Minnaressen deel 28

08-05-2007 07:32 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen  :P
Alle reacties Link kopieren
Jahoor............ "pist"



Ik bedoel pOst... ik maak wel meer typefouten maar dit is echt wel de stomste... goed dat ik niet op mn werk zit, was weer t gesprek van de dag geworden dan :$
Alle reacties Link kopieren
Al2jr de Chinese muur kan niet anders,:P.Zeg ik al een tijd dat hij dat voor ze kop heeft.Ongelooflijk niet?En nog stommer is dat hij daaraan(het hopen dat het werkt verhaal in zijn voordeel???) weer een verhaal breit maw. ik zie het altijd anders dan hij het ziet,ja duh daar was ik allang achter.En uiteindelijk zegt hij dan weer op het laatst jij bent niet gek je weet het allemaal exact te verwoorden.Ja eerst om de hete brei heen lullen en er zijn versie van trachten te maken en uiteindleijk heeft Face het bij het rechte eind.:oErg verwarrend en erg energievretend deze man.Korte metten maak ik er mee nu.En het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Sapphire beterschap,*;
Alle reacties Link kopieren
quote: Miekkie123 reageerde  .krijg 1 sms, "ben gewoon druk en gek op jou zijn is neit zo makkelijk als het lijkt" .......





Dit had een sms van mijn GM kunnen zijn,die verwoord het ook altijd zo lekker romatisch :(.



Miekkie,je zit er pas net in en nu al wachten,dit gaat steeds erger worden.

Het zal allemaal gaan zoals hij het wil,dus ook met bellen en smsen....steeds wacht je af in onzekerheid.

Je bent nog niet zolang opweg,stop ermee nu je nog kan.
Alle reacties Link kopieren
Al2jr de Chinese muur kan niet anders,:P.Zeg ik al een tijd dat hij dat voor ze kop heeft.Ongelooflijk niet?En nog stommer is dat hij daaraan(het hopen dat het werkt verhaal in zijn voordeel???) weer een verhaal breit maw. ik zie het altijd anders dan hij het ziet,ja duh daar was ik allang achter.En uiteindelijk zegt hij dan weer op het laatst jij bent niet gek je weet het allemaal exact te verwoorden.Ja eerst om de hete brei heen lullen en er zijn versie van trachten te maken en uiteindleijk heeft Face het bij het rechte eind.:oErg verwarrend en erg energievretend deze man.Korte metten maak ik er mee nu.En het werkt.
:D chinesemuur nog dikker!!!! Als het maar in zijn voordeel kan lopen, pfff! Bespeur ik hier ook een beetje onlogische hoop bij GM?!?!
Alle reacties Link kopieren




quote: Miekkie123 reageerde  .krijg 1 sms, "ben gewoon druk en gek op jou zijn is neit zo makkelijk als het lijkt" .......





Dit had een sms van mijn GM kunnen zijn,die verwoord het ook altijd zo lekker romatisch :(.



Miekkie,je zit er pas net in en nu al wachten,dit gaat steeds erger worden.

Het zal allemaal gaan zoals hij het wil,dus ook met bellen en smsen....steeds wacht je af in onzekerheid.

Je bent nog niet zolang opweg,stop ermee nu je nog kan.
Juist Deur dat van ik ben gewoon druk horen we allemaal wel een keer, denk ik!



@ Miekkie, deurtje heeft gelijk hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Zeker als hij je na 4 weken al laat wachten!
Alle reacties Link kopieren
sapphire....lekker zon baas die je thuisbrengt! zo 1 wilk er ook je werkt waar? hahaha



enne face...komt allemaal goed met je heb er de volste vertrouwen in!
Alle reacties Link kopieren
quote: sapphire reageerde



Deurtje veel sterker, met zoveel goeie inzichten en zo'n kritische blik,

Ik heb na mijn zware dip van gisteren vandaag maar meteen actie ondernomen.Huisarts gebeld en gevraagd naar een anderd peut.

Vandeweek heb ik een afspraak!!!!!





Ben beetje ziekerig.. baas heeft me naar huis gebracht, thee voor me gemaakt, mn honden uitgelaten en toen vroeg ie "moet ik je nog instoppen" en op mijn "nee, en zeg niet zulke stomme dingen" zei hij dat hij dat al had begrepen. Hij zei er nog wel Moppie achteraan, maar goed, je kan niet alles hebben.Lucht geklaard dus.

Fijn weekend in ieder geval allemaal!!

Heyyyy,uit de buurt blijven van die lekkere baas he....straks stopt hij zijn moppie stiekum wel een keertje lekker in :P

Beterschap meis x




Vandaag helemaal stil hier,geen sms of wat dan ook...schiet lekker op !!

Gisteren die dip door wat hij vertelde...het maakte me meteen onzeker en dan vandaag....niets,wat is het ook een lul he :(.

Maar ik stuur zelf ook maar niets en wacht het af!!
Alle reacties Link kopieren
*knip*

Vandaag helemaal stil hier,geen sms of wat dan ook...schiet lekker op !!

Gisteren die dip door wat hij vertelde...het maakte me meteen onzeker en dan vandaag....niets,wat is het ook een lul he :(.

Maar ik stuur zelf ook maar niets en wacht het af!!



Deur heb je niet zoiets van ik verwacht het ergste zodat het alleen maar meekan vallen?? Tenminste dat zou ik denk ik hebben....



Zon lummel van een GM heb ik hier ook weer.. waren aan het smsn kwam der op uit dat ik een lucky girl was met een eigenwijze vent als hem.....terwijl die niet eens van mij is .....:@
Inside Out, hij vond dat jij lucky was?



Wel erg arrogant bedacht van hem.
Deurtje, ik zit met bewondering je postings te lezen. Ik hoop zo dat alles weer helemaal in orde komt voor jou en je kindjes. *;
Alle reacties Link kopieren


Inside Out, hij vond dat jij lucky was?



Wel erg arrogant bedacht van hem.




Dat vond ik ook..thats him..

Alhoewel hij noemde zichzelf ook een mazzelkont maar kon het natuurlijk niet laten om zijn eigen ego ook te strelen..
Alle reacties Link kopieren


sapphire....lekker zon baas die je thuisbrengt! zo 1 wilk er ook je werkt waar? hahaha



enne face...komt allemaal goed met je heb er de volste vertrouwen in!
Nou, dat was inderdaad wel lief, maar ik heb hem vorige week met een hoop moeite van mn lijf weten te houden. Deurtje heeft gelijk, sein staat nog wel op alert. Maar goed hij zei zelf ook al dat ie te ver gegaan was, anders had ik m nooit binnengelaten vandaag.

(Trouwens, hij is te oud voor jou hoor :P kan je vader zijn).



Thx Face en Deurtje voor de goede wensen.



Al2jaar gaat ie nog?



Deurtje hartstikke goed van je!! Ik hoop echt dat je een goeie peut vindt, maar weet je, ik heb er best vertrouwen in. Je staat er nu toch meer voor open dan eerder?
Alle reacties Link kopieren




quote: InsideOut reageerde



sapphire....lekker zon baas die je thuisbrengt! zo 1 wilk er ook je werkt waar? hahaha



enne face...komt allemaal goed met je heb er de volste vertrouwen in! Nou, dat was inderdaad wel lief, maar ik heb hem vorige week met een hoop moeite van mn lijf weten te houden. Deurtje heeft gelijk, sein staat nog wel op alert. Maar goed hij zei zelf ook al dat ie te ver gegaan was, anders had ik m nooit binnengelaten vandaag.

(Trouwens, hij is te oud voor jou hoor :P kan je vader zijn).





Hmmzz haha die dacht vandaag dus even zijn slag te slaan?! haha ...



Over dat te oud voor mij haha laten we het daar maar niet over hebben aangezien GM 3 jaar jonger is dan me eigen pa :$...hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote: sapphire reageerde .



Al2jaar gaat ie nog?





Ja hoor gaat wel weer. Gister mega dip (door post Martinez, gebruikte zo vaak al 2 jaar dat kon bijna niet meer toevallig zijn) maar vandaag schouders eronder en we zien wel waar het schip strand!
Alle reacties Link kopieren
@ Sapphire: Beterschap :R
Alle reacties Link kopieren


:D chinesemuur nog dikker!!!! Als het maar in zijn voordeel kan lopen, pfff! Bespeur ik hier ook een beetje onlogische hoop bij GM?!?!



Yep goed gelezen,:).Weetje Al2jr het komt er simpel op neer bij deze GM(wat hijook alsmaar zegt overigens)>geniet van het leven het is zo kort,:o.Ja dat snap ik maar zo hij het wil???Is wel heel genieterig.Zijn vrouw zei me dta ook joh het leven is maar kort geniet ervan.Ook>>>:o.Ik wil heel graag van het leven genieten maar op zo een basis?Het is zo stom op veel vlakken hebben/hadden we elkaar echt gevonden om het zo te noemn.Maar het is net of hij me niet hoort ofzo en hij alsmaar zeggen we kunnen zo goed praten,:?.Hij wil dat ik me naar zijn naden voeg en ik hem naar de mijne dat werkt niet simpel zat!Hij is heel tegenstrijdig in zijn zeggen naar mij daar ben ik al wel achter heel lang en uiteindleijk beaamt hij dan weer wat ik zeg.Erg vermoeiend om zoiets te vatten.
Alle reacties Link kopieren
@ Sapphire: Beterschap :R
Thx lieverd.

Fijn dat je je beter voelt!! Kan me voorstellen dat je er de kriebels van kreeg, maar ik denk dat t gewoon pesterij was en niet persoonlijk naar jou.



Face heb je wel door dat je dips en boosheid steeds korter zijn en je steeds vaker weer snel op de been bent?



Inside Out mn baas probeerde vorige week zn slag te slaan (lukte ook nog bijna :$) maar heb m gezegd dat we alletwee een wereldbaan hebben die ik niet voor zijn lekkere kontje op t spel ging zetten. En dat ik voorstelde dat hij hetzelfde zou doen. Vond ie zelf ook.

Maar dan nog wel even "toch wel jammer Sapphie" zeggen toen ik wegliep, dus ik blijf alert.
Alle reacties Link kopieren
Yep Sapphire gaat steeds beter dus met me uiteindelijk kom ik er met horten en stoten.



En je baas verhaal,oeioeioei,:D.
Alle reacties Link kopieren
Had overigens toch liever deze ervaring achterwege gelaten hoor Sapph.
Alle reacties Link kopieren
Yep Sapphire gaat steeds beter dus met me uiteindelijk kom ik er met horten en stoten.



En je baas verhaal,oeioeioei,:D.




Print die zin ook uit voor op de koelkast!!!



Ja lekker ding hè. Sinds ik dat tegen m gezegd heb maakt ie ook steeds opmerkingen zoals "o, ik sta zeker weer te dichtbij?" of "kan t, als ik zeg dat je er heel mooi uitziet of ben ik dan opdringerig?"

Beejte flauw maar t is gewoon een hartstikke goeie vent en we zijn een wereldteam samen, dus ik til er maar niet al te zwaar aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik besef ook inenene dat GM hoort wat hij wil horen en de rest wat ik graag wil dat hij hoort en iets meedoet voor wegvlucht.En uiteindelijk komt hijzelf daarop terug dan en zegt dan jeetje je hebt ze goed op rij.Vink zo gek!Echt heel vreemd zoiets.Wat is dat toch?Wat is het dat hij er eerst zo over denkt en me uiteindelijk het voordeel van zijn twijfel(zijn volhardende mening over iets hoe hij erover denkt) geeft?
Alle reacties Link kopieren
Had overigens toch liever deze ervaring achterwege gelaten hoor Sapph.
Ja, dat snap ik helemaal, maar daar heb je niet alléén de hand in gehad. Juist omdat je van de andere kant geen enkele medewerking krijgt om er goed uit te komen, vid ik het des te sterker dat je nu toch iedere keer weer oprabbelt in plaats van in de put te vallen. Dat is echt heel anders dan een tijd terug hoor.
Alle reacties Link kopieren




quote: Face2 reageerde



Print die zin ook uit voor op de koelkast!!! Nhe niet nodig,kom er zo ook wel,thnx.



Beejte flauw maar t is gewoon een hartstikke goeie vent en we zijn een wereldteam samen, dus ik til er maar niet al te zwaar aan. Leuk hoor dsit te lezen.Is toch altijd fijn als je op 1 lijn zit op je werk.(de goede werk!!!lijn eeeejjj welteverstaan,:D).
Alle reacties Link kopieren
Ik besef ook inenene dat GM hoort wat hij wil horen en de rest wat ik graag wil dat hij hoort en iets meedoet voor wegvlucht.En uiteindelijk komt hijzelf daarop terug dan en zegt dan jeetje je hebt ze goed op rij.Vink zo gek!Echt heel vreemd zoiets.Wat is dat toch?Wat is het dat hij er eerst zo over denkt en me uiteindelijk het voordeel van zijn twijfel(zijn volhardende mening over iets hoe hij erover denkt) geeft?
Omdat hij geen bakzeil wil halen?? Hij krijgt door dat hij geen gelijk heeft, en niet kan winnen - dus dan speelt hij ineens de edelmoedige ridder die zijn ongelijk toegeeft??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven