Moet ik hem geloven ??

03-03-2014 09:51 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve viva mensen....

Ik heb een nogal heftig weekend achter de rug en heb behoefte aan jullie mening/kijk hierop .



Ik heb van het weekend mijn vriend geconfronteerd met het feit dat hij zich heeft in geschreven op een sexforum en daar dus sex afspraken heeft geprobeerd te maken. Er staat niet duidelijk of er nu ook echt iets is gebeurd maar mijn vriend zegt nu dus dat er niets gebeurd is,dat het niet verder is gegaan dan dat forum. Op het forum staat wel dat hij verschillende keren heeft staan wachten op een parkeerplaats.



Toen ik hem confronteerde schrok hij echt, maar omdat ik zelf eigenlijk in tranen uit barste en ff apart ben gaan zitten om rustig te worden ben ik bang dat hij nu die tijd gebruikt heeft om zijn smoesjes alvast te verzinnen, dus toen we verder gingen zei hij dat hij nooit vreemd is gegaan dat hij het in een opwelling gedaan had om dat hij zich onzeker voelde omdat hij hem niet altijd stijf kan houden(terwijl ik al zo vaak gezegt heb dat ik t niet erg vind en hij er niets aan kan doen ? Dus waarom onzeker )



Dus nu vraag ik me af hoe jullie dit zien , zal hij inderdaad niet vreemd gegaan zijn ? Of zijn t smoesjes ? Wat zouden jullie doen ? En hoe lang duurt een opwelling ? Toen ik het ontdekte was hij al zeker een half jaar in geschreven ....
Om even te starten met je "er zijn kinderen in het spel' : Hij heeft deze situatie veroorzaakt he, niet jij. Hij heeft zich ingeschreven, op parkeerplaatsen gestaan en huilt nu omdat hij is betrapt. Want had jij hem niet betrapt, dan was ie nog wel even door gegaan. Hij heeft zijn gezin geriskeerd, want ik neem aan dat jullie hebben gezegd dat vreemdgaan bij jullie een no-go is?



Doe een SOA test en laat hem op zoek gaan naar andere woonruimte.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is t exit!! Klote dat er kinderen in t spel zijn. Maar met zo man zou ik niet meer kunnen samenleven. Alleen het idee al dat hij op zo parkeerplaats heeft gestaan. Hij had zeker de intentie ik vreemd te gaan. Geloof je zelf dat er niemand is komen opdagen??? Ik weet het niet.



Als je met deze relatie doorgaat. Moet je je goed realiseren. Vertrouw ik hem nog?? Ga je niet zijn computer checken?? Want ik zou deze knakker nooit meer vertrouwen en alles gaan checken. Volgens mij wordt je daar niet gelukkiger van. En dat heeft ook weer een wisselwerking op je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Of het nu gelukt is om vreemd te gaan of niet, hij doet er wel alle moeite voor. Een half jaar lang is echt geen opwelling geweest. (al zou dat er voor mij ook al niet toe doen)



Zo'n vent kon van mij vertrekken. En of het nu met mannen of vrouwen is wil ik niet eens meer weten.

Wat ik wel wil weten is of ik een SOA heb opgelopen aan zijn avontuurtjes dus ga naar de huisarts voor een test.
Alle reacties Link kopieren
En ook die nick "Mutsy" en een cijfer erachter. Dat doen vrouwen zo niet want ze denken niet over zichzelf als zijnde een anonieme door een getal aangeduide muts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het gaat niet eens meer daarover of hij daadwerkelijk seks met anderen heeft gehad of niet. Het gaat om zijn intenties tot buiten de deur neuken en daarover liegen.



Bovendien denk ik dat er een traject aan vooraf is gegaan, het lijkt niet aannemelijk dat iemand op een dag denkt van 'heeeeeeeeeee, laat ik me eens inschrijven op een parkeerplaatssekssite'. Ik denk dat hij hier en daar al wel ergens gesnoept zal hebben en zin in meer heeft gekregen. Dus: SOA test en regelen dat je uit elkaar gaat. Of je moet het goed vinden dat hij op structurele basis met anderen seks heeft, dat je er een open relatie van maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 03 maart 2014 @ 10:44:

Om even te starten met je "er zijn kinderen in het spel' : Hij heeft deze situatie veroorzaakt he, niet jij. .



Daar heb je helemaal gelijk in en to heeft nu ook meer dan voldoende redenen om de relatie te beëindigen alleen als zij hem nu buiten de deur zet of zelf weggaat dan ziet zij de kinderen zelf ook minder omdat ze ook tijd bij hun vader zullen doorbrengen en dan wordt ze alsnog de dupe van de situatie en de kinderen ook.



Hij heeft allang uitgecheckt uit de relatie door wat hij doet maar uiteindelijk laat hij het aan haar over wat de definitieve gevolgen zullen zijn. Daarmee plaatst man van to haar best in een moeilijke positie.



Ellendig dat dit soort dingen altijd uitkomen nadat er kinderen in het spel zijn en niet daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
T.o wat een schok moet dit voor je zijn..

Maar ik vind het van hem een bar slecht argument om tezeggen dat hij het deed uit onzekerheid, als hij daar echt zo onzeker over is wil je toch op een sexdate helemaal geen flater slaan als je pielemuis slecht stijf blijft??!!...

En nota bene heeft hij zelfs op een parkeerplaats staan wachten dus dat is niet zomaar..

Als ik.mijn man hierop zou betrappen is dit het einde want dan is hij niet meer tevertrouwen en natuurlijk na jou huilbui (wat logisch is) heeft hij genoeg smoezen en excusses kunnen bedenken zal gek zijn als hij dat niet deed..

Hier is geen smoes of excusses voor gewoon heel fout en slecht en jij verdient veel beter al is het moeilijk maar waar..
Alle reacties Link kopieren
Ook is het niet erg des vrouws om haar man te confronteren en daarna zo erg in haar eigen huilen op te gaan (zelfs nog ergens anders te gaan zitten) dat ze zijn reactie niet meer kan bestuderen. Vrouwen zijn multi-tasking weetjewel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2014 11:57
Reden: opmerking verwijderd ivm trollhunting
% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik had misschien inderdaad niet weg moeten lopen en zijn reactie moeten bekijken maar op dat moment lukte dat niet. Want nadat ik hem mee had genomen naar de computer en het onder zijn neus had gedrukt kwam al het verdriet weer naar boven ....hij heeft inderdaad genoeg tijd gehad om een smoes te bedenken ...



Zelf zou ik denk ik ook zeggen als een vriendin bij me kwam met dit verhaal dat ze bij hem weg moet gaan.. Maar dat zou wel betekenen dat ik met de kinderen weg moet we wonen namelijk in zijn huis.





Ergens hou ik nog wel van hem maar aan de andere kant denk ik hoe kan hij ons gezin dit aan doen ???
Zijn het ook zijn kinderen?



Als het je alleen gaat om de praktische kant van het woonruimte zoeken en verhuizen zou ik mezelf nog eens achter de oren krabben.

Dat zijn zaken die op te lossen zijn, geen reden om maar bij een bedriegende zak te blijven die je misschien wel met een SOA opzadelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mutsy123 schreef op 03 maart 2014 @ 11:29:

Zelf zou ik denk ik ook zeggen als een vriendin bij me kwam met dit verhaal dat ze bij hem weg moet gaan.. Maar dat zou wel betekenen dat ik met de kinderen weg moet we wonen namelijk in zijn huis.

houd jij je prioriteiten even op orde?

je laat een relatie niet 'aan' omdat je nou eenmaal in zijn huis woont.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 03 maart 2014 @ 10:49:

En ook die nick "Mutsy" en een cijfer erachter. Dat doen vrouwen zo niet want ze denken niet over zichzelf als zijnde een anonieme door een getal aangeduide muts.Zo heet mijn hamster ... Verder heb ik nu wel andere dingen aan mijn hoofd , heb geen zin verantwoording van alles aan jou af te leggen ik kom hier voor advies , geloof je t niet reageer dan niet en ga verder met je leven
Eens met Lilalinda. Je houdt een relatie niet 'aan' omdat je van hem afhankelijk bent voor woonruimte.



Heb je zelf inkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 03 maart 2014 @ 11:32:

[...]



houd jij je prioriteiten even op orde?

je laat een relatie niet 'aan' omdat je nou eenmaal in zijn huis woont.





Daar heb je gelijk in....



Het benauwd me alleen nu even het idee van mijn relatie kwijt ( waarvan ik altijd dacht dat we een hele goede hadden ) het huis kwijt ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 03 maart 2014 @ 11:34:

Eens met Lilalinda. Je houdt een relatie niet 'aan' omdat je van hem afhankelijk bent voor woonruimte.



Heb je zelf inkomen?Nee op dit moment niet , ik ben naar hem verhuisd en heb toen mijn baan op moeten zeggen, hij zag graag dat ik bij de kinderen thuis bleef en omdat we verder goed rond kwamen vond ik dit zelf ook een goed idee, thuis bij de kinderen en als ze naar school gaan weer werken, de kinderen zijn 4 en 2 jaar
Alle reacties Link kopieren
En toch he, als hij daar met een man heeft afgesproken zou ik het wel anders vinden denk ik. Nog steeds een klootzak dat hij je zo bedrogen heeft natuurlijk, maar ergens ook wel te begrijpen dat hij zich daarvoor schaamt, hij heeft een gezin en is hetero voor de buitenwereld.



Het verklaard wel waarom hij hem slecht omhoog houd. En als je relatie verder echt goed is en de kinderen zijn gelukkig, zou je daar dan geen middenweg in kunnen vinden?



Ik weet eerlijk niet wat ik zou doen.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat vervelend to... Is het misschien zo dat hij het inderdaad in een opwelling heeft gedaan? Misschien vond hij het spannend en was hij er verder niks mee van plan misschien heeft hij zich mee laten slepen in een andere wereld je weet het niet.. Vervelende situatie het vertrouwen zou bij mij wel ver te zoeken zijn maar om nou gelijk hem eruit te zetten jullie hebben kinderen samen praten praten praten denk er goed over na hem eruit zetten kan altijd nog.
TO, je moet je idd. niet laten leiden door praktische zaken. Het gaat om je vertrouwen, om de basis waarop jullie een relatie hebben. Dit is toch niet wat je wil van een partner en vader? En zijn het idd. jullie kinderen, of van jou uit een eerdere relatie?

Je komt erg afhankelijk over ("hij zag graag dat ik..."), maar goed, dat baseer ik puur op jouw stukjes. Nu moet je hoe dan ook sterk zijn en jezelf eens goed in de spiegel aankijken: ben ik een vrouw die bij een man blijft die me bedriegt en erover liegt? En bovendien met mijn gezondheid solt (soa's)? Met iemand die zijn seksuele wensen boven zijn gezin stelt?

Of gun ik mezelf en mijn kinderen een leven zonder bedrog en gedoe?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mutsy,



Wat een nare ontdekking! Mij is een tijdje geleden iets soortgelijks overkomen (loepje). Ik woonde niet samen en kan me voorstellen dat dat de stap om de relatie te verbreken nog groter maakt.

Voor mezelf wist ik eigenlijk wel meteen dat mijn vertrouwen nooit meer hersteld zou kunnen worden. Dat (wat er ook precies gebeurd was, want dat wist ik ook niet), ik nooit het gevoel zou hebben dat ik zeker wist dat hij me nu wel de waarheid zou vertellen.



Hoe voelt dat voor jou? Ik denk dat dat wel een belangrijke vraag is om jezelf te stellen?



Je loopt volgens mij het risico dat als je verder gaat, je hem blijft wantrouwen, blijft controleren, verwijten blijft maken en (erger nog) dat je gevoel van eigenwaarde zich niet hersteld.



Daar zijn jou/jullie kinderen ook niet bij gebaat lijkt me zo. Maar: van buiten af is het moeilijk oordelen. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid!
Mutsy zijn het jouw kinderen of ook van hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 03 maart 2014 @ 11:53:

Mutsy zijn het jouw kinderen of ook van hem?Het zijn onze kinderen ... Hij is mijn eerste relatie
Alle reacties Link kopieren
Waarom schrijf je dan over zijn huis in plaats van over ons huis?

Zeg ons niet dat je je in een onmogelijke afhankelijke positie hebt geplaatst waarbij alles alleen op zijn naam staat en jij geen inkomen hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mutsy123 schreef op 03 maart 2014 @ 11:29:

Ik had misschien inderdaad niet weg moeten lopen en zijn reactie moeten bekijken maar op dat moment lukte dat niet. Want nadat ik hem mee had genomen naar de computer en het onder zijn neus had gedrukt kwam al het verdriet weer naar boven ....hij heeft inderdaad genoeg tijd gehad om een smoes te bedenken ...



Ik hoop echt dat je hiermee niet reageert op die rare post van Retrostar!



Ik kan me namelijk heel erg goed voorstellen dat je op dat moment breekt en wegloopt. Tussen het moment dat je zoiets ontdekt en je partner daarmee confronteert bouw je zo enorm veel spanning op, dat is eruit gekomen op het moment dat jij hem confronteerde.



En lieve TO, zijn reactie maakt helemaal niet uit. Je weet zelf ook dat dit geen bevlieging is. Hij heeft dat profiel een half jaar geleden aangemaakt en meerdere keren op een parkeerplaats gestaan.
En al is dat zo sugarmiss dan maakt dat nu niet meer uit want gebeurd is gebeurd en daar kan ze nu toch niets meer aan veranderen.



Mutsy, ook al ben je van hem van alle kanten afhankelijk en heb je kinderen dan staat je nog een moeilijke tijd te wachten. Bedenk welke vrouw je wil zijn voor de rest van je leven en alleen jij kan die beslissing maken.Je klinkt best jong en dat maakt dat je makkelijker opnieuw kan starten dan als je ouder bent en dat betekent ook dat je nog heel lang met je zelf moet leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:cello1987 schreef op 03 maart 2014 @ 11:42:

Het verklaard wel waarom hij hem slecht omhoog houd. En als je relatie verder echt goed is en de kinderen zijn gelukkig, zou je daar dan geen middenweg in kunnen vinden?



Ik weet eerlijk niet wat ik zou doen.



eens

Ik zou nu eerst eens flink het gesprek aangaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven