Nog een kans geven?

01-07-2016 16:34 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost. Slotje
Alle reacties Link kopieren
Houden van na 5 dates? Denk je dat je dat serieus moet nemen?
Mot met to
Seks en liefde staan voor veel mensen los van elkaar, dat betekent dat ze op jou verliefd kunnen zijn maar toch ondertussen seks kunnen hebben met een ander, als ze nog geen relatie met je hebben of als jullie bijvoorbeeld "on a break" zijn.



Bij mij werkt dat niet zo, dus ik kan geen seks hebben met man A terwijl ik verliefd ben op man B, of seks hebben met man A terwijl mijn hart nog aan meneer B behoort, en ik vind het ook heel lastig als de man die ik leuk vindt dat wel kan, dus ik snap je verwarring helemaal.



Jij kunt alleen bepalen of je je hieroverheen kan en wilt zetten.
Alle reacties Link kopieren
Aaaargh, beter lezen SFF.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Jullie hebben nog niet eens een relatie met elkaar en nu al zo veel problemen...



Ze kent je amper maar zegt van jou te houden. Vind ik erg vreemd.



Gezien jouw verleden is het m.i. verstandiger deze dame los te laten, en te wachten tot er een leukere meid op je pad komt die écht voor je gaat en met wie je een fijne vertrouwensband kunt opbouwen. Da's tenslotte de basis van goede vriendschap of een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Omfg
Alle reacties Link kopieren
als je haar geen verkering hebt gevraagd heb je geen poot om op te staan



klinkt wel alsof ze panisch graag wil, alsnog... maar dan zou ik dus ook een beetje in d'r lusten gaan voorzien he want van dat 'rustig aan doen' komt niemand spontaan klaar
Lorem Ipsum
Overigens wordt iedereen wel eens gekwetst. Om er gelijk het labeltje bindingsangst op te plakken, vind ik in sommige gevallen bijna manipulatief over komen.

Je geeft zelf aan dat je haar op een gegeven moment zelfs minder leuk vond. En nu vind je het toch raar dat ze seks heeft gehad met anderen? Volgens mij is je ego meer gekwetst dan wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Opgelost. Slotje
Alle reacties Link kopieren
1: Nee

2: Ja.

3. Ja.



De bewoording 'nog een kans geven' staat me niet aan. Ik begrijp niet helemaal wat ze jou misdaan heeft? Ik vind het niet helemaal eerlijk dat zij voor jou geduld moet hebben, jij er niet voor 100% voor wil gaan, en dat je haar dan kwalijk neemt dat ze haar fysieke lusten ondertussen elders bevredigt? Het was dus een soort test van jou..? Kijken óf ze haar broek aan kan houden voor andere mannen en dan zou je haar wel vertrouwen en zou je ervoor willen gaan? Flauw hoor. Het kan best zijn dat ze het bed met een ander kan delen puur uit lust, wat helemaal niets zegt over de serieusheid van haar gevoelens richting jou. Ik had precies hetzelfde gedaan als zij, als een man mij maar liet wachten. Dan moet hij maar gewoon direct voor mij gaan en mij niet het gevoel geven dat ik nog wel even kan wachten ofzo. Ik snap het best als zij daaruit heeft opgemaakt dat JIJ niet zo serieus met haar was.



Maar al met al zou ik zeggen: jullie zijn geen match. Zij is iemand die geen geduld heeft, jij bent iemand die andermans geduld graag op de proef stelt ivm onzekerheden meegenomen uit het verleden. Hierin ga je elkaar nog wel vaker tegenkomen denk ik. Zij zal steeds op de proef gesteld worden en jou tegemoet moeten komen, zo kom je nu al op me over in de OP. Ik heb hier nu al een 'scheef' gevoel bij.
Ik snap de NOG EEN kans geven niet. En verder wat een leuke best vriendin heeft zij. not.
Tuurlijk kan ze je leuk vinden maar in de tussentijd gaat bij haar het leven door en kan ze in principe seks hebben met wie ze wil... Jullie hebben geen relatie met elkaar.

Maar daarbij zijn er nu al zo veel problemen en niet-gelijkgestemde verwachtingen dat ik het idee heb dat het tussen jullie niet werkt.
1: nee ik vind dat geen vreemdgaan, er zijn immers nog geen afspraken gemaakt voor exclusiviteit, leuk zou ik t niet echt vinden, maar ik zou er wel begrip voor kunnen hebben, niet iedereen beleeft seks op dezelfde manier..



2:ik niet, en niet omdat ik iets tegen seks heb, maar ik denk dat zij nu gewoon nog even lekker wil fladderen na een stukgelopen relatie, dus ik zou daar nog geen serieuze relatie mee beginnen, die wil misschien gewoon even lekker uitrazen, laat haar.



3:Ja alles is mogelijk, en misschien kijkt zij wel heel anders tegen seks aan dan jij, is ze daar gewoon wat vrijer in, misschien meent ze het wel oprecht, maar gooit ze meerdere lijntjes uit, omdat ze misschien op zoek is naar een relatie, maar ook dan zou ik haar eerst uit laten razen, je wilt geen rebound zijn neem ik aan.
Ik vind jou een beetje een aansteller
Alle reacties Link kopieren
Hmnz nou als ik gevoelens heb voor iemand, dan heb ik geen interesse in n ander.

Houden van vind ik snel gezegd terwijl er slechts sprake is van daten.

Ik zou het niet tof vinden om te moeten constateren dat mijn geliefde tijdens onze beginperiode met n ander bezig is geweest.

Is echt je eigen keuze, denk je dat je die dingen kan vergeten?

Anders zal het steeds een issue in jullie relatie kunnen worden.

Suc6
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Wat is er in het verleden dan allemaal gebeurd dat jij jezelf niet durft te geven?

Is die angst door de tijd heen niet gesleten?

Hoe heb je zelf kunnen werken aan dit vervelende, onzekere gevoel?
Ik zou niets meer met jou willen als ik de dame in dit verhaal was, wat een overdreven en claimerig gedoe zeg. Belooft wat voor de toekomst!
En 2 jaar geleden was ze blijkbaar nog niet leuk genoeg maar nu wel?
quote:Goede-Fee schreef op 01 juli 2016 @ 17:04:

En 2 jaar geleden was ze blijkbaar nog niet leuk genoeg maar nu wel?Dit dus. Nogmaals; ego dingetje...
ja en overigens vind ik de post van @ana_isabel ook wel hout snijden, want je twijfelde zelf ook nog of je haar wel leuk genoeg vond...

Dan niet raar opkijken dat zij ook lekker verder haar ding doet.
Alle reacties Link kopieren
eens met elisabeth trouwens, ik lees trouwens nergens dat jij van plan was de relatie op korte termijn te gaan consumeren... maar wel haar de ware noemen in de eerste alinea... gekkerd
Lorem Ipsum
quote:Goede-Fee schreef op 01 juli 2016 @ 17:04:

En 2 jaar geleden was ze blijkbaar nog niet leuk genoeg maar nu wel?Dat is mij ook wel eens gebeurd, dus dat kan wel.
1. Nee natuurlijk is dat geen vreemdgaan. Jullie hadden niks en je ging niet eens voor haar. Ze was dus single.

2. Ja, seks en liefde is niet hetzelfde. Persoonlijk lig ik ook wel met andere mannen in bed terwijl mijn hart uitgaat naar iemand zonder interesse. Juist dan, bevestiging dat je wel graag gezien wordt terwijl je afgewezen bent en je gedachten kunnen afleiden.

3. Ja dus.
Gewoon even schaamteloos een moreel oordeel van mij: 3 keer seks met 3 verschillende mannen in 2 maanden tijd terwijl ze verliefd op TO is vind ik zelf best opmerkelijk te noemen.
In die 2 maanden tijd zijn je gevoelens al minder gewoon. Alleen al daarom zou ik zeggen nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven