Minnaar wordt aanstaande vriend en veel gedoe

03-08-2013 22:07 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_183700 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 16:19
Reden: verhaal is niet van toepassing meer
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij buigt niet voor nee. Jullie hebben een soort van relatie en hij is nog steeds bij zijn vrouw. Driehoek? dat is toch over je grens? Kap het af en vergeet hem.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Goh, hij heeft al de helft van de smoezenlijst gebezigd in drie posts!



Echt, ik snap niet hoe oerstom je kunt zijn.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Tja, hoop doet leven en dat omdat er kinderen zijn
Je zou denken dat die smoezenlijst nu wel bekend is, maar bij jou TO is het vast heel anders.
Alle reacties Link kopieren
en die vakantie vindt hij dan een mooie herinnering voor vrouw en kinderen....
wij slapen nooit.
Sommige vrouwen hebben echt het iq van een bos prei. Nadenken is teveel gevraagd.
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:21:

Ik geloof best dat hij in een scheiding ligt met als argument; kijk om je heen, scheidingen zijn niet zeldzaam.

Hij zegt ook al jaren een sexloos huwelijk te hebben...

Zou kunnen, komt helaas ook voor.



Maar aan de andere kant kunnen jullie inderdaad gelijk hebben, wat jullie zeggen spookt ook door mijn hooft.

Zal er toch niet weer in trappen??

Dit kan hij toch niet doen weer.

Hij weet hoe gek ik op hem ben maar ook niet achtelijk ben.

Heb hem eerder gezegd te willen wachten tot alles achter de rug is, dus scheiding, andere woning enz.

Hij wilde hier niets van weten en zei dat hij me nu nodig had en na geweigerd te hebben hem te zien hebben we dan toch een soort relatie op zijn 'aandringen' min of meer,

Hij heeft dus totaal geen respect voor jouw wensen en heeft je de relatie in gemanipuleerd. Dit nog bovenop dat hij een geweldige leugenaar en vreemdganger is. Ja, dit is hem, hem moet je houden!

Alle reacties Link kopieren
Welnee VM, want hij gaat niet scheiden.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Echt wel



Reactie op Annelaure
Alle reacties Link kopieren
Echt niet



Reactie op Aso omdat ik dacht dat de reactie op mij was. He, het leek zo grappig
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
dat doet hij ook niet bella.



maar wat een smoes zeg, zo onnozel kan toch niemand zijn om die te geloven.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wow heftige reakties maar oke ik ben een en al aandacht.



Goed we zijn pas weer iets met elkaar begonnen dus dit duurt nog niet lang, geen sex, hij probeert het ook niet slinks of zo.



Waarom zou het juist zo onmogelijk zijn dat hij gaat scheiden?
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal kan toch niet waar zijn ?
Potdomme Blushje wil jij nu echt zo'n vent?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet helemaal volgen maar één ding valt me op: je hebt het over een korte heftige relatie en daarvan weet ik wel één ding: dat zijn niet de stabielste dus je kan ruzies en de zak verwachten.



Het klinkt of je van de ene onderworpen rol in de andere valt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren




Je trapt hier echt met open ogen in? Wauw.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
zijn volgende smoes is dat de scheiding niet door kan kan vanwege het bedrijf.

dat blijkt uiteindelijk van zijn vrouw te zijn.
wij slapen nooit.
Wat ben jij ongelofelijk naïef zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:21:Heb hem eerder gezegd te willen wachten tot alles achter de rug is, dus scheiding, andere woning enz.Dat is verstandig van je. Doen, want als jij nalaat op je strepen te staan, beland je namelijk maar al te gauw in een slepende affaire vol loze beloftes. Als hij echt voor jou wilde gaan had hij naar mijn ervaring zijn lopende zaken afgehandeld om met jou aan een schone lei te beginnen. Nu is hij aan 't jongleren met jou in de ene hand en zijn vrouw in de andere. Goed, als jij ervan geniet dat jouw emoties zijn speelbal worden is het je goed recht genoegen te nemen met wat hij je nu biedt. Ga dan alleen geen hoop koesteren dat je hem ooit voor jezelf krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:07:



Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven...

Daarna zal hij zijn vrouw vertellen dat een scheiding onvermijdelijk is.

Tegen mij zei hij dat het misschien wel tot een jaar kan duren eer alles rond is.





We hebben echt een rottijd gehad, hij ging vreemd, communiceren is not done voor hem, een vrouw is in zijn ogen lager dan een man, hij kan zowel verbaal als fysiek agressief zijn en is bazig als wat.





Doe het even zonder man en zorg dat jij jezelf leuk vindt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een goede Retrostar!
Alle reacties Link kopieren
*

* Waarom zou het juist zo onmogelijk zijn dat hij gaat scheiden?

*



Omdat mannen hun gezin en hun natje en droogje niet in de steek laten voor een neukertje. Daarom.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Kip je avatar
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:27:

Wow heftige reakties maar oke ik ben een en al aandacht.



Goed we zijn pas weer iets met elkaar begonnen dus dit duurt nog niet lang, geen sex, hij probeert het ook niet slinks of zo.



Waarom zou het juist zo onmogelijk zijn dat hij gaat scheiden?

Hij heeft je anders ook op slinkse wijze in een relatie met hem gekregen. Terwijl jij duidelijk had aangegeven dingen eerst geregeld te willen hebben.



Waarom zou hij scheiden als hij nu 2 vrouwen heeft? Hij zegt gewoon wat ze willen horen en ze slikken het als zoete koek.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 03 augustus 2013 @ 22:24:

Goh, hij heeft al de helft van de smoezenlijst gebezigd in drie posts!



Echt, ik snap niet hoe oerstom je kunt zijn.



Heerlijk ongenuanceerd haha! Ze heeft dit ook wel nodig. Waarschijnlijk is ze even helemaal blind van de liefde en zijn smoesjes. Ik denk niet dat wij daar iets aan kunnen veranderen. Alleen hij, die uiteindelijk voor veilig kiest, en dat is zijn gezin en niet TO.



Heel eerlijk, even los van het scheidingsverhaal. Ik ken ook veel welgestelde zakenmannen die met andere balletjes gaan golfen. Ze zijn vaak puur uit op avontuur buiten hun leventje en seks.



Jij past mooi in dit straatje want jij bent anders dan hem. Komt uit een andere wereld en niet lullig bedoeld! Maar je bent ook erg naiief en lijkt mij niet van zijn 'kaliber'.



Zoals ik het lees -en ik hoop echt voor je dat je al het geluk gaat krijgen- ben je slechts een avontuur binnen zijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven