Minnaressen deel 28

08-05-2007 07:32 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen  :P
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen !

ook slechte nacht achter de rug deur of gewoon op tijd eruit voor werk ed..?



gr
Alle reacties Link kopieren
PieterK,ik heb je post's altijd wel kunnen waarderen maar wat je gisteren allemaal opschreef...waar was dat nou voor nodig??

We weten onderhand echt wel dat we eens dom en naief over kunnen komen,maar ik moet zeggen....de laatste tijd lijken we toch juist echt allemaal steeds meer te weten waar we mee bezig zijn.



En dan een opmerking over een "snotneus" omdat iemand nog niet zo lang meeschrijft maar wel haar mening klaar heeft...gaat helemaal nergens over he PieterK!!!

Je schrijft dat wij onze frustratie beter op GM los kunnen laten...de oorzaak in jou ogen...en wat is dan bij jou de reden??Of beter gezegd..Wie??



Ik heb een prima avond gehad zo op het forum meiden,de tijd vloog voorbij en ik zit nu met moeite wakker te worden met een wijntje..uhhh,ik bedoel natuurlijk koffie ;).



En Daniek....Mijn GMzou je vandaag wel eens dankbaar kunnen zijn :D.
Alle reacties Link kopieren
Optijd uit bed voor de kids merel33 !!

Ik ga nu snel iets doen,reageer straks nog op je laatste post!
Merel, hier nog een posting die op de jouwe volgt van het vorige topic:





Agossie, hij heeft pijn? Had ie zich wat eerder moeten bedenken dat ie getrouwd was en zich niet in zulke situaties moet inlaten. Merel, je doet er goed aan. Met zijn zogenaamde pijn heb je niks te maken, zijn ego zal hem  pijn doen. En dat zal hem vast niet mee vallen. Denk aan jezelf. Jij moet met jezelf verder. Je hebt hier echt goed aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren


Optijd uit bed voor de kids merel33 !!

Ik ga nu snel iets doen,reageer straks nog op je laatste post!



Hai deurtje, hoe is het met je? Ik heb het opgegeven om hier alles te volgen. Er wordt zo vreselijk veel geschreven. Ik ben de draad kwijt geraakt maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het met je gaat. Met of zonder GM?
Alle reacties Link kopieren
Lillith,leuk dat je er weer even bent.

Ik had vandeweek je naam nog geroepen...je was TE lang stil hoor!!!



Met mij gaat het een heel stuk beter ondertussen.

Een maand of 2 terug hebben Gm en ik er weer eens een punt achter gezet.Dit was wel verdomde moeilijk en ja hoor,na 2 weken zochten we elkaar toch weer op.

Gm wil verder op vriendschapsbasis omdat hij de druk eromheen niet meer aan kon.

Daar heb ik mee ingestemt en sindsdien zien we elkaar nog maar eens per maand ofzo.

Bellen heel soms en er komt eens een sms tussendoor.

Ik heb de pijnlijke conclusie gekregen dat hij nu niet en nooit niet bij zijn vrouw weg gaat.Eerst was ik hier stuk van...en nu geeft het me juist rust.

Geen verwachtingen meer,geen hoop meer,alleen nog genieten van de momenten dat hij er wel even is...en dat gaat me tegen alle verwachtingen in goed af zo.

We zien wel hoelang dit zo blijft...ik heb hem voor een heel groot deel los kunnen laten en zit daardoor een stuk beter in mijn vel.

Soms komt er even een dipje tussendoor maar het echte dieptepunt ligt al ver achter me.



En hoe gaat het met jou,een beetje over de overspannendheid heen en weer begonnen met werken??

En de verbouwing...heeft een lekkere bouwvakker de klus al geklaard ??

Nog steeds vrede met je GM zoals het gaat??
Alle reacties Link kopieren
@Merel33,je GM begint hem een beetje te knijpen he!!

Dat gedoe met die website...stel je voor dat het te herkenbaar wordt...daar had hij dan maar iets eerder over na moeten denken.

Jij geeft aan dat jou dat niet meer zo boeit en hij begint met dat hij zoveel pijn heeft van dit alles.

Lijkt een beetje op zielig doen zodat jij het gehiem maar goed blijft bewaren.



Je gaat goed zo,je bent duidelijk en GM krijgt door dat het echt over is.Nu is het aan hem!!



@Pieppetje..gelukkig,is altijd zo'n gedoe he...die bezoekuren enzo :D.

Hij gaf je een knuffel en jij zegt...doe maar niet,heb ik het straks weer gedaan...goeie van je!!

Soms zou ik wel eens in de hoofden van die mannen willen gluren...heel even maar want het meeste willen we denk ik helemaal niet weten!
Alle reacties Link kopieren
@ Merel, eigenlijk sluit ik me een beetje bij Deurtje aan. Heb het idee dat hij denkt door zielig te doen hij jou tegen houdt om zijn geheim openbaar te maken. Hij is volgens mij gewoon bang.



Bij mij gaat het wel weer, niet optimaal maar ben een beetje bijgekomen. Heerlijk gelachen gister hier en door het mailtje van Biga! Dus mensen met meer leuke grappige dingen enz stuur ze door naarL al2jaar@live.nl



GM is vanmorgen vertrokken naar het buitenland. Geeft me een beetje rust, zit hij tenminste niet met haar in een huis. Mis hem wel als hij dan niet bij mij is want dat zijn de enige dagen dat ik hem niet zie. Snap gewoon niet dat zijn vrouw nog met hem in een huis wil leven, hij is er toch nooit. Gister is hij wel 45 min thuis geweest om te eten en te douchen. En om te slapen natuurlijk maar dat doet hij in een andere kamer. De rest van de tijd zit hij op zijn werk of bij mij. Snap hem ook niet hoor want waarom is hij dan nog daar? Wou dat ik in zijn kop kon kijken!
Alle reacties Link kopieren


Lillith,leuk dat je er weer even bent.

Ik had vandeweek je naam nog geroepen...je was TE lang stil hoor!!!



Met mij gaat het een heel stuk beter ondertussen.

Een maand of 2 terug hebben Gm en ik er weer eens een punt achter gezet.Dit was wel verdomde moeilijk en ja hoor,na 2 weken zochten we elkaar toch weer op.

Gm wil verder op vriendschapsbasis omdat hij de druk eromheen niet meer aan kon.

Daar heb ik mee ingestemt en sindsdien zien we elkaar nog maar eens per maand ofzo.

Bellen heel soms en er komt eens een sms tussendoor.

Ik heb de pijnlijke conclusie gekregen dat hij nu niet en nooit niet bij zijn vrouw weg gaat.Eerst was ik hier stuk van...en nu geeft het me juist rust.

Geen verwachtingen meer,geen hoop meer,alleen nog genieten van de momenten dat hij er wel even is...en dat gaat me tegen alle verwachtingen in goed af zo.

We zien wel hoelang dit zo blijft...ik heb hem voor een heel groot deel los kunnen laten en zit daardoor een stuk beter in mijn vel.

Soms komt er even een dipje tussendoor maar het echte dieptepunt ligt al ver achter me.



En hoe gaat het met jou,een beetje over de overspannendheid heen en weer begonnen met werken??

En de verbouwing...heeft een lekkere bouwvakker de klus al geklaard ??

Nog steeds vrede met je GM zoals het gaat??





Hai Deurtje; leuk te horen dat het goed met je gaat en dat jullie een manier hebben gevonden om als vrienden toch met elkaar om te blijven gaan.

Ik ben inmiddels weer begonnen met werken en de bouwvakker is bijna klaar (helaas(!))

En met mijn GM en mij gaat het nog steeds prima. Nu weer even rust voor 3 weken maar zelfs dat vind ik prima; heb ik weer eens tijd voor andere zaken.We hebben net ons 2 jarig jublieum gevierd. Het is nog steeds heel gezellig en lekker. Ik zou hem nog niet willen missen (en hij mij ook niet) hoewel ik daarnaast mijn oren en ogen wel open houdt voor andere leuke mannen. Ik begin inmiddels een leuke vrienden kring te krijgen van mannen die ik via internet tegen kom. Heel grappig. Bij de een ga ik klussen (heerlijk ontspannend) en de ander helpt me met photoshop. heel gezellig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Lillith,fijn dat het weer beter met je gaat,klinkt allemaal positief .

Ik hoop dat je weer wat vaker mee komt posten en er is binnenkort weer een meeting dus....:R.
Alle reacties Link kopieren
Al2jaar,ik begrijp je frustratie helemaal.

Als hij volgens zijn zegje helemaal niets meer heeft thuis en jij staat aan de andere kant van de lijn met open armen op hem te wachten....wat doet hij daar verdorie dan nog..pfffffffffffff .

Zouden het dan echt de kinderen nog zijn??

*;
Alle reacties Link kopieren


Al2jaar,ik begrijp je frustratie helemaal.

Als hij volgens zijn zegje helemaal niets meer heeft thuis en jij staat aan de andere kant van de lijn met open armen op hem te wachten....wat doet hij daar verdorie dan nog..pfffffffffffff .

Zouden het dan echt de kinderen nog zijn??

*;




Ja de kinderen, bang voor wat er gaat gebeuren, hoe zijn vrouw gaat reageren, of ze de kids tegen hem op gaat zetten, hoe de familie reageerd (komt uit een heel traditioneel gezin) ook geen voorbeelden in de buurt. Iedereen om hem heen blijft getrouwd ook al zijn ze niet gelukkig.



Maar soms denk ik en ik dan? Ik heb ook gevoel en dit doet mij ook pijn. Is het hem waard om voor de buitenwereld en kids in een ongelukkig huwelijk te blijven hangen en daardoor mij te verliezen? Hij is dan de gene die het hardst roept dat het niet waard is en dat hij met mij verder wil. :( soms weet ik het ook allemaal niet meer, hoor :?
Alle reacties Link kopieren
Effe tussendoor want ik ben druk aan het werk:



Goh, wat heb ik ondanks al onze ellende gisteren toch vreselijk gelachen. Lag in bed nog steeds na te hikken.



Zo, even mijn neus snuiten (snotneus) en ik ga weer door naar de volgende vergadering.



Tot vanavond dames.



xxx
Alle reacties Link kopieren
Goh zeg, kijk ik even niet, moet ik zo weer 10 bldz bijlezen.. Niet normaal meer zeg.

Geinige woordkeuze van je trouwens, Biga; vilein. Is toevallig precies hetzelfde woord, wat ik weleens gebruikt heb, voor dezelfde persoon.

Jammer dat we er ws wel nooit achter zullen komen, wat hem beweegt, al heb ik daar wel zo mijn ideeen over.

En about the meeting; jij gaat daar nu toch over? Mag ik mee? Waar moet ik mij melden?

@ Piepetje; je doet het hartstikke goed; geweldig die opmerking dat hij dan weer boos op jou wordt. Heel goed ook dat je voor je houdt, wat je weet over die foto, anders maakt hij er waarschijnlijk wel weer een mooi verhaal van.

Nu weet jij iets wat hij niet weet, zijn de rollen omgedraaid.

@ 2jaar; wat doet je vriend nu om die scheiding in goede banen te leiden? Praat hij met zijn ex, of gaan ze ook samen naar één of andere begeleider in dat soort zaken?

Hoe gaat het met jou in de tussentijd? Je snapt het niet hè? waarom sommige mensen nog bij elkaar blijven. Ik heb dat ook hoor, met mijn GM en zijn vrouw. Hij is amper thuis.

Daarnaast is hij wel heel anders dan jouw vriend. Hij houdt volgens mij op zijn manier wel heel veel van zijn vrouw.

@ Merel; Heb hier een tijdje niet geschreven en heb jouw verhaal op één of andere manier over het hoofd gelezen.

Maar zo te zien zit je nu midden in het liefdesverdriet. Echt shit voor je. Hoe gaat het nu met je? Heeft de nacht je nog nieuwe inzichten gebracht, of ben je allen maar vermoeider geworden?

@ Daniek; Heb je al wat gehoord? Sms-en is wel altijd goed voor communicatie stoornissen volgens mij. Herken wel veel in wat je schrijft trouwens. Geef je onbekommerd, niet kwaad bedoelend, eerlijk antwoord, zit je je even later te verontschuldigen.
Alle reacties Link kopieren
@ 2jaar; wat doet je vriend nu om die scheiding in goede banen te leiden? Praat hij met zijn ex, of gaan ze ook samen naar één of andere begeleider in dat soort zaken? Nee doet nu helemaal niets met haar, alleen maar met mij praten.

Hoe gaat het met jou in de tussentijd? Het ene uur beter dan het andere. Je snapt het niet hè? NEEEEEEEEEEEEEEEE waarom sommige mensen nog bij elkaar blijven. Ik heb dat ook hoor, met mijn GM en zijn vrouw. Hij is amper thuis. Die van mij ook niet.

Daarnaast is hij wel heel anders dan jouw vriend. Hij houdt volgens mij op zijn manier wel heel veel van zijn vrouw. Dat is inderdaad anders, zoals mijn vriend het omschrijft is het: Als ze met de auto tegen een boomr ijd zal ik best wel even verdrietig zijn maar liefde is het niet.

 
Alle reacties Link kopieren
Maar wrom praat hij dan niet met zijn vrouw? Ze hebben dikke ruzie gehad, ze weet van zijn gevoelens voor jou en dat was het dan?

Hoe ziet hij dat dan voor zich om het goed af te handelen? Of heeft hij gewoon geen idee? Wat vond zijn broer eigenlijk van de hele situatie?

Hebben jullie dan niet samen tot gekmakens toe dezelfde gesprekken, of komt er ook wel eens wat nieuws uit?

Hm, ik geloof dat ik je gevoel van het niet kunnen begrijpen, steeds beter ga begrijpen..

Zou je vriend msch liever de situatie houden, zo hij is tot de kinderen wat groter zijn?

Het uitzenburo bedle trouwens net, dat die nacht vrijdag niet doorgaat. Echt jammer, al is het eigenlijk te gek voor woorden dat ik mijn eigen huis uit ga, om hem maar niet aan de deur te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
tjeempie wat wordt er druk geschreven hier, even met je ogen knipperen en hoppa weer een topic vol.



Ik kom net bij de dokter vandaan wegens aanhoudende klachten zoals slecht slapen e.d. en zit nu verplicht paar dagen thuis om bij te komen. Ik schijn teveel hooi op het vorkje gegooid te hebben de afgelopen tijd (maar eigenlijk de afgelopen jaren weet ik als ik in mijn hart kijk)



Dus genoeg tijd om forums bij te lezen haha. Al ga ik niet de hele dag achter de pc hangen dat is denk ik ook niet goed voor de rust.
Alle reacties Link kopieren
Maar wrom praat hij dan niet met zijn vrouw? Ze hebben dikke ruzie gehad, ze weet van zijn gevoelens voor jou en dat was het dan? Dan doen ze weer net alsof het nooit gebeurd is en slapen ze appart. Maar gewoon toneel blijven spelen voor de buiten wereld want die ziet toch niet wat er binnen de deuren afspeeld.

Hoe ziet hij dat dan voor zich om het goed af te handelen? Moet gaan praten maar valt met haar niet te praten na twee woorden is ze boos en gaat ze naar bed. Of heeft hij gewoon geen idee? Vindt het indd heel moeilijk, hij weet gewoon niet hoe hij ervoor moet zorgen dat ze zich niet afsluit want dan praat ze ook gewoon 3-4 dagen niet meer. Wat vond zijn broer eigenlijk van de hele situatie? Die vindt dat hij niet kan scheiden, kan hij niet maken?! pffffffffffffff

Hebben jullie dan niet samen tot gekmakens toe dezelfde gesprekken, of komt er ook wel eens wat nieuws uit? Ik probeer niet meer de druk op hem te leggen die ik 3 maanden gedaan heb maar samen een oplossing te vinden over hoe en wat. Maarja eigenlijk kan hij alleen het heft in eigen handen nemen. Zou het graag voor hem doen maar ik weet dat dat niet de goede weg is ookal jeuken mijn handen soms.

Hm, ik geloof dat ik je gevoel van het niet kunnen begrijpen, steeds beter ga begrijpen..:)

Zou je vriend msch liever de situatie houden, zo hij is tot de kinderen wat groter zijn? Nee want kinderen in een niet liefdevolle relatie op laten groeien is ook geen optie of wel. En ik wacht niet veel langer dus dan is hij mij kwijt en dat wil hij zeker niet.

Het uitzenburo bedle trouwens net, dat die nacht vrijdag niet doorgaat. Echt jammer, al is het eigenlijk te gek voor woorden dat ik mijn eigen huis uit ga, om hem maar niet aan de deur te krijgen. Ja inderdaad, waarom zou jij wegmoeten?

Alle reacties Link kopieren


tjeempie wat wordt er druk geschreven hier, even met je ogen knipperen en hoppa weer een topic vol.



Ik kom net bij de dokter vandaan wegens aanhoudende klachten zoals slecht slapen e.d. en zit nu verplicht paar dagen thuis om bij te komen. Ik schijn teveel hooi op het vorkje gegooid te hebben de afgelopen tijd (maar eigenlijk de afgelopen jaren weet ik als ik in mijn hart kijk)



Dus genoeg tijd om forums bij te lezen haha. Al ga ik niet de hele dag achter de pc hangen dat is denk ik ook niet goed voor de rust.
Ga lekker in bad met een goed boek, die dikke je weet wel! Rust even uit en probeer een beetje tot jezelf te komen *; van mij
Alle reacties Link kopieren
hehe die dikke is inmiddels uit. Goed boek ik zat tot de laatste bladzijde in spanning. Ga binnenkort even lid worden van de bieb zodat ik flinke stapel leesvoer kan halen...dat scheelt weer. Thanks in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Rot voor je Nefertete, dat je een beetje al te moe bent geworden, hoop dat je het tij weer weet te keren. Ik krijg zo de indruk uit de stukjes die jij post dat jij iemand bent, die dingen heel zuiver aanvoelt. Ook makkelijk stemmingen van anderen oppikt en weet wat hun behoeftes zijn. Of zit ik daar naast?

Al 2jaar, kan je vriend niet gewoon naar de huisarts gaan om de situatie uit te leggen en een verwijzing vragen naar de juiste persoon? Daar zijn die mensen toch voor?

Dat hij de kinderen niet op wil laten groeien in een liefdeloze relatie, dat zouden jij en ik msch wel denken, maar is het ook echt wat hij denkt?

Als hij nu echt bang is zijn kinderen te verliezen, dan zou ik mij voor kunnen stellen dat hij liever wacht tot ze wat groter zijn en zelf kunnen kiezen en niet meer door hun moeder weg kunnen worden gehouden.

Ik moet trouwens natuurlijk niet weg, ik doe dat uit zelfbescherming, omdat tot op heden is gebleken dat ik hem altijd binnen laat als hij voor de deur staat. En ik wil er van af! Want ik merk dat het mij bijvoorbeeld belet in het contact met andere mannen, die maken eigenlijk geen kans, omdat mijn hart er niet voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
@ Rafaella: zijn vrouw weigert pertinent om met een professional te praten! Dus dat is geen optie. En als hij wil wachten tot de kinderen groot zijn es hij mij kwijt duurt nog een jaar of 10 voordat ze zelf kunnen beslissen. En dat wil hij niet. Hij wil met mij verder. En het zijn zijn woorden dat kinderen niet op moeten groeien in een liefdeloze relatie. We komen er wel uit denk ik maar het heeft even tijd nodig. Ik ben blij dat ik mijn gal hier op het forum kwijt kan anders zou ik het naar hem doen en dat heeft ook geen zin.



Kun je niet aan jou GM vragen om je met rust te laten als je toch niet wil dat hij langskomt? Of wil je het stikem wel?
Alle reacties Link kopieren
Nou 2jaar, die vrouw van jouw vriend lijkt mij niet bepaalt de gemakkelijkste. Komt tijd, komt raad, hoop ik dan maar voor jou. Msch maar proberen te genieten van wat je wel hebt met hem, ipv wat je mist?

Ik heb al minstens 100x gezegd dat hij niet meer langs moet komen en soms zie ik hem ook een tijdje niet. Maja, als hij dan weer voor de deur staat ben ik toch altijd blij om hem weer te zien. Mijn verstand zegt; afkappen, nooit meer zien, niet meer uitgaan met hem, niet meer met hem praten, cold turky afkicken, maar mijn gevoel is dus blij als hij voor mijn neus staat en dan vergeet ik mijn verstand. Dus de situatie ontlopen lijkt vooralsnog de beste oplossing voor mij.

Al lukt dat dus niet altijd, omdat hij ook wel eens op onverwachte momenten verschijnt.

Ik probeer maar blij te zijn met het feit dat ik al een half jaar geen seks met hem gehad, is in ieder geval een stap in de goede richting.
Alle reacties Link kopieren
@ Rafaella moeilijke situatie wel knap van je dat je al een half jaar niet intiem geweest bent. Jij komt er wel als ik het zo lees!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven