moet ik mij zorgen maken.....

02-07-2016 00:00 68 berichten
Xx
anoniem_640cd58e3bc64 wijzigde dit bericht op 05-07-2016 20:08
Reden: weg wegens privacy
% gewijzigd
Ik vind dat ook geen normaal gedrag voor een collega. En dat mag jij ook vinden.

Gelukkig doet je vriend niet stiekem maar hij bagatelliseert hij de boel wel.

Volgende stap van hem zou moeten zijn om haar kenbaar te maken niet meer zulke appjes te sturen.
De meeste mensen zijn vrijer als ze gewend zijn, maar zorgen maken mag altijd
Nou... Daar zou ik toch ook echt helemaal niet blij van worden.

Eigenlijk van al die dingen die je noemt niet echt.

Wat zegt je man ervan en hoe communiceert hij met haar (heb je dingen gezien of gelezen)?
Nee dat lijkt mij niet zo fijn. Ik zou me er ongemakkelijk bij voelen, dus ik snap dat je dit niet leuk vindt. Als je man dit ook snapt kapt hij dit vrije gedoe gewoon nuchter en afstandelijk af.
Alle reacties Link kopieren
Ik.had dat never nooit geaccepteerd , een vrouw op vakantie met haar eigen man, en die gaat naar mijn man sturen dat ze hem mist. Eigenlijk bij schatje en kusjes was ik al lichtelijk Door gedraaid.

Ik vind zulke dingen niet kunnen in een relatie en zou dan ook eisen dat mijn man her contact zou verbreken. En het alleen zakelijk houd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je je zorgen moet maken, maar vind haar appjes niet normaal voor een collega.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hij appr niet zo extreem met kusjes enzo terug....



Het is ook meer bedoeld als zo van ach lief ofzo.... maar het kriebelt gewoon een beetje..



In verleden ook wel eens buiten mijn weten om afgesproken dat doet hij nu niet meer

..



Hij zou het met haar bespreken, misschien heeft zij er wel andere bedoelingen mee
Xx
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet pikken. Heb jij wel alle gesprekken helemaal gelezen?
Weet haar man wat zij appt naar jouw man? Tijdens hun vakantie?



Ik zou er toch ook niet happy van worden.

Maar tegelijk zou ik denk ik ook oppassen met te hevig reageren, want straks vertelt ie niks meer ...
Alle reacties Link kopieren
Kusjes, hartjes, schatje en ik mis je? Nee, dat is geen normaal gedrag voor een collega. Het is je goed recht om hier een grens te trekken.

Is je vriend iemand die ook die grens trekt richting die collega? Het 'bespreken met haar' klinkt niet alsof hij het serieus neemt. Hij mag best in jouw bijzijn appen dat hij het contact graag vriendschappelijk wil houden en dat hij zich niet prettig voelt bij de manier waarop zij hem benadert.



Of vindt hij de aandacht wel leuk?
Alle reacties Link kopieren
bij mij zouden alle alarmbellen gaan rinkelen...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zouden ook alarm bellen gaan rinkelen
.
quote:dovemansoortje schreef op 02 juli 2016 @ 00:16:

bij mij zouden alle alarmbellen gaan rinkelen...



Hij komt er nu nog open voor uit.



Bij mij zouden eerder de "toekomstbellen" gaan rinkelen.

Wat nu nog niet is, kan nog komen.
Alle reacties Link kopieren
Alarmbellen zouden rinkelen maar niet zo zeer dat ik denk dat jouw vriend iets van haar moet maar ik bedoel meer misschien heeft zij bepaalde intenties ? Ik vind het in ieder geval raar maar je vriend doet er niet sneaky over in ieder geval. Toch?
.
Nee maar hij is wel zo dom om haar niet af te remmen omdat het zijn ego steelt.
quote:iris1969 schreef op 02 juli 2016 @ 00:22:

Nee maar hij is wel zo dom om haar niet af te remmen omdat het zijn ego steelt.
quote:iris1969 schreef op 02 juli 2016 @ 00:22:

Nee maar hij is wel zo dom om haar niet af te remmen omdat het zijn ego steelt.



En dit. Normaal zet je toch ook je vraagtekens bij zulke appjes van een collega?

Het feit dat ze ze zo schrijft,is omdat daar ruimte voor is gecreëerd.
Alle reacties Link kopieren
Abnormaal gedrag zeg. Ik zou als hij niks deed zelf die collega laten weten dat je hier niet van gediend bent.

Klinkt niet goed naar mijn idee, ik zou hem zeker wat beter aan de tand voelen en me niet laten afschepen met 'ze is wat vrijer hier in'.
Alle reacties Link kopieren
[quote]ana_isabel schreef op 02 juli 2016 @ 00:28:

[...]





En dit. Normaal zet je toch ook je vraagtekens bij zulke appjes van een collega?

Het feit dat ze ze zo schrijft,is omdat daar ruimte voor is gecreëerd.[/quote]





Juist
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet normaal! Als mijn vriend er niets aan doet zou ik haar er toch echt op aanspreken. Had ik al gezegd dat ik het niet normaal vind?
Alle reacties Link kopieren
quote:sleepingbeauty87 schreef op 02 juli 2016 @ 00:10:

Hij appr niet zo extreem met kusjes enzo terug....



Het is ook meer bedoeld als zo van ach lief ofzo.... maar het kriebelt gewoon een beetje..



In verleden ook wel eens buiten mijn weten om afgesproken dat doet hij nu niet meer

..



Hij zou het met haar bespreken, misschien heeft zij er wel andere bedoelingen mee Hij zou het met jou moeten bespreken met jou heeft hij een relatie met haar niet . Het is een collega en ik vind dit wel erg intiem voor collega's
alles is energie
Ik vraag me dan af hoe hij haar erop aan gaat spreken. Praat hij dan vanuit zichzelf of gaat hij jou als boeman afsteken?

Er zit nl een groot verschil in beiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou terug appen " Piet mist jou ook enorm, denk ik. Hij zit nu effe te schijten, maar ik zal zeggen dat hij je zo even moet appen. groetjes van mij ook voor je man " .

Ik denk dat ze het dan wel door heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven