Nederlandse mannen...

24-07-2014 19:04 135 berichten
Plemp hier je mening/vooroordeel over nl mannen wat het aangaan van relaties betreft.



Ik begin niet, want man
Alle reacties Link kopieren
Lelijk,kan ik niets mee,slecht gekleed,geen manieren,gierig, onattent etc etc
Wanneer ze een naam hebben waarin het woord doctor voorkomt zijn ze blergh.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen vergelijkingsmateriaal wat betreft andere nationaliteiten. :V
Alle reacties Link kopieren
Volgens de meeste TO's narcistisch
Alle reacties Link kopieren
Geen idéé, het is jaaaaaaaaren geleden dat ik een Nederlander heb gedate.

Hoe zijn ze tegenwoordig?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als ze niet op viva zitten zijn ze ok.
Mijn ervaringen dateren ook van járen geleden: niet-hoffelijk, kunnen niet tegen kritiek, zijn geïntimideerd door intelligente vrouwen - zeker als de vrouw meer geld verdiend, zoeken mama2/huisvrouw, niet-romantisch, opschepper mbt slaapkamerkwaliteiten en penislengte



'
Slecht gekleed, overgewicht, verwachten dat een vrouw eruit ziet als een topmodel terwijl ze zelf een bierbuik hebben, zijn over t algemeen veel te arrogant en vooral wanneer ze in een groep(je) zijn worden het asociale eikels.
Alle reacties Link kopieren
Tjsa, hoe het met de gemiddelde Nederlandse man date technisch zit weet ik niet

De mijne is meer dan ok eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze gewoon saai.
Ik heb geen idee hoe het met dé Nederlandse man zit, maar de exemplaren die ik uit de vijver vis zijn zonder uitzondering leuk, lekker, slim en goed gelukt.
Er zijn echt heel veel leuke nederlandse mannen, maar ook heel veel vervelende, zo als overal...maar ik denk dat door emancipatie die nare gevallen, die nu dus hun best moeten doen om dat vrouwen geen man meer nodig hebben voor geld en zo, extra naar zijn geworden om dat ze niet met de vrijheid van vrouwen kunnen om gaan. Die moeten maar naar Ryjad, waar je je vrouw mag dwingen tot handelingen en ze niet mag auto rijden.
Alle reacties Link kopieren
Te lang, ik sta in de kroeg altijd een hele avond met mijn hoofd in mijn nek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 19:47:

Te lang, ik sta in de kroeg altijd een hele avond met mijn hoofd in mijn nek.+1. Daarom heb ik een hybride ;)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Veel woorden, weinig daden
Alle reacties Link kopieren
Lomp ook, hoe vaak ik met 1.60 niet omver gelopen of weggeduwd wordt. Alsof je een vrouw zomaar ongevraagd zonder pardon ga even op zij mag duwen wanneer zij aan de bar staat of in de loopgang. Of eerst lomp doen en daarna sorry mag ik even langs zeggen.



Beledigen als flirt vorm...ook heel onbeleefd. Zo van leuke jurk, je ziet er lekker uit maar lelijke hakken ofzo.

Het alles open moeten vertellen op een eerste date want dat is zo lekker eerlijk tot aan dates met andere vrouwen en nierstenen plassen door een theezeef aan toe (sorry ik kan nooit seks met je hebben daar ik dit beeld visueel op mijn netvlies heb staan).



Dronkeschap en drugsgebruik ook zeer onaantrekkelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het valt mij juist op hoe kort/klein Nederlandse mannen zijn. En ik ben met mijn 1.72cm nou niet echt gigantisch lang.



Als ik hakken of stiletto's aan heb valt dat nog meer op - de mannen die dan langer dan mij zijn, zijn op 1 hand te tellen :/
Naar je borsten kijken en dan vervolgens zeggen; 'wat flirten we lekker'.
Alle reacties Link kopieren
Op het moment vind ik elke man een sukkel dus aan mij heb je niks.
Alle reacties Link kopieren
Je opzij duwen bij de metro deuren zodat ze snel zelf dat ene stoeltje kunnen pakken
You only live twice
Alle reacties Link kopieren
Tsja, vrouwen moeten eeuwig jong blijven, voor mannen geldt dat niet, denken ze. Ik heb ook weleens de neiging om drie meter achter mijn wettige echtgenoot te gaan lopen als hij weer eens iets idioots aantrekt omdat hij het zo warm heeft. Ik kan l*llen als Brugman maar het interesseert hem geen bal. Hij heeft lang genoeg strak in het pak gezeten zegt ie. Dat klopt ook wel, ik heb mijn mantelpakjes, rechte rokjes en pumps ook aan de wilgen gehangen toen ik stopte met werken maar ik ga niet voor gek lopen in rare broeken en op idiote schoenen, er is ook leuke kleding die lekker zit.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ach, mannen zijn mannen. Maakt niet uit waar ze vandaan komen.
.
quote:ladyveraa schreef op 24 juli 2014 @ 19:58:

Het valt mij juist op hoe kort/klein Nederlandse mannen zijn. En ik ben met mijn 1.72cm nou niet echt gigantisch lang.



Als ik hakken of stiletto's aan heb valt dat nog meer op - de mannen die dan langer dan mij zijn, zijn op 1 hand te tellen :/



Dat terwijl de Nederlandse mannen de langste van de wereld zijn .... Nergens is de gemiddelde lengte van mannen zo hoog als hier!

Hoop toch dat ze er ooit eens achter komen waarom... zou het de melk zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven