Nieuwe relatie en ipad historie

15-11-2014 00:16 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin die voor werk tijdelijk in het buitenland zit. Gaat allemaal prima. Over 4 weken komt ze terug naar Nederland en zal ze uiteraard langskomen.



Ik heb een iPad/laptop etc en mail accounts agenda etc etc. Ik heb even geen zin in een background check, maar dit is met de iPad wel erg simpel. Heb niks raars gedaan maar wil niet dat mails naar bv exen supersimpel geopend kunnen worden. Same voor agenda items van 4 jaar terug oid, uiteraard kan ik alles verwijderen/verplaatsen maar dat wil ik nu niet.



Eigenlijk is mijn iPad hetzelfde als mijn phone wbt prive. Helaas werkt multiuser niet goed meer op de ipad.



Hoe lossen jullie dit op? Wil niet de ipad verbergen oid, maar weet niet wat ik moet doen.



Graag jullie ongezouten mening. Graag niet aankomen met vertrouwen troefkaart
Waarom moet zij op jouw iPad dan?
Alle reacties Link kopieren
Maak een code aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan hier mijn aaifoon, aaipet en leptop gewoon open en bloot laten liggen en daar wordt niet in geneust. Ik zou het dus niet weten. Geef gewoon aan het je het fijn zou vinden als privé gewoon privé blijft. Of is dit zo'n typisch "Zoals de waard zichzelf vertrouwt..."-dingetje?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat heeft de eerste alinea te maken met de rest van je tekst?

Bedoel je dat je in de tijd dat je vriendin weg is, je suf hebt lopen mailen met exen en zij dat niet mag ontdekken?
Alle reacties Link kopieren
get a life
Alle reacties Link kopieren
waarom zou zij meteen op je ipad duiken dan als ze op bezoek komt ? lijkt me dat jullie betere dingen te doen hebben

on topic: swipe code dus

en wees wat eerlijker tegen je vriendin - ik geloof er namelijk niks van dat het enkel gaat over dingen van vier jaar geleden
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 15 november 2014 @ 00:20:

Waarom moet zij op jouw iPad dan?Ding ligt overal en heb niet veel zin om te verbieden 'even' op internet te gaan oid. Fingerprint beveiliging staat aan en code ook. Meer praktische invulling maar mss moet ik hem gewoon maar als telefoon gaan beschouwen :(
Alle reacties Link kopieren
Historie is historie he. Zolang het om exen gaat waar je nu niet meer het bed mee induikt is er toch niets aan e hand. Of verwacht ze jouw eerste liefde te zijn?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Damn aardige wat posts.



Historie is niet heel relevant maar ooit een ex gehad die echt alles checkte(kwam ik pas later achter) dus vertrouwen is wat weg...
Alle reacties Link kopieren
Nou, mooi moment om daar overheen te stappen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 15 november 2014 @ 00:21:

get a lifeVerdwijn uit mijn topic
Alle reacties Link kopieren
Nee

Neem mijn adviezen maar ter harte.
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 15 november 2014 @ 00:33:

Nou, mooi moment om daar overheen te stappen dus.Ik weet niet of je je realiseert dat gmail accounts echt alles loggen, chats, historie sites etc etc ideaal maar soms ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan jou het schelen dan?

Als je vriendin bij thuiskomst meteen op je Ipad, telefoon, laptop gaat lopen koekeloeren, dan weet je toch meteen dat het wijf niet spoort?
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 15 november 2014 @ 00:36:

Wat kan jou het schelen dan?

Als je vriendin bij thuiskomst meteen op je Ipad, telefoon, laptop gaat lopen koekeloeren, dan weet je toch meteen dat het wijf niet spoort?Eens. Maar ok situatie over 2 mnd. Wat dan? Vraag moet eigenlijk zijn wat doe ik met mijn historie als ik deze niet wil delen...
Alle reacties Link kopieren
Nee, de vraag moet zijn:

Wat vind jij van een vriendin die het nodig vindt om jouw internethistorie te checken?

Dat is toch niet normaal?
Alle reacties Link kopieren
Nooit aan gedacht, ga ik ook morgen doen, vriend geschiedenis ff controleren😜😜😜
Alle reacties Link kopieren
Dude, wat heb je uitgespookt dat je zo paranoia bent?
I'm a long long way from home
Alle reacties Link kopieren
Als je je daar nu al zo druk over maakt heb je vast iets te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, terug naar de fabrieksinstellingen dan maar. En je mail niet koppelen aan de mailapp op de ipad.

Of wel koppelen en dan emails verwijderen of doorstuderen naar een ander adres.



Je hebt nog 4 weken.



Ik moet zeggen: ik doe dat sowieso weleens. Bij laptop dito. Belangrijke gegevens gaan dan naar mijn externe harddrive.
Pfff als je niks te verbergen hebt is het leven toch een stuk makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 15 november 2014 @ 08:25:

Pfff als je niks te verbergen hebt is het leven toch een stuk makkelijker!Eens! Koop anders wel een ipad voor haar haar/gasten
Alle reacties Link kopieren
Op die van mij zit gewoon een code. Is ook verplicht omdat ik daar e-mail van mijn opdrachtgever op binnen krijg. Idem op mijn telefoon. Mijn vriend heeft ook een code op zijn telefoon en Ipad. Om dezelfde policy vanuit het bedrijf waar hij werkt. Aangezien ik nog nooit behoefte heb gehad om daar in te kijken heb ik ook nog nooit naar zijn code's gevraagd. En waarom zou ik. Wil ik iets opzoeken pak ik mijn eigen Ipad.



Mijn codes krijgt hij ook niet. Maar ook hij heeft nog nooit de behoefte gehad daar om te vragen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven