Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem idd over het hoofd gezien. Hij is inmiddels verplaatst naar het prikbord. Bedankt voor je melding.
Viva Angel1 schreef op 15 februari 2008 @ 20:26:

Ik heb hem idd over het hoofd gezien. Hij is inmiddels verplaatst naar het prikbord. Bedankt voor je melding.
:)
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar Overige: "een leuk "low budget" avondje, iemand ideeen?".
Alle reacties Link kopieren
Zou je mijn onderwerp Leuke meiden in Groningen gezocht wat bij relaties staat willen verplaatsen naar het prikbord?



Gr Closeup
Alle reacties Link kopieren
closeup schreef op 17 februari 2008 @ 10:16:

Zou je mijn onderwerp Leuke meiden in Groningen gezocht wat bij relaties staat willen verplaatsen naar het prikbord?



Gr Closeup
Volgens mij heeft de Engel jouw topic al verplaatst naar het prikbord Close-up (zie de berichtjes van vrijdag om 19.44 en 20.26 uur)
Viefje, mijn topic,"ik heb besloten", staat heulemaal verkeerd. Je mag hem verplaatsen naar Overige.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef op 17 februari 2008 @ 16:00:

Viefje, mijn topic,"ik heb besloten", staat heulemaal verkeerd. Je mag hem verplaatsen naar Overige.
Is verplaatst.
Alle reacties Link kopieren
angel wil je even kijken naar de twee topics van daantj3

over een site voor gescheiden vrouwen, riekt naar reclame
Alle reacties Link kopieren
Yamuna schreef op 19 februari 2008 @ 11:20:

angel wil je even kijken naar de twee topics van daantj3

over een site voor gescheiden vrouwen, riekt naar reclame




Klopt en omdat met het bewerken van de link, weinig meerwaarde van het topic overbleef, heb ik hem helemaal verwijderd.



Verwijderd: "Een site voor vrouwen in scheiding".
Alle reacties Link kopieren
En de andere ook: "[Bewerkt door moderator, reclame] voor gescheiden vrouwen".
Alle reacties Link kopieren
En het is wel wijs om de naam van de site hier alsnog te noemen?
Alle reacties Link kopieren
Zou je misschien naar het topic van Moedertje willen kijken? Er is weer eens iemand aan het...vervuilen...
Alle reacties Link kopieren
Angel, ik vrees dat lepa_ana weer eens kortsluiting heeft. Topic: Ben bedreigd, durf niet te gaan slapen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Zou je het onderwerp 'wie heeft een serieuze relatie met een asielzoeker' in relaties willen verwijderen.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Marije71 schreef op 19 februari 2008 @ 20:53:

En het is wel wijs om de naam van de site hier alsnog te noemen?
:rofl: Dat is idd niet zo heel snugger van mij. Ik ga ze maar bewerken. :-$
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar Psyche: "Ervaring met online hulverlening via internet".
Alle reacties Link kopieren
minny schreef op 19 februari 2008 @ 21:31:

Zou je misschien naar het topic van Moedertje willen kijken? Er is weer eens iemand aan het...vervuilen...
Off topics verwijderd en gemaatregeld daar waar nodig.
Alle reacties Link kopieren
Angel, wat is er gemaatregeld?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Angel :)
Alle reacties Link kopieren
Joeysmiles schreef op 21 februari 2008 @ 21:37:

Angel, wat is er gemaatregeld?
Dat doet niet terzake.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het tweede topic "Vriendin kiest voor dezelfde jongen" verwijderd ivm dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Angel zou je de postings van FV die ze vanmiddag aan mijn adres heeft geplaatst willen verwijderen? Het gaat om de opmerkingen in het topic vader en (niet) betalen kind bij relaties "dat ik zit te soppen achter mijn peeceetje" en "dat ik nog net niet klaarkom". Lijkt me nou niet bepaald relevant voor de discussie.
Alle reacties Link kopieren
traincha2 schreef op 27 februari 2008 @ 17:06:

Angel zou je de postings van FV die ze vanmiddag aan mijn adres heeft geplaatst willen verwijderen? Het gaat om de opmerkingen in het topic vader en (niet) betalen kind bij relaties "[Bewerkt door moderator, reply belediging/provocatie]" en "[Bewerkt door moderator, reply belediging/provocatie]". Lijkt me nou niet bepaald relevant voor de discussie.
Ze zijn bewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Engel.
Alle reacties Link kopieren
hoi, wil je het bericht partnerman met ADD verwijderen? bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven