nutteloze tips , nietszeggend advies , etc

10-05-2007 15:11 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
- pak 'm lekker terug-blijf bij je gevoel - doe wat goed voelt ( als iemand niet kan kiezen )-fake !-klapstoelen !-gewoon spullen pakken en weggaan -pl**r 'm de deur uitKennen jullie het topic nog "hier krijg je altijd gelijk " waar je ongegeneerd  je meest vreselijke geheimen  kwijt kon  ( dat je een kind had van je schoonvader en het stiekum ook deed met die stiefzus van je mans neef ) en iedereen met je meehuilde en je gelijk gaf ? Dit is net zoiets................ alleen krijg je hier - wat je probleem ook is standaard , goedbedoelde , nietszeggend advies of géén advies, of  verkeerd advies....je zult merken dat er héél veel mensen goed in zijn bewerkt door moderator,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ga ik nog eens nalezen .....heb ik me in de naam vergist en is daardoor die BABBELONISCHE verwarring ? OOOOOOOhhh.......... het leek mij namelijk zo erg duidelijk..........
Het *is* ook duidelijk, BGB, alleen heeft Nijn er niets mee te maken. Maar als stokertje van dienst heb ik zitten schaterlachen achter mijn pc'tje. ;)
Alle reacties Link kopieren
Nog een dooddoener: "Er zwemt meer vis in de zee" of "There's more where it came from". Altijd errrrrg fijn als je net gedumpt bent.. Oh trouwens "Hij was je niet waard" is ook slecht. Waarom dat advies pas nu en niet 10 maanden geleden?
Alle reacties Link kopieren




quote: pink11 reageerde



Oei, ik was haast vergeten dat het vast de bedoeling van het leven is om armlastig/ strompelend/ ongelukkig en/of gefrustreerd*  door het leven te gaan. Want: Daar word je pas echt mens van!!   



* hooguit één van de vier opties doorhalen   welke wil je ?







Welke ik wil? Blakend van gezondheid spetterende seks met de Liefde van mij Leven hebben in het binnenzwembad van mijn nieuwe optrekje.;)

En nu niet óók zeggen dat ik inhalig ben, hè?
Alle reacties Link kopieren
Overigens kom ik nu zwaar gefrustreerd over. "Maar dat is maar schijn" (heb je er weer eentje :D) Ik ben erg gelukkig
Alle reacties Link kopieren
rectificatie: ik wil nog een n achter mij ook! :$
Alle reacties Link kopieren
Inhalig? Nee joh meid, dat noemen we tegenwoordig ambitieus!
Alle reacties Link kopieren
Geen hand vol maar een land vol

Meer mannen dan kerken

Hoe kan jij nog nog single zijn
Alle reacties Link kopieren




HOE WORD IK IEMAND ANDERS ?



Infiltreer in de onderwereld. Treed op als kroongetuige en laat je naderhand door het getuigen beschermingsprogramma een totaal ander identiteit aanmeten. Doe je de maatschappij nog een dienst mee ook! Simpel toch?
Alle reacties Link kopieren


Ik snap wel dat je niet alles kan hebben, maar ik mag toch wel een vriend en een minnaar?

Dan blijf ik wel dicht bij mijn gevoel, want ik voel voor de ene wat en voor de andere wat. Bovendien blijf ik ook mezelf, want ik eet graag van twee walletjes en ik ben een enorme twijfelaar.



Of heb ik het nou toch niet goed begrepen?Nee< meid ..... EEN MINNAAR IS ZOOOOOOOOOOO 2006 ....... een veel en veel oudere lesbisch  familielid is het helemaal ......  heb je die niet is in je voortuin hele dagen masturberen bij volle daglicht ook nog altijd cooler dn een minnaar.



En oja,... als mijn vriend er achter komt: "Het komt toch altijd weer goed!" Of zou hij dat dan toch niet zo'n geslaagde zin vinden? Als die erachter komt ?  Mag jouw vriendje uberhaupt bellen , de deur uit of met iemand práten ? Beetje strenger zijn , hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon waar je je goed bij voelt.






mijn standaard antwoord is: hoe doe je dat??

hahahahaha dan zie je ze staan kijken:P
Alle reacties Link kopieren


Als single krijg ik regelmatig legio nutteloze adviezen. Een kleine bloemlezing:

- Jouw tijd komt nog wel. (Wanneer dan? Ben al 38.)-
Met name van deze gaan mijn nekharen altijd overeind.



Hoezóóó: mijn tijd komt nog wel?

Is er dan ergens in het universum iets dat bepaalt wanneer het 'mijn' tijd is of zo? En dan nog: bij het leven wordt geen garantie gegeven dat iedereen 'zijn' tijd krijgt...sommige mensen krijgen krijgen nooit 'hun' tijd.

Helaas pindakaas...............



(PS: vind trouwens wel dat je zelf  je best kan kan doen om je kansen te creëren en vergroten om 'je' tijd zo aangenaam mogelijk te maken, maar da's weer een heel verhaal :))
Alle reacties Link kopieren


De allerergste is inderdaad die "zweeftevenuitspraak": je moet vooral dicht bij je gevoel blijven?



Call me stupid, maareh, wattte????
En niet in je angst gaan zitten..
Alle reacties Link kopieren




quote: fleurtje reageerde



Doe gewoon waar je je goed bij voelt.



mijn standaard antwoord is: hoe doe je dat??

hahahahaha dan zie je ze staan kijken:P
Nou.. gewoon jezelf zijn en dicht bij je gevoel blijven. Je moet er natuurlijk wel energie van krijgen, want anders zit je heeeeleeemaaal op de verkeerde weg.
Alle reacties Link kopieren
ik vind fleur der advies anders altijd uitermate goed!
Alle reacties Link kopieren
Dit is net zoiets................ alleen krijg je hier - wat je probleem ook is standaard , goedbedoelde , nietszeggend advies of géén advies, of  verkeerd advies....
kWou net zeggen... daar hoef je toch niet een apart topic over te openen? ;):D
Mijn man weigert de wc schoon te maken, want dat vindt hij vrouwenwerk.

Nou ik vind dat dus belachelijk en ik ben principeel tegen dit soort principes.

Daarom heb ik op een dag besloten het ding ook niet meer schoon te maken.

Die dag is inmiddels al 3,5 jaar geleden...

Allebei geven we geen duimbreed toe, maar de gevolgen zijn groot:

o.a. de ggd/ politie/ woningcooperatie/ sociaal werk/ rijdende rechter etc. aan de deur vanwege stank overlast en klachten uit de buurt,

kinderen uit huis geplaatst, geen werkster die na het intake gesprek ook daadwerkelijk komt schoonmaken,

geen bezoek over de vloer (want ik schaam me natuurlijk kapot).

Principes zijn principes, maar ondertussen overheerst het onze relatie. Wat moet ik doen?

Ik ga toch zeker niet zelf de wc schoonmaken!





Ga verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het hele topic gelezen maarrrrrr.......



ga eens IN je angst zitten ! En dan ver van je gevoel af juist......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zware depressie, relatie op de klippen, baan kwijt en je huis kwijt - "ach meid, gewoon even je schouders eronder zetten!" :@ 



En idd, die van de al heel erg langdurige single: "jouw tijd komt wel! Meer mannen dan kerken..." Is er een universele wet die stelt dat iedereen ooit zijn of haar liefde gaat vinden en dan happily ever after leeft?!? Grrrr!



De liefde van je leven kwijtgeraakt: "joh, hij is je tranen niet waard!" . Maw, ik ben een gans dat ik verdriet heb?!? :?
Alle reacties Link kopieren
De liefde van je leven kwijtgeraakt: "joh, hij is je tranen niet waard!" . Maw, ik ben een gans dat ik verdriet heb?!? :?
Als jullie écht bij elkaar horen, komt het wel weer goed!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die was ik nog vergeten, Zsa_zsa! :D
Alle reacties Link kopieren
De liefde van je leven kwijtgeraakt: "joh, hij is je tranen niet waard!" . Maw, ik ben een gans dat ik verdriet heb?!? :?
 Mijn advies : Google eens op ganzenleverrecepten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je er al met hem / haar/ hen over gepraat?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren


Zware depressie, relatie op de klippen, baan kwijt en je huis kwijt - "ach meid, gewoon even je schouders eronder zetten!" :@ 



En idd, die van de al heel erg langdurige single: "jouw tijd komt wel! Meer mannen dan kerken..." Is er een universele wet die stelt dat iedereen ooit zijn of haar liefde gaat vinden en dan happily ever after leeft?!? Grrrr!



De liefde van je leven kwijtgeraakt: "joh, hij is je tranen niet waard!" . Maw, ik ben een gans dat ik verdriet heb?!? :?
*;
Alle reacties Link kopieren
Of "Hoe kan een leuke meid als jij nu nog single zijn ? "



:? Net alsof je je enige doel in je leven een relatie hebben is... Dacht 't niet !
Alle reacties Link kopieren


Of "Hoe kan een leuke meid als jij nu nog single zijn ? "



:? Net alsof je je enige doel in je leven een relatie hebben is... Dacht 't niet !  
Komt wel goed, op ieder potje past een deksel en jij komt de ware ook nog wel tegen. Want vergeet niet... achter de wolken schijnt de zon! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven