nutteloze tips , nietszeggend advies , etc

10-05-2007 15:11 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
- pak 'm lekker terug-blijf bij je gevoel - doe wat goed voelt ( als iemand niet kan kiezen )-fake !-klapstoelen !-gewoon spullen pakken en weggaan -pl**r 'm de deur uitKennen jullie het topic nog "hier krijg je altijd gelijk " waar je ongegeneerd  je meest vreselijke geheimen  kwijt kon  ( dat je een kind had van je schoonvader en het stiekum ook deed met die stiefzus van je mans neef ) en iedereen met je meehuilde en je gelijk gaf ? Dit is net zoiets................ alleen krijg je hier - wat je probleem ook is standaard , goedbedoelde , nietszeggend advies of géén advies, of  verkeerd advies....je zult merken dat er héél veel mensen goed in zijn bewerkt door moderator,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
gewoon spulklen pkken en weggaan

-pl**r 'm de deur uit





BGB, bovenstaand advies heb ik ook ooit gekregen van diverse vriendinnen, en ben heel blij dat ik het gekregen heb, anders had ik het nooit gedurfd en zou ik nu nog ongelukkig zitten zijn...

Het was dus prima advies in mijn geval!
Alle reacties Link kopieren
Haha, en wat wil je er dan mee? Dat ik me nu afvraag welke kleur ik mijn slaapkamer moet schilderen zodat ik meer seks heb?:) Of wat ik moet doen als ik verliefd word op de hond van de buren? 

Zijn op zich ook al nutteloze dingen toch? Kom maar op met je advies ;)
Alle reacties Link kopieren
Nah, me niuewe vriend wil dat ik ze geld fedien. Dat hoort bij ze geloof, zegt ie. Nauw willie een nueiwe ootoo kopen, maar zellufts als ik een bijbaan neem, zal ut heel lang duren voordat hij die ootoo kan kopen zegmaarr. Nu stelde ie voor dat we de lichtbol in de loosjeerkamer vevangen voor een rooie. me vriend wil dan wel de advutentie betalen voor in het plaatseluk huisaanhuisblaadje dattie mij te koop aanbied. Hij wordt dan offisjeel me lavverbooj ( pfft moeilek woord, ik weet niet offik het goet schrijf) . Wat vinden jullie? Hij zegt dattie vamme hout, dus dat zit wel goed. En hij kijkt er ook egt zo bij. Maar ik weetut niet.... helluup.   



kusskuss en bedangt alfast
Haha, en wat wil je er dan mee? Dat ik me nu afvraag welke kleur ik mijn slaapkamer moet schilderen zodat ik meer seks heb?:) Of wat ik moet doen als ik verliefd word op de hond van de buren?  Ga ervoor !!!

Zijn op zich ook al nutteloze dingen toch? Kom maar op met je advies ;) 
Alle reacties Link kopieren


Haha, en wat wil je er dan mee? Dat ik me nu afvraag welke kleur ik mijn slaapkamer moet schilderen zodat ik meer seks heb?:) Of wat ik moet doen als ik verliefd word op de hond van de buren? 

Zijn op zich ook al nutteloze dingen toch? Kom maar op met je advies ;) 
Tss, ztomme vraag, als je flieft wort op de hont van de buren moet je je slaapkamert groen verve tuulik.


Nah, me niuewe vriend wil dat ik ze geld fedien. Dat hoort bij ze geloof, zegt ie. Nauw willie een nueiwe ootoo kopen, maar zellufts als ik een bijbaan neem, zal ut heel lang duren voordat hij die ootoo kan kopen zegmaarr. Nu stelde ie voor dat we de lichtbol in de loosjeerkamer vevangen voor een rooie. me vriend wil dan wel de advutentie betalen voor in het plaatseluk huisaanhuisblaadje dattie mij te koop aanbied. Hij wordt dan offisjeel me lavverbooj ( pfft moeilek woord, ik weet niet offik het goet schrijf) . Wat vinden jullie? Hij zegt dattie vamme hout, dus dat zit wel goed. En hij kijkt er ook egt zo bij. Maar ik weetut niet.... helluup.   



kusskuss en bedangt alfast
Meid volg je gevoel!!

In de liefde is het geven en nemen, dus dat zit wel goed bij jullie: Jij geeft, hij neemt. Prima verdeling.

Ware liefde moet je met een lampje zoeken en dat mag best een rooie zijn !!
Alle reacties Link kopieren
Als single krijg ik regelmatig legio nutteloze adviezen. Een kleine bloemlezing:

- Je bent te kritisch! (So what? Moet ik dan maar met iedere kerel genoegen nemen?)

- Jouw tijd komt nog wel. (Wanneer dan? Ben al 38.)

- Je straalt te veel zelfstandigheid uit. (Ben nou toch zo benieuwd hoe "uitstraling" eruitziet.)

- Je moet de leeftijdsgrens verleggen (sorry, maar een vijftiger is toch echt niet my cup of tea.)



enz. enz...... Braak....
Alle reacties Link kopieren


Als single krijg ik regelmatig legio nutteloze adviezen. Een kleine bloemlezing:

- Je bent te kritisch! (So what? Moet ik dan maar met iedere kerel genoegen nemen?)

- Jouw tijd komt nog wel. (Wanneer dan? Ben al 38.)

- Je straalt te veel zelfstandigheid uit. (Ben nou toch zo benieuwd hoe "uitstraling" eruitziet.)

- Je moet de leeftijdsgrens verleggen (sorry, maar een vijftiger is toch echt niet my cup of tea.)



enz. enz...... Braak....

Ik denk ook dajje te krieties bent. Ik heb gewoon deerste de beste genomen en kijk us wat gelukkig ik ben!
Alle reacties Link kopieren
Haha, en wat wil je er dan mee? Dat ik me nu afvraag welke kleur ik mijn slaapkamer moet schilderen zodat ik meer seks heb? rromwit....................of in gevoel van P&P sex ; geel met bruine spikkels :) Of wat ik moet doen als ik verliefd word op de hond van de buren? heel veel smeerworst op je enkels smeren en buiten lopen als hij uitgelaten wordt

Zijn op zich ook al nutteloze dingen toch? Kom maar op met je advies ;) 
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nah, me niuewe vriend wil dat ik ze geld fedien. Dat hoort bij ze geloof, zegt ie. Nauw willie een nueiwe ootoo kopen, maar zellufts als ik een bijbaan neem, zal ut heel lang duren voordat hij die ootoo kan kopen zegmaarr. Nu stelde ie voor dat we de lichtbol in de loosjeerkamer vevangen voor een rooie. me vriend wil dan wel de advutentie betalen voor in het plaatseluk huisaanhuisblaadje dattie mij te koop aanbied. Hij wordt dan offisjeel me lavverbooj ( pfft moeilek woord, ik weet niet offik het goet schrijf) . Wat vinden jullie?blijf dicht  bij je gevoel meid........... en dan doen wat goed voelt enzo  Hij zegt dattie vamme hout, dus dat zit wel goed. En hij kijkt er ook egt zo bij. Maar ik weetut niet.... helluup.   



kusskuss en bedangt alfast
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
"Gewoon jezelf blijven!"



Nooit begrepen wat daarmee wordt bedoeld. Serieus.
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon "jezelf" blijven, dan kom je die ene leuke man die bij je past vanzelf tegen!
Alle reacties Link kopieren
quote: mabel007 reageerde Meid volg je gevoel!!

In de liefde is het geven en nemen, dus dat zit wel goed bij jullie: Jij geeft, hij neemt. Prima verdeling.

Ware liefde moet je met een lampje zoeken en dat mag best een rooie zijn !!



Jij bent écht goed !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha, 2 zielen...
Alle reacties Link kopieren


"Gewoon jezelf blijven!"



Nooit begrepen wat daarmee wordt bedoeld. Serieus.
ik ook niet ...past dus goed in DIT topic.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kvinnut ook een goed advies van Meebel tuuk. Ik had egt zegmaar die bevestiging nodig dattut goet zat imme relaazie. Ik zal dit toppik aan me vriend laten leezen dan weet hij ook es hoe andere droover denken.  



Bedangt en kusssz
Alle reacties Link kopieren
quote: trinny2 reageerde

- Je straalt te veel zelfstandigheid uit. (Ben nou toch zo benieuwd hoe "uitstraling" eruitziet.)





http://www.
belgiumdigital.
com/plugins/
p902_b
d_articles
/bd_print_article
.php?
articleid=125
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doe gewoon waar je je goed bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
De allerergste is inderdaad die "zweeftevenuitspraak": je moet vooral dicht bij je gevoel blijven?



Call me stupid, maareh, wattte????
Alle reacties Link kopieren
Picture this:



Je leven ligt compleet in puin, alle zekerheden zijn weggevallen...

Huisvesting, inkomen en alles er omheen.

Dan héb je een heleboel mensen die bemoedigend knikken (kennen jullie dat knikje? Dé knik!!) en zeggen.... Komt wel weer goed meid (knipoog)



AAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!! :?



Uiteindelijk is het potdomme nog goed gekomen ook, (anderhalf jaar flink moeten knokken) maar niet dankzij die komt wel goed knikkers die niks beter te doen wisten. (hebben ze nu ook nog het lef om te zeggen: Ik zei toch dat alles goed zou komen)



Dusse..... Komt wel goed hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Dicht bij je gevoel blijven snap ik nog wel... althans, dat vat ik op dat je een bepaald gevoel hebt en denkt dat niemand dat snapt, dus dat je het heel omslachtig gaat uitleggen aan je vriend (of aan wie dan ook) terwijl je beter gewoon letterlijk kunt zeggen wat je voelt.
Alle reacties Link kopieren
ach , Delicious , komt tijd komt raad..................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ach , Delicious , komt tijd komt raad..................
En zorgen zijn voor morgen?



Of zowietzs :D
Alle reacties Link kopieren
Dicht bij je gevoel blijven snap ik nog wel... althans, dat vat ik op dat je een bepaald gevoel hebt en denkt dat niemand dat snapt, dus dat je het heel omslachtig gaat uitleggen aan je vriend (of aan wie dan ook) terwijl je beter gewoon letterlijk kunt zeggen wat je voelt.
eh.......nee......................dicht bij je gevoel blijven is eerst weten wat je wilt en dan niks tegen je zin in moet doen.......dus vind je je schoonmoeder een enge heks , laat je ze lekker niet jullie baby vasthouden en de fles geven kan ze natuurlijk ook wel schudden........dán blijf je lekker dicht bij je gevoel..............schijnt heerlijk te zijn...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven