Nederlandse mannen...

24-07-2014 19:04 135 berichten
Plemp hier je mening/vooroordeel over nl mannen wat het aangaan van relaties betreft.



Ik begin niet, want man
quote:MarianneDavids schreef op 24 juli 2014 @ 20:12:

Tsja, vrouwen moeten eeuwig jong blijven, voor mannen geldt dat niet, denken ze. Ik heb ook weleens de neiging om drie meter achter mijn wettige echtgenoot te gaan lopen als hij weer eens iets idioots aantrekt omdat hij het zo warm heeft. Ik kan l*llen als Brugman maar het interesseert hem geen bal. Hij heeft lang genoeg strak in het pak gezeten zegt ie. Dat klopt ook wel, ik heb mijn mantelpakjes, rechte rokjes en pumps ook aan de wilgen gehangen toen ik stopte met werken maar ik ga niet voor gek lopen in rare broeken en op idiote schoenen, er is ook leuke kleding die lekker zit.



Oh hou op. Mijn vriend heeft maat M en soms maat L maar loopt structureel in XL omdat dat 'tenminste lekker zit'

Hij begint echt als een klein kind te miepen als ik hem eens een L ofzo laat passen...
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 24 juli 2014 @ 20:20:

[...]





Oh hou op. Mijn vriend heeft maat M en soms maat L maar loopt structureel in XL omdat dat 'tenminste lekker zit'

Hij begint echt als een klein kind te miepen als ik hem eens een L ofzo laat passen...Stiekem véél te heet wassen?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 24 juli 2014 @ 19:58:

Het valt mij juist op hoe kort/klein Nederlandse mannen zijn. En ik ben met mijn 1.72cm nou niet echt gigantisch lang.



Als ik hakken of stiletto's aan heb valt dat nog meer op - de mannen die dan langer dan mij zijn, zijn op 1 hand te tellen :/Serieus?? Ik voel mij altijd een dwerg in winkelstraten of uitgaansgelegenheden. Pas vanaf Frankrijk voel ik mij 'normaal' qua lengte.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik vind nederlandse mannen leuk, no- nonsense en lekker lang.
quote:Scamp schreef op 24 juli 2014 @ 20:09:

Op het moment vind ik elke man een sukkel dus aan mij heb je niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 24 juli 2014 @ 19:15:

Slecht gekleed, overgewicht, verwachten dat een vrouw eruit ziet als een topmodel terwijl ze zelf een bierbuik hebben, zijn over t algemeen veel te arrogant en vooral wanneer ze in een groep(je) zijn worden het asociale eikels.Dat is toch niet aan Nederlandse mannen voorbehouden? Dat is toch het beeld van elke man?
Kleine piemûls.
Ik - al jaren single - heb al ruim drie jaar niet meer met een Nederlander gezoend want ik vind ze oprecht onaantrekkelijk. Veel te grote ego's terwijl ze vaak niks bijzonders te bieden hebben. Vaak niet in shape en of te dik of te dun.
Alle reacties Link kopieren
ik zou niemand anders willen dan mijn Nederlandse man,



maar ja, ik ben een Nederlandse vrouw.

dus noem de vooroordelen maar op, ze kloppen vast allemaal.
Alle reacties Link kopieren
knap
Mannen kennen geen gêne en snappen geen hints.



Tenminste, dat geldt voor die van mij
Alle reacties Link kopieren
Wat een simpele topic toch al niet teweeg kan brengen



Overigens vind ik Nederlandse mannen suffe droogkloten, dus in dat opzicht passen ze goed bij de gemiddelde NL'se vrouw, maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik mijzelf niet Nederlands beschouw



Fijne avond dames
Ik vind Nederlandse mannen leuk.

Wel de types die hebben gestudeerd, tennissen, hockeyen, kortom gewoon een kakker zijn😄

Ik ben aan een corpsbal blijven kleven. Zijn voorgangers waren dat ook.

De types waar ik op val, zie ik meestal alleen in Nederland, niet vaak ergens anders.

Het leuke aan de Nederlandse man vind ik de humor.

Niet de platte humor, maar goed doordachte humor.
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 21:11:

Kleine piemûls.

+1

En te weinig fantasie om dat te compenseren
Alle reacties Link kopieren
Saai, willen na een huwelijk of komst van kinderen niets meer en veranderen in een man-child. Ipv er wat aan te doen, gaan ze vreemd en houden dat geheim want anders moeten ze zelf hun onderbroeken wassen en hebben ze geen oppas als er kinderen zijn. (ik ken ontzettend veel mannen die zgn gelukkig getrouwd zijn maar vreemd gaan op conferenties en trainingen... ik ben er dan bij, maar niet degene waar ze vreemd mee gaan)

Gedragen zich als Herr Der Director die alles af mogen kraken wat hun vrouw geregeld heeft zoals vakanties, haarkapsels vrouw, kledingkeuze, etc. Egoistisch in bed.



Iets wat er aan bijdraagt is dat veel mannen nog tijdens studie thuis wonen of elk weekend thuiskomen. Contact is intensiever en dus vervallen ze terug in de rol van kind als ze over de drempel van hun ouderlijk huis komen.



Maar goed, dat is een mededeling van een buitenlander en we mogen ook andere landen behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Korpsballen zijn het ergste van allemaal.



Ik ben op mijn 14de vanuit een telefooncel (ik was mijn pa aan het bellen, de mobiel bestond niet) door een groepskorpsballen bijna in een auto gesleurd.

Ook op CS ben ik 's nachts door korpsballen lastig gevallen.



In groep zijn die verwende snotneuzen enorm vervelend zij vallen ad random jonge vrouwen lastig met veel mannen tegelijk. Op feestjes lijken het misschien leuke lacosta dragende hockey jongens die meisjes daten in avondjurken. Het is echt scum of the earth. Ik haat ze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Corpsballen zijn walgelijk.





Hier hebben ze hun jasjes en dasjes nog niet aan flarden getrokken en nog niet over elkaar heen gekotst, maar ze zijn al een aardig end op weg.



En ze maken van elk huis een zwijnenstal.

http://www.mauritsstraatutrecht.nl/rbewonerswillum.html
.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 24 juli 2014 @ 21:11:

Kleine piemûls.



Toch doen ze het niet slecht in Europa, nummer 4...



Alle reacties Link kopieren
Nederlanders doen het vrijwel goed op alle vlakken, moeilijk te verkroppen voor hen die zich niet Nederlander voelen.



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Erg saai en vaak niet heel erg mannelijk (ook al zijn ze lang)

Maar wel altijd humor (dat mis hier ik hier echt) en meer respect voor de vrouw vind ik.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 24 juli 2014 @ 19:15:

Mijn ervaringen dateren ook van járen geleden: niet-hoffelijk, kunnen niet tegen kritiek, zijn geïntimideerd door intelligente vrouwen - zeker als de vrouw meer geld verdiend verdient, zoeken mama2/huisvrouw, niet-romantisch, opschepper mbt slaapkamerkwaliteiten en penislengte



'
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 24 juli 2014 @ 19:58:

Het valt mij juist op hoe kort/klein Nederlandse mannen zijn. En ik ben met mijn 1.72cm nou niet echt gigantisch lang.



Als ik hakken of stiletto's aan heb valt dat nog meer op - de mannen die dan langer dan mij zijn, zijn op 1 hand te tellen :/Nederlanders zijn gemiddeld het langste volk ter wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 25 juli 2014 @ 15:43:

[...]





Nederlanders zijn gemiddeld het langste volk ter wereld.Oeps, dat heeft iemand al opgemerkt.
Alle reacties Link kopieren
De Nederlandse man kun je toch niet over 1 kam scheren?

Wat bedoel je dan? De blanke, blonde haren, blauwe ogen, boerenknul?
No worries
Alle reacties Link kopieren
Haha altijd leuk zo'n mannen afzeik topic!



Als ik kijk naar wat voor een ellende mijn vrienden met buitenlandse mannen hebben gehad, dan ben ik blij dat ik daar nooit aan ben begonnen. In veel culturen doen mannen helemaal niks in huis en zijn ze vooral erg charmant als ze je proberen te versieren. Mijn Nederlandse vent is niet perfect, maar we zitten qua cultuur en ideeen tenminste op 1 lijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven