Niet weten wat te doen

19-02-2017 18:31 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forum ers,



Al een tijd lees ik mee en heb ik nu toch een account aangemaakt.



Al een aantal jaren heb ik een onwijs lieve vriend, die er altijd is geweest met mijn problemen. We hebben veel meegemaakt, maar houden nog veel van elkaar. Nu is het zo dat ik geen hoog libido heb en hij wel. Daarnaast ben ik zijn eerste bedpartner. Nu heeft hij een tijd geleden gevraagd hoe ik in een open relatie sta. Ik wilde hier over nadenken en heb hem toegezegd , omdat ik hem niet kwijt wil.

Hij heeft ondertussen al afgesproken, maar nog niks echt gedaan.



Ik zit hier eigenlijk onwijs mee. Ik wil helemaal geen open relatie , maar wil hem ook niet perse dit ontnemen. Het punt is wel, ik twijfel of wij dan wel bij elkaar passen... Ik voel mij onwijs onzeker en kan het moeilijk van mij af zetten. Hij begrijp dit, maar heeft dus ook zijn frustraties.

Het is eigenlijk kiezen om het te accepteren of stoppen met de relatie. Alleen deze keuze is onwijs moeilijk, want ik houd van hem en wil hem niet kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je geen open relatie?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Waarom stem je hier mee in als je dit helemaal niet wil?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 19 februari 2017 @ 18:32:

Waarom wil je geen open relatie?



Omdat het mij niet gelukkig maakt, merk ik. Ik wil mijn vriend niet delen met andere vrouwen. Daarnaast schaam ik mij er voor naar de buitenwereld. Het is niet wat ik wil in een relatie.

Maar ik wil hem ook niet kwijt, want hij maakt mij naast dit probleem ook erg gelukkig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Felix_Urbexicus schreef op 19 februari 2017 @ 18:33:

Waarom stem je hier mee in als je dit helemaal niet wil?Onzeker, hem niet kwijt willen dus het toestaan..
Wat is geen hoog libido? 1x per week/maand?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat je hier in je verhaal zei; ik wil dit eigenlijk niet, maar heb ja gezegd, omdat ik je niet kwijt wil.



Hoe kan je een relatie met iemand hebben, tegen wie je niet eens eerlijk kunt zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:SnoopyLove schreef op 19 februari 2017 @ 18:40:

Gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat je hier in je verhaal zei; ik wil dit eigenlijk niet, maar heb ja gezegd, omdat ik je niet kwijt wil.



Hoe kan je een relatie met iemand hebben, tegen wie je niet eens eerlijk kunt zijn?



Ik heb dit al tegen hem gezegd. Dus hij weet dat ik het niet wil, alleen hij kan het niet, hij heeft die behoeftes (naar andere vrouwen) en hij wil met mij verder.

Dus ik heb de keuzes, of accepteren of niet en uit elkaar.



Libido van mij zo 1 a 2 x per week max
Oh lees nu je laatste post. Ik dacht dat je libidoloos was, maar de door jou genoemde frequentie vind ik niet heel gek.

Excuses voor de eerdere aannames.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amber8 schreef op 19 februari 2017 @ 18:34:

[...]





Omdat het mij niet gelukkig maakt, merk ik. Ik wil mijn vriend niet delen met andere vrouwen. Daarnaast schaam ik mij er voor naar de buitenwereld. Het is niet wat ik wil in een relatie.

Maar ik wil hem ook niet kwijt, want hij maakt mij naast dit probleem ook erg gelukkig..Dan moet je dat niet doen. Ongeacht wat de consequentie is. Of ben je liever ongelukkig in je relatie?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amber8 schreef op 19 februari 2017 @ 18:43:

[...]





Ik heb dit al tegen hem gezegd. Dus hij weet dat ik het niet wil, alleen hij kan het niet, hij heeft die behoeftes (naar andere vrouwen) en hij wil met mij verder.

Dus ik heb de keuzes, of accepteren of niet en uit elkaar.



Libido van mij zo 1 a 2 x per week max

Sorry hoor, 2 keer per week seks niks mis mee.

Ik mijn ogen klinkt hij als een gluiperd die van meerdere walletjes wil eten.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
mali30, ik wilde echt exact hetzelfde schrijven, 2 keer per week is volgens mij zeker niet een 'laag libido', als je beide fulltime werkt lijkt me dit zelfs een mooi gemiddelde!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amber8 schreef op 19 februari 2017 @ 18:43:

[...]





Ik heb dit al tegen hem gezegd. Dus hij weet dat ik het niet wil, alleen hij kan het niet, hij heeft die behoeftes (naar andere vrouwen) en hij wil met mij verder.

Dus ik heb de keuzes, of accepteren of niet en uit elkaar.



Libido van mij zo 1 a 2 x per week max



Ik vind het heel erg rot voor je :( dat je in zo'n situatie zit. Hij heeft je dus voor een keuzen gezet. Wat als jij dit tegen hem zegt; of je accepteert dat ik dit niet wil, of je gaat weg. Precies wat hij tegen jou zei!

Dan zie je ook gelijk hoeveel hij van je houdt.
Ik zou kiezen voor uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Een gluiperd die van meerdere walletjes wil eten. En dan probeert hij het op jou af te schuiven dat jij "een laag libido" hebt.

Rot smoes.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.. Zo laag is jouw libido niet hoor! Totaal niet zelfs.

Ik vind het niet erg aardig van je vriend. Maarre, als jullie een open relatie hebben he, mag jij dan ook met andere mannen naar bed? En wat vind hij daar dan van?



Als ik jou was zou ik er niet mee akkoord gaan. Ik denk dat je meer verdriet zult hebben van een open relatie, dan van een verbroken relatie met deze man.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me goed voorstellen dat je vriend wat gefrustreerd is, maar daarintegen, wilt hij echt bij jou zijn of van meerdere walletjes eten?



Mijn vriend heeft een laag libido, denk maar aan 1x in de 2 weken. Het liefst zou ik het een paar keer per week willen, maar ik houd van hem en accepteer het, zogezegd ik neem er genoegen mee, openrelatie moet ik niet aan denken.



Hij wordt niet gelukkig van jouw libido, jij niet van het voorstel, hoe moeilijk het ook is soms pas je niet bij elkaar ondanks dat je van elkaar houd.



Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat je kiest, wel of geen open relatie, je wordt er niet gelukkig van. Begrijpelijk dat je niet weet wat je doet. Verschil is alleen dat je wanneer je iets verder kijkt, er wel een groot verschil is.

Kies je voor een open relatie, dan zit je voorlopig in een situatie die meer pijn met zich meebrengt.

Kies je om dat niet te doen, dan kies je wat bij jou past. Dat maakt jou sterker, en geeft, ook als je vriend besluit weg te gaan, ruimte voor een leven dat bij jou past.
Alle reacties Link kopieren
Jouw libido is helemaal niet zo laag.

Hij heeft dus behoefte aan andere vrouwen, jij kan hier niet mee omgaan. En dat is niet zo gek hoor.

Helaas voor hem.

hij moet besluiten of hij met jou verder wil en dan exclusief alleen met jou of hij gaat zonder jou verder kijken...

Hij kan niet alles hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soldanella schreef op 19 februari 2017 @ 19:02:

Wat je kiest, wel of geen open relatie, je wordt er niet gelukkig van. Begrijpelijk dat je niet weet wat je doet. Verschil is alleen dat je wanneer je iets verder kijkt, er wel een groot verschil is.

Kies je voor een open relatie, dan zit je voorlopig in een situatie die meer pijn met zich meebrengt.

Kies je om dat niet te doen, dan kies je wat bij jou past. Dat maakt jou sterker, en geeft, ook als je vriend besluit weg te gaan, ruimte voor een leven dat bij jou past.Dus dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook uit elkaar gaan als ik jou was. En ben het met de rest eens dat je geen laag libido hebt, gewoon totaal niet.
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Je hebt weinig keuze dan de relatie te verbreken. Open relatie wil je niet, vind ik niet zo gek, en hij wil meer dan jij hem kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Een gluiperd is hij toch niet? Hij wil meer seks, graag met andere vrouwen. Hij bespreekt het met haar en zij zegt ja. Hij zegt ook dat hij dit echt wil en anders geen toekomst ziet met haar...

Alles open en eerlijk.



TO, als jij je hierin niet kan vinden moet je uit elkaar gaan. Een laag libido heb je niet, gewoon andere relatieverwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven