Nog steeds verliefd... contact zoeken of opgeven?

23-09-2014 16:17 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net mijn 2e poging vol met spanning gewaagd EN...



kan hem weer niet bereiken. De telefoon gaat over, over, over, over en dan... voicemail. nu dan maar als laatste poging een smsje sturen, dan nog een kleine beetje hopen op antwoord terug, maar ik denk dat ik alvast moet beginnen met afscheid nemen van mijn geweldige-vroegere-fantasie-lover. Ik voel me hopeloos,.. iemand borreltje doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nou de stomme gedachten om zijn moeder via fb te berichten dat ik hem probeer te bereiken, maar dat dat niet lukt. Ben ik nou helemaal gek aan het worden of zou dit een normale actie zijn?
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem dan maar een sms en neem dan die borrel.

Moeder kun je morgen wel berichten als hij dan nog niets heeft laten horen!
Alle reacties Link kopieren
Sms'je, verder niks doen.



Zeker niet zijn moeder aanspreken nu.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Geen moeder, wel sms'je. Ik ben ook ouderwets en hoor vaak mijn telefoon niet. Soms heb ik mijn telefoon gewoon uit. Een sms'je vind ik dan altijd wel interessant. Laat wel even duidelijk weten wie je bent haha, anders zit hij met een geheime aanbidster! Ik ben zo beniehieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 23 september 2014 @ 22:01:

Geen moeder, wel sms'je. Ik ben ook ouderwets en hoor vaak mijn telefoon niet. Soms heb ik mijn telefoon gewoon uit. Een sms'je vind ik dan altijd wel interessant. Laat wel even duidelijk weten wie je bent haha, anders zit hij met een geheime aanbidster! Ik ben zo beniehieuwd



Ja inderdaad, zo is hij ook, beetje ouderwets en ouderwetse telefoon (met een klep en geen internet of whatsapp) Ik heb mijn voor en achternaam er bij gezet, voor het geval dat hij niet weet van wie het nummer is.



Helaas nog geen sms terug gehad. Als ik de gene was die een sms zou krijgen, dan had ik (mij kennende) die persoon gelijk terug gesmst. Tenzij je op de avond geen beltegoed hebt kan ik het begrijpen, maar ja zo kan je weer miljoenen redenen bedenken waarom iemand niet terug smst.



Misschien is hij gewoon niet geinteresseerd... Ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand niet smste omdat hij zijn abbonement niet betaalde en niks met zijn telefoon kon (ik kan van alles bedenken!) Ik wil mij niet meer te veel verheugen! Mocht er een reactie van zijn kant komen, laat ik dit jullie gelijk weten
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 september 2014 @ 18:32:

Wat hij heeft geen facebook Ik zou er niet aan beginnen dat kan echt niet.Ik zei het toch!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je trekt wel super snel conclusies TO.

Als hij zo ouderwets is heeft hij waarschijnlijk ook zijn mobiel niet constant bij hem, maar ergens in een hoek liggen en kijkt hij daar 1 keer in de zoveel tijd eens op.



Heb geduld. Spannend topic! ;)
Ik ben mijn vorige telefoon kwijtgeraakt en ik hoorde laatst van een vriendin (die ik al een hele tijd niet gesproken had) dat ze me berichtjes gestuurd had over haar verhuizing. Die heb ik nooit gelezen, omdat ik mijn telefoon kwijt was. Het was zo'n prepaid geval. Ik heb ook nooit gereageerd op haar berichtjes (omdat ik ze nooit heb gelezen) en ze dacht dat ik geen contact meer met haar wilde. Maar dat was dus niet zo.



Kortom, ik zou het via zijn moeder spelen als hij nooit zijn telefoon opneemt. Misschien is hij ook wel zijn telefoon kwijt of whatever. Zijn moeder is al je vriend op Facebook, ze weet dat jullie vrienden waren, zo raar is het dus niet om haar een berichtje te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij geen ander nummer? (Ja, zelfs mensen met een ouderwetse telefoon hebben dat soms.) Soms duurt het even voordat iemand reageert! Dat betekent niet direct dat hij geen interesse heeft. Wat heb je hem geschreven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 24 september 2014 @ 10:27:

Je trekt wel super snel conclusies TO.

Als hij zo ouderwets is heeft hij waarschijnlijk ook zijn mobiel niet constant bij hem, maar ergens in een hoek liggen en kijkt hij daar 1 keer in de zoveel tijd eens op.



Heb geduld. Spannend topic! ;)haha ja klopt mijn gedachten gaan gelijk alle kanten op Ik houd jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 24 september 2014 @ 12:14:

Ik ben mijn vorige telefoon kwijtgeraakt en ik hoorde laatst van een vriendin (die ik al een hele tijd niet gesproken had) dat ze me berichtjes gestuurd had over haar verhuizing. Die heb ik nooit gelezen, omdat ik mijn telefoon kwijt was. Het was zo'n prepaid geval. Ik heb ook nooit gereageerd op haar berichtjes (omdat ik ze nooit heb gelezen) en ze dacht dat ik geen contact meer met haar wilde. Maar dat was dus niet zo.



Kortom, ik zou het via zijn moeder spelen als hij nooit zijn telefoon opneemt. Misschien is hij ook wel zijn telefoon kwijt of whatever. Zijn moeder is al je vriend op Facebook, ze weet dat jullie vrienden waren, zo raar is het dus niet om haar een berichtje te sturen.Kijk, dit bedoel ik. Kan zo maar eens gebeuren dat dit je overkomt! Je hebt gelijk, ik ga zijn moeder eens een berichtje sturen via fb
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 24 september 2014 @ 12:23:

Heeft hij geen ander nummer? (Ja, zelfs mensen met een ouderwetse telefoon hebben dat soms.) Soms duurt het even voordat iemand reageert! Dat betekent niet direct dat hij geen interesse heeft. Wat heb je hem geschreven?Ja dat zou ook zo maar eens kunnen... Ik heb hem gesmst; dat ik hem heb geprobeerd te bellen, maar dat ik hem helaas niet heb kunnen bereiken. Dat ik me afvroeg hoe het met hem is en of hij een keer zin heeft om met mij af te spreken. En als slot 'Hopelijk hoor ik wat van je, liefs ... '.
Nou schiet 'ns op dan met vragen! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 24 september 2014 @ 15:02:

Nou schiet 'ns op dan met vragen! :-)Ik heb een berichtje gestuurd! Pff, waarom word ik hier toch zo zenuwachtig van!
Nou, heel duidelijk smsje toch! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt *f5*f5*f5*
En? ???
Alle reacties Link kopieren
quote:leentje16 schreef op 24 september 2014 @ 15:14:

En? ???Nog geen antwoord van moeder... Misschien nog aan het werk?
Alle reacties Link kopieren
Oke moeder heeft geantwoord...

Zegt dat hij gewoon nog de zelfde nummer heeft. En of ze iets kan doorgeven aan hem. Heb gevraagd of ze wil doorgeven of hij misschien contact met mij zou willen nemen, met mijn nummer er achter. Goed toch?
Alle reacties Link kopieren
OOeeeh wat spannend!

Heb je prima gedaan zo. Dan moet je nu maar even afwachten!

(Ennuh, ik heb ook geen facebook)
Voortvarend te werk, goed zo!
Alle reacties Link kopieren
O, even reageren hier, want dit soort topics vind ik zó leuk!



Wat spannend TO!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja ik vind het zelf ook wel een beetje heel erg spannend! Hoop zo dat hij contact met mij opneemt



Oja en even belangrijk om er bij te vertellen.., hij woont niet bij zijn moeder (gescheiden ouders), maar ze hebben natuurlijk wel regelmatig contact. Dus het is nu alleen nog maar afwachten...
Oohh spannend to! Hopelijk krijg je snel een leuke reactie van hem!
Alle reacties Link kopieren
En weet je opeens niet te zeggen: stel voor een soort reunietje te organiseren met die oude vriendengroep van vroeger?



Mijn beste vriendinnetje ging ook mee eten met een hele groep oude vrienden, bleek toen ze in restaurant aankwamen die vent alleen te zijn. Vanaf die avond hadden ze wat en nu getrouwd en twee kids en nog steeds super happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven