Minnaar wordt aanstaande vriend en veel gedoe

03-08-2013 22:07 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_183700 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 16:19
Reden: verhaal is niet van toepassing meer
% gewijzigd
quote:blushje schreef op 04 augustus 2013 @ 00:31:

Of ik wel spoor wordt opgemerkt oa.



Waarom zou ik niet sporen, mag ik geloven in liefde ook al moet ik eerst op mijn bek gaan mag dat zonder gelijk als gek verklaard worden.

Ik komt toevallig uit een nest waar geen gelazer voorkomt en heb dat ook niet meegekregen.

Ben nu dus 2x zelf belazerd, dus door huidige vriend en de andere man 11 jaar geleden maar dat wil nog niet zeggen dat ik zelf zo verrot ben en overal aan twijfel.



Het is niet alleen lust, want dan was het makkelijk geweest, ik zet hier niet mijn probleem neen enkel uit lust het gaat idd verder dan dat ja.

Vind je het geen probleem om een relatie te beginnen die geen moeite heeft met zijn vrouw belazeren?



En liefde? Als het liefde was had hij jou gerespecteerd en was hij allang begonnen met de scheiding in werking stellen in plaats van je in een relatie te lokken. Dan was hij allang begonnen met het zoeken naar een nieuwe woning. Je wordt belazerd waar je bij staat door iemand waarvan je weet dat hij belazert. En je huidige vriend, hoezo wordt hij niet belazerd als jij een relatie met een ander hebt? Is hij het ermee eens? Doe je het met zijn goedkeuring?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 04 augustus 2013 @ 00:22:

Als je je huid duur verkoopt door hem af te houden tot hij gescheiden is dan hou je er misschien nog wat leuke geschenken aan over, maar meer moet je er echt niet van verwachten.



Misschien kan je intussentijd rondkijken naar leuke beschikbare vent.Wat is er nou, specifiek, leuk aan zaad?
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 03 augustus 2013 @ 23:48:

Flauw hoor dat jullie TO de liefde van haar leven afraden. Vast jaloers.Het hele vivaforum zit nu inderdaad op die leukerd te azen.
Gevoelens zijn beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje, 4 minuten geleden

Of ik wel spoor wordt opgemerkt oa.



Waarom zou ik niet sporen, mag ik geloven in liefde ook al moet ik eerst op mijn bek gaan mag dat zonder gelijk als gek verklaard worden.

Ik komt toevallig uit een nest waar geen gelazer voorkomt en heb dat ook niet meegekregen.

Ben nu dus 2x zelf belazerd, dus door huidige vriend en de andere man 11 jaar geleden maar dat wil nog niet zeggen dat ik zelf zo verrot ben en overal aan twijfel.



Het is niet alleen lust, want dan was het makkelijk geweest, ik zet hier niet mijn probleem neen enkel uit lust het gaat idd verder dan dat ja.Ik kom ook uit een 'nest zonder gelazer', maar dat wil niet zeggen dat ik oogkleppen op had. Je mag van mij best geloven in liefde, alleen ziet een blind paard nog wel dat dit geen liefde is. Wat vinden je ouders ervan?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
De typische maitresse/bijzit leeft in een heel klein romantisch wereldje waarin ze absoluut geen realistische voorstelling heeft van zijn leven. Het is een soort slag van de molen die je in een geestelijk simpele toestand plaatst waarin alleen de ego's nog maar bestaan. Dus ik geloof TO wel. Ik ga nog maar 'ns een beschuitje eten voor het slapengaan en ik wens je wijsheid TO.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nooit snap is dat mensen zich zo afhankelijk opstellen bij mensen die ze niet waard zijn.

Waarom vinden die mensen zichzelf zo weinig waard dat ze dit soort relaties accepteren?

Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten en dat zou mij ook niet gebeuren, want daarvoor vind ik mezelf te belangrijk.

Ik ben liever alleen dan dat ik in zo'n minderwaardige situatie zou gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:veni-vidi-vici schreef op 04 augustus 2013 @ 00:39:

TO, als je hier was geweest had ik je geslagen met een waterkoker tegen je hoofd en je dan van de trap hebben geduwd , je nog een paar keer vloeren . En dan de rekening opsturen voor de hersencorrectie die je dan hebt gekregen.Hele aparte reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op zondag 04 augustus 2013 00:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="veni-vidi-vici in "Minnaar wordt aanstaande vriend en veel ..."" class="messagelink">veni-vidi-vici schreef op 04 augustus 2013 @ 00:39</a>:</b>

TO, als je hier was geweest had ik je geslagen met een waterkoker tegen je hoofd en je dan van de trap hebben geduwd , je nog een paar keer vloeren . En dan de rekening opsturen voor de hersencorrectie die je dan hebt gekregen.</div></blockquote>Hele aparte reactie. Erger me een beetje dood, iedereen die doet zijn best om alles op te helderen met name vrouwen die zelf in het schuitje hebben gezeten. En dat TO het dood leuk nog over romantische gevoelens heeft. Ze wilt het gewoon niet begrijpen, dus zonde dat iedereen hier zo zijn best doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos, 3 minuten geleden



Hele aparte reactie.Klinkt als de (nog verse) andere kant van het verhaal.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf ook iemand die mensen snel vertrouwd of het voordeel van de twijfel geef.. Maar ik geloof er geen bal van dat deze man gaat scheiden van zijn vrouw. Je trapt er met open ogen in.
Don't complain, don't explain.
quote:veni-vidi-vici schreef op 04 augustus 2013 @ 00:39:

TO, als je hier was geweest had ik je geslagen met een waterkoker tegen je hoofd en je dan van de trap hebben geduwd , je nog een paar keer vloeren . En dan de rekening opsturen voor de hersencorrectie die je dan hebt gekregen.





Zo dan, ga je lekker?

Je kunt dingen ook anders verwoorden hoor, als je het er niet mee eens bent/andere mening hebt. Of, gewoon niet reageren en dit overslaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het juist , erger me zo erg dat ik wel moest reageren ,
Alle reacties Link kopieren
Ow enne, lekker hem onder druk zetten lees ik nu.. dat ie met bewijzen (zoals direct zijn gezin verlaten en eigen woning zoeken) moet komen alvorens jij op zijn beloftes vertrouwt..



Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat je iemand een fijn persoon vindt als ie zo om zou gaan met de mensen van wie hij zielsveel houdt (de kinderen minstens) of heeft gehouden en een heel leven mee deelt (zijn vrouw)..



Zou jij dit ooit zo willen meemaken, als hij "het niet meer voelt" voor jou? Direct verlaten worden, incl evt kinderen, omdat hij next partner iets te bewijzen heeft? Wat een man zonder ballen zou hij zijn als ie daaraan gehoor geeft, wat een slappe l*l. (niks gouden l*l)..



Die druk is er idd al vanuit jou, dat jij je relatie al wel verbroken hebt.. nu hij nog..



Wat doet het met je dat je ex van je walgt dan? Boeit je niet? Want je bent eerlijk geweest (dat moet ik je iig nageven, jij wel, daarom niet minder verdrietig, maar je hebt het tenminste verteld en gaat alleen verder, dat is netjes).

Verwacht jij niet van je vriend-to-be dat ie ook echt netjes en met respect zijn langdurige liefde afrondt, zorgt dat ex en kinderen er zo min mogelijk verdriet van hebben, rekening houdt met hoe dit ook psychologisch met zo min mogelijk schade aan anderen (die dichtbij hem staan) toe te brengen?



Wil jij niet een man die daarvoor staat? Voor zijn eerdere keuzes en niet meteen mensen laat vallen, die zoooo enorm belangrijk voor hem zijn of geweest zijn?



Ergens las ik dat hij zich nu waarschijnlijk klem voelt, omdat jij al gekapt bent met je vriend.. en vindt dat hij na A (woorden, beloftes) nu ook B moet zeggen (daden)?!



Ik houd eigenlijk maar 1 stelregel in mijn leven aan, geloof ik en dat is: " Behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden", ofwel: "doe een ander niet wat u niet wil dat u geschiedt".. kan ik je zeer aanraden!

Het aller-allerbelangrijkste is dat je jezelf in de spiegel kan blijven aankijken. En dat geldt ook voor je vriend-to-be!!



Jij zal hem nooit kunnen vertrouwen, als hij wegsneakt uit zijn langdurige relatie. En je had eerder al reden (genoeg) om hem niet te vertrouwen.. dit wantrouwen (en jaloezie) en achterdocht gaat je achtervolgen als dit een relatie wordt, kan ik je op een briefje geven. En oa daardoor lopen deze relaties uiteindelijk niet goed af: je begint al vanuit wantrouwen en ontrouw en moet dan zien te vertrouwen dat het bij jullie relatie wel met vertrouwen en trouw zal zijn.



Dat is dan nergens op gebaseerd, behalve dat je juist net een bewijs van zijn vermogen tot vreemd kunnen gaan hebt gekregen.. En dat je gelooft dat het aan de partner ligt of iemand ontrouw is (bijv heel lang geen seks/intimiteit gehad).

Nou, het gebeurt ook vaak genoeg dat die vrouw waar de vreemdganger van beweert dat er al jaren geen seks is, opeens zwanger blijkt..



En ook weinig seks is dat dan een reden dat ie zsm met jou dat wel moet/mag hebben? Dat dat dan logisch en begrijpelijk is? Haar eigen schuld dus in feite dat het misloopt daar? Misschien heeft ze haar redenen wel, voelt ze aan alle kanten dat er iets niet klopt, dat ie niet met zijn gedachten bij haar is of de seks voor hem niet meer dan (zijn) behoeftebevrediging? Niet wat zij nodig heeft, teveel met zijn eigen (ego)behoeften in zijn kop zit?



Die telefoonsmoezen ook nog zoiets: je snap toch hopelijk wel dat ie niet vrij kan telefoneren of smsen/appen met jou als ie thuis is bij zijn gezin? Moet ie daar ook smoezen voor verzinnen? Eindexamenfeestje van zijn zoon vergeten was? Dan ben je toch behoorlijk een klojo, sorry hoor, als dat waar zou zijn, pff. Lekker betrokken komt dat over, maar niet heus..



Ik vraag me steeds meer af waarom hij die hoofdprijs is voor jou? Wat is er zo fijn en geweldig aan hem? want dat heb ik nog niet gehoord eigenlijk, alleen maar dingen waar ik juist enorm op zou afknappen als ik in jouw situatie zou zijn..

Kijk, een ware vent ben je als je je verantwoordelijkheden neemt, als je niet aandringt op seks als jij nog zo netjes wil zijn om te wachten op een scheiding, als hij het echt eerst netjes regelt rondom die scheiding, zijn gezin niet laat zakken om zijn eigen behoeftebevrediging(en)..



Ik hoop ergens voor je dat je niet bedrogen uitkomt, er zijn idd mannen zat die het zo spelen (vakantie, eerst gezin her-installeren en weer stabiel hebben en dan pas in de openheid een nieuwe vriendin introduceren, het bestaat allemaal).. maar ook naar jou denkt ie vooral aan zijn eigen hachie en niet aan wat jij nodig hebt van een partner/relatie..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:veni-vidi-vici, 4 minuten geleden



Erger me een beetje dood, iedereen die doet zijn best om alles op te helderen met name vrouwen die zelf in het schuitje hebben gezeten. En dat TO het dood leuk nog over romantische gevoelens heeft. Ze wilt het gewoon niet begrijpen, dus zonde dat iedereen hier zo zijn best doet.Ach, ik kan niet voor de rest spreken, maar ik die helemaal niet zo mijn best eigenlijk. Ik weet dat ik tegen een muur praat, maar zo vliegen de uurtjes wel weer voorbij. Morgen zit TO nog steeds te smachten en over een tijd wordt ze wakker en heeft ze haar beste jaren verspild aan een oude vent die nog steeds bij zijn vrouw is, dan ben ik haar allang vergeten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Maar uhm suzy65 verwoord het beter.
Alle reacties Link kopieren
Och TO... en Als hij dan zou gaan scheiden... Geloof me op mn woord dat DAN pas de echte ellende begint.. scheiding, alimentatie,kinderen minder zien. Maw, nu ben Je nr 2... Als hij gaat scheiden kom Je nog Lager in zijn prioriteitenlijstje. Hoe ik dag allemaal weet? Loep me maar, dan zul Je zien dat ik een prima ervaringsdeskundige ben. En Geloof me, De minnares zijn beengt minder verdriet met zich mee dan De tijd die nog gaat komen voor Je (Als hij echt bij haar weg zou gaan)
Suzy, ze vertrouwt hem nu al niet eens, anders zou ze geen behoefte hebben aan 'bewijs'. Lekkere relatie, als ze hem nu al niet op zijn woord kan, wil of durft te geloven.

Niet dat ik hem zou geloven, maar ik zou ook niet de illusie hebben dat dit echte liefde is.
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik Forum mobiel en zie nu behoorlijk Wat typfoutjes in mijn Post
Alle reacties Link kopieren
Okay, ik lees nu dat hij misschien hiermee doorgaat omdat ie niet durft te stoppen met jou, helemaal al niet omdat jij die stap al genomen hebt met jouw ex..



En is het dan liefde als het op die manier afgedwongen/ bewezen moet worden, als ie gewoon geen ballen heeft en zich ergens in verliest omdat ie er nu eenmaal aan begonnen is met jou?!



Hoe fijn of "echt" (gemeend) denk je dat die liefde voor jou zometeen voelt als hij kiest vanuit lafheid of zwakheid en je op die manier aan een relatie moet komen?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Maar Suzy, zo kan je alles wel kapot redeneren. Het is toch veel leuker om te zwijmelen dat er geen weg meer terug is? Je gaat toch niet de keerzijde van de medaille uitspellen? Wat onromantisch, TO gelooft nog in de liefde hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ja, haha, MrsStanleyWalker, heb ik het nou verpest, dat mooie idyllische plaatje? TO's mooie droom in duigen, nee toch?

Denk dat het van haar afglijdt (om andere redenen, verliefdheid en verlangen zeg maar.. en wat smaakt nou zoeter dan verboden verlangens, zeg nou zelf?)



Denk niet dat wij hier die mooie vriend-to-be hier in een ander daglicht kunnen stellen hoor.. die illusie heb ik niet (was ik ook maar weer zo lekker naieverig als vroeger.. helaas teveel voorbij zien komen sindsdien) maar wil uiteraard niet dat TO haar vertrouwen in De Ware verliest..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga duizend-en-een-nacht lezen en dan lekker dromen van wuivende palmen op een wit strand en sex in the beach... De cocktail, ik ben keurig getrouwd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Hmm klinkt als een goed plan, MSW.. ik ben niet meer keurig getrouwd, dus ik mag dromen wat ik wil

sweet dreams dan maar he!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dit moet ik volgen. :')
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt even ter verduideljking dat hij al zou scheiden dus voor mij komst

at geg ik. Met die gedachte is mijn schuldgevoel dan niet zoals het zou zijn dat een scheiding door mij komt. Maar goed ik moet hem toch voor de keuze stellen of hem nou ineens alle ruimte geven op zijn gemak alles in werking te stellen. Ik blijf niet bij hem waneer er geen concrete feiten zijn en ik een minnare in mezelf zie. Dit pik ik niet langer maar op vakantie valt er weinig te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven