Negeren

06-10-2015 09:03 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn verhaal kwijt, omdat ik het gevoel heb dat ik vast zit. Ik schaam me om hierover te praten met vriendinnen, en ik heb echt even jullie visies nodig.



Twee jaar heb ik nu een relatie. We kenden elkaar al langer, maar na een tijdje is er tussen ons iets gegroeid en zijn we verliefd geworden.



Hij heeft een moeilijk karakter, dat wist ik vanaf het begin. Ik was verliefd en ik vond het toen wel meevallen. Hij heeft veel vrijheid nodig, wil me niet vaker dan 1x per week zien. Ik heb het ook druk, dus ik vond dit altijd oké. We hebben wel dagelijks contact, meerdere keren per dag, en dit zat allemaal goed voor mij.



Nu is het zo dat hij het laatste halfjaar vaak 'buien' heeft. Hij is dan ineens niet te genieten, reageert gemeen en onnodig hard op me. Dit kan ineens gebeuren, zonder dat ik daar aanleiding toe geef.



De laatste tijd blokkeert hij me soms ineens. Als hij bijvoorbeeld vindt dat ik niet snel genoeg antwoord, blockt hij me. Dus zodra ik (paar minuten) later wil antwoorden, ben ik ineens geblokt. Pas als ik hem mail, dan krijg ik een reactie. Maar de afgelopen keren moest ik dan op hem inpraten voordat hij me deblokkeert. Soms duurt het een paar dagen tot een week, zo'n actie. En we hebben dan echt geen discussie of iets dergelijks. Hij vindt dat ik gewoon te langzaam reageer.



Een ander punt is op sexueel vlak. Omdat we elkaar eenmaal per week zien, wil hij altijd sex als we elkaar zien. Vind ik niets mis mee, maar soms kan het gewoon niet. Ik ben ook weleens moe, of ik wil liever buiten iets doen. Ik vind het belangrijk ook leuke dingen te doen samen. Zodra hij vindt dat ik hem afwijs, dreigt hij met iemand anders te gaan. En blokkeert me vervolgens. Hij zegt dan daarna ook dat hij sex met een ander heeft gehad, wat achteraf helemaal niet waar is. Maar om me te raken zegt hij het wel.



Ik voel me nu vaak 'gedwongen' om dingen te doen. En dat krijg ik hem niet aan zijn verstand. Als ik met een deadline zit, kan ik niet naar hem toe rijden voor een potje sex. Ik heb gewoon verantwoordelijkheden. Alleen dat negeren maakt het zo erg.



Dit is toch niet normaal?
Alle reacties Link kopieren
Pff als hij mij om die reden zou blokkeren zou ik niet mailen hoor dan ging ik gewoon leuke dingen doen met vriendinnen en als ie weer normaal kan doen kan hij eerst zijn excuses aanbieden voor er überhaupt een gesprek plaats vind, laat staan dat ik dan nog seks met hem zou hebben. En als hij dreigt vreemd te gaan of doet alsof hij dat deed dan is het gat van de deur ook heel dichtbij. Wegwezen met die gast dit is echt niet normaal en daarna aan het werk met jezelf om eerst respect voor jezelf te krijgen in een nieuwe relatie want als jij dit accepteert en achter hem aan blijft lopen dan heb je niet een hele gezonde dosis eigenwaarde denk ik.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
quote:Fritts schreef op 06 oktober 2015 @ 09:17:

[...]





Negeren en dreigen met vreemdgaan is gewoon manipuleren. Dat klinkt verre van liefde.En het soms een week volhouden, dat hij het heeft gedaan..
Dus omdat hij ook van films houdt en eten is het niet alleen om de seks? Vreemde redenatie. Net als vrouwen die denken dat het echte liefde is, omdat ze na de seks nog knuffelen. Alsof mannen (of vrouwen) nooit van knuffelen, praten of lekker eten houden naast de seks.



Hoezo LIJKT het alsof hij je manipuleert? Hij wordt boos of chanteert je met vreemd gaan en hij krijgt zijn zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:11:

Het lijkt wel of hij me manipuleert. Door me te negeren en te dreigen met vreemdgaan dwingt hij me om hem zijn zin te geven.Lijkt? Doe je oogkleppen die roze bril eens af joh!
Alle reacties Link kopieren
Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:11:

Het lijkt wel of hij me manipuleert. Door me te negeren en te dreigen met vreemdgaan dwingt hij me om hem zijn zin te geven.Nee jij laat je manipuleren en jij geeft hem zijn zin omdat je blijkbaar kickt op voetveeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er precies wel leuk aan deze gozer? Dat je af en toe met hem uit eten mag, als het hem uitkomt? Of naar de film? Nou, wat een catch zeg. Dat kan je toch ook met je vriendinnen doen? En die blocken je tenminste niet als ze geen zin in je hebben.



En je bent een volwassen vrouw he. Je hoeft dit niet te pikken. Hij manipuleert je, maar jij laat het ook gebeuren. Je zou ervoor kunnen kiezen om dat weggewaaide dakraam de deur te wijzen. En dat raad ik je van harte aan, want dit soort mallotig gedrag hoort in een relatie niet thuis.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon omdat het er nog niet vaak genoeg staat: dumpen die gast, daar is echt niets leuks aan, je verdient beter dan dit!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:18:

[...]





En het soms een week volhouden, dat hij het heeft gedaan..Word je daar niet ongelukkig van als dat (weer) gebeurt? Sowieso, stel dat hij echt vreemdgaat. Wil je dan uberhaupt bij hem blijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.Gewoon niet meer smeken of hij weer contact met je wil. Laat die kleuter lekker in z'n sop gaarkoken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.Lekker zo laten en Géén contact meer opnemen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:18:

[...]





En het soms een week volhouden, dat hij het heeft gedaan..



Waarom twijfel je dan nog of je bij hem wil blijven? De argumenten die anderen hier geven kun jij zelfs nog versterken.

Hij liegt tegen je door bullshit op te hangen. En dat is al erg genoeg. Vervolgens vul jij dat nog aan met het feit dat hij dit zelfs een week vol kan houden. Zo'n leugen.

Je bent gefrustreerd, en terecht! Ben je gelukkig? Is het antwoord NEE dan is het heel simpel. Hij is niet de man voor jou. Sterker nog, met dit gedrag, is hij een vrouw niet waard. Geen enkele vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.Ik neem aan dat je net als iedereen gelukkig wil zijn. Ben je dat? En dan bedoel ik echt gelukkig, vrolijk, blij met je leven, samen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kies je hiervoor? Heb je geen zelfrespect?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.Verwijder en blokkeer hem overal waar mogelijk, en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.lekker zo laten. Niet mailen, hem ook blokkeren, overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alongtherainbow schreef op 06 oktober 2015 @ 09:20:

Oké, wat is dan de juiste manier om nu hiermee om te gaan? Ik ben op het moment ook geblokkeerd.Lekker zo laten. Niet mailen, niet bellen, niet appen. En als hij je ooit weer unblockt dan zeg je dat het uit is, dat je niet op zo een kleuter zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
Alle voorgaande keren dat je werd geblockt kroop je met hangende pootjes terug. Niet meer doen.



Gewoon niks meer doen.. Niet mailen, bellen of langsgaan. Helemaal niks.



Eens kijken wat hij gaat doen. Koekje van eigen deeg, enzo.



Los daarvan had ik al veel eerder mijn conclusie getrokken. Dit soort figuren verandert namelijk nooit. Sterker nog; wanneer er meer verantwoordelijkheden komen worden ze alleen maar dwarser.



Je weet nu hoe hij is. Het is aan jou of je dit jezelf wilt aan doen. Vergeet niet: Je wordt behandeld zoals je je laat behandelen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Lekker geblokkeerd laten, hem ook blokkeren, en doorgaan met je leven.



Je wordt gemanipuleerd, je wordt gekleineerd (in welke relatie is het gelijkwaardig om te blokkeren en te negeren als je iets niet bevalt...), je wordt stelselmatig afgewezen. Dit is geen gezonde relatie, maar een relatie gestoeld op geweld. En nu is dat nog niet lichamelijk maar geestelijk, maar dit soort mannen zie ik ook heel makkelijk de deur op slot doen met jou nog binnen als je iets doet wat hem niet bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Tijd om er nu een punt achter te zetten. Negeer hem en zodra hij contact opneemt kun je hem nog eenmaal antwoorden. Dat het genoeg is geweest. Dat je respect verdiend en verder gaat met je leven.

En zorg dat je iemand van je vrienden of familie op de hoogte brengt. Ik vind hem 'eng' klinken. Mocht hij gek gaan doen dan is het fijn dat je iemand in vertrouwen hebt kunnen nemen.



Zo zou ik het doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem 1 mail sturen voor jezelf om het af te sluiten. Dat hij je geblokkeerd heeft en dat je er klaar mee bent en dat je hem veel succes wenst bij de rest van zijn leven. Als hij nog spullen bij jou heeft liggen zou ik een tijdstip geven dat je ze klaar zet ergens waar hij ze kan pakken en jij m niet hoeft te zien en daarna overal blokkeren en nooit meer antwoorden en lekker met je zelf aan de slag gaan
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, lekker zo laten. Een rotzak (want in mijn eigen is het niet eens een man) die je zo manipuleert en kickt op de macht die hij over jou heeft, moet je niet eens WILLEN kennen. Laat staan een relatie mee willen. Hij gebruikt al die valse trucjes en uitspraken, omdat hij weet dat hij ermee weg komt en jij toch wel ja en amen zegt. Wat een walgelijke machtswellusteling.

Meid, waar is je zelfrespect? Voor zo iemand ben jij veel te goed.

Niet meer appen, niet meer mailen, niet meer bellen. En als deze kleuter verhaal komt halen, gewoon zeggen dat je geen plek meer in je leven hebt voor iemand die je als oud vuil behandeld en dat je veel beter verdiend. Weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
De manier om hiermee om te gaan is NIET.



Waarom zou je in godsnaam een vriend willen die dit soort streken uithaalt? Zoveel leuke momenten kun je niet met hem hebben, want hij wil je maar één keer per week zien. Als je dan nog dat soort fratsen hebt dan is het gewoon geen leuke relatie. En dan moet je jezelf afvragen waarom je daar zo nodig in wil blijven hangen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Het is denk ik de bizarheid van de situatie. Gister had ik een groot, belangrijk project afgerond. En dan vijf minuten later heb ik een belachelijke discussie met hem omdat hij zegt dat hij sex met iemand anders wil. Dat contrast, het is zo bizar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven