Nog hoop voor mij op datingsites of waar dan ook?

26-07-2016 17:00 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trouwens in het echt iemand leren kennen vind ik nu totaal geen optie meerNee, dan is er geen hoop meer.
Ik vind je ontzettend uit de hoogte klinken en dan mag je nog zo knap zijn, dan hoef ik je echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je geen verkering met een van je vele vriendinnen? Als je zo leuk bent valt hen dat toch ook op?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 26 juli 2016 @ 17:06:

Ik vind je ontzettend uit de hoogte klinken en dan mag je nog zo knap zijn, dan hoef ik je echt niet meer.Waarom klink ik uit de hoogte dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:lolapaloeza schreef op 26 juli 2016 @ 17:07:

Waarom heb je geen verkering met een van je vele vriendinnen? Als je zo leuk bent valt hen dat toch ook op?Omdat een vriendin niet persé altijd "relatiemateriaal" is.
Alle reacties Link kopieren
quote:introvertje schreef op 26 juli 2016 @ 17:08:

[...]





Waarom klink ik uit de hoogte dan?Als je dat niet ziet als je je OP terugleest......dan is er inderdaad geen hoop meer
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Hmm, jij noemt het Pokemon troep. Maar wat ik er van gezien heb is het inderdaad een des duivels spel. mensen die elkaar totaal niet kennen komen elkaar nu zomaar opeens op straat tegen, gaan gesprekken aan met wildvreemden over een onderwerp waar ze beide aan kunnen relateren. En dat zonder gene te hebben omdat ze die pokemontroep spelen. Als daar geen relaties uit gaan voortkomen, kan nooit goed zijn.





Jouw negatieve insteek jaagt natuurlijk wel de serieuze kandidaten weg, dan blijf je zitten met de vrouwen die alleen maar geïnteresseerd zijn in jouw uiterlijk, en die willen eigenlijk helemaal geen relatie, die wisselen jou natuurlijk in wanneer ze al iets anders hebben uitgeprobeerd.



Oftewel, wees wat kieskeuriger op met wie je een relatie start. Dus langer wachten met seks, laat ze maar moeite voor je doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Geef mensen de kans. Nieuwe vriendenkring maken? Mensen in het echt ontmoeten vind ik persoonlijker wel fijner omdat je dan direct weet wat je voor je hebt. Al hoewel online natuurlijk makkelijker is om contacten te maken. Als je opzoek gaat naar liefde vind het niet, zoek je niet dan kom je het onverwachts tegen.
Alle reacties Link kopieren
Jee, ik wilde iemand van in de 40 gerust gaan stellen, maar je bent pas 24...



Overigens heb ik mijn huidige vriend leren kennen na mijn 40ste, via social media. Dus door op mijn smartphone te staren, zeg maar. Ja hoor, er is nog hoop! Minder wanhopig relatiemateriaal zoeken en in plaats daarvan gewoon contact maken met mensen. Of dat nou virtueel is of in het echt. Zet 'm op!
The owls are not what they seem
Pffff ik denk dat er geen hoop voor je is..



Niemand is perfect, jij zeker niet. Ga eens na waarom het met iemand niet klikt, het probleem ligt een stukje dichterbij dan waar je zelf naar wijst.



Sta open voor mensen ipv op alles te zieken.



Leer korte zinnen te vormen. Gebruik punten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kieskeurig ben je? Spreek je op datingsites ook gewone, leuke meiden aan die niet op een Doutzen Kroes lijken?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je jezelf ideaal relatiemateriaal vind. Dat lijkt me een van de problemen waarom je nog geen vriendin hebt. Daarbij ben je ook nog eens wanhopig, wat ook niet echt in je voordeel werkt. Waarom wil je zo graag een vriendin? Waarom niet gewoon lekker je ding doen en uitgaan? En wat een onzin trouwens, dat je niemand meer kan ontmoeten in het echte leven. Die mensen die jij zoekt op online dating had je ook gewoon tegen kunnen komen in een kroeg, het park of de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 26 juli 2016 @ 17:16:

Hoe kieskeurig ben je? Spreek je op datingsites ook gewone, leuke meiden aan die niet op een Doutzen Kroes lijken?



Natuurlijk...



Zo oppervlakkig ben ik nu ook niet
En naar welke leeftijden kijk je dan? Wellicht moet je naar vrouwen kijken die wat ouder zijn.

Je zal de eerst man niet zijn die zegt dat die interessanter zijn dan de jongere vrouwen. (Zo heb ik dat even 4x herschreven uit tactische overwegingen )
Alle reacties Link kopieren
Als je jouw situatie wilt veranderen, kun je beter naar jezelf kijken. Je hebt namelijk geen macht over anderen, wel over jezelf.

- je nickname is introvertje. Vind je jezelf introvert en hoe uit zich dat dan?

- je komt nogal negatief over in je OP, is dat ook hoe je je opstelt? Ben jij een klager? Is voor veel vrouwen wel een minpunt.

- stel je niet te hoge eisen aan een partner? Bekijk je eisen nog eens kritisch of ze wel realistisch zijn.



Kortom: je schrijft dat je zelf bijna geen minpunten kent en het wel aan de ander moet liggen, maar dit brengt je geen stap verder. Wil je verandering, dan moet je bij jezelf beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst: 24 jaar is nog hartstikke jong. Jeetje, waar maak jij je druk om?



Ten tweede: iemand die zegt "ik ben 24 jaar oud, maar bijna 25" vind ik zó kinderachtig klinken, daar zou ik ook spontaan van afknappen.



Ten derde: mensen in 'real life' vind je dus allemaal maar niks, want die zijn of uit op sex, of ze zijn smartphone verslaafd, of ze doen dat 'domme pokémon'. De mensen op datingsites vind je ook allemaal niks want dat zijn toch de 'leftovers.'

Waar verwacht jij dan wel een geschikte partner te vinden als dat niet kan gebeuren op straat of via internet?
Vivo per lei
Waarom zou er geen hoop voor je meer zijn in "het echte leven"? Alleen omdat zogenaamd iedereen alleen bezig is met een smartphone? Ga je nooit uit ofzo?



Ik denk dat het grootste probleem je attitude is.. Je klinkt echt enorm uit de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Helaas je zit onder me leeftijd. Ga uit leef en geniet en je komt vanzelf iemand tegen. Je bent 24 jaar Geniet ipv te piekeren
Alle reacties Link kopieren
quote:introvertje schreef op 26 juli 2016 @ 17:08:

[...]





Omdat een vriendin niet persé altijd "relatiemateriaal" is.Waar ligt dat aan? Beetje gek dat de vrouwen die je kent geen relatie materiaal zouden zijn.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Maar Pokemon lijkt mij het nieuwe Tinder bij uitstek!



Ga lekker Pokemonnen, kom anderen tegen die het ook spelen en je hebt een leuke ingang voor een gesprek en meer!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 26 juli 2016 @ 17:19:

Als je jouw situatie wilt veranderen, kun je beter naar jezelf kijken. Je hebt namelijk geen macht over anderen, wel over jezelf.

- je nickname is introvertje. Vind je jezelf introvert en hoe uit zich dat dan?

- je komt nogal negatief over in je OP, is dat ook hoe je je opstelt? Ben jij een klager? Is voor veel vrouwen wel een minpunt.

- stel je niet te hoge eisen aan een partner? Bekijk je eisen nog eens kritisch of ze wel realistisch zijn.



Kortom: je schrijft dat je zelf bijna geen minpunten kent en het wel aan de ander moet liggen, maar dit brengt je geen stap verder. Wil je verandering, dan moet je bij jezelf beginnen.



Kan nogal op mezelf zijn ja, daarom ook dat ik internet verkies, omdat ik nogal verlegen kan zijn.

Ja heb ik al gemerkt dat ik negatief over kom, is absoluut niet zo bedoelt, is er gewoon allemaal beetje verkeerd uitgekomen, ben absoluut geen klager. Hou het meestal voor mezelf ga niet overal gaan klagen, alhoewel ik dit wel hier heb gedaan in zekere zin.



En ik stel absoluut geen hoge eisen aan partners, dit kan nu weeral verkeerd over komen maar mijn laatste partners waren allesbehalve fotomodellen en afgestudeerden aan de universiteit...
Alle reacties Link kopieren
aardig antwoord; kut voor je



eerlijk antwoord; je komt wel ook kut over
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:lolapaloeza schreef op 26 juli 2016 @ 17:24:

[...]



Waar ligt dat aan? Beetje gek dat de vrouwen die je kent geen relatie materiaal zouden zijn.Vast iets met 'te sletterig'. TS komt over als iemand die ook graag het woord 'friendzone' gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik mijn vriend via een datingsite leren kennen. Er bestaan gelukkig ook nog normale mensen, die serieus zijn.



Maar als ik jou beginpost lees, denk ik dat jij veel te veel verwacht, en dat jij perfect bent (jezelf zo vindt natuurlijk), en op zoek bent naar een perfect iemand.

Ik wens je nog veel succes met zoeken. Met deze houding wordt het niet makkelijk.

Hoop voor je dat je iemand vindt die van een "uit de hoogte" houding houdt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven