Morgen date maar wil niet gaan

28-09-2013 22:23 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een date met een jongen die ik heb leren kennen via via. We hebben veel contact via facebook en ik had alleen contact met hem voor de aandacht en afleiding. Niet omdat ik hem leuk vind. De hele date was van mijn zijde ook niet de bedoeling...



Heb dit veel te ver laten komen. Wat moet ik nu doen? Wel gaan, uitzitten en daarna zeggen dat het toch niks wordt of nu al iets sturen dat we het misschien maar niet moeten doen...



Hoe kan ik dit doen zonder hem te kwetsen?
Waarom heb je ja gezegd als je niet wil? Afzeggen is wel zo netjes nu.
Alle reacties Link kopieren
Nu afzeggen en niet tegen je zin in gaan, je schept alleen nog maar meer verwachtingen.
If you can dream it, you can do it!
Alle reacties Link kopieren
Aangeven dat je het te ver hebt laten komen en eigenlijk niet zit te wachten op een date.

Eerlijk zijn, niet met tegenzin gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zeg hem dat het leuk is om met hem te appen, maar dat je verder niets wilt.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo hard en zielig voor hem als ik het zo direct zeg van: ik vind je niet leuk maar wel om contact mee te hebben.



Weet niet wat ik moet zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook gewoon gaan, en dan zie je wel.

Misschien valt het reuze mee. Zo niet, dan kun je hem dat zeggen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zeggen dat je het niet ziet zitten morgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:emdeee schreef op 28 september 2013 @ 22:31:

Weet niet wat ik moet zeggen....Gewoon de waarheid. Dat je het leuk vindt om contact te hebben via Facebook, maar dat wat jou betreft het contact niet verder hoeft te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zou hem even bellen om te zeggen dat je er toch vanaf ziet. Eerlijk zijn, geen smoes bedenken, want dan zit je volgende week weer in een soortgelijke situatie.
Alle reacties Link kopieren
Je kwetst hem denk ik meer door tegen je zin de date uit te zitten. Bovendien zul je ook in dat geval ooit eerlijk moeten zijn. Bijvoorbeeld om te zeggen dat het eenmalig was.
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt hem dus wel gezien als ik het goed begrijp ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik vind dit wel moeilijk om zo eerlijk en direct te moeten zijn en iemand waarmee je wel een soort band opgebouwd hebt. Helemaal om dit telefonisch te moeten zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel bijzonder. Je hebt veel contact, hij geeft je aandacht maar je hebt geen behoefte aan een ontmoeting. Je hoeft toch ook niet met hem te trouwen? Ik kan me niet voorstellen dat je tijd en energie in iemand steekt die je niet eens zou willen zien. Het kan toch gewoon een gezellig contact zijn/worden om mee in de kroeg te hangen/te koken/films kijken of wat dan ook?



Ik zou duidelijk zijn dat er niet meer in zit dan vriendschap maar een x met iemand afspreken lijkt me geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 28 september 2013 @ 22:38:

Maar je hebt hem dus wel gezien als ik het goed begrijp ?Ja, een paar keer. Verder alleen contact op facebook en whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
Silvy heeft gelijk vind ik.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Als jij verder niets met hem wil dan moet je duidelijk zijn. Het is voor hem veel kwetsender als hij moeite doet voor jullie date en dat hij dan achteraf hoort dat je niks met hem wil, dan wanneer je hem dat nu verteld.

Niet makkelijk, maar wel beter. Wacht je wel wordt het nog moeilijker, en dat verdient hij ook niet, hij kan er niks aan doen dat jij het niet ziet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan (heb je iig wat te doen) Daarna zeggen dat het leuk was maar dat het wat jou betreft bij eenmalig blijft.
Alle reacties Link kopieren
Je riskeert niets hoor als je gaat. En misschien wordt het wel heel leuk.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er versteld van dat je het zover hebt kunnen laten komen. Je eigen ego strelen en het leuk vinden dat hij je zo aanbid. En hem vervolgens valse hoop geven door er mee in te stemmen dat je wil daten, omdat je schijnbaar bang bent dat je zijn aandacht anders kwijt bent...



Ben je 16 of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:m_1985 schreef op 28 september 2013 @ 23:07:

Ik sta er versteld van dat je het zover hebt kunnen laten komen. Je eigen ego strelen en het leuk vinden dat hij je zo aanbid. En hem vervolgens valse hoop geven door er mee in te stemmen dat je wil daten, omdat je schijnbaar bang bent dat je zijn aandacht anders kwijt bent...



Ben je 16 of zo?Ik heb niet begrepen dat hij haar aanbidt. Waar maak jij dat uit op ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Wat is er gebeurd met die jongen met wie je wilde gaan samenwonen, Emdeee?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die oudere vriend inderdaad. Is die uit beeld?
Alle reacties Link kopieren
En heb je je leven tegenwoordig al wat meer op de de rit? Je had een maand geleden behoorlijk wat topics hierover.
De waarheid vertellen. Dat je nog een vriend hebt en je te weinig aandacht krijgt van hem en boos op hem bent en daarom bent gaan appen met een leuke jongen en dat je niet van plan bent om daar iets mee te doen.....



Oja, en dat je seks eigenlijk maar een vies idee vindt, ook wel goed om te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven