Mooiste vrouwen van Nederland?

25-07-2016 00:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vallen Nederlandse mannen wel op vrouwen van Turkse of Marokkaanse afkomst? Dit vraag ik me af, omdat ik mijn omgeving weinig stelletjes ken van bovengenoemde mix. Zou wel goed zijn voor de integratie lijkt mij. : )
Alle reacties Link kopieren
Viola Holt schijnt een erg mooi karakter te hebben.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mannen die hetero zijn vallen op vrouwen. Ook op de vrouwen waar jij het over hebt.

Ja hoor.

Net zo makkelijk.
Twee erg uiteenlopende vragen. Wat wil je horen? Je bent onzeker en wilt bevestiging krijgen hier?
Alle reacties Link kopieren
Apart topic. Ik kan vrouwen van iedere afkomst prachtig vinden. Soms zie ik niet eens precies waar ze vandaan komt. Ik ga dan toch niet afhaken als ze Marokkaans blijkt te zijn?



Ben je bang dat mannen niet op je zullen vallen omdat je die afkomst hebt?
Alle reacties Link kopieren
Verder kan ik zo snel niet een bekende Nederlander bedenken die ik heel mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een marokkaanse vrouw met een nederlandse vriend. Ik denk dat het wel wat moeilijk is, niet qua uiterlijk maar veel nlse mannen zijn bang voor het cultuur/geloof verschil. Denken dat ze te maken krijgen met boze broers, vaders en ooms. Als je zelf niet gelovig bent en niet uit een strenge familie komt en ze dat uitlegt zal het vast wel goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Mooie nederlandse vrouw vind ik dan toch Doutzen Kroes.
Alle reacties Link kopieren
Mwoa, er zit een gat ter grootte van het heelal tussen, dus dat goedkomen is nog niet zo makkelijk.

Maar los daarvan zijn ook sommige marrokaanse vrouwen best mooi hoor.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 25 juli 2016 @ 00:27:

Twee erg uiteenlopende vragen. Wat wil je horen? Je bent onzeker en wilt bevestiging krijgen hier?Nee hoor,sinnombre ben gewoon oprecht benieuwd. Onzeker ben ik gelukkig niet en val zelf niet op Nederlandse mannen dus topic gaat noet om mij. Just wondering.
Alle reacties Link kopieren
als ze verder niet zeurt, zal je mij ook niet horen.
very metal
Mijn buurman is marokkaans, de buurvrouw nederlands. Geweldig leuke buren en al 16 jaar samen of zo.
Ik vind Turkse vrouwen vaak prachtig. En Marokkaanse mannen ook. Turkse mannen over het algemeen dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meer de indruk dat Marokkaanse/Turke vrouwen niet zo weg zijn van de Nederlandse man.
Hhhhhhhhhh
Alle reacties Link kopieren
quote:Lujane schreef op 25 juli 2016 @ 01:44:

Ik heb meer de indruk dat Marokkaanse/Turke vrouwen niet zo weg zijn van de Nederlandse man.

Die indruk heb ik ook.



En beide partijen zijn vaak gewoon niet zo gecharmeerd van het cultuurverschil, of ze zijn er simpelweg bang voor.
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf een Hollandse meid,, maar ik moet je wel zeggen , dat ik de Arabische vrouwen prachtig vindt,, je hebt ze in alle soorten ,, blond & blank ,, lang zwart haar ,, heupen en een mooi lichaam????????????????
Vrouwen zijn sowieso prachtig



Marokkaanse en Iraanse vrouwen zijn dat ook (en meer)
Alle reacties Link kopieren
Soort zoek soort toch, God heeft niets voor niets de etniciteit verspreid over verschillende continenten.



(maandag, racisme dag met lady gaga, zoek het sarcasme.)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 juli 2016 @ 06:27:

Vrouwen zijn sowieso prachtig

Mwoa, dat is wel erg kort door de bocht.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Turkse kleine meisjes altijd zo lief, daar kijk ik altijd met smart naar, die van zo drie jaar oud, wat een schatjes!...bos krullen, prachtige ogen, eigenwijs....altijd valt mijn blik op hun.

.

Ja, ik zou nog zo,n klein meisje willen, maar dan moet ik dus ook met zo,n man gaan, en ik ben inmiddels te oud, voor een kindje krijgen, maar voor zo,n schattig meisje...ja, daar nam ik een buitenlandse man voor.

Maar waar ik vermoed,dat als ik met zo,n man zou gaan, de verschillen toch te groot blijven.

Maar voor zo,n kindje meteen.

.

Dat wou ik even kwijt.

Bedankt en tot ziens.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat Nederlandse mannen wel

verliefd kunnen worden op Marrokkaanse en/of Turkse vrouwen. En andersom. Ik

ken wel een paar stellen. Afkomst is niet belangrijk maar wat wel belangrijk is dat je hetzelfde in het leven staat. Ik vind sommige Turkse/Marrokkaanse mannen knap maar als ik ze beter leer kennen, dan kom ik er toch achter dat het geen relatie materiaal is(voor mij). Ik ben namelijk nogal ruimdenkend en zo min mogelijk veroordelend en het valt mij op dat die mannen daar uiteindelijk toch te veel in verschillen met mij. Maaaar...dat is alleen mijn ervaring en ben mij er van bewust dat dit niet geldt voor iedere Marokkaanse/Turkse man!
quote:miriam1 schreef op 25 juli 2016 @ 02:59:

ik ben zelf een Hollandse meid,, maar ik moet je wel zeggen , dat ik de Arabische vrouwen prachtig vindt,, je hebt ze in alle soorten ,, blond & blank ,, lang zwart haar ,, heupen en een mooi lichaam????????????????Wat is je vraag precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer hevig verliefd geweest op een moslima, het kan dus zeker wel.

Helaas is dat op niets uitgedraaid omdat het niet mocht: de koran is namelijk erg duidelijk wat dat betreft, een islamitische vrouw moet met een moslim trouwen.

(Een gelovige man mag daarentegen wel trouwen met een niet-gelovige vrouw...)
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 25 juli 2016 @ 12:46:

[...]





Wat is je vraag precies?

Hahaha...tweede keer, dat ik werkelijk om je lachen moet.

Geweldig dit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 25 juli 2016 @ 06:27:

Vrouwen zijn sowieso prachtig



Marokkaanse en Iraanse vrouwen zijn dat ook (en meer)Met name de Iraanse vrouwen zijn beeld en beeldschoon......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven