Niet te geloven: altijd pech met liefde/mannen

25-09-2016 18:09 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een flinke baalpost! Ik voel me echt een beetje zielig (ja, ik heb even zelfmedelijden. Normaal ben ik optimistisch maar nu ben ik er even klaar mee). Ik ben 30 en heb nog steeds geen succesvolle/leuke relatie gehad. Iedere keer als ik iemand tegen kom die ik leuk vind (wat niet vaak gebeurd) is het leuk voor heel even en dan merk ik alweer dat het niks gaat worden. Vaak doordat het volgens mij een verkeerd type man is voor mij waardoor het niet gaat werken. Ik snap gewoon niet dat iedereen in mijn omgeving een relatie heeft, aan baby's begint en dergelijke en ik nog steeds in mijn single leventje zit. Het lijkt wel of ik gewoon altijd pech heb met de liefde en mannen. En ook vooral snel een relatie kan krijgen. Hup ze ontmoeten iemand en dan is het liefde van twee kanten. Het lijkt zo makkelijk. Maar waarom is het bij mij zo moeilijk? Pfff, ik zou zo graag weer eens verliefd willen zijn en ook willen uit kijken naar leuke dates en gezellig samen zijn met elkaar. Maar nu ga ik de kant op met denken dat het voor mij waarschijnlijk gewoon niet meer gaat komen. Dat het voor mij schijnbaar niet is weg gelegd of gegund of weet ik veel wat.



Kortom, even een depri post. Misschien kunnen jullie me een beetje opbeuren.. Of zitten jullie in hetzelfde schuitje en kunnen we elkaar een beetje een hart onder de riem steken.
Trek een leuk jurkje aan en stel je kwetsbaar op.
Alle reacties Link kopieren
Precies! Luister naar Amand.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier precies hetzelfde!

En terwijl ik dit typ zit ik in een heel leuk jurkje, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik ga er tot nu toe van uit dat ik het type "te zelfstandig" ben. Maar ben ook niet van plan om dat te veranderen.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
De enige delende factor in dit epistel ben jij zelf.
Alle reacties Link kopieren
Zorg eerst dat het leven met jezelf zo leuk en zinvol is dat je daar geen partner voor nodig hebt. Dan heb je ook niet van die hoge eisen voor de ander want eigenlijk heb je dan niemand nodig en is t n aanvulling op iets wat al goed is. De mooiste liefde komt aanwaaien, heb t goed met jezelf, wie weet later meer.
denkmetjehart
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet leuk.



Ws te dominant of te onzeker of je praat teveel of te weinig.



Tijd om naar jezelf te gaan kijken.



Wat zijn jouw schaduwkanten?
quote:S7rin schreef op 25 september 2016 @ 18:15:

Ja, hier precies hetzelfde!

En terwijl ik dit typ zit ik in een heel leuk jurkje, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik ga er tot nu toe van uit dat ik het type "te zelfstandig" ben. Maar ben ook niet van plan om dat te veranderen.'Te zelfstandig'; wat betekent dat? Er is niets mis mee om alles zelf te kunnen. Waar wel iets mis mee is (als je een relatie wilt), is wanneer je niet toestaat dat iemand dichtbij je komt.
quote:S7rin schreef op 25 september 2016 @ 18:15:

Ja, hier precies hetzelfde!

En terwijl ik dit typ zit ik in een heel leuk jurkje, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik ga er tot nu toe van uit dat ik het type "te zelfstandig" ben. Maar ben ook niet van plan om dat te veranderen.Te zelfstandig? En dat mannen daar niet mee om kunnen gaan ligt geheel en al aan de mannen zelf?
Alle reacties Link kopieren
En TO, liefde is ook gewoon niet een maakbaar iets. Je kan je kansen vergroten, maar er komt ook een groot stuk geluk bij kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:23:

Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!Je mag best onderzoeken waarom het niet gebeurt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Waart loopt het met de mannen die je date dan steeds op mis TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 25 september 2016 @ 18:25:

[...]





Je mag best onderzoeken waarom het niet gebeurt hoor.



Absoluut, maar in dit soort topics komen altijd 78 vrouwen met van dat halfgare gezeik. En dat zijn dan ook nog eens vaak vrouwen die al vanaf hun 17e in-en-uit relaties gaan en nu gewoon een stabiele relatie hebben.



Heel irritant is dat.



Soms is er ook niet per se een reden voor. Of je bent gewoon niet geschikt voor een relatie - dat kan. Maakt het op sommige momenten nog niet minder kut.
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:23:

Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!LIberty97 Moordwijf!
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:27:

[...]





Absoluut, maar in dit soort topics komen altijd 78 vrouwen met van dat halfgare gezeik. En dat zijn dan ook nog eens vaak vrouwen die al vanaf hun 17e in-en-uit relaties gaan en nu gewoon een stabiele relatie hebben.



Heel irritant is dat.



Soms is er ook niet per se een reden voor. Of je bent gewoon niet geschikt voor een relatie - dat kan. Maakt het op sommige momenten nog niet minder kut.Nog mooiere reacties geven en je word seksie Liberty. Derhalve niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:23:

Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!



Wat een vreemde reactie, het is wel degelijk zo dat je altijd met jezelf zal moeten leven en er dus maar beter voor kunt zorgen dat je het leuk hebt met jezelf.



Voor sommige mensen gebeurt wat niet; de liefde?



Nou ja, iig niks wat jeniet met ijs, chips en ook nog eens een slechte film kunt oplossen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:23:

Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!Ik heb nog geen mens gezien die geen relatie had door gezweefteef. Wel door karakters of houding of ongezonde afhankelijkheid van om het even wie.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
Laat los dat het bij andere altijd goed gaat. Het gras lijkt altijd groener dan het is. Misschien hebben zij ook enorme problemen, zijn ze niet gelukkig met het huwelijk, de kinderen etc. Stop met naar andere kijken. Word gelukkig met je eigen leven!



Soms lopen dingen in het leven niet zoals je hoopt. Zoals dat jij nu op je 30e nog single bent. Maar dat wil niet zeggen dat je de liefde niet kunt vinden! En dat jouw omgeving de liefde altijd heel makkelijk vindt.



Probeer eens gelukkig te worden met wie je nu bent. Accepteer dat je leven op dit moment niet is wat je vroeger dacht. Word gelukkig met het leven dat je wél hebt. Het leuke huis, die interessante baan of die lieve vrienden. En kijk eens of je misschien stiekem te gesloten bent, wellicht sta je helemaal niet open genoeg voor liefde.



Die vriend komt vanzelf wel, echt!
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar een totaal, maar dan ook totaal ander type man.



.

En blijf geloven.

.

En maak vriendjes met zoveel mogelijk mannen, rolt er van zelf een uit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je gaat vast een keer iemand vinden, zeggen vriendinnen, om vervolgens tegen hun man aan te kruipen.

Heel herkenbaar en gewoon rot als je graag ook wil, maar dat het niet wil lukken.

Helaas kunnen wij niet zeggen hoe dat komt, bij jou. Wat wel zo is, is dat als je je vastklampt aan een kan, ze het benauwd krijgen. Wanhoop werkt beklemmend. Misschien dat dat bij jou zo is, maar dat weet alleen jijzelf.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Liefde hoort bij iedereen.

Ook bij jou.

Voor iedereen is er iemand.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Castle_Witch schreef op 25 september 2016 @ 18:29:

[...]





Ik heb nog geen mens gezien die geen relatie had door gezweefteef. Wel door karakters of houding of ongezonde afhankelijkheid van om het even wie.



Af en toe even balen op je 30e omdat je nog nooit een (goede) relatie hebt gehad is niet ongezond afhankelijk zijn van om het even wie.



Er wordt bij dit dit soort topics altijd maar van uit gegaan dat de TO een wanhopig onzeker zielig hoopje vrouw is die bij iedere passerende man krampachtig aan z'n been gaat hangen.



Je mag toch soms wel gewoon even van de situatie balen en dat lekker op een vrouwenforum spuien zonder dat je zo ongeveer de praktijk van de psycholoog wordt ingepraat..?
quote:Liberty97 schreef op 25 september 2016 @ 18:23:

Dat gezeik altijd met "Je moet van jezelf houden, je moet 100% gelukkig zijn met je single leven, als je stopt met zoeken komt het pas" hou toch op met dat gezweefteef.



Voor sommige mensen gebeurt het gewoon niet en dat is helemaal kut en een deuk in je ego. Bak ijs, bak chips en een slechte film, dikke knuffel TO Soms is dat eeuwig single zijn gewoon even kut met peren!



Goed gezegd!

Mijn mooie beschaafde, goed kokende en in- en in lieve vriendin heeft nog nooit een echt leuke relatie gehad.

Ik ben een dikke kattige heks zonder ook naar enig verzorgende neiging, en niet geschikt voor een relatie eigenlijk, en heb toch al een tijd een zeer volhardende lieve man.

En daarvoor ook wel leuke relaties gehad.

Zit geen logica in.



Verder wat amand zegt. Niet opgeven!
quote:elle5460 schreef op 25 september 2016 @ 18:33:

Liefde hoort bij iedereen.

Ook bij jou.

Voor iedereen is er iemand.

Onzin,sommige mensen vinden nooit iemand.

In dat geval kun je het maar beter leuk met jezelf hebben en accepteren dat het nooit komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven