Moet ik hem geloven ??

03-03-2014 09:51 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve viva mensen....

Ik heb een nogal heftig weekend achter de rug en heb behoefte aan jullie mening/kijk hierop .



Ik heb van het weekend mijn vriend geconfronteerd met het feit dat hij zich heeft in geschreven op een sexforum en daar dus sex afspraken heeft geprobeerd te maken. Er staat niet duidelijk of er nu ook echt iets is gebeurd maar mijn vriend zegt nu dus dat er niets gebeurd is,dat het niet verder is gegaan dan dat forum. Op het forum staat wel dat hij verschillende keren heeft staan wachten op een parkeerplaats.



Toen ik hem confronteerde schrok hij echt, maar omdat ik zelf eigenlijk in tranen uit barste en ff apart ben gaan zitten om rustig te worden ben ik bang dat hij nu die tijd gebruikt heeft om zijn smoesjes alvast te verzinnen, dus toen we verder gingen zei hij dat hij nooit vreemd is gegaan dat hij het in een opwelling gedaan had om dat hij zich onzeker voelde omdat hij hem niet altijd stijf kan houden(terwijl ik al zo vaak gezegt heb dat ik t niet erg vind en hij er niets aan kan doen ? Dus waarom onzeker )



Dus nu vraag ik me af hoe jullie dit zien , zal hij inderdaad niet vreemd gegaan zijn ? Of zijn t smoesjes ? Wat zouden jullie doen ? En hoe lang duurt een opwelling ? Toen ik het ontdekte was hij al zeker een half jaar in geschreven ....
Niet wat je wilt horen waarschijnlijk maar mijn vriend zou hij al niet meer zijn op de dag dat ik zoiets zou ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, als eerste . Dat moet even een klap in je gezicht geweest zijn.....



Ik denk niet dat onze mening er echt toe doet. Alleen jij kunt bepalen of dit voor jou acceptabel is.



Voor mij zou dit echt onacceptabel zijn. Het feit dat iemand die spanning überhaupt nodig heeft zou mijn vertrouwen zo'n deuk geven. Ikzelf zou niet in een relatie willen zitten waarin er een gebrek aan vertrouwen is. Waarbij ik steeds bang zou zijn dat hij iets uit zou spoken. Ik zou daar echt kapot aan gaan, en dat is het mij niet waard.



Sterkte, denk goed na wat voor jou acceptabel is en bewaak je eigen grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Doet het ertoe, of hij het daadwerkelijk met een ander heeft gedaan, of dat hij alleen maar voorbereidingen trof?

Voor mij zou het niets uitmaken.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Niet geloven, lieve TO. Zoiets doe je niet in een opwelling omdat hij hem niet stijf kan houden. Kom op zeg, hij bedondert je keihard, heeft zelfs op parkeerplaatsen staan wachten en jij vraagt je nog af hoe en wat?
Alle reacties Link kopieren
Als er niets gebeurd is met andere woorden hij heeft geen seks gehad dan komt dat alleen omdat diegene met wie hij op die parkeerplaats had afgesproken niet is komen opdagen.



Was diegene komen opdagen dan had hij wel degelijk seks gehad en was hij dus vreemdgegaan.



Het is niet eens iets wat hem dan was overkomen maar iets wat hij doelbewust heeft opgezocht. Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als ik jou was en ik denk dat je er verstandig aan doet om het uit te maken.
Nee je moet hem niet geloven.. dat mag wel maar lijkt me erg dom.

Bij mij zou hij ook meteen exit zijn. Vreselijk zo'n figuur. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hij is zo onzeker dat hij met meerdere andere vrouwen seks wilde. Dat is vaak zo met onzekere mensen; die confronteren hun eigen onzekerheid keer op keer. Worden ze hard van. (pun intended in dit geval )
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet t erg naïef van me Hij weet misschien ook wel hoe hij me moet bespelen omdat hij ook begon te huilen en hij daarover begon ,vond ik het ergens weer zielig ( ik weet t stom ) terwijl hij zulke dingen doet...



Vind t ook moeilijk om te beslissen wat ik moet doen.. Hem een 2 e kans geven of uit elkaar gaan. Er zijn wel kinderen in t spel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de relatie hierom beëindigen, al is het maar omdat ik daardoor onzeker zou worden dóór mijn eigen partner. Hij heeft problemen met erecties zeg je, maar zoals ik het lees heeft hij daar bij anderen geen problemen mee. Dat alleen al maakt het te persoonlijk om te zeggen dat hij enkel spanning zocht.



Het zegt niets over jou, vergeet dat niet.

Het zegt wel alles over hem en zijn gevoel over jou en jullie relatie. Hij kan nú ook zeggen dat hij 'onzeker' is (wat een achterlijk excuus, als je onzeker voelt durf je een vreemde niet te benaderen) en dit had hij dus ook vooraf kunnen zeggenof overleggen. Je vriend koos er bewust voor dit niet te doen.



Ik zou mijn tijd met hem achter me laten. Of hij nou heeft afgesproken of niet.
Small changes, big differences.
Alle reacties Link kopieren
quote:mutsy123 schreef op 03 maart 2014 @ 10:04:

Ja ik weet t erg naïef van me Hij weet misschien ook wel hoe hij me moet bespelen omdat hij ook begon te huilen en hij daarover begon ,vond ik het ergens weer zielig ( ik weet t stom ) terwijl hij zulke dingen doet...



Vind t ook moeilijk om te beslissen wat ik moet doen.. Hem een 2 e kans geven of uit elkaar gaan. Er zijn wel kinderen in t spel



Hij huilt omdat het is uitgekomen, niet omdat wat hij heeft gedaan.



Hij is mans genoeg om zich in te schrijven op een sexforum, bij een parkeerplaats te gaan wachten en bij ontdekking gaat hij huilen. Wat een droeftoeter. Het is jouw leven TO, maar bij mij zou dit exit zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu dat er kinderen zijn. Mijn vraag zou dan zijn: wil jij je kinderen leren dat je zo met vertrouwen omgaat? Kun je achter hem blijven staan terwijl hij keer op keer vreemdgaat. Want blijven betekent toestemming geven, je geeft dan het signaal dat je toch wel blijft.



En dan....ga je controleren. En wantrouwen. Dat gaat invloed hebben op jullie omgang en dat merken jullie kinderen ook.
Small changes, big differences.
Alle reacties Link kopieren
Dat er kinderen in het spel zijn maakt het natuurlijk extra moeilijk. Voor je kinderen wil je het niet te snel opgeven, dat snap ik heel goed.



Maar lieve TO, kinderen zijn geen excuus om je te laten besodemieteren door je vriend. De kinderen zijn geen excuus dat hij dingen mag doen waar jij ongelukkig van wordt!



Hij is degene die zich in dit geval zorgen zou moeten maken over wat voor invloed zijn gedrag heeft op de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen of niet. Hij kon vertrekken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als hij reeds een half jaar op een sekssite afspraken probeert te maken en hij heeft al op één (of meerdere) parkeerplaatsen gestaan dan mag je er voor 99% van uitgaan dat hij is vreemdgegaan.



Tenzij zijn date niet is komen opdagen natuurlijk. Dan heeft hij gewoon pech gehad. Maar als hij de kans had gekregen had hij die met beide handen aangegrepen. Of dacht je dat hij daar had gestaan en zij was op komen dagen en hij had haar een zak schuimpjes gegeven en was weer weggegaan? Dat geloof je toch zelf ook niet.



Neem van een man nu maar aan dat als hij al een half jaar seks contact zoekt via een site. En er zich een mogelijkheid voordoet hij die kans ook echt grijpt.



Ik weet niet of dit nu wel die goede vriend is die je eigenlijk wil hebben. Mister nice Guy blijkt niet zo nice.
Alle reacties Link kopieren
Parkeerplaats. Huilende man. Niet omhoog kunnen krijgen.



Weet je zeker dat het over vrouwen gaat?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zou het ook direct exit zijn. En dat huilen is omdat je erachter bent gekomen en niet omdat hij spijt heeft van wat hij gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheQ schreef op 03 maart 2014 @ 10:13:

Parkeerplaats. Huilende man. Niet omhoog kunnen krijgen.



Weet je zeker dat het over vrouwen gaat?Goed punt.
Bedenk dat wil eens een heel belangrijke keuze in je leven is ook al zijn er kinderen in het spel.



Wil je doorgaan met deze relatie en er over een tijdje achter komen dat ie het weer doet en je zelf voor je kop slaan dat je er in bent getrapt en nog meer jaren aan een bedrieger hebt gespendeerd(hij gaat het de volgende keer gewoon veel beter verbergen).



Of je gaat nu door een hel omdat je er een eind aan maakt en voor je zelf kiest en recht hebt op een leven om iemand te ontmoeten die eerlijk tegen je is.



Je moet in beide gevallen door een periode van verdriet alleen met de tweede optie heb je je zelfrespect nog in de eerste optie ben je weer belazerd en bedrogen. Sterkte vrouw want het ie hoe dan ook pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof het niet.



En doe in godesnaam een soatest.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheQ, 6 minuten geleden

Parkeerplaats. Huilende man. Niet omhoog kunnen krijgen.



Weet je zeker dat het over vrouwen gaat?





Nou, inderdaad. Ik denk bij parkeerplaatsen meteen aan mannen, niet aan vrouwen.



Laat je zelf testen, TO.
You know how I know? Because I reeaally think so!
grote kans dat je vriend graag seks wil hebben met mannen TO, zoals hierboven al gesuggereerd wordt.



Blijf kritisch en geloof in de meest logische verklaring! Het meest logische is dat hij seks heeft met anderen, ook al zegt hij van niet.



Ik heb zelf ervaring met een structureel vreemdgaande partner gehad. Hij was het zo gewend om te liegen en te verbergen dat het meerdere dagen en weken kostte om hem alles eerlijk te laten vertellen. In het begin dook hij weer weg achter leugens en halve biechten. Logisch, hij was het zo gewend om me voor d egek te houden, daar houd je niet ineens mee op als je betrapt bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel raar dat hij op het forum gaat vertellen dat hij verschillende keren heeft staan wachten op een parkeerplaats. Het is zinloos om dat te gaan onthullen. Dat doe je toch niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat een enorme k*tsmoes van 'm. Ik neem aan dat je z'n koffers al hebt ingepakt? #jewordtbedrogenwaarjebijstaat
Alle reacties Link kopieren
Hij kan hem niet stijf houden, staat op parkeerplaatsen te wachten... Tien tegen één dat hij op zoek is naar homoseksuele contacten én dat dat hem ook al een keer gelukt is. Ik ben best vergevingsgezind en bereid om te werken aan een relatie, maar als ik in jouw schoenen stond had ik hem zonder pardon de deur uit gezet. En laat je alsjeblieft testen!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven