Negeren

06-10-2015 09:03 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn verhaal kwijt, omdat ik het gevoel heb dat ik vast zit. Ik schaam me om hierover te praten met vriendinnen, en ik heb echt even jullie visies nodig.



Twee jaar heb ik nu een relatie. We kenden elkaar al langer, maar na een tijdje is er tussen ons iets gegroeid en zijn we verliefd geworden.



Hij heeft een moeilijk karakter, dat wist ik vanaf het begin. Ik was verliefd en ik vond het toen wel meevallen. Hij heeft veel vrijheid nodig, wil me niet vaker dan 1x per week zien. Ik heb het ook druk, dus ik vond dit altijd oké. We hebben wel dagelijks contact, meerdere keren per dag, en dit zat allemaal goed voor mij.



Nu is het zo dat hij het laatste halfjaar vaak 'buien' heeft. Hij is dan ineens niet te genieten, reageert gemeen en onnodig hard op me. Dit kan ineens gebeuren, zonder dat ik daar aanleiding toe geef.



De laatste tijd blokkeert hij me soms ineens. Als hij bijvoorbeeld vindt dat ik niet snel genoeg antwoord, blockt hij me. Dus zodra ik (paar minuten) later wil antwoorden, ben ik ineens geblokt. Pas als ik hem mail, dan krijg ik een reactie. Maar de afgelopen keren moest ik dan op hem inpraten voordat hij me deblokkeert. Soms duurt het een paar dagen tot een week, zo'n actie. En we hebben dan echt geen discussie of iets dergelijks. Hij vindt dat ik gewoon te langzaam reageer.



Een ander punt is op sexueel vlak. Omdat we elkaar eenmaal per week zien, wil hij altijd sex als we elkaar zien. Vind ik niets mis mee, maar soms kan het gewoon niet. Ik ben ook weleens moe, of ik wil liever buiten iets doen. Ik vind het belangrijk ook leuke dingen te doen samen. Zodra hij vindt dat ik hem afwijs, dreigt hij met iemand anders te gaan. En blokkeert me vervolgens. Hij zegt dan daarna ook dat hij sex met een ander heeft gehad, wat achteraf helemaal niet waar is. Maar om me te raken zegt hij het wel.



Ik voel me nu vaak 'gedwongen' om dingen te doen. En dat krijg ik hem niet aan zijn verstand. Als ik met een deadline zit, kan ik niet naar hem toe rijden voor een potje sex. Ik heb gewoon verantwoordelijkheden. Alleen dat negeren maakt het zo erg.



Dit is toch niet normaal?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Dumpen die gozer.



Hij zet je onder druk om dingen op zijn manier te doen. Het zou mijn relatie niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad - totaal niet normaal.



kappen met die gast!
En je blijft bij hem omdat?



Niet omdat-ie zo leuk is iig.
Het eerste wat in me opkomt is wegwezen bij die gast! Ik vind dit echt niet normaal en je kan het geen liefdevolle relatie noemen!



Je hoeft je nergens voor te schamen, dat mag je vriend wel doen, hij wil je gewoon tot seks dwingen door zo'n kwetsende opmerkingen te maken en dat is erg ongepast!



Kom op meid! Je kan echt wel veel beter krijgen dan zo'n flapdrol. Kan me niet voorstellen dat hij van je houdt, anders zou hij zo toch helemaal niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee dit is echt niet normaal! Je cijfert jezelf compleet weg voor deze man. Je verdiend echt beter en je moet voor jezelf ook iets beters willen. Je doet jezelf echt tekort op deze manier.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Oh my god...! En dit meen je serieus??? Heel gauw lozen deze idioot, en dat jij durft te vragen of dit normaal is baart me nog de meeste zorgen...



Kom op zeg... Geen woorden voor dit!
Alle reacties Link kopieren
hey meid



klinkt misschien heel hard maar probeer het of uit te praten of dump hem.

ik heb tot 3 maand geleden hetzelfde meegemaakt en ben uiteindelijk door hem gedumpt. echt een flinke knauw.

zo hoor je absoluut niet in een relatie met elkaar om te gaan en dit kan ook gewoon niet.



succes



xx



Kaylee
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is niet normaal.

Hij gebruikt jouw als neukertje en ziet je zeker niet als relatiemateriaal.

Lekker laten gaan dit exemplaar.

Als het nu al zo moeilijk gaat....dat zie ik echt niet beter worden in de toekomst.

Voor hem duizend andere leukere mannen.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Rennen! en dan bedoel ik niet zijn kant op.
...
Alle reacties Link kopieren
Cijfer jezelf niet zo weg.

Jij bent meer waard dan dit!

Dumpen die gozer dus.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Nee, dat is niet normaal.\, helemaal niet normaal.

Deze man misbruikt jou in feite door met jouw gevoelens te spelen.

Voor hem ben jij zijn speelbal. waar hij mee kan doen wat hij wil, krijgt hij zijn zin niet dan de negeerknop aan.

Jij neem wel weer contact opneemt, heeft hij jouw weer in zijn vingers.



Wil jij op deze manier verder met hem????

Een keer per week ontmoeten, een wip en misschien een praatje na afloop.

Dat is het in feite.



het is aan jou om daar een einde aan te maken, geen contact meer opnemen en hem een andere liefje laten zoeken die hij kan overheersen.
Jeeetje zeg dat je hier nog een topic over moet openen. Wil je zooo graag een relatie dat je dit allemaal pikt?! Je gedraagt je als een minderwaardige voetveeg. En ja dat laat je zelf gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Je wordt gebruikt. De lusten, niet de lasten. Oplossing: accepteren of verder gaan zonder hem. Het ziet er immers niet uit dat hij ineens meer contact wil, of vind jij van wel?



Eigenlijk weer ik verder niet wat ik er over moet zeggen. Mijn mond viel namelijk open. Blokkeren, deblokkeren, negeren, dwingen tot seks en weet ik wat. Hoe oud is dit gastje? En waarom laat jij je zo gebruiken. Daar ben je toch veel goed voor?! Wat geeft hem het recht om zo te doen? Niet. Maar je laat het zelf ook toe.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of hij me manipuleert. Door me te negeren en te dreigen met vreemdgaan dwingt hij me om hem zijn zin te geven.
Alle reacties Link kopieren
Die gozer is een pannenkoek. Hij is heel erg respectloos naar je, zet je onder druk, probeert je een minderwaardigheidscomplex aan te smeren. Je schrijft dat je al twee jaar een relatie hebt en wat ik uit je verhaal opmaak is dat het alleen maar erger wordt. Hoe ziet je toekomst erover 3 jaar uit dan?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele liefdevolle relatie......
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is die jongen? Wat een kleutergedrag zeg.

'BOEHOE je antwoord me niet snel genoeg boehoe ik block je!'

Nee dit is niet normaal. Ook niet dat hij niet kan accepteren dat jij gewoon soms geen zin hebt in seks terwijl hij degene is die bepaald dat 1x elkaar zien genoeg is. (Ook dat is niet normaal). Ik zou me afvragen of hij nog 6 andere meiden op die manier aan het lijntje houd. Voor elke dag eentje?
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:11:

Het lijkt wel of hij me manipuleert. Door me te negeren en te dreigen met vreemdgaan dwingt hij me om hem zijn zin te geven.Nou dan grow a pair en maak het uit, zo moeilijk is het toch niet om in te zien hoe waardeloos deze 'relatie' is?
Alle reacties Link kopieren
quote:josske schreef op 06 oktober 2015 @ 09:10:

Nee, dat is niet normaal.\, helemaal niet normaal.

Deze man misbruikt jou in feite door met jouw gevoelens te spelen.

Voor hem ben jij zijn speelbal. waar hij mee kan doen wat hij wil, krijgt hij zijn zin niet dan de negeerknop aan.

Jij neem wel weer contact opneemt, heeft hij jouw weer in zijn vingers.



Wil jij op deze manier verder met hem????

Een keer per week ontmoeten, een wip en misschien een praatje na afloop.

Dat is het in feite.



het is aan jou om daar een einde aan te maken, geen contact meer opnemen en hem een andere liefje laten zoeken die hij kan overheersen.



Nee, dat klopt niet. We doen ook wel dingen samen. We gaan uit eten, naar de film, doen dingen samen. Als hij 'normaal' is delen we alles met elkaar. Dus alleen voor de sex is het niet.



Ik wil hem zeker niet verdedigen, maar ik zou liegen als ik je hierin gelijk zou geven.
Als een vriendin van je dit vertelde aan je, wat zou jij haar dan adviseren?
Je voelt het goed aan: dit is niet normaal. Sterkte, dit klinkt niet fijn.
Als hij je weer blokt, moet je hem mailen" jammer dat je me hebt geblokt. Ik had zin in seks en ben nu bij de buurman!"

Wat een kerel zeg!! Ppff dumpen die handel!
Ik heb het dan niet over het elkaar 1x per week zien maar vooral over het blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:11:

Het lijkt wel of hij me manipuleert. Door me te negeren en te dreigen met vreemdgaan dwingt hij me om hem zijn zin te geven.Negeren en dreigen met vreemdgaan is gewoon manipuleren. Dat klinkt verre van liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven