Minnaar wordt aanstaande vriend en veel gedoe

03-08-2013 22:07 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_183700 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 16:19
Reden: verhaal is niet van toepassing meer
% gewijzigd
Tja, ik ken ook een stel waarvan de een bijna ging scheiden en toch nog met zijn toenmalige vrouw, nu ex, op vakantie ging. Die vakantie was al geboekt en het zou voor de kinderen niet leuk zijn als ze zouden cancellen. Beide wilden niet alleen gaan. Er zijn heus wel mensen die uiteindelijk voor hun minna(a)r(es) kiezen. Daar ken ik er meer van dan mensen met een geheime affaire
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje, 81 seconden geleden

Nee dit is niet fake helaas.



Ik zal even duidelijk zijn voor zover mogelijk want ik weet ook niet alles.

Hij zegt dat hij op vakantie gaat om de kinderen een mooie herinnering te geven en of zijn vrouw het nou wel of niet weet is mij niet geheel duidelijk.

Het kan dus dat zij ook niet happy meer is met hem en zij samen al aan een scheiding dachten maar het kan ook zijn dat hij dit enkel wil.

Dus hij kan het haar alleen, dus niet de kinderen, ook op vakantie laten doorschemeren.Nou, ik gun jou ook zo'n fantastische vakantie met hem. Tjongejonge.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Als Bellatrix gelijk heeft, beklaag ik Blushje.

Voordeel is wel dat ze er zich niet van bewust is dat ze zo is.

Dus : ieder nadeel heb z'n voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal het haar op vakantie echt niet laten doorschemeren. Dan is het leuke van die herinnering er wel vanaf...



TO, zet even alles op en rijtje en gebruik dan je boerenverstand. Echt,.zo moeilijk is het niet
.
Dus wel Mandy, helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 03 augustus 2013 @ 23:38:

Tja, ik ken ook een stel waarvan de een bijna ging scheiden en toch nog met zijn toenmalige vrouw, nu ex, op vakantie ging. Die vakantie was al geboekt en het zou voor de kinderen niet leuk zijn als ze zouden cancellen. Beide wilden niet alleen gaan. Er zijn heus wel mensen die uiteindelijk voor hun minna(a)r(es) kiezen. Daar ken ik er meer van dan mensen met een geheime affaire Dat lijkt me logisch, het is een geheime affaire.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 23:35:

Nee dit is niet fake helaas.



Ik zal even duidelijk zijn voor zover mogelijk want ik weet ook niet alles.

Hij zegt dat hij op vakantie gaat om de kinderen een mooie herinnering te geven en of zijn vrouw het nou wel of niet weet is mij niet geheel duidelijk.

Het kan dus dat zij ook niet happy meer is met hem en zij samen al aan een scheiding dachten maar het kan ook zijn dat hij dit enkel wil.

Dus hij kan het haar alleen, dus niet de kinderen, ook op vakantie laten doorschemeren.



Bedankt ook Suzy65 voor je super antwoordJe zegt helaas, dus je blijkt toch wel rationeel te zijn! Hoe kan het dan dat je zo blind bent? Ben je bang nooit meer een man te vinden op jouw leeftijd, zit je vast in je gedachten met hem of waar zit het probleem?
Na de vakantie komt er iets anders. Hij stond wérkelijk op het púnt om het te gaan vertellen, maar toen werd de hond ziek/kreeg zijn vrouw een inzinking/viel schoonma van de trap/was er iets mis met een van de kinderen. Je snapt natuurlijk dat dat even voor gaat, maar daarna, écht......Of anders is er iets mis met de papieren, hij zou ze van zijn advocaat krijgen maar die is nu op vakantie en hij wacht nog steeds op dat de aanvraag ingediend is. Maar je weet dat je hem kunt vertrouwen, dat de machinerie in werking is gesteld.



Je bent wel een ongelooflijke egoïst als je hem dan voor het blok zet. Snap je dan niet dat hij het netjes wil afhandelen en zijn gezin de tijd wil gunnen? Dat hij moet wachten op een geschikt moment?



TO, als bovenstaand scenario werkelijkheid wordt, realiseer je dan dat het forum hier gelijk heeft. Dit gaat 'm niet worden. Ik wil je niet neersabelen of cynisch doen maar er is hier een hoop ervaring gebundeld.
Vakantie is toch juist de tijd bij uitstek om lekker relaxed en uitgebreid te seksen?
Alle reacties Link kopieren
ik zou hem nu bellen met de vraag of het doorschemeren lukt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 03 augustus 2013 @ 23:40:

Dus wel Mandy, helaas.



Dat blijkt maar weer hè.



Mijn naam is trouwens geen Mandy. Mijn nick spreek je uit als Man-die-lie-on, is een relikwie uit de middeleeuwen...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:21:

Ik geloof best dat hij in een scheiding ligt met als argument; kijk om je heen, scheidingen zijn niet zeldzaam.

Hij zegt ook al jaren een sexloos huwelijk te hebben...

Zou kunnen, komt helaas ook voor.



Maar aan de andere kant kunnen jullie inderdaad gelijk hebben, wat jullie zeggen spookt ook door mijn hooft.

Zal er toch niet weer in trappen??

Dit kan hij toch niet doen weer.

Hij weet hoe gek ik op hem ben maar ook niet achtelijk ben.

Heb hem eerder gezegd te willen wachten tot alles achter de rug is, dus scheiding, andere woning enz.

Hij wilde hier niets van weten en zei dat hij me nu nodig had en na geweigerd te hebben hem te zien hebben we dan toch een soort relatie op zijn 'aandringen' min of meer,





Dus je bent wel achterlijk en trapt er wel weer in.

Hij weet hoe gek je op hem bent, dat je alleen je kut achterna loopt en dat je een domme doos bent waar hij even overheen mag zodra hij wil (want dan zegt hij dat de papieren binnen zijn en dan ga jij klaarliggen).



Bah.

Denk eens na. Heb je echt totaal geen normen of waarden?
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
Flauw hoor dat jullie TO de liefde van haar leven afraden. Vast jaloers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter, 83 seconden geleden

Vakantie is toch juist de tijd bij uitstek om lekker relaxed en uitgebreid te seksen?



Ja en lekker uit eten gaan, samen borrelen, strandwandelingen, sex on the beach en dan bedoel ik niet de cocktail natuurlijk, in elkaars armen liggen en naar de sterren kijken...



Oh, wilde je dat niet horen, TO?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Punt is dat ik hem na al die jaren nooit ben vergeten en zeker weten dat het niks wordt of juist wel, zodat ik achterf niet kan zeggen dat ik het niet geporbeerd heb of hij dat nou ook echt wilt of niet dan heb ik het tenminste geprobeerd.



Inmiddels heb ik hem ook gezegd dat ik tja ehm denk niet zonder hem te kunnen en hem mis als ik hem een tijdje niet zie en hij bijzonder is voor mij enz.

Kortom ik heb een nogal romantisch verslag gedaan over mezelf naar hem.

Goed hij is denk ik ook onder de indruk geweest en heeft ook wel eea tegen mij gezegd met een romantische insteek, echter niet zoals ik dat kon.

Ik denk dat hij nu niet meer durft te stoppen met mij en het ook niet echt wil en zeker niet nu hij weet hoe ik over hem denk en mijn relatie van 10 jaar heb verbroken voor hem om niet ontrouw te zijn enz.

Het kan zijn dat hij denkt; shit, f*ck, en nu...
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 augustus 2013 @ 23:49:



Ja en lekker uit eten gaan, samen borrelen, strandwandelingen, sex on the beach en dan bedoel ik niet de cocktail natuurlijk, in elkaars armen liggen en naar de sterren kijken...



Oh, wilde je dat niet horen, TO?Dat bedoelde hij dus met mooie herinneringen maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 augustus 2013 @ 23:49:

[...]





Ja en lekker uit eten gaan, samen borrelen, strandwandelingen, sex on the beach en dan bedoel ik niet de cocktail natuurlijk, in elkaars armen liggen en naar de sterren kijken...



Oh, wilde je dat niet horen, TO?Ik denk dat haar lover al deze dingen doet hoor. Met zijn vrouw dan....
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om tot na zijn terugkomst te wachten met waar hij mee aankomt positief of negatief en daaruit een besluit te nemen.

Ben minder dromerig en raar dat hij mij niet gebeld heeft ook.

Hij had me toch zo nodig...



Laatste afspraak met hem was weer gehaast, maar heb wel wat vrienden en zakenpartners van hem ontmoet en overigens kust (enige intmiteit tussen ons fysiek) hij me wel in het openbaar dicht bij het thuisfront en op plekken waar hij soms zaken doet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 augustus 2013 @ 23:19:

[...]





Wie heb je gecast? Ik had gedacht Britt, van " echte meisjes " als TO.

En dan de vriend; Derek de Lint.



Nee, wel wat rijper hoor, de hoofdrolspeelster.

Ik zie wel een Alwien Tulner voor me.

Die heeft precies genoeg ingehouden hysterie in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje, 4 minuten geleden

Ik ben van plan om tot na zijn terugkomst te wachten met waar hij mee aankomt positief of negatief en daaruit een besluit te nemen.

Ben minder dromerig en raar dat hij mij niet gebeld heeft ook.

Hij had me toch zo nodig...



Laatste afspraak met hem was weer gehaast, maar heb wel wat vrienden en zakenpartners van hem ontmoet en overigens kust (enige intmiteit tussen ons fysiek) hij me wel in het openbaar dicht bij het thuisfront en op plekken waar hij soms zaken doet.Ach, de echtgenote weet het altijd als laatste. Wie probeer je nu te overtuigen? Ons of jezelf?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 23:51:

Punt is dat ik hem na al die jaren nooit ben vergeten en zeker weten dat het niks wordt of juist wel, zodat ik achterf niet kan zeggen dat ik het niet geporbeerd heb of hij dat nou ook echt wilt of niet dan heb ik het tenminste geprobeerd.



Inmiddels heb ik hem ook gezegd dat ik tja ehm denk niet zonder hem te kunnen en hem mis als ik hem een tijdje niet zie en hij bijzonder is voor mij enz.

Kortom ik heb een nogal romantisch verslag gedaan over mezelf naar hem.

Goed hij is denk ik ook onder de indruk geweest en heeft ook wel eea tegen mij gezegd met een romantische insteek, echter niet zoals ik dat kon.

Ik denk dat hij nu niet meer durft te stoppen met mij en het ook niet echt wil en zeker niet nu hij weet hoe ik over hem denk en mijn relatie van 10 jaar heb verbroken voor hem om niet ontrouw te zijn enz.

Het kan zijn dat hij denkt; shit, f*ck, en nu...



Spoor je wel?



Nu schrijf je over liefde, terwijl het over lust gaat.

Terwijl je donders goed weet dat hij nu gebruik gaat maken van de gelegenheid. Natuurlijk denkt hij niet; wat nu. Hij kan je namelijk elk moment weigeren. Omdat hij dat wil.



Dat hij dat niet wil toont wat voor type man hij is, op wat voor type man je valt, over hoe jij dus over 10 jaar wellicht in een stabiele relatie denkt te staan met een bedrieger.



Slim hoor. Ga hulp zoeken, je denkt echt vreemd.
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je je huid duur verkoopt door hem af te houden tot hij gescheiden is dan hou je er misschien nog wat leuke geschenken aan over, maar meer moet je er echt niet van verwachten.



Misschien kan je intussentijd rondkijken naar leuke beschikbare vent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nog asocialer zou het van hem zijn als ie het zijn vrouw op vakantie wel laat doorschemeren en zij dan zich gedwongen voelt niks van haar verdriet of gevoelens (lekker dan, op vakantie, je kan geen kant op, je niet terugtrekken ook met je verdriet) te laten merken, anders verpest "zij" de vakantie van de kinderen, die zo'n fijne herinnering had moeten worden omdat het de laatste keer is met papa erbij?!



Hoe bestaat het dat iemand kan denken dat dat okay is?! Je vrouw zo voor het blok zetten en dan nog gezellig moeten gaan doen omwille van de kinderen? Enig idee wat hij voor onmenselijks vraagt van haar op die manier?!



Werkelijk.. maar goed, het kan helaas nog waar zijn ook (been there, ook op vakantie zo'n soort "doorschemeringsgesprek" (kijken ze het af van elkaar of zo??).. en we waren ook nog met vrienden op vakantie en ik mooi weer moeten spelen? Dacht het niet, ik heb zo'n pokerface niet beschikbaar. Heb dan ook hard (mentaal) "teruggeslagen" en de rest vd vakantie ging het wonderwel voornamelijk naar mijn wensen kan ik je wel vertellen.. (maar eigenlijk had ik gewoon de kinderen moeten oppakken en het 1e beste vliegtuig nemen danwel een ander appartement regelen (op zijn kosten dan wel he)..



Laatst ook een vriendin die op vakantie (met kinderen en aanhang erbij) te horen kreeg dat meneer een ander had.. en dan nog een week moeten blijven in hetzelfde huis, niet mogen huilen of kwaad zijn, gezellig moeten "spelen"? Dat lukt mensen niet eens, ook niet om de kinderen.. je kan niet zeggen: alleen haar vertellen/laten doorschemeren, denk je nou echt dat de kinderen daar niks van meekrijgen, juist als je zo op elkaars lip zit en niet je eigen ruimte kan opzoeken, samen met 1 auto of vliegtuig bent? Hoe stom naief kan iemand redeneren dat dat een goed moment zou zijn? Volledig asociaal en niet over nagedacht..



En dus zijn ook hier beide opties (op vakantie vertellen of meteen na een geweldige vakantie die een goede herinnering moet achterlaten) niet okay. Zo zijn vrouw en kinderen totaal niet voorbereid en 1 en al onaangename verrassing.. of denk je dat alles okay is en hoor je opeens vanuit het niks dat het over is.. pffff.

Denk dat zijn eigen egootje ook nog wel een deuk oploopt als ie het zo gaat brengen.. hoe kan iemand denken dat ie daar zelf heel gelukkig van gaat worden? Of jij, als je dit mag aanschouwen op jouw gepaste afstandje?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Of ik wel spoor wordt opgemerkt oa.



Waarom zou ik niet sporen, mag ik geloven in liefde ook al moet ik eerst op mijn bek gaan mag dat zonder gelijk als gek verklaard worden.

Ik komt toevallig uit een nest waar geen gelazer voorkomt en heb dat ook niet meegekregen.

Ben nu dus 2x zelf belazerd, dus door huidige vriend en de andere man 11 jaar geleden maar dat wil nog niet zeggen dat ik zelf zo verrot ben en overal aan twijfel.



Het is niet alleen lust, want dan was het makkelijk geweest, ik zet hier niet mijn probleem neen enkel uit lust het gaat idd verder dan dat ja.
Alle reacties Link kopieren
Nee hij gaat niet van haar scheiden. Hij wil jou erbij als extraatje.

Dat je dat zelf niet beseft toont maar weer aan dat liefde in het geval van vele vrouwen toch nog steeds blind maakt.

Vriendin van mijn moeder is net zoals jij. Is verliefd op een Keniaanse gozer van 24 jaar ( zij is bijna 50 ) en is er via facebook achter gekomen dat hij een vaste vriendin heeft. En nog geloofd ze het niet, en wil ze hem weer terug.

Ik snap niks van sommige vrouwen.



Zal je mijn favo stukje uit House laten lezen:

'He already left you once, he is gonna leave you again! You don't need to depend on people who are gonna let you down,'



Doe er je voordeel mee. Al weet ik dat het tegen dovemansoren is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven