Minnaressen deel 28

08-05-2007 07:32 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen  :P
Alle reacties Link kopieren
Hij komt zo naar me toe!!!!!!! En blijft van de week weer een paar dagen bij me... Wordt vervolgd natuurlijk maar heb hem zoooooo gemist!!!! Ben geen 18 meer maar ben nu wel even puberaal blij en opgewonden! Vergeef me! xx
Alle reacties Link kopieren


Rot voor je Nefertete, dat je een beetje al te moe bent geworden, hoop dat je het tij weer weet te keren. Ik krijg zo de indruk uit de stukjes die jij post dat jij iemand bent, die dingen heel zuiver aanvoelt. Ook makkelijk stemmingen van anderen oppikt en weet wat hun behoeftes zijn. Of zit ik daar naast?





Hiermee sla je de spijker redelijk goed op zijn kop! En ook daar ben ik een beetje moe van geworden. Ik maak me vooral druk om anderen en kan dat moeilijk van me afzetten en dat stapelt zich dan op en op. Zeker als je op een punt komt dat je die hulp eigenlijk zelf nodig hebt maar je niet volledig durft te geven.



Ik heb me een keer eerder durven geven toen zat ik ook op zo'n dood spoor moment. Wegens herkenbaarheid kan ik niet plaatsen waarom dat was, maar het kwam er op neer dat áls er een moment was dat ik mijn toenmalige partner nodig had... En toen hadden we nog een weekend relatie en ik ging naar hem toe een dag eerder dan we hadden afgesproken (mijn ouders waren op vakantie en ik had echt ff iemand nodig) en toen bleek ie dus met een ander op de bank te liggen op DAT moment. Das zo'n dolksteek geweest...



En nu zit ik dus met een man die me dolgraag wil helpen en ik vind dat lastig want dat betekent kasteelmuur naar beneden en dus weer kwetsbaar voor die dolksteek van achter. Wil mijn eigen boontjes doppen zoals ik dat altijd al gedaan heb...



Aanvoelen van anderen...ik hou altijd rekening met iedereen behalve mezelf. Nu ook weer. Zit thuis maar denk 'ik stel me aan...mn armen doen het nog mijn benen doen het nog...' Ik wou dat ik een gebroken been had. Dan is het voor de buitenwereld meteen duidelijk dat er echt iets is. En nu zit ik dus te malen. Over mijn GM verleden, over mijn stiefmoederschap wat niet altijd vlekkeloos verloopt, over mijn toekomst, echt je kan het zo gek niet bedenken of ik pieker er over. En voel me schuldig en mijn vent tot last... zeker als ie dan terugkomt van zijn werk en het is nog stééds een zooi in huis en ik heb er geen moer aan gedaan.



Sorry even een heel verhaal haha. Zelfs daar voel ik me dan weer schuldig over omdat ik vind dat ik niks te klagen heb met een lieve man en lieve dieren en een leuk huis en... en... en... (shut the voices up in my head! hahaha)
Alle reacties Link kopieren


Hij komt zo naar me toe!!!!!!! En blijft van de week weer een paar dagen bij me... Wordt vervolgd natuurlijk maar heb hem zoooooo gemist!!!! Ben geen 18 meer maar ben nu wel even puberaal blij en opgewonden! Vergeef me! xx





Have fun!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren


Hij komt zo naar me toe!!!!!!! En blijft van de week weer een paar dagen bij me... Wordt vervolgd natuurlijk maar heb hem zoooooo gemist!!!! Ben geen 18 meer maar ben nu wel even puberaal blij en opgewonden! Vergeef me! xx



Veel plezier en geniet ervan! :D
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!



Ik heb hier een tijdje meegelezen omdat ik zelf een soort affaire met een getrouwde jongeman heb gehad.

De pijn, het verdriet en het hele mooie spannende ken ik helemaal!

Herrineringen maken me blij, maar nu ook een gemis! :(



Wil even mijn verhaal vertellen in het kort en misschien ergens ook wel die ene boodschap die je gewoonweg niet wil horen totdat je eraan toe bent ;)



Ik heb een supertijd gehad met hem, maar de pijn was ook altijd aanwezig. Het kon niet, mocht niet, je wist dat het niet voor altijd zou zijn.

Onderhand gaat hij dus scheiden na een hoop naar gedoe met zijn vrouw, en ik heb al 2 maanden bijna geen contact meer met hem. Zij kreeg door dat hij 'vreemdging'.

Ik kan je vertellen dat het spannende zoveel minder wordt als het eenmaal mag en kan en het maakt plaats voor gezond verstand.



Hij zal altijd speciaal voor mij blijven, heeft een mooi plekje in mn O+

Zoveel van hem geleerd en ervaren. Je weet weer wat verliefd zijn is, heerlijk!

Maar ik bekijk het nu ook van de andere kant: hij is egoistisch geweest en heeft voor zichzelf gekozen, vrijheid blijheid! (Weliswaar allemaal met mij)

Alleen dat 'vrije' zit nog steeds in hem, daarom kan ik met hem geen relatie aangaan.

Zou ik hem vertrouwen? Nee! Ik weet hoe hij mooie praatjes kan hebben naar haar...Hij kan mij niet geven wat ik wil, hoe graag ik het ook zou willen.



Bovendien is hij aan het rondsletten heb ik gehoord op dit moment..Niks gevoelens, gewoon doen waar je zin in hebt.

 Ik ken haar van gezicht, dat doet je pijn als je weet dat hij dibgen doet die jij voriga jaar met hem deed. En zouden zij nu wel iets echts kunnen opbouwen? Vreselijke gedachten.

Maar ik weet dat dit beter is voor mij, ik heb hem op die manier al gehad.



Dus denk niet dat als hij gaat scheiden dat hij dan AUTOMATISCH voor jou gaat..Want ook jij ben dan normaal en loopt in het straatje van een 'vaste relatie'. En daar heeft iemand die al jaren vastzit, simpelweg geen zin in. Die wil vrijheid!



Geef hem ook geen ongelijk, tis beter dat we elkaar respecteren door ieder een eigen weg te gaan, hij geeft mij ook de tijd om te herstellen zodat we over een tijdje misschien weer wat kunnen gaan drinken.

Als bijzondere mensen voor elkaar,,

Tot die tijd gaat hij veel vrouwen pijn doen totdat hij weer toe is aan iets liefdevols...Dat heeft hij geeneens door..



Dus als je sterk genoeg bent, ga door met je leven totdat je GM weer op je pad komt. Want dan gaat hij voor de volle 100% voor JOU, en dat is toch het enige dat je wil?



Dat wilde ik ff kwijt, geen idee of het aansluit haha, maar tis weer een ervaring erbij he?
Alle reacties Link kopieren


Hij komt zo naar me toe!!!!!!! En blijft van de week weer een paar dagen bij me... Wordt vervolgd natuurlijk maar heb hem zoooooo gemist!!!! Ben geen 18 meer maar ben nu wel even puberaal blij en opgewonden! Vergeef me! xx





Bofkont, geniet ze!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
UPDATE MEETING



Voor degenen die het vorige deel hebben gemist:



TT heeft me gevraagd de organisatie over te nemen. Ze heeft me netjes het schema en alle gegevens toegestuurd dus ik hoef bijna niks meer te doen.



Wil je je nog aanmelden? Graag op biga69@live.nl    



Dan stuur ik je een mail met de vragen die je mag beantwoorden.



xxx Biga
Alle reacties Link kopieren






.





Dus denk niet dat als hij gaat scheiden dat hij dan AUTOMATISCH voor jou gaat..Want ook jij ben dan normaal en loopt in het straatje van een 'vaste relatie'. En daar heeft iemand die al jaren vastzit, simpelweg geen zin in. Die wil vrijheid!
Ik ga dit gewoon stelselmatig ontkennen!!! Ik ga gewoon in de ontkennende modus!!! Ik ga mezelf gewoon voorhouden dat ie echt wel naar mij komt als ie gaat scheiden...................hij gaat toch niet scheiden. Gelukkig, hoef ik over bovenstaande eigenlijk ook niet na te denken!!



Hallo Kroesje,



Welkom en nieuwe ervaringen zijn altijd "leuk cq interessant". Die van ons zijn inmiddels zo standaard geworden. We kunnen wel wat nieuw "bloed"  gebruiken.



xxx
Alle reacties Link kopieren
MEETING



Dames, houden jullie het weekend van 30 juni alvast vrij want dat is wel de gemene deler op het moment. De rest ben ik nog aan het uitvogelen.
Alle reacties Link kopieren
en zo denken wij vrouwen er dus over, probleem opgelost!!

Lang Leve Biga!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal kijken of ik tegen die tijd geld heb... kan er een indicatie komen wat me zo'n weekend gaat kosten? Kan het nl wel even gebruiken een weekendje er uit...
Alle reacties Link kopieren
hoeveel vrouwen hebben zich aangemeld?
Alle reacties Link kopieren
2 flessen rose, geen/wel sigaretten, 1fles fris, 1 zak borrelnootjes, oploskoffie of theezakje, zak bolletjes en een pot pindakaas........+ het verblijf
Alle reacties Link kopieren




quote: Kroesje reageerde





.





Dus denk niet dat als hij gaat scheiden dat hij dan AUTOMATISCH voor jou gaat..Want ook jij ben dan normaal en loopt in het straatje van een 'vaste relatie'. En daar heeft iemand die al jaren vastzit, simpelweg geen zin in. Die wil vrijheid!





Ik ga dit gewoon stelselmatig ontkennen!!! Ik ga gewoon in de ontkennende modus!!! Ik ga mezelf gewoon voorhouden dat ie echt wel naar mij komt als ie gaat scheiden...................hij gaat toch niet scheiden. Gelukkig, hoef ik over bovenstaande eigenlijk ook niet na te denken!!



Hallo Kroesje,



Welkom en nieuwe ervaringen zijn altijd "leuk cq interessant". Die van ons zijn inmiddels zo standaard geworden. We kunnen wel wat nieuw "bloed"  gebruiken.



xxx
Haha, vind het wel grappig zoals je het zegt!

Positieve eruit halen inderdaad, hij gaat niet scheiden ;)

Ik was ook zo en daardoor heb ik wel genoten van elk moment samen, voor de volle 1000 %.



Dat moet jij nu ook doen!



De rest volgt vanzelf wel weer... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal kijken of ik tegen die tijd geld heb... kan er een indicatie komen wat me zo'n weekend gaat kosten? Kan het nl wel even gebruiken een weekendje er uit...
Ik stuur je een mail
Alle reacties Link kopieren
Weekend van 30 juni staat genoteerd! Kan niet wachten! Komen jullie allemaal? Biga Lijstje zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
@Neef, balen dat het ff wat minder gaat. Hopelijk kun je genoeg afleiding vinden in de dagen dat je thuis bent want anders wordt het malen volgens mij alleen maar erger.



@Kroesje, welkom. Klinkt wel deftig hoor "jongeman" ;)



Toen ik gisteravond net in bed lag sms-te FM mij. Eerder die dag had ik gevraagd of hij al wist welke dag hij deze week kon afspreken(Ik weet het altijd maar graag vantevoren). "Dat kan ik nog niet beloven, lief" schreef hij.

We sms-ten een tijdje heen en weer want ik las er dus een "nee" in maar hij zou heel hard z'n best doen.

Nou ja, afwachten maar weer, ik zie het wel, zoals altijd. Dus dat betekent verwachtingen bijstellen en vooral ook nog andere dingen plannen met het 'risico'  dat ik niet kan wanneer hij kan.



Eerder ging ik daar iets anders mee om. Ik durfde dat op de meeting niet te zeggen :$. We hadden een discussie over wel of niet thuisblijven/ wachten voor/op GM.

Een paar weken geleden zou hij heel waarschijnlijk op woensdag langskomen. Die avond zou ik een vergadering op m'n werk hebben. Ik heb toen van alles bewogen om die vergadering een week te verzetten en dat is me gelukt. Uiteindelijk zei hij af, het lukte hem niet om wat af te spreken.:@



Dat soort dingen doe ik dus niet meer, dat ben ik dus niet hè?! :D
Alle reacties Link kopieren
hoeveel vrouwen hebben zich aangemeld?




10 dames aangemeld waarvan er al 7 een heel weekend willen maken (excl Nef)



Nef, wil jij ook even opgeven welke weekenden je kunt? Zie nog een ander mogelijkheid voor weekend met net zoveel stemmen als jij dan ook kunt en dan zijn de huisjes wel een stuk goedkoper!! Is trouwens weekend van 1 juni dames, ook vrijhouden dus.
Alle reacties Link kopieren
Grrrr dat is zo klote, dingen afzeggen, je in bochten wringen en puntje bij paaltje zegt GM dan af. Dan had ik altijd zo'n klote gevoel zo van het liedje van Ruth Jacott. 'Ja ik hou meeer van jou dan jij van mij. Je liegt en je zweet, want je weet dat ik het weet ja ik hou veeeel meer van jou dan jij van mij...'
Alle reacties Link kopieren
mits ik het op tijd weet kan ik zo te zien nu elk weekend van juni wel. Maar ik moet het wel op tijd weten ivm indeling voor mn vrijwilligerswerk.
Alle reacties Link kopieren
Grrrr dat is zo klote, dingen afzeggen, je in bochten wringen en puntje bij paaltje zegt GM dan af. Dan had ik altijd zo'n klote gevoel zo van het liedje van Ruth Jacott. 'Ja ik hou meeer van jou dan jij van mij. Je liegt en je zweet, want je weet dat ik het weet ja ik hou veeeel meer van jou dan jij van mij...'






Schatje, ga jij je mail eens even beantwoorden *pffffff, die jonkies altijd verzuchtte de oude sloerie*  Daarna je kamer opruimen en dan mag je weer hier posten!!!



Wij zullen jou eens lekker pamperen dat weekend!!!!
Alle reacties Link kopieren
ik heb allang gereageerd hahaha
Alle reacties Link kopieren
om 20.59 om precies te zijn...:D
Alle reacties Link kopieren
Balen dan Danique, plan jij je helemaal vrij wringt je in alle bochten om ..............en dan belt fm dat het niet door gaat, heel zelden heb ik dat ook meegemaakt en eerlijk gezegd schaam ik me dan voor mezelf.........ik flip helemaal haha pak hem dan ook terug door telefoon niet te beantwoorden en "druk" bezig te zijn met alles behalve met hem.

Meid pas op dat hij je leven niet gaat beheersen, jij moet er mee kunnen leven!! ik weet dat je veel meer kan incasseren dan ik, ikheb een heel kort lontje, graag of heel niet is mijn lijfspreuk en als je beter kan moet je heel snel gaan!! Grote mond en klein hartje doet ook mee..................
Alle reacties Link kopieren
ik heb allang gereageerd hahaha
Dat zal het tijdsverschil wel zijn.:D



Biga, ze zijn zo rap op die PC, die jonkies :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven