Minnaar wordt aanstaande vriend en veel gedoe

03-08-2013 22:07 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_183700 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 16:19
Reden: verhaal is niet van toepassing meer
% gewijzigd
En je weet zeker dat die soon-to-be-boyfriend gaat scheiden? Hij gaat nog met ze op vakantie? Ik denk dat je er weer intuimt. Verder klinkt je huidige vriend ook niet als een lot uit de loterij. Ik denk dat je met lege handen achter gaat blijven.
Alle reacties Link kopieren
"Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven...

Daarna zal hij zijn vrouw vertellen dat een scheiding onvermijdelijk is.

Tegen mij zei hij dat het misschien wel tot een jaar kan duren eer alles rond is."





Hier ben ik afgehaakt met lezen. Hij gaat niet scheiden.



Smoezenlijst.



Slotje.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:07:





Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven...

Daarna zal hij zijn vrouw vertellen dat een scheiding onvermijdelijk is.

Eh....DIT....dus.
Is het nou nog aan met je vriend? En geloof je echt dat die man na een leuke vakantie weggaat bij zijn vrouw? Dit forum staat vol met mensen die beloven na X tijd weg te gaan bij hun partner en het gebeurt vrijwel nooit. Ik geloof dus ook niet dat hij weggaat.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah...bella je was me voor!!
Alle reacties Link kopieren
Nou wat je zegt dat heb ik mij natuurlijk ook bedacht en hem er ook mee geconfronteerd.

Hij zegt dat dit dus niet zo is en het enkel voor de kids doet een laatste keer.

Ik heb mij verdiept in deze vraag die je stelt en op andere forums gekeken en stukken gelezen dat dit geen uitzondering in de regel is dus het schijnt vaker voor te komen maar ook wel om te kijken of er wat te reden valt door samen op vakantie te gaan of om juist extra bevesteging te hebben dat een scheiding onvermijdelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Minnaar wordt aanstaande vriend? Geloof je dat zelf? En nu ben je verbaasd dat dat veel gedoe geeft?



Wat dacht je zelf?



Kom op zeg, ik mag toch hopen dat je niet zo dom bent als je nu overkomt.

Natuurlijk geeft dat gedoe, er ís ook al gedoe. Hij bedonderd een ander en jij werkt daar aan mee. Het zou te stom voor woorden zijn als dat allemaal soepel gaat en fijn zou aanvoelen.



* Edit; ik heb de OP niet gelezen.
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval lijkt het me een goed idee dat je bij je huidige vriend weggaat. Iemand die agressief is lijkt me voor niemend goed en dat hij daarnaast nog vindt dat vrouwen minder zijn lijkt mij reden genoeg om op te stappen.



Over de hervonden ex denk ik dat je geen illusies moet hebben, hij klinkt mij als een enorme loser in mijn oren.

Zijn vrouw en kind een mooie (valse) herinnering geven ja tuurlijk....!

Wat een flauwekul zeg, die voelen zich daarna toch nog veel meer belazerd? En dat het tot een jaar kan duren, zo'n kogel kan toch in 1 week door de kerk als hij het serieus met je zou menen?

Ik denk dat hij (opnieuw) voor zijn vrouw zal kiezen dus oppassen zou mijn advies zijn.
Jij bent gek!
Alle reacties Link kopieren
Je aanstaande vriend?

Wow. Dit is werkelijk de leukste omschrijving van 'illusie' die ik ooit gelezen heb.



Wake up: je wilt van de ene slechte ervaring naar de andere slechte ervaring hoppen...
Alle reacties Link kopieren
Gmta Ednaloy!



Ik heb mij helaas zelf ooit zo laten belazeren. Geloof me, ik ken alle tekens!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:07:Na bijna 10 jaar een relatie ben ik een ex tegengekomen waar ik een korte heftige relatie mee had gehad zo'n 11 jaar geleden, wat bleek, hij was getrouwd en besloot bij zijn vrouw te blijven voor zijn toen nog jonge kinderen en ik hoefte hem ook niet meer na die leugens. Inmiddels ligt hij in een scheiding en zegt spijt te hebben gehad dat hij toen niet voor mij is gegaan etc. Ik heb thuis alles opgebiecht want mijn terug gevonden liefde zeg maar en ik willen samen verder. Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven...Daarna zal hij zijn vrouw vertellen dat een scheiding onvermijdelijk is. Tegen mij zei hij dat het misschien wel tot een jaar kan duren eer alles rond is. Ben erg verlieft en hem aldus nooit vergeten en hij mij dus ook niet.Je beseft je dat er in jouw verhaal al diverse nummers van de smoezenlijst staan?
En toen kwam er een olifant met een lange snuit....
Vind je het geen probleem dat je aanstaande vriend geen problemen heeft met vreemdgaan en blijkbaar zo glashard kan liegen dat zijn vrouw vrolijk met hem mee op vakantie gaat vlak voor hij de scheiding aankondigt?
Alle reacties Link kopieren
beetje golf oefenen alvast.

kan je zijn caddy worden....
wij slapen nooit.
Ga weg van je o zo'n lieve vriend ( ), laat je minnaar met rust en ga eens aan jezelf werken.

Wil jij nu echt het huwelijk van je minnaar om zeep helpen?

Nu ben jij interessant, zo meteen als hij jou heeft gaat het misschien helemaal fout.



Denk eens na!
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 03 augustus 2013 @ 22:14:

Jij bent gek! Geen twijfel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
[quote]blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:07:



Eerlijk gezegd ben ik hem ook nooit vergeten maar onze relatie was nog in een beginfase dus kon alleen maar raden hoe het zou zijn geweest en dat maakt het dan ook misschien mooier dan het is.

Ik heb thuis alles opgebiecht want mijn terug gevonden liefde zeg maar en ik willen samen verder.



Nou, je bent wel snel overstag gegaan. Terwijl je weet dat je het misschien wel mooier voorstelt dan het is





Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven...

Dat zal een mooie herinnering worden





We hebben echt een rottijd gehad, hij ging vreemd, communiceren is not done voor hem, een vrouw is in zijn ogen lager dan een man, hij kan zowel verbaal als fysiek agressief zijn en is bazig als wat.

Nou is hij net voor de relatie met de ander begon ineens geransformeerd tot een liefdevoller persoon en eigelijk heel goed om mee te leven.





Je huidige vriend klinkt ook niet echt als een leuke vent



De andere man is ook totaal anders en ik vraag me af of wij wel bij elkaar passen.

Maar je zet wel meteen je relatie opzij



Ben erg verlieft (met een -d) en hem aldus nooit vergeten en hij mij dus ook niet.

Iemand raad en advies wat te doen en denken hiervan?

geen raad, geen advies, alleen nogmaals Veel succes



/quote]
.
Pssstttt, Edje, its me ba
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat hij in een scheiding ligt met als argument; kijk om je heen, scheidingen zijn niet zeldzaam.

Hij zegt ook al jaren een sexloos huwelijk te hebben...

Zou kunnen, komt helaas ook voor.



Maar aan de andere kant kunnen jullie inderdaad gelijk hebben, wat jullie zeggen spookt ook door mijn hooft.

Zal er toch niet weer in trappen??

Dit kan hij toch niet doen weer.

Hij weet hoe gek ik op hem ben maar ook niet achtelijk ben.

Heb hem eerder gezegd te willen wachten tot alles achter de rug is, dus scheiding, andere woning enz.

Hij wilde hier niets van weten en zei dat hij me nu nodig had en na geweigerd te hebben hem te zien hebben we dan toch een soort relatie op zijn 'aandringen' min of meer,
Alle reacties Link kopieren
Nu al veel gedoe, en het moet nog beginnen



Je komt nu al klagen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
flitsend argument van hem, erg geloofwaardig.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij gaat ná de vakantie aan zijn vrouw vertellen dat ze in scheiding liggen.....
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven