens de dates nemen vooral de romantische/seksuele gevoelens de overhand

Weet ook nog niet of ik het afkap of hem nog een 3e keer zie en hem dan wellicht op de man af vraag of hij over zijn ex heen is. Alhoewel het eigenlijk wel duidelijk is dat hij dat niet is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven