Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren




quote: Dushi74 reageerde



Deze bedoeld Laura Viev Viva Diva's Deel 48  (mocht je hem nog niet gevonden hebben)

Ach natuurlijk. Ik ben een beetje in de warrrr. :D



Het is inmiddels aangevuld.

Bedankt nog! Fijn, die hulp toen ik alweer weg was. Ben wel een beetje teleurgesteld: dacht dat de VivaDiva's heel bekend (berucht) waren bij jou en dat het woord VivaDiva-carriere wel duidelijk genoeg zou zijn? Al is het alleen maar omdat er wel vaker openingsposts moesten worden aangepast? jammer hoor  :P:D
Alle reacties Link kopieren
angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka
Ik mag niet zomaar emailadressen doorgeven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toe sturen. Laat maar even weten in welk topic jullie posten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt nog! Fijn, die hulp toen ik alweer weg was. Ben wel een beetje teleurgesteld: dacht dat de VivaDiva's heel bekend (berucht) waren bij jou en dat het woord VivaDiva-carriere wel duidelijk genoeg zou zijn? Al is het alleen maar omdat er wel vaker openingsposts moesten worden aangepast? jammer hoor  :P:D
Sorry sorry sorry. Ik zit nog met het schaamrood op mijn kaakjes, Laura. *;



;);):D
Alle reacties Link kopieren
hallowil je mijn topic "hoe moet ik zijn belangstelling opvatten?" verwijderen?met danksunshine142
Alle reacties Link kopieren
Angel, wil je mijn post weghalen op het topic van Gilly.

Het was namelijk op een ander topic bedoeld!
Alle reacties Link kopieren


hallo



wil je mijn topic "hoe moet ik zijn belangstelling opvatten?" verwijderen?



met dank

sunshine142
Is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren


Angel, wil je mijn post weghalen op het topic van Gilly.

Het was namelijk op een ander topic bedoeld!
Ik heb hem verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo moderator,

Het topic 'Hardloopmaatje' hoort niet op dit forum thuis vind ik, maar op het viva prikbord. Zouden jullie dit hier willen verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva angel,



kan de titel van mijn topic 'Opbloeiende Hyves-liefde!!! is Hyves toch nog ergens goed voor ;o)' veranderd worden in

'Opbloeiende Hyves-liefde --> niet zo heel bloeiend meer :o( ' ?



Want wat de nieuwe titel al doet vermoeden, is het inmiddels over en de titel wekt dan de verkeerde indruk.



groetjes,

Bloemkelkje
Alle reacties Link kopieren


Hallo moderator,

Het topic 'Hardloopmaatje' hoort niet op dit forum thuis vind ik, maar op het viva prikbord. Zouden jullie dit hier willen verwijderen?
Ik heb even gekeken. Het is idd een oproepje en daarom verwijderd.
Alle reacties Link kopieren


Hoi Viva angel,



kan de titel van mijn topic 'Opbloeiende Hyves-liefde!!! is Hyves toch nog ergens goed voor ;o)' veranderd worden in

'Opbloeiende Hyves-liefde --> niet zo heel bloeiend meer :o( ' ?



Want wat de nieuwe titel al doet vermoeden, is het inmiddels over en de titel wekt dan de verkeerde indruk.



groetjes,

Bloemkelkje
Ik heb hem helaas aangepast. :(
Alle reacties Link kopieren


quote: kikka reageerde



angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka



Ik mag niet zomaar emailadressen doorgeven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toe sturen. Laat maar even weten in welk topic jullie posten.







wat vinden jullie hiervan is mn denkwijze raar of ouderwets....

thanks,kika
Alle reacties Link kopieren
Kikka, als je nu even vraagt of Nosolo ook hier even meldt dat je het mailadres mag hebben. Dan is het prima voor de Angel. Net wat angel zegt ze mag jou adres wel aan Nosolo geven. Want jij geeft wel toestemming om jouw adres te geven aan Nosolo. Het is voor je eigen "veiligheid" dat mailadresssen niet zomaar worden uitgewisseld. Het is dus geen gekke vraag maar er moet gewoon toestemming zijn (het liefst van beide personen) wil de angel het geven.
Alle reacties Link kopieren


Kikka, als je nu even vraagt of Nosolo ook hier even meldt dat je het mailadres mag hebben. Dan is het prima voor de Angel. Net wat angel zegt ze mag jou adres wel aan Nosolo geven. Want jij geeft wel toestemming om jouw adres te geven aan Nosolo. Het is voor je eigen "veiligheid" dat mailadresssen niet zomaar worden uitgewisseld. Het is dus geen gekke vraag maar er moet gewoon toestemming zijn (het liefst van beide personen) wil de angel het geven.



@dushi....lees even door!ik had mn vraag al gesteld aan angel...ze vroeg me geef even de naam van het topic door...:R
Alle reacties Link kopieren
Kikka:o:$
Alle reacties Link kopieren


Kikka:o:$ 



haahhahaha.....geeft niet!:).je post wel vaker en ik vind je altijd direct!leuk om te lezen zeg maar:R
Alle reacties Link kopieren
Angel,



Kun je LuLuBell mijn emailadres bezorgen? Dank je wel.



Liefs Blindje
Hoi Angel, samou en ik hebben tegeliketijd een deel 5 geopend van de leuke mannen en vrouwen, een van de twee mag dicht.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel,sluit de mijne maar, de titel past toch niet zo mooi ;)Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Angel, zou je eens willen kijken in het topic 'niet-werkende moeders zoek toch een baan!' Het was een prima discussie totdat Granny binnen kwam vallen. Haar postings zijn duidelijk alleen bedoeld om te stoken en onnodig kwetsend. Is hier iets aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Vanwege dubbelop kun je ´Gezamelijke rekening.. Man betaalt .... ´sluiten.

De TO vond het oorspronkelijke topic (man betaald bekeuring van gezamenlijk rekening oid) te lang worden en opende 'dus' maar een ander topic. :)
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Hoi engel,



Ik ben het niet eens met Zuss en aangezien we allemaal een topic mogen openen zou je hem willen laten staan.



Mijn topic heeft een verwijzing naar die van een man die een boete betaalt en ik wil gewoon de andere kant van gescheiden rekeningen laten zien..



Ik hoor het wel Mariska
Zou je wel onze discussie willen wissen want dat is wel on-topic..



Thanxx
Alle reacties Link kopieren
WinniedePhoe heeft op verschillende pijlers hetzelfde topic geopend (moeder M krijgt TBS)

Daarnaast is mij en anderen totaal onduidelijk wat zij hiermee wil.

Komt op mij een beetje opruiend over.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar Werk en Studie: "welke baan heb jij en ben je blij?".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven