Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
Angel, je hebt al twee hele dagen een nieuw topic, maar nog geen enkele reactie! :o Da's ook... ongezellig!



Hier dan maar een blommetje voor jou, om de boel wat op te fleuren: :R
Alle reacties Link kopieren
Even een oprechte vraag: wat doe je als je denkt dat er mensen claimen iemand anders te zijn dan ze zijn, meerdere aliassen aanmaken, expertise claimen die ze niet hebben en expres zitten te zieken, daarbij anderen kwetsen, en de originele topic openster ondersneeuwt?



Als je zo'n vermoeden uit op het specifieke forum, dan breekt daar de hel los en komt de topic openster al helemaal niet meer aan de orde. Dat is ook niet de bedoeling. Maar wat dan wel?



Ik kon in de faq of uitleg niets vinden.
Alle reacties Link kopieren


Angel, je hebt al twee hele dagen een nieuw topic, maar nog geen enkele reactie! :o Da's ook... ongezellig!



Hier dan maar een blommetje voor jou, om de boel wat op te fleuren: :R
Lief Qwertje *;
Alle reacties Link kopieren


Even een oprechte vraag: wat doe je als je denkt dat er mensen claimen iemand anders te zijn dan ze zijn, meerdere aliassen aanmaken, expertise claimen die ze niet hebben en expres zitten te zieken, daarbij anderen kwetsen, en de originele topic openster ondersneeuwt?



Als je zo'n vermoeden uit op het specifieke forum, dan breekt daar de hel los en komt de topic openster al helemaal niet meer aan de orde. Dat is ook niet de bedoeling. Maar wat dan wel?



Ik kon in de faq of uitleg niets vinden.
Ik zal er eens naar kijken. (Ik las je mail).
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm oproepje: "Vriendin gezocht!!!".
Alle reacties Link kopieren
hallo...hoe kan ik een titel veranderen van een topic dat ik heb gestart???ik weet niet hoe dat moet...heb je tips?:R
Alle reacties Link kopieren




quote: Annemoon reageerde



Even een oprechte vraag: wat doe je als je denkt dat er mensen claimen iemand anders te zijn dan ze zijn, meerdere aliassen aanmaken, expertise claimen die ze niet hebben en expres zitten te zieken, daarbij anderen kwetsen, en de originele topic openster ondersneeuwt?



Als je zo'n vermoeden uit op het specifieke forum, dan breekt daar de hel los en komt de topic openster al helemaal niet meer aan de orde. Dat is ook niet de bedoeling. Maar wat dan wel?



Ik kon in de faq of uitleg niets vinden.

Ik zal er eens naar kijken. (Ik las je mail).

Je hebt mail terug.
Alle reacties Link kopieren
hallo...hoe kan ik een titel veranderen van een topic dat ik heb gestart???ik weet niet hoe dat moet...heb je tips?:R
Dat kunnen wij alleen maar. Geef maar aan waarin de topictitel moet worden gewijzigd. Dan pas ik het voor je aan.
Alle reacties Link kopieren
Angel!

Zou je mijn mail-adres willen sturen aan ReinaAzura?

(Oogkleppen-topic)

Groetjes Iseo
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva angel 1,



Bedankt voor het fotum en jullie geweldige blad!

Zou je mijn geopende topic kunnen sluiten/verwijderen?

"Allerbeste vriendin bevallen, verdriet om oergevoel ´ik wil ook´"



thanks.
Alle reacties Link kopieren


Angel!

Zou je mijn mail-adres willen sturen aan ReinaAzura?

(Oogkleppen-topic)

Groetjes Iseo



Is verstuurd.
Alle reacties Link kopieren


Hoi Viva angel 1,



Bedankt voor het fotum en jullie geweldige blad!

Zou je mijn geopende topic kunnen sluiten/verwijderen?

"Allerbeste vriendin bevallen, verdriet om oergevoel ´ik wil ook´"



thanks.
Ik heb hem verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel,



heb voor het eerst in mijn VivaDiva-carriere een vers topic geopend, dacht ik aan alles gedacht te hebben, maar er moet in de titel nog achter 'en hun relatiegerelateerde perikelen', voor de optimale herkenbaarheid zal ik maar zeggen. Heb kennelijk net op verkeerde momenten de 'less is more' instelling haha. ZOu je de titel alsjeblieft kunnen aanpassen?



Alvast dank.



Groetjes, Laura
Alle reacties Link kopieren


Hoi Angel,



heb voor het eerst in mijn VivaDiva-carriere een vers topic geopend, dacht ik aan alles gedacht te hebben, maar er moet in de titel nog achter 'en hun relatiegerelateerde perikelen', voor de optimale herkenbaarheid zal ik maar zeggen. Heb kennelijk net op verkeerde momenten de 'less is more' instelling haha. ZOu je de titel alsjeblieft kunnen aanpassen?



Alvast dank.



Groetjes, Laura
Met alle plezier. Maar eh... welke van de 482? :P
Alle reacties Link kopieren
Deze bedoeld Laura Viev Viva Diva's Deel 48  (mocht je hem nog niet gevonden hebben)
Alle reacties Link kopieren
Deze bedoeld Laura Viev Viva Diva's Deel 48  (mocht je hem nog niet gevonden hebben)




Ach natuurlijk. Ik ben een beetje in de warrrr. :D



Het is inmiddels aangevuld.
Alle reacties Link kopieren
hoi viva,



zou ik het email adres van sky68 mogen hebben?



gr,

 punca
Alle reacties Link kopieren


hoi viva,



zou ik het email adres van sky68 mogen hebben?



gr,

 punca
van mij mag het hoor...



sky
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve Angel,



Zou je mijn mailadres door willen geven aan Wereldmeid? Wij schrijven beiden op het topic minnaressen deel...



Dank je wel!



groetjes, Pieppetje
Alle reacties Link kopieren
Hoi angel zou je mijn emailadres aan Face2 willen geven van het minnaressentopic?

Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren


hoi viva,



zou ik het email adres van sky68 mogen hebben?



gr,

 punca
Is verzonden.
Alle reacties Link kopieren


Hoi lieve Angel,



Zou je mijn mailadres door willen geven aan Wereldmeid? Wij schrijven beiden op het topic minnaressen deel...



Dank je wel!



groetjes, Pieppetje
Is verzonden.
Alle reacties Link kopieren


Hoi angel zou je mijn emailadres aan Face2 willen geven van het minnaressentopic?

Alvast bedankt!!
En ook verzonden.
Alle reacties Link kopieren
angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven