Moeizame relatie, zwanger en dreumes

29-03-2015 23:05 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Op dit moment zwanger van ons 2e kindje, we hebben nog een klein mannetje rondlopen.. Zijn al een aantal jaren samen en we hebben geen makkelijke relatie gehad.. Op dit moment gaat het echt slecht en morgen gaan we alweer praten om te bedenken wat we moeten doen.. Ik heb twijfels en mijn gevoel is minder.. Hij weet hiervan.. Mijn gedrag is ook in de loop vd jaren veranderd door de dingen die gebeurd zijn.. Ik heb relatietherapie aangekaart en even tijdelijks los van elkaar, zijn geen opties voor hem..



Wat kan ik doen om de relatie nog te redden voor onze kinderen?
Wat is er gebeurd waardoor er dingen verandert zijn?
Hoe lang ben je nu zwanger, als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Was de relatie nog wel goed toen je zwanger werd?
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 29 maart 2015 @ 23:07:

Wat is er gebeurd waardoor er dingen verandert zijn?Met name vertrouwenskwesties..
Alle reacties Link kopieren
quote:paresseuse schreef op 29 maart 2015 @ 23:08:

Hoe lang ben je nu zwanger, als ik vragen mag?Bijna 15 weken..
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 23:08:

Was de relatie nog wel goed toen je zwanger werd?Eerlijk gezegd niet en ik ben er bewust van dat het echt niet de ideale situatie is.. :(
Alle reacties Link kopieren
"Wat kan ik doen om de relatie nog te redden voor onze kinderen?" ... niet voor jezelf? Dat zou betekenen dat je er zelf liever een punt achter zet?
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy2014 schreef op 29 maart 2015 @ 23:10:

[...]





Eerlijk gezegd niet en ik ben er bewust van dat het echt niet de ideale situatie is.. :(Hoezo ben je dan zwanger geraakt?
Wat voor vertrouwenskwesties, hoe is jouw gedrag veranderd en waarom wil hij niet in therapie.



En waarom word je zwanger als je twijfelt? En waar twijfel je over?
Alle reacties Link kopieren
quote:evaq schreef op 29 maart 2015 @ 23:11:

"Wat kan ik doen om de relatie nog te redden voor onze kinderen?" ... niet voor jezelf? Dat zou betekenen dat je er zelf liever een punt achter zet?Ja dat klopt.. Want ik ben niet gelukkig en ik heb al een tijdje twijfels en mijn gevoelens zijn minder.. En ik vind het heel moeilijk om aan onze relatie te werken als alles hetzelfde blijft zoals het nu is.. Dat proberen we nu al een tijdje en het is niet veranderd..
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 23:12:

[...]





Hoezo ben je dan zwanger geraakt?Dat is ook een hele domme keus geweest!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 29 maart 2015 @ 23:12:

Wat voor vertrouwenskwesties, hoe is jouw gedrag veranderd en waarom wil hij niet in therapie.



En waarom word je zwanger als je twijfelt? En waar twijfel je over?Hij heeft een flink aantal keren gelogen.. En mij een tijdje niet op een prettige manier behandeld.. Ik twijfel of ik überhaupt ooit nog gelukkig met hem zal worden en of hij wel de juiste voor mij is..
Waarom toch weer zwanger worden als je relatie stroef verloopt?
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk waar.

Hadden jullie soms verwacht dat er met nog een kind bij alles beter zou worden?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy2014 schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

[...]





Dat is ook een hele domme keus geweest!



Behoorlijk ja.

Maar goed nu niks meer aan te doen.



Je hebt therapie voorgesteld en een pauze ( pauzes werken meestal niet).

Hij wil geen therapie,wat wil hij wel?

Jij hebt nu laten zien dat je energie in je relatie wil steken, nu is het aan hem om dat ook te laten zien.

Jullie moeten het toch samen doen, je kan niet alleen er aan werken.

En voor de kinderen is het ook niet fijn als er spanning hangt tussen pa en ma.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er bewust van dat het niet de juiste keus is geweest en nee dit was niet gepland.. Maar we hebben eenmaal onveilige sex gehad en blijkbaar zijn wij erg vruchtbaar..
Ok tot daaraan toe. Maar wat voor onveilige dingen en leugens zijn het dan? Wat wil je horen? wete? leren? enzo
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 29 maart 2015 @ 23:18:

[...]





Behoorlijk ja. Sneu ook voor je kinderen.

Maar goed nu niks meer aan te doen.



Je hebt therapie voorgesteld en een pauze ( pauzes werken meestal niet).

Hij wil geen therapie,wat wil hij wel?

Jij hebt nu laten zien dat je energie in je relatie wil steken, nu is het aan hem om dat ook te laten zien.

Jullie moeten het toch samen doen, je kan niet alleen er aan werken.

En voor de kinderen is het ook niet fijn als er spanning hangt tussen pa en ma.Dank je wel voor je reactie.. Hij is op dit moment heel erg zwart/wit.. Het is of samen zijn of uit elkaar.. Alleen wij hebben morgen weer een gesprek en misschien dat er nog dingen zijn wat ik kan benoemen om onze relatie te redden? Ik vind het ook erg sneu voor de kinderen en had dit zeker niet gewild maar ik wil niet alleen bij hem blijven vanwege de kinderen..
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy2014 schreef op 29 maart 2015 @ 23:14:

[...]





Hij heeft een flink aantal keren gelogen.. En mij een tijdje niet op een prettige manier behandeld.. Ik twijfel of ik überhaupt ooit nog gelukkig met hem zal worden en of hij wel de juiste voor mij is.. sorry maar ik snap dan dus compleet niet waarom je aan een tweede bent begonnen. Wil je dan zoooo graag een kind. Dit wist je ook voor je zwanger werd. Het domme keus beschijft het niet eens.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy2014 schreef op 29 maart 2015 @ 23:20:

[...]





Dank je wel voor je reactie.. Hij is op dit moment heel erg zwart/wit.. Het is of samen zijn of uit elkaar.. Alleen wij hebben morgen weer een gesprek en misschien dat er nog dingen zijn wat ik kan benoemen om onze relatie te redden? Ik vind het ook erg sneu voor de kinderen en had dit zeker niet gewild maar ik wil niet alleen bij hem blijven vanwege de kinderen..



Komt niet over alsof hij eraan wil werken.

Gooit hij altijd zo snel de handdoek in de ring?

Jouw opties lijken mij de juiste.

Anders is het op den duur toch of hulp of uit elkaar.

Hij moet ook willen vechten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hij is zwart wit hij zegt dit en dat. Maar hij heeft je verkeerd behandelt en gelogen. Vertel.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:

Hij is zwart wit hij zegt dit en dat. Maar hij heeft je verkeerd behandelt en gelogen. Vertel.Ik wil er eigenlijk niet te uitgebreid op in want ik vind het heel erg moeilijk om erover te hebben.. Maar hij heeft een aantal keren gelogen over bepaalde vrouwen contacten.. En dan denk je waarom pik je dat? Geen idee, als je verliefd bent dan heb je een bril op en dan vergeef je hem steeds.. En hij heeft me verkeerd behandeld, uhm.. Ja niet netjes behandeld.. Flinke deuk in mijn eigenwaarde etc..
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 29 maart 2015 @ 23:21:

[...]





Komt niet over alsof hij eraan wil werken.

Gooit hij altijd zo snel de handdoek in de ring?

Jouw opties lijken mij de juiste.

Anders is het op den duur toch of hulp of uit elkaar.

Hij moet ook willen vechten.Uhm nee eigenlijk niet maar hij heeft er denk ik ook wel heel erg moeite mee dat ik mijn gevoel heb aangegeven?
Ik snap wel dat je er niet te diep op in wilt gaan. Maar vaak maakt dat een hoop duidelijk.

Als je dat liever niet doet , lees dan even rond. Er zijn vaak best veel soortgelijke topics. Waar je je in herkent.



Met deze informatie: waarom pik je dat dan? En vergeef je hem dingen die je blijkbaar niet kan/wilt vergeven.



Netjes behandelen is heel breed. En soms een wisselwerking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven