Nog steeds verliefd... contact zoeken of opgeven?

23-09-2014 16:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eens een facebookberichtje sturen kan geen kwaad toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zoek eerst eens uit of hij beschikbaar is. Dat kan nooit zo moeilijk zijn.

Zo ja, dan zou ik gewoon eens contact zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Contact zoeken kan toch altijd waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?

Nu heb je hem ook niet!

Zou dus ook gewoon een berichtje wagen
.
Alle reacties Link kopieren
quote:annestoel schreef op 23 september 2014 @ 16:24:

Contact zoeken kan toch altijd waarom niet?Ik zou alleen niet zeggen in je eerste mailtje dat je de hots voor hem hebt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 23 september 2014 @ 16:22:

Zoek eerst eens uit of hij beschikbaar is. Dat kan nooit zo moeilijk zijn.

Zo ja, dan zou ik gewoon eens contact zoeken.Ik denk dat hij wel beschikbaar is, althans op zijn moeders facebook zie ik hem altijd alleen op foto's staan en nooit met een andere meid... Hij heeft zelf geen facebook, anders was het een stuk makkelijker geweest hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:chloe_lb schreef op 23 september 2014 @ 16:25:

Wat is het ergste dat er kan gebeuren?

Nu heb je hem ook niet!

Zou dus ook gewoon een berichtje wagen Ja je hebt gelijk! Ik denk dat ik het gewoon eng vind om de eerste stap te zetten...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een vriendschapsverzoek sturen?



Kijk alsjeblieft dat je hem niet verheerlijkt in je hoofd en je hem heel anders voorstelt dan wie hij eigenlijk is. ik heb die fout gemaakt, altijd een crush gehad op een jongen - heel lang in mijn hoofd gezeten (alle scenario's gehad). Na 3 jaar weer contact en begonnen met daten. Het bleek zó niet de jongen te zijn die in mijn hoofd de ideale vent was.
Alle reacties Link kopieren
quote:lille_girl schreef op 23 september 2014 @ 16:37:

Gewoon een vriendschapsverzoek sturen?



Kijk alsjeblieft dat je hem niet verheerlijkt in je hoofd en je hem heel anders voorstelt dan wie hij eigenlijk is. ik heb die fout gemaakt, altijd een crush gehad op een jongen - heel lang in mijn hoofd gezeten (alle scenario's gehad). Na 3 jaar weer contact en begonnen met daten. Het bleek zó niet de jongen te zijn die in mijn hoofd de ideale vent was.Jammer genoeg heeft hij geen facebook. Ik stel hem nog steeds voor zoals hij toen was, maar inderdaad zoals je al probeert te zeggen, kan dit nu ook helemaal anders zijn! Ik denk dat ik er snel genoeg achter zou komen als het me lukt contact met hem te maken.
Je hebt zijn moeder als vriend op je facebook. Ik zou een berichtje sturen naar zijn moeder en vragen hoe het met haar gaat en hoe het met haar zoon gaat. Zo lang je verder niet schrijft wat je allemaal met haar zoon zou willen doen en het een beetje luchtig houdt, zal ze dat niet raar vinden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is hij geen vriend van jou op facebook?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 september 2014 @ 17:25:

Waarom is hij geen vriend van jou op facebook?hij heeft geen facebook
Wees jezelf....
quote:viva-amber schreef op 23 september 2014 @ 17:25:

Waarom is hij geen vriend van jou op facebook?Lézen....
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft hij wel; Instagram, Twitter?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij zit dus niet op FB. Heb je zijn telefoonnummer of e-mailadres? Zo ja, dan zou ik gewoon een berichtje sturen en vragen hoe het met hem gaat enzo.



Zo niet, dan zou je het nog via zijn moeder kunnen spelen en vragen hoe het met haar en haar zoon gaat en op een gegeven door laten schemeren dat het je leuk lijkt om weer eens bij te kletsen met haar zoon, of zij misschien zijn nummer/mailadres heeft.



Good luck!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2014 @ 17:44:

Wat heeft hij wel; Instagram, Twitter?Heeft hij ook niet. Hij is niet zo van de social media haha. Ik heb wel zijn nummer ja!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker contact met hem zoeken. Dan zou ik het aan hem overlaten, gaat hij erop in dan ziet hij je waarschijnlijk ook wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 23 september 2014 @ 17:46:

Hij zit dus niet op FB. Heb je zijn telefoonnummer of e-mailadres? Zo ja, dan zou ik gewoon een berichtje sturen en vragen hoe het met hem gaat enzo.



Zo niet, dan zou je het nog via zijn moeder kunnen spelen en vragen hoe het met haar en haar zoon gaat en op een gegeven door laten schemeren dat het je leuk lijkt om weer eens bij te kletsen met haar zoon, of zij misschien zijn nummer/mailadres heeft.



Good luck!Dankje!! Ik ga hem zeker een berichtje sturen. Maar wat nou als hij geen beltegoed heeft bijvoorbeeld en mij niet terug kan smsen? Hij is nog al ouderwets... kan ik hem niet beter bellen? Of is dat dan weer een te grote stap voor nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:leyanne schreef op 23 september 2014 @ 17:48:

[...]





Heeft hij ook niet. Hij is niet zo van de social media haha. Ik heb wel zijn nummer ja!SMS'je/ whatsappje is zo gestuurd toch? Je komt hem nooit in levende lijve tegen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:leyanne schreef op 23 september 2014 @ 17:58:

[...]





Maar wat nou als hij geen beltegoed heeft bijvoorbeeld en mij niet terug kan smsen??Dan hobbelt hij naar een winkel om beltegoed te kopen. En zo niet, dan is de wederzijdse interesse er niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het mooier maakt dan het was. Bedoel, als hij echt de ware voor jou was geweest, dan had je toendertijd ook wel wat in hem gezien of was hij vanzelf wel weer je leven komen binnen rollen.



Voeg hem eens toe op FB. Wellicht tot je er wel achter kan komen hoe het in elkaar zit?
Carpe Diem!
Tjonge zeg, wat mankeert er toch aan het lezen van sommige reageersters.



To, appen! Gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het bericht van TO ook niet helemaal...



Wat is er nou zo moeilijk aan het pakken van de telefoon, een nummer intoetsen en een afspraak maken met degene die je belt?



Niks, Feestboek, niks Watsoep, geen getwiet of short mobiele messages, gewoon bellen... Of nog beter, er naar toe lopen, fietsen, busje of taxi pakken en aanbellen!
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 23 september 2014 @ 18:10:

Ik denk dat je het mooier maakt dan het was. Bedoel, als hij echt de ware voor jou was geweest, dan had je toendertijd ook wel wat in hem gezien of was hij vanzelf wel weer je leven komen binnen rollen.



Voeg hem eens toe op FB. Wellicht tot je er wel achter kan komen hoe het in elkaar zit?Toen die tijd zag ik ook wat in hem, alleen durfde ik de stap niet te zetten, was ik bezig met andere dingen en veel jonger. En dat iemand zo maar even in je leven komt rollen is ook niet zo makkelijk lijkt me, vooral als hij ergens anders woont. Hij heeft geen FB, ik ga hem smsen/ bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven