Nieuwe vriend, maar.... laag libido?

05-09-2012 19:17 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben een forumfossiel maar heb voor dit 'probleempje' even een anoniem acount aangemaakt....



Ik heb een nieuwe vriend, heel pril nog. We zijn net in de fase voorbij het daten en hebben uitgesproken dat we elkaar wel heel leuk en lief vinden en samen te ontdekken wat dit gaat worden.



Maar, vanaf het begin heeft hij niet zo`n hoge seksdrive. De allereerste keer seks ging ook wat moeizaam. De klik is er zéker, het is fijn, lekker en leuk.... maar 1 keer is wel de max, `s ochtends 'lukt' het niet... Als we naar bed gaan met seksintenties zegt hij bij voorbaat 'als het lukt hoor'..

Wat hij doet, doet hij opzich goed, hoewel hij wat passief is. Dit is overigens alleen in bed.



Heeft hij altijd, zegt hij. Hij is een wat onzeker type, we hebben ook best lang gewacht met seks (wilde hij, hij sekst pas met een vrouw als er echt wat is) hij kroelt heel erg graag. Ik heb nog nooit een vriend gehad die zo graag kroelt en knuffelt. Laatst kwam hij weer bij mij en hebben we alleen maar geknuffeld. Geen seks dus. Prima, maar toch vraag ik me af.... is dit wel goed? Als je nog maar kort samen bent wil je toch alleen maar seksen met elkaar? Ik ben gewend dat ik door de slaapkamer gesmeten word, in 24 uur wel 4 keer seks, en dit is zo....tam... Ook 1 keer seks gehad waarbij hij niet klaarkwam (ik wel), wel lang seks gehad en hij vond het fijn en lekker, lange bedsessie met wat pauzes, en op een gegeven moment viel hij in slaap



Hij heeft het wel super-superdruk en is blij als hij bij mij niks hoeft, lekker knuffelen en slapen.



Maar toch bekruipt het gevoel, zit het wel goed bij hem, vindt hij me dan wel leuk genoeg? Qua fysieke aantrekkingskracht. Ik weet dat jullie dit niet kunnen beantwoorden, maar het maakt me wat onzeker.



Ik heb er nog niet over gesproken met hem, wil het niet beladen maken. Ik dacht eerst hier eens wat meningen peilen
Ik durf alles!
Alle reacties Link kopieren
Kansloos............. als je dit nu al voelt.
Hoe oud zijn jullie? Als jullie wat ouder zijn vind ik het niet zo verrassend, wanneer jullie jong zijn, 20-30 jaar wel.
Ook meegemaakt. Knap dat je het iig al meteen bespreekbaar maakt. Ik heb 3 jaar met iemand gescharreld die echt vrijwel nooit klaar kwam?! En ik was toen jonger, heb er nooit wat van gezegd...wilde hem niet kwetsen. Achteraf denk ik dat hij misschien zich niet aangetrokken tot me voelde en weet dat hij bijna nooit meer iets met iemand heeft gehad. Misschien zelfs een geaardheidsprobleem...you never know. Ik vond hem overigens leuk genoeg om steeds af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Als forumfossiel moet je het antwoord toch weten!!
Hmmmm ligt er een beetje aan hoe hoog jouw libido is.

Zou niets voor mij zijn, in het begin moeten de vonken eraf vliegen.



Ik weet niet of het iets zegt over zijn gevoelens voor jou, denk het niet. Maar ik zou er onzeker van worden.
Alle reacties Link kopieren
hij zegt: "als het lukt hoor"...

ik vraag me dan af heeft dit een lichamelijke oorzaak of een psychische oorzaak?



In ieder geval vind ik het wel een opmerking waaruit of onzekerheid spreekt (zo van het is wel vaker niet gelukt, hoop dat het nu lukt) of weinig inzet/weinig moeite doen ervoor (als het maar lukt, als het niet lukt is het ook goed hoor)



Weet niet precies wat de interpretatie in deze is.



Is je vriend niet depressief? Hij slikt geen antidepressiva?
Goh, herkenbaar! Ook in een relatie meegemaakt, meerdere malen gedacht: misschien is hij homo? Bleek niet zo te zijn.

De relatie is hier uiteindelijk aan kapot gegaan. Ik weigerde op mijn 25e al zo een passieloos leven aan te gaan.Ik wist hoe het ook kon zijn... Ik weet niet hoe oud jullie zijn, vooral hou oud hij is?? Is geen gezond gedrag voor een man jonger dan 40!!!
Je zit nog met elkaar in de aftastfase, letterlijk en figuurlijk..

Moet ook op sexueel gebied nog aan elkaar wennen, dat heeft tijd nodig. Als je hem echt leuk vindt, zou ik het nog wat tijd geven. De klik is er, in bed. Dus dat is al heel mooi. Maar je moet samen het seksleven op gaan bouwen en dat kan langer duren.

Ik zit net als jij in de scharrelfase, en hebben paar keer seks gehad. Eerste keer was leuk, maar tweede keer ging al stuk beter. Beter op elkaar ingespeeld. Als het goed is, wordt dat beter. Blijft dit zo...dan moet je jezelf afvragen wat je verder wil.

En ja..in het begin wil je toch vaak de kleren van elkaars lijf rukken, maar het is niet een vast gegeven. Misschien is er meer een mentale klik, de seks is fijn maar niet knetterend. Waar ga je voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet kunnen

Daar is seks voor mij TE belangrijk voor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goh date jij mijn ex?;)

Mijn ex was ook zo asexueel als een..nja noem het maar.

Het heeft niet lang geduurd..al was dat niet alleen door de ontbrekende sex maar het begon wel op te breken.

Dus ik snap je probleem.En ja een relatie zonder sex werkt niet naar mijn mening.
quote:kwallenbal schreef op 05 september 2012 @ 19:26:

Hoe oud zijn jullie? Als jullie wat ouder zijn vind ik het niet zo verrassend, wanneer jullie jong zijn, 20-30 jaar wel.



Jij denkt dat dit normale seks is voor mensen boven de 30!? Dan begint het pas!



Ik zou het bespreekbaar maken TO. Toch eens vragen wat hij van jullie seksleven vindt en of het nou qua frequentie overeen komt met vorige bedpartners van hem. Zo ja dan weet je voldoende, dan blijft het zo. Sommige mensen hebben gewoon minder libido, doe je niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Danjulliewel voor jullie reacties.



We zijn inderdaad ietsje ouder, eind 30/begin 40, maar ik denk niet dat het daaraan ligt. Ik heb nog wel oudere mannen dan hij gehad zonder 'problemen'.



Hij is inderdaad onzeker en heeft het zelf al een paar keer ter sprake gebracht, door wat losse opmerkingen, waar ik verder eigenlijk niet op door ben gegaan. Ik dacht: Als het hele nieuwe eraf is wordt hij wat minder onzeker en gaat het vast ook beter.



De klik is er zeker, mentaal en ook fysiek, we knuffelen en kroelen en zoenen heel erg veel, hij heeft dan ook vaak een erectie, maar op de een of andere manier komt het meestal niet tot seks, terwijl ik gewend ben, zeker in zo`n beginstadium dat er bijna non-stop gesekst wordt. Hij maakt niet zo`n aanstalten en vaak komt het initiatief tot meer dan van mij.



Hij is inderdaad onzeker, en gaf ook al aan dat hij veel piekert en dingen moeilijk los kan laten, ook in bed. Hij is een heel gevoelig type, hoewel het uiterlijk en beroepsmatig een enorme stoere bink is. Ergens vind ik het zo vreselijk aandoenlijk. Niet depressief oid, maar heeft wel de wereld op z`n schouders.



Ik pieker er trouwens niet over om hem te laten gaan, want ik vind hem Vreselijk Leuk, dat is ook echt de vraag niet! Het kroelen en zoenen maakt heel veel goed op lichamelijk gebied. Daarbij, de seks die we hebben, is prima. Van mij mag het alleen wel wat meer!



En dan denk ik, ook, en dat kan ik weleens gaan bewerkstelligen, verleen mij dan wel een dienst! Ik sta in vuur en vlam door dat gezoen en gekroel!
Ik durf alles!
Alle reacties Link kopieren
En Ladytruckster, waarom is dit kansloos? Zo zie ik het zelf helemaal niet, maar ik vind het ergens wel 'vreemd' en ook wat zorgelijk. En inderdaad, het maakt me wat onzeker, hoewel ik weet dat hij dit altijd heeft (vertelde hij), maar ik vind het wel héél weinig seks.



Ach, hij is iniedergeval bij me omdat hij me leuk vindt, en niet voor de seks
Ik durf alles!
Is hij in het verleden misschien gekrenkt door een overassertieve vrouw?
Nee, vreemdgaan om de seks zal hij niet snel doen!



Kadanz, of misschien moeilijke jeugd gehad? Misschien helpt het als je wat meer inzicht hebt daarin. Veel erover praten, en dan daarna tussen de lakens! Help hem om zelfvertrouwen op te bouwen, om zekerder te worden. Dan ga je samen dit proces aan, dat is goed voor de bonding.
'prima seks'



Als een vrouw dit zegt dan is het eigenlijk meestal gewoon niet echt goed.



Juist als je elkaar nog maar net kent wil je toch meer dan 'prima' seks?
Alle reacties Link kopieren
IK vind het kansloos omdat ik met een nieuwe vriend(en dat maakt niet uit hoe oud je bent,ben zelf 46,maar met een nieuwe vriend doe ik het meerdere keren per dag liefst!) wel spannende,veelvuldige sex wil,en geen gedoe met halfslappe piemels,of mannen die me onzeker maken omdat ze liever gaan slapen.
Geef het de kans zou ik zeggen, mijn idee zou zijn besteed er niet te veel aandacht aan als het niet lukt, geef hem het gevoel dat je hem hoe dan ook leuk vindt, dat je graag op hem wacht. Als het wel lukt geef dat dan ook aan, zeg dan ook hoe fijn je seks vindt en geniet er samen van. Een vrouw vindt het naar mijn idee ook fijn als een man rekening houdt met de beginnende onzekerheden.



Mannen kunnen namelijk ook onzeker zijn! Het is namelijk een hele deuk in je ego als het seksueel niet helemaal soepel verloopt. Het is nu nog pril, mogelijk als hij straks wat meer zelfvertrouwen opbouwt door fijne sekservaringen met jou dat het steeds natuurlijker gaat verlopen.

Als het over een paar maanden niet verbeterd is kan je altijd nog je conclusies trekken.
Alle reacties Link kopieren
Kan onzekerheid zijn, kan daadwerkelijk een lager libido zijn. Die mannen heb je .



Het klinkt iig niet alsof het iets over jou zegt, hij is verliefd en vindt je vast heel aantrekkelijk en sexy. Hou er rekening mee dat er een kans is dat het niet verbetert, dat hij gewoon een lagere sexdrive heeft en of je dat wil. En geef het wat tijd voor het geval het alleen onzekerheid is, dan vind je elkaar vast wel .
Bij mijn vriend en mij is dat ook een beetje zo. Mijn vriend heeft wel zin in seks maar zijn libido ks minder hoog dan het mijne. Bij hem komt het omdat hij medicijnen voor ADHD slikt. Is helaas een bijwerking van deze medicijnen. Zo'n 1 a 2 keer in de week heeft hij zin maar nu hebben we het probleem dat hij zijn erectie niet kan behoude . Ook dit is een bijwerking. Daar heeft mijn vriend wel problemen mee hoor want ik heb me in het begin ook weleens afgevraagd of het aan mij lag, of hij me niet mooi genoeg vond. Dat doet wat met je zelfvertrouwen hoor Als je telkens halfnaakt in bed ligt km hem te verleiden en je wordt steeds afgewezen.



Maar goed, omdat we nu het andere probleem hebben, gaat hij binnenkort naar de huisarts om te kijken wat we daar aan kunnen doen. Hij geeft zelf aan ook minder initiatief te nemen omdat hij weet dat hij uiteindelijk zijn erectie niet kan vasthouden.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt jou blijkbaar onzeker, maar misschien kan je ook denken, wat heb je liever kwantiteit of kwaliteit? Een lange nachtelijke bedsessie of af en toe een vluchtertje?
Alle reacties Link kopieren
quote:ladytruckster schreef op 06 september 2012 @ 06:05:

IK vind het kansloos omdat ik met een nieuwe vriend(en dat maakt niet uit hoe oud je bent,ben zelf 46,maar met een nieuwe vriend doe ik het meerdere keren per dag liefst!) wel spannende,veelvuldige sex wil,en geen gedoe met halfslappe piemels,of mannen die me onzeker maken omdat ze liever gaan slapen.



Dit is ook mijn primaire gedachte, ik heb dit ook nog meegemaakt en wil natuurlijk ook het liefst ook wat jij beschrijft. Maar tegelijkertijd is die primaire reactie niet zoals ik met zoiets wil om wil gaan. Het gaat hier wel over iemand die ik heel bijzonder en speciaal vind en er iets heel moois aan het ontstaan is. Dus kansloos vind ik het zeker niet, en ik wil niet zo`n harde afrekening maken. Want dit stukje is maar een klein stukje, en ik hoop dat wanneer we elkaar beter kennen en hij het wat minder druk heeft het wat opbloeit.



Het is ook niet dat er geen seks is, en hij is absoluut niet preuts of recht-toe-recht-aan, dus dat zit wel goed.
Ik durf alles!
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 06 september 2012 @ 00:21:

'prima seks'



Als een vrouw dit zegt dan is het eigenlijk meestal gewoon niet echt goed.



Juist als je elkaar nog maar net kent wil je toch meer dan 'prima' seks?



Ik zeg inderdaad 'prima' omdat dat het is. De klik is er, de fysieke aantrekkingskracht ook, en de seks die er is, is prima. Ik wil inderdaad meer dan prima, ik wil dat hij de kleren van mijn lijf rukt en we seksen tot we er suf van zijn. Maar ja, dat is dus niet zo.



Kate, wat rot. Ik denk dat dit toch echt een hele dobber op je relatie is. Maar fijn dat je hem steunt. Voor mij is dit ook echt geen reden om hem te laten gaan, en iemand zei ook "ik wil niet zo jong passieloos door het leven gaan", maar dat is niet zo, heel veel passie juist, ook lichamelijk, maar weinig seks.
Ik durf alles!
Alle reacties Link kopieren
quote:showw schreef op 06 september 2012 @ 15:34:

[...]

Want dit stukje is maar een klein stukje, en ik hoop dat wanneer we elkaar beter kennen en hij het wat minder druk heeft het wat opbloeit.





Ik heb een tijdje veel gewerkt maar toen ik merkte dat mijn vriendin liefde en aandacht te kort kwam, ben ik minder gaan werken. Relatie heeft bij mij hogere prioriteit dan werk.



Staat jullie neus wat dit betreft dezelfde kant op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven