Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Alle reacties Link kopieren
reza25 schreef op 18 maart 2008 @ 12:40:

Ik las net dat jullie geen topics verwijderen...>Wel balen zeg!....Ik weet niet wie het doet maar kan mijn account verwijderd worden...Dank je wel!
Accounts worden niet verwijderd omdat daarmee alle berichten en topics verdwijnen. En dat willen we dus niet. Je account kan wel op non-actief worden gezet maar dan kun je het beste even naar forum@viva.nl mailen.
Alle reacties Link kopieren
Kan er misschien een soort tijdslimiet komen voor het openen van nieuwe topics?

Laatst werden er op een andere pijler drie topics geopend (...Wilders hart, ....VVD hart, ... Groenlinks hart), puur om het eerste topic objectief te laten lijken.



Misschien kan er een beperking komen. Bijvoorbeeld dat je niet binen 10 minuten een topic op dezelfde pijler mag openen. Dit om vervuiling tegen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Joeysmiles schreef op 18 maart 2008 @ 22:08:

Kan er misschien een soort tijdslimiet komen voor het openen van nieuwe topics?

Laatst werden er op een andere pijler drie topics geopend (...Wilders hart, ....VVD hart, ... Groenlinks hart), puur om het eerste topic objectief te laten lijken.



Misschien kan er een beperking komen. Bijvoorbeeld dat je niet binen 10 minuten een topic op dezelfde pijler mag openen. Dit om vervuiling tegen te gaan.
Nee, zolang het aparte onderwerpen betreffen, mag dit.
Alle reacties Link kopieren
Engeltje er heeft zich weer een tv programma gemeld met een oproep..

Relatie met een groot leeftijdsverschil heet het geloof ik..

Het is geopend door Jong...
Alle reacties Link kopieren
superstar_2 schreef op 21 maart 2008 @ 18:18:

Engeltje er heeft zich weer een tv programma gemeld met een oproep..

Relatie met een groot leeftijdsverschil heet het geloof ik..

Het is geopend door Jong...
Hij is weg, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hai Angel, ik probeerde te posten op "zoektocht naar leuke mannen en vrouwen" en zie ten eerste niet de laatste berichten, dan krijg ik een foutmelding met lege velden en vervolgens probeer ik toch een reactie te plaatsen en dat pikt de site dat op als nieuw topic.

Dat heet dan "topic doet een beetje raar" zou je die willen sluiten, slaat helemaal nergens op.



Thnxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds niet op het topic "zoektocht naar leuke mannen en vrouwen"



als ik op laatste berichten klik, komt er een foutmelding die zegt dat deze pagina geen berichten bevatten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon afgelopen week ook een paar keer "de zoektocht"niet openen. Dwz: oude pagina's wel maar recente pagina's niet. Weird.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opviel was dat als ik de instelling veranderde (dus laatste bericht op pgn 1 tonen) dat ik dan wel de laatste pagina's kreeg....
Alle reacties Link kopieren
Merkwaardig. Ik ga het doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Angel ook ik kom niet op het topic De zoektocht naar leuke etc, etc... Kan dit probleem worden opgelost. B.v.d.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



zou de topic 'Kanker' bij Gezondheid verwijdert kunnen worden. Mensen nemen je toch niet serieus.



Bij voorbaat dank,



Trademark
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die problemen hebben om op een bepaald topic te komen, het schijnt wel te lukken als je via pagina 1 het topic opent. Wellicht een poging waard?

Anders lijkt het me wijs om een nieuw topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
vrouwtje klets schreef op 27 maart 2008 @ 09:07:

Angel,



SPOED



zou je mij willen mailen op mijn mailadres?



Dank!

Vrouwtje Klets
Ik heb je gemaild. Ik ben trouwens gewoon te bereiken op mijn welbekende emailadres hierboven in het openingsbericht.
Alle reacties Link kopieren
Trademark schreef op 27 maart 2008 @ 17:28:

Hoi,



zou de topic 'Kanker' bij Gezondheid verwijdert kunnen worden. Mensen nemen je toch niet serieus.



Bij voorbaat dank,



Trademark
Nee, dat kan niet en wel om de inmiddels alom bekende reden.
Alle reacties Link kopieren
Verplaatst naar het prikbord, onder 'Contact': "stap vriendinnen gezocht!".
Viva Angel1 schreef op 27 maart 2008 @ 19:07:

Voor degenen die problemen hebben om op een bepaald topic te komen, het schijnt wel te lukken als je via pagina 1 het topic opent. Wellicht een poging waard?

Anders lijkt het me wijs om een nieuw topic te openen.




Hoi Viev,



Ook dat lukt niet. Berichtje gekwoot om zó op de laatste pagina te komen....ook geen resultaat. Berichtje is wel geplaatst, maar zie um niet....
Alle reacties Link kopieren
Xander68, probeer het eens via deze link: http://forum.viva.nl/forum/list_messages/7472/276
Alle reacties Link kopieren
Hi Boarder,



Hoe is je vakantie??
Alle reacties Link kopieren
boarder schreef op 27 maart 2008 @ 14:09:

Angel ook ik kom niet op het topic De zoektocht naar leuke etc, etc... Kan dit probleem worden opgelost. B.v.d.
Problemen met "de zoektocht" lijken te zijn begonnen nadat er berichtjes zijn verwijderd ivm opheffen van een gebruikersnaam.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Channtie schreef op 31 maart 2008 @ 21:58:

Hi Boarder,



Hoe is je vakantie??
Afgezien dat ik niet op het topic de zoektocht kan komen is mijn vakantie heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Even off if ya don't mind Angel: Ik kom het topic gewoon binnen op de volgende manier: postinginstelling via profiel: van nieuw (laatst gepostte) naar oud en dan onder topictitel (in overzichtspagina) klikken op pagina 1. Dan kan ik gewoon een posting maken en daarna de eerder gepostte reacties lezen. Hoop dat dit jullie helpt.



Sorry voor het misbruik van je topic Angel :flower:
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 01-04-2008 22:47
Reden: vergat nog wat te melden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Angel, wil je het topic "de zoektocht (deel veel) sluiten ?

We hebben een nieuw topic geopend (deel veel + 1): hopelijk kan iedereen daar weer gewoon op lezen en posten.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Donkeyshot schreef op 02 april 2008 @ 10:53:

Angel, wil je het topic "de zoektocht (deel veel) sluiten ?

We hebben een nieuw topic geopend (deel veel + 1): hopelijk kan iedereen daar weer gewoon op lezen en posten.
Doe ik!
Alle reacties Link kopieren
haihai zou je mijn toppic Hvyes?! kunnen verwijderen a.u.b alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven