net verliefd en mijn wereld stort in..

15-10-2014 00:20 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je voor...



Ik heb net een nieuwe partner ... We gaan nog niet zo heel lang met elkaar, maar hij is mijn droom man!

Belachelijk om te zeggen om na zon korte periode te zeggen dat ik van hem hou, met hem wil trouwen en hij de papa van mijn kindjes word

(Overigens hebben wij allebei een zoontje uit een vorige relatie, mijn ex is niet meer in het spel)

Tussen hun klikt het, mijn zoontje vind hem geweldig..



Vandaag na een geweldige vrij partij lagen wij in bed te kletsen...

Afgelopen dagen maakte hij wat "vrij onschuldige" opmerkingen in mijn ogen....

Hij zei dat hij me iets moest vertellen... Mijn hart begon te bonken...



Mijn vriend verteld me dat hij een zeer vergroot hart heeft , iets wat hij mij al verteld had.. Hij is van de week bij de cardioloog geweest en wat blijkt... Zijn hart blijft groeien en ze hebben hem 5-7 jaar overlevingskans gegeven en word op de wachtlijst gezet voor een hart transplantatie...



Nu ik aan het schrijven ben bonkt mijn hart nog steeds door mijn keel, tranen over mijn wangen.. Mijn wereld stort in... Deze gevoelens heb ik nog nooit in mijn leven met en voor iemand gehad, man ik ben zo verdrietig! :(



Ik moet proberen sterk te zijn, voor hem.. Voor mijn kind en ik wil zo graag nog een kind met hem! Maar de toekomst... Wie zegt dat ie 5 jaar haalt en dat er een hart voor hem vrij komt..

Wat moet ik nou.. Ik heb er geen eens woorden voor! :(
Alle reacties Link kopieren
Me = mijn.



Alle reacties Link kopieren
[quote]singlemom13 schreef op 15 oktober 2014 @ 01:11:

Weet je ik ga hier niet eens meer op reageren of lezen...

Zoals ik al heb aangegeven als je niet in deze situatie zit dan kan je er ook niet over oordelen want ik wist niet eens van zoiets af



/quote]

Waar wist je niets van af?



De meeste van ons zijn toch wel eens straal verliefd geweest, neem ik aan. En dat voelt heerlijk en alles lijkt mooi.

Fijn!

Lekker van genieten en je ziet maar of het echt een blijvertje is.

Over een jaartje of zo, als je weer met beide benen op de grond staat,is het nog vroeg genoeg om je zorgen te maken hoe alles nou moet gaan in de toekomst.



Nog proficiat met je nieuwe baan trouwens.

Ga je het nou goed regelen met de kinderopvang voor je zoontje?
Alle reacties Link kopieren
Zal je nieuwe baas blij mee zijn als je snel zwanger zou worden. Waarom moet alles zo overhaast? Je kan toch eerst genieten? Je zit al in zo'n heftige situatie wat je zo alleen nog maar ingewikkelder voor jezelf gaat maken. Je bent verliefd en kijk eerst maar eens of je dit over een jaar nog bent en denk dan pas na over kids.
Alle reacties Link kopieren
Als je op een donorlijst staat mag je t land niet eens uit, dan moet je direct op kunnen komen draven mocht er een hart beschikbaar zijn
In de eerste weken van (wederzijdse) verliefdheid denk je altijd dat je 'dit nog nooit eerder voor iemand hebt gevoeld'. Dat gaat vanzelf over. Je kunt ook zelf afstand nemen zodat je je hier niet in mee laat zuigen.
Oh en natuurlijk zeker niet zwanger worden van die gast, punt A weet je niet of hij het gaat overleven en dan doe je je kind bewust een vaderloos bestaan aan en ten tweede kan het ook erfelijk zijn en belast je je kind met deze kwaal. Punt 3 is dat hij dit verhaal over zijn hart ook uit zijn duim gezogen kan hebben...
Alle reacties Link kopieren
Even back on earth jij..

Kom op, je bent helemaal in de war van de liefde.

Alles kan! Maar het verhaal lijkt zo overgenomen uit een romantische film dat ik je wil aanraden: adem in en adem uit en kijk eerst of het waar is wat hij zegt..
Alle reacties Link kopieren
Vergeet alsjeblieft de reacties over het korte samen zijn en geniet. Ik was na twee maanden relatie verloofd en we riepen beide in week twee wij gaan oud worden samen. Het kan goed gaan het kan mis gaan maar in jullie situatie zou ik geen moment willen missen van elkaar. Gewoon genieten. En wat fijn dat hij nog zulke liefde mag kennen ondanks zijn kwaal. En jij natuurlijk ook.



Aan de reacties te zien behoren wij soort mensen tot de roze wolken lopers. Lekker blijven lopen! Het is jouw gevoel en jouw leven.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk dat hij zo ziek is. Wanneer is de volgende afspraak bij de cardioloog, dan kun je mee, je hebt vast nogal wat vragen.

En inderdaad pil blijven gebruiken. En dus mee naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kent je kindje, je nieuwe vriend al!?
Je roept nou wel de hele tijd; ik volg me (mijn) gevoel, maar dat is blijkbaar in je vorige relatie ook niet echt verstandig geweest, he?

Joh, wat ken je zo'n man nou, na drie weken?

Blijft natuurlijk hartstikke rot dat hij zo ziek is.

Maar je moet echt even pas op de plaats maken. Zeker omdat je ook de verantwoordelijkheid hebt over een kind.
quote:avie schreef op woensdag 15 oktober 2014 06:56 Vergeet alsjeblieft de reacties over het korte samen zijn en geniet. Ik was na twee maanden relatie verloofd en we riepen beide in week twee wij gaan oud worden samen. Het kan goed gaan het kan mis gaan maar in jullie situatie zou ik geen moment willen missen van elkaar. Gewoon genieten. En wat fijn dat hij nog zulke liefde mag kennen ondanks zijn kwaal. En jij natuurlijk ook.



Aan de reacties te zien behoren wij soort mensen tot de roze wolken lopers. Lekker blijven lopen! Het is jouw gevoel en jouw leven. Nou, het betreft ook het leven van haar kind hè? En een kind al aan je nieuwe vriendje introduceren als je pas net samen bent, dat kun je gewoon niet maken.
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me, maar dit komt echt vreselijk dramatisch over.



Ja, het is naar, maar iemand na 4 weken de liefde van je leven noemen terwijl je al een kind uit een mislukte relatie hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 15 oktober 2014 @ 07:40:

[...]





Nou, het betreft ook het leven van haar kind hè? En een kind al aan je nieuwe vriendje introduceren als je pas net samen bent, dat kun je gewoon niet maken.Tja, ik vraag me dan altijd af hoe je als alleenstaande moeder spontaan een man ontmoet zonder dat je kind erbij is. Dat is toch gewoon het grootste deel van je vrije tijd het geval? Kans lijkt me zelfs aanwezig dat je kind hem al kent voordat jij met hem kennismaakt.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:singlemom13, 7 uur geleden

Hij staat onder een contract met zijn werkgever in Amerikaen heeft dit zelf donderdag pas gehoord !Enquote:Hij heeft zijn carrière aan de kant geschoven voor mij omdat hij volgend jaar zou moeten verhuizen naar Amerika , maar hij kan niet van mij verwachten dat ik hier alles achterlaat dus heeft zelf de stap genomen om hier te blijven ...



Snelle beslissingen over zoiets belangrijks. En dat voor iemand waar je 4 weken een relatie mee hebt.



Ik zou maar snel meegaan naar zijn cardioloog, je zal wel vol vragen zitten over de wachtlijst, de procedures, wat mag hij nog wel en niet, is het erfelijk voor een mogelijke liefdesbeeb en de harttransplantatie he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In geen enkele relatie heb je de garantie dat iemand er over 5 jaar nog is.



Verder eens met veel hier. Slow down! Dat staat los van zijn hartproblemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een sterk verhaal van hem...
Jouw wereld stort in.. en die van hem dan?



Jouw verdriet en ontgoocheling mag er ook zijn, daar niet van. Maar voor iemand die zo verliefd claimt te zijn schrijf je wel erg veel over de praktische en materiële kant en bizar weinig over hoe het nu met hem gaat, wat hij wil en wat dat dan weer met jou doet.
Wat je nu moet doen?

Heel stevig in je schoenen gaan staan, want het wordt niet makkelijk de komende jaren.

Ben je bereid alle ziekenhuisbezoeken mee te gaan?

Ben je bereid om alles voor hem te doen als hij geen puf meer heeft? Ben je bereid met hem het transplantatieproces in te gaan?

Hoe ga je dat combineren met je kind?

Je had een heel romantisch beeld van de toekomst, maar dat zit er de komende jaren niet in. En ik spreek uit ervaring.
quote:bij_zonder schreef op 15 oktober 2014 @ 08:48:

Jouw wereld stort in.. en die van hem dan?



Jouw verdriet en ontgoocheling mag er ook zijn, daar niet van. Maar voor iemand die zo verliefd claimt te zijn schrijf je wel erg veel over de praktische en materiële kant en bizar weinig over hoe het nu met hem gaat, wat hij wil en wat dat dan weer met jou doet.

Dit viel mij ook al op.

Hij heeft iets ernstigs, en TO betrekt het enorm op zichzelf, het is voor haar zielig. Het draait allemaal om haar, haar gevoelens, etc.



TO, wanneer moet hij weer naar de cardioloog? Zorg dat je mee gaat en je vragen daar kunt stellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is eigenlijk de oorzaak van dat groeiende hart? Dat gebeurt meestal niet "zo maar".
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
quote:avie schreef op 15 oktober 2014 @ 06:56:

Vergeet alsjeblieft de reacties over het korte samen zijn en geniet. Ik was na twee maanden relatie verloofd en we riepen beide in week twee wij gaan oud worden samen. Het kan goed gaan het kan mis gaan maar in jullie situatie zou ik geen moment willen missen van elkaar. Gewoon genieten. En wat fijn dat hij nog zulke liefde mag kennen ondanks zijn kwaal. En jij natuurlijk ook.



Aan de reacties te zien behoren wij soort mensen tot de roze wolken lopers. Lekker blijven lopen! Het is jouw gevoel en jouw leven.Wees maar trots op jouw roze wolk gevoel, lees je vorige topics nog maar eens goed door
Jullie lopen allebei wel erg hard van stapel, na amper 4 weken. Dat hij een verhuizing naar de VS over een jaar (!!) geannuleerd heeft vanwege jullie relatie vind ik erg voorbarig. Weet je zeker dat dit niet vanwege zijn gezondheid is?

Kan me best voorstellen dat als je zo in de wolken bent, zo'n mededeling je er wel ff keihard van af laat donderen. Maar wees ook ven realistisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op woensdag 15 oktober 2014 08:44 Ik vind het een sterk verhaal van hem...Ik ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Die droomman van je lijkt mij nogal een fantast.



Tuurlijk heel logisch om je cariere in Amerika stop te zetten voor iemand die je net een paar weken kent.



Ook erg toevallig dat hij nu net een ernstige hartziekte ondekt.



Dit zijn gewoon smoesjes om binnenkort weer uit je leven te verdwijnen. Dan kan hij er helaas echt, echt niet onderuit om naar Amerika te moeten. Of mag je echt helaas niet in het ziekenhuis komen omdat je geen familie bent.



Maar ondettussen is hij gewoon met een andere vrouw in Nederland en niet in een ziekenhuis.





Dat je net in die paa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven