O-keeeeee, wat ben ik nou?

26-10-2012 13:02 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Bi?

Verliefd worden op een mens en niet zozeer een geslacht?



In ieder geval iets wat jij zelf moet 'bepalen' maar het ligt er echt aan wat JIJ voelt.



Ik denk dat je vrouwen ook best mooi kan vinden, ik zie ook wel eens een vrouw dat ik denk: Goh, zij is mooi.



Maar ben ik dan lesbisch? Nee, want ik vind vrouwen niet 'aantrekkelijk' in de zin van 'er opgewonden van raken'
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je mens, en vooral vrouw bent.

Veel vrouwen kijken liever naar vrouwen.



Waarom ben je bang om lesbisch te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje83 schreef op 26 oktober 2012 @ 13:14:

Bi?

Verliefd worden op een mens en niet zozeer een geslacht?



In ieder geval iets wat jij zelf moet 'bepalen' maar het ligt er echt aan wat JIJ voelt.



Ik denk dat je vrouwen ook best mooi kan vinden, ik zie ook wel eens een vrouw dat ik denk: Goh, zij is mooi.



Maar ben ik dan lesbisch? Nee, want ik vind vrouwen niet 'aantrekkelijk' in de zin van 'er opgewonden van raken'



Maar als je er opgewonden van wordt, dan ben je dus lesbisch?

Het is niet zo dat ik dat heb als ik seks met ze heb (dat hoef ik namelijk niet, daar ben ik niet nieuwsgierig naar).

Ik bedoel gewoon als ik een schaars geklede vrouw op televisie zie, dan kan ik er wel opgewonden van raken.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 26 oktober 2012 @ 13:15:

Ik denk dat je mens, en vooral vrouw bent.

Veel vrouwen kijken liever naar vrouwen.



Waarom ben je bang om lesbisch te zijn?



Ja, maar hoe weten veel mensen dus bij voorbaat al dat ze het één of ander zijn zonder het uit te proberen?

Is dat mogelijk?

Moet ik bijvoorbeeld experimenteren om achter mijn geaardheid te komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het met jou wel meevalt.



Als ik even naar mijn eigen vakgebied kijk (reclame).



Lees even mee:

Hoe trek je de aandacht van mannen: Met afbeeldingen van vrouwen.

Hoe trek je de aandacht van vrouwen?: Ook met afbeeldingen van vrouwen.



Vrouwen kijken ook liever naar vrouwen: Covers van clossy's en allerlei vrouwenbladen. Daar zal je zelden een man op de cover zien staan. Maar ook advertenties en commercials van b.v. Douglas, advertentie's van geurtjes, make-up e.d.



Het is algemeen bekend dat vrouwen ook naar vrouwen kijken. Om te controleren hoe de 'concurrentie' gekleed is, hoe de mode is. Dus aan de ene kant bewonderend. Aan de andere kant ook soms met een jaloerse blik.



Ik denk dat je gewoon aangetrokken ben door de schoonheid van een vrouw/vrouwen. Maar om nu gelijk te denken dat je Bi of lesbisch bent gaat wel een beetje ver. Zeker nu je in de OP zei dat je gek bent geweest op een aantal mannen. Ik zou er nog niet direct een conclusie aan verbinden.



Alle reacties Link kopieren
Dat plaatje! Wauw!!!
Nee joh, geen paniek. Ik ben 100% hetero en heb nog nooit iets met een vrouw gedaan, maar tóch kan ik vrouwen wel heel sexy, zelfs opwindend vinden.



Dan ben je écht niet gelijk lesbisch op bi. Maar als dat wel zo is, wat maakt het dan uit?



En nee, natuurlijk hoef je niet te experimenteren (hoe kóm je erbij??) om achter je seksuele voorkeur te komen.



Doe wat goed voelt, maar bedenk dat je gevoelens echt volslagen normaal zijn, dat maakt je niet meteen lesbisch.



Relax.
Wat een lelijke blik van die vrouw. Maar geweldig stel borsten!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook graag naar mooie vrouwen. En ik heb gewoon een vriend die ik heel aantrekkelijk en opwindend vindt. Ik kan me niet voorstellen dat ik lesbisch zou zijn.

Ik denk dat wat rob zegt waar is, vrouwen zijn gewoon erg mooi om naar te kijken, kijk maar naar dat plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Hele mooie borsten! Maar volgens mij hoef ik over mijn eigen borsten ook niet ontevreden te zijn
Alle reacties Link kopieren
Mooi plaatje maar ik word er niet opgewonden van.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je nou iets zijn ? waarom al dat gestempel ?



Een bepaalde mening hoeft toch niet gelijk te betekenen dat je lesbi bent of iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 26 oktober 2012 @ 13:38:

Mooi plaatje maar ik word er niet opgewonden van.Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lesbisch ben je niet, want je bent verliefd geweest op mannen. Wellicht biseksueel. Ik snap niet helemaal dat je zegt wel opgewonden te worden, maar geen seks te willen. Dat lijlt me een blokkade die je jezelf oplegt. Als ik opgewonden van iemand word dan wil ik daar in principe dus sexuele dingen mee. Dat ik dat mezelf niet altijd toesta is een keuze (trouw willen zijn bijvoorbeeld). Dus wil je echt geen seks of wil je het niet willen, omdat je iets tegen vrouw-vrouw seks hebt?
Alle reacties Link kopieren
De foto heb ik er gewoon bij gezet ter illustratie.

Hij is niet belangrijk en gewoon bijzaak.



Het is niet nodig dat iedereen nu een mening gaat geven over de foto.

Mag natuurlijk wel maar dan dwalen we wel af.



Mmiirrtthee vraagt zich af of ze misschien bi- of lesbisch is.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, Rob.
quote:wellebellie schreef op 26 oktober 2012 @ 13:30:

Wat een lelijke blik van die vrouw. Maar geweldig stel borsten!Best boob job ever.
Ik denk dat je dichterbij een antwoord komt, als je jezelf afvraagt of je met een vrouw zou willen tongzoenen. Zou je aan haar willen zitten, wil je sex met haar hebben? Zou je haar willen laten klaarkomen? En wil jij dat zij jou laat klaarkomen.

Excuus dat ik het zo expliciet neerzet, maar deze sexuele dingen zijn denk ik wel de scheidslijn tussen een vrouw mooi en aantrekkelijk vinden, of echt een sexuele voorkeur voor vrouwen hebben.
En ik ben wel lesbisch, maar ik heb dan weer helemaal niets met sexy videoclips of dat het uiterlijk van vrouwen mij (in het algemeen) heel erg opwindt. Ik ben denk ik gewoon hetzelfde als de meeste heteroseksuele vrouwen, alleen word ik wél verliefd op vrouwen en niet op vrouwen. Een sexy, opgewonden gevoel bij een vrouw ervaar ik dan ook eigenlijk pas op het moment dat ik al verliefd ben.



Ik denk dus niet dat je op basis van je gevoelens die je nu hebt kunt zeggen of je hetero, bi of lesbisch bent. Veel mensen denken dat het in de eerste plaats iets seksueels is, maar ik zie het zelf veel meer als iets emotioneels, ik kan die diepe relationele binding wel bij een vrouw ervaren en niet bij een man, hoe aardig ik die man ook vind. Ook heb ik bij een man nooit dat spanningsgevoel ervaren van knikkende knieën en vlinders in de buik, wel bij een vrouw.

Dat was voor mij een heel duidelijk signaal. Geen twijfel over mogelijk dat dat verliefdheid was.



Maar die etiketjes 'bi, 'lesbisch', 'hetero', probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Vooral voor de buitenwereld is dat waarschijnlijk interessant of makkelijk. Voor jezelf heb je er eigenlijk niet zoveel aan hoe je het wil benoemen, want je wordt - hoe cliché ook - verliefd op een persoon. Voor de ene is dat áltijd een man, voor de ander áltijd een vrouw en voor een derde kan dat wisselen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 26 oktober 2012 @ 13:25:

Ik denk dat het met jou wel meevalt.



Als ik even naar mijn eigen vakgebied kijk (reclame).



Rustig vakgebied zeker momenteel, als ik af ga op jouw post frequentie ;)
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook hetero, altijd verliefd op mannen, maar vind vrouwen vaak erg aantrekkelijk, kijk ook eerder naar mooie vrouw op foto's etc. toch heb ik niet het idee dat ik een relatie met een vrouw zou kunnen hebben. dus tja lijkt me allemaal niet zo'n probleem. volgens mij hebben veel meer vrouwen dit, sommigen ook helemaal niet, maar heb het idee dat vrouwen toch iets makkelijker een vrouw aantrekkelijk of opwindend vinden dan een man een man.
Alle reacties Link kopieren
dus ja wat rob zegt inderdaad haha
quote:rob_uit_zeist schreef op 26 oktober 2012 @ 13:25:

Ik denk dat het met jou wel meevalt.



Als ik even naar mijn eigen vakgebied kijk (reclame).



Lees even mee:

Hoe trek je de aandacht van mannen: Met afbeeldingen van vrouwen.

Hoe trek je de aandacht van vrouwen?: Ook met afbeeldingen van vrouwen.



Vrouwen kijken ook liever naar vrouwen: Covers van clossy's en allerlei vrouwenbladen. Daar zal je zelden een man op de cover zien staan. Maar ook advertenties en commercials van b.v. Douglas, advertentie's van geurtjes, make-up e.d.



Het is algemeen bekend dat vrouwen ook naar vrouwen kijken. Om te controleren hoe de 'concurrentie' gekleed is, hoe de mode is. Dus aan de ene kant bewonderend. Aan de andere kant ook soms met een jaloerse blik.



Ik denk dat je gewoon aangetrokken ben door de schoonheid van een vrouw/vrouwen. Maar om nu gelijk te denken dat je Bi of lesbisch bent gaat wel een beetje ver. Zeker nu je in de OP zei dat je gek bent geweest op een aantal mannen. Ik zou er nog niet direct een conclusie aan verbinden.



[img]http://img.izismile.com/img/img3/201007 ... 640_15.jpg[/img]Ik vroeg me altijd al af waarom mannequins in de etalage van vrouwenkledingwinkels zulke uitgesproken doordrukkende tepels hebben. Blijkbaar vinden vrouwen dat aantrekkelijk!
Als man kan ik de schoonheid van een Brad Pitt ook waarderen, zonder ook maar enige seksuele aantrekkingskracht te voelen voor mijn eigen geslacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven