O-keeeeee, wat ben ik nou?

26-10-2012 13:02 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb idd hetzelfde. En weet wel zeker dat ik nieuwsgierig ben. Alleen ben ik niet het typ die wanhopig ernaar op zoek gaat. Het gebeurd vanzelf een keer. (Hoop ik dan, voor het zelfde geld wacht ik over 50 jaar als ik 70 ben nog steeds op 'het' moment)
Alle reacties Link kopieren
Nee precies, hoe oud ben je ongeveer dan? Het is wel lastig en ik hoef er niet naar opzoek... We zien wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:shine86 schreef op 27 oktober 2012 @ 14:15:

Ik kan vrouwen ook aantrekkelijk vinden, over het algemeen vind ik vrouwen ook mooier dan mannen en heb getwijfeld of ik op mannen en vrouwen viel . Een aantal jaar geleden heb ik dan ook wel geëxperimenteerd met vrouwen, wat ik best leuk vond.



Maar verliefd worden op een vrouw? Nee. Ik vind ze mooi, kan ze aantrekkelijk vinden, maar val toch echt op mannen en heel plat gezegd; wil toch echt een piemel! :DHeb jij er ook zo mee gezeten dan? Hoe voelde die ontdekkingsreis voor jou? Duurde het lang?
Alle reacties Link kopieren
Ja het is zeker lastig. Ik heb me er ook tijdje heel ongelukkig door gevoeld. Gewoon omdat k niet wist wat ik ermee moest enzo.

Ben 20. Jij?
quote:chiedza schreef op 26 oktober 2012 @ 14:26:

[...]





Het grappige is dat ik - net als NYC hierboven - niets heb met "sexy vrouwen" als in Rob's foto of in videoclips, ik kan ze mooi vinden, maar echte aantrekkingskracht is voor mij veel meer iemand's karakter...



En ik ben gewoon hetero maar zie dat ook zo. Ik kan een andere man heel aantrekkelijk vinden maar mijn hart slaat alleen over bij mijn eigen man.



Ik heb meer moeite met mensen die zeggen dat ze bi-seksueel zijn en daarom een relatie hebben met een man én een vrouw. Dan denk ik wel; hallo, maak een keuze alsjeblieft. Dat je sex met beiden prettig vindt is prima, maar een relatie heb je met één persoon.
Alle reacties Link kopieren
@vlinder. Heb jij duidelijke aanwijzingen dan waarom je misschien denkt lesbisch te zijn? En hoe steekt jouw gevoel in elkaar mbt verliefdheden?
Alle reacties Link kopieren
quote:exces schreef op 28 oktober 2012 @ 15:35:

[...]





En ik ben gewoon hetero maar zie dat ook zo. Ik kan een andere man heel aantrekkelijk vinden maar mijn hart slaat alleen over bij mijn eigen man.



Ik heb meer moeite met mensen die zeggen dat ze bi-seksueel zijn en daarom een relatie hebben met een man én een vrouw. Dan denk ik wel; hallo, maak een keuze alsjeblieft. Dat je sex met beiden prettig vindt is prima, maar een relatie heb je met één persoon.Waarom moet dat per se? Als alle partijen ermee kunnen leven, moeten ze dat toch lekker zelf weten. Ik kan me wel voorstellen dat iemand iets meer behoefte heeft aan seks dan alleen met de enige echte vaste partner, zeker als je biseksueel bent.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik denk dat er grote verschillen kunnen zitten tussen hoe je seks en seksuele identiteit ervaart.



Er zijn vrouwen die bijvoorbeeld wel een seksueel verlangen kunnen hebben naar een andere vrouw, gewoon omdat ze benieuwd zijn hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Een deel van de vrouwen zal zich lesbisch of biseksueel gaan noemen, maar ik denk dat er ook veel vrouwen zijn die zichzelf als heteroseksueel zien, maar (bijv.) houden van seksuele variatie.



Ik denk ook dat vrouwen die zichzelf wel als lesbisch beschouwen, dit niet per definitie altijd hebben geweten. Een deel natuurlijk ook wel, maar ik denk dat het bij veel meer vrouwen pas tot uiting komt wanneer ze op een vrouw verliefd worden. Zonder ooit enig verlangen te hebben gehad naar een seksuele ervaring met een vrouw.



Dus zelfs áls je jezelf al een etiket wil geven, het zegt zo weinig.

Een seksueel verlangen kan betekenen dat je lesbisch/bi bent, maar het hoeft niet.

Dat je nu nog nooit verliefd bent geweest op een vrouw, kan betekenen dat dat ook nooit zal gebeuren, maar ja, je zal de eerste ook niet zijn, bij wie dit "plotseling" toch gebeurt, zonder dat je het had zien aankomen.
*dubbel*
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 28 oktober 2012 @ 21:31:

[...]Ik kan me wel voorstellen dat iemand iets meer behoefte heeft aan seks dan alleen met de enige echte vaste partner, zeker als je biseksueel bent.



Klopt, maar 'n nacht rollebollen met een sexvriend(in) is toch echt wel iets fundamenteel anders dan zoveel liefde hebben voor iemand dat je met diegene je hele dagelijkse leven wilt delen. Een relatie behelst zoveel andere gemeenschappelijke verbindingen naast die ene geile.



Polyamorie klinkt allemaal leuk en aardig, maar ik kan mezelf onmogelijk gelijkelijk over twee anderen gaan verdelen in de zin van dat ze dan allebei op nummer 1 zouden staan voor mij en een even intens contact met mij zouden hebben. Mijn dag bestaat maar uit 24 uur, waarvan ik er al 16 kwijt ben aan werk en slaap. Kiezen is noodzakelijk, anders zou ik gek worden.

Een relatie heb ik met één persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:mmiirrtthee schreef op zondag 28 oktober 2012 16:24 @vlinder. Heb jij duidelijke aanwijzingen dan waarom je misschien denkt lesbisch te zijn? En hoe steekt jouw gevoel in elkaar mbt verliefdheden?



De keren dat ik echt verliefd ben geweest is met een vinger te tellen. Dit was wel op een jongen en al 3 jaar geleden. Maar dat zegt nog niet zoveel over mijn geaardheid denk ik. Maar

Een paar weken terug had ik een jongen leren kennen op een feest. Uiteindelijk ook mee gezoend. Tja allebei dronken. Stelde dus niks voor. Toen had die via via mijn nummer geregeld en smsde die me de volgende dag. Heel verhaal nog maar niet van belang. Naja wij dus afgesproken enzo.want ik vond hem echt wel leuk. Een paar keer afgesproken. Maar eigenlijk vond ik het helemaal niks. Ik had er geen gevoel bij niks. Terwijl het echt een leuke jongen was. Naja en dat heb ik wel vaker. Dan zoen ik met een jongen en dan denk ik altijd nou dit was het toch niet. Ik ben dus heel benieuwd of dat ook zo is wanneer dit met een vrouw gebeurd.

En of ik duidelijke aanwijzingen heb... Ik kijk de laatste tijd veel meer naar vrouwen. Voel me soms door vrouwen aangetrokken. En het stomme is. Ik denk heel vaak als ik een vrouw zie : zal zij lesbisch zijn. O
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar ja, als ik dat zo lees, denk ik nog niet meteen aan een lesbi. Op een of andere manier voel je je toch aangetrokken tot mannen, want je zoent er uiteindelijk mee. Dat hij uiteindelijk tegen valt; het zij zo. Het kan ook gewoon zijn dat het je type niet is, toch? Want iemand had hier ook wel gepost dat zij ook had getwijfeld en noemde ook de kenmerken op als; vrouwen opwindend vinden maar blijkbaar toch niet verliefd op ze kunnen worden... Zo zie je maar dat het alle kanten nog op kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:shine86 schreef op 27 oktober 2012 @ 14:15:

Ik kan vrouwen ook aantrekkelijk vinden, over het algemeen vind ik vrouwen ook mooier dan mannen en heb getwijfeld of ik op mannen en vrouwen viel . Een aantal jaar geleden heb ik dan ook wel geëxperimenteerd met vrouwen, wat ik best leuk vond.



Maar verliefd worden op een vrouw? Nee. Ik vind ze mooi, kan ze aantrekkelijk vinden, maar val toch echt op mannen en heel plat gezegd; wil toch echt een piemel! :DDat snap ik dus niet.... Hetero is hetero en een hetero heeft toch geen behoefte aan een experiment met iemand van hetzelfde geslacht?
Alle reacties Link kopieren
quote:aimera schreef op 29 oktober 2012 @ 17:49:

[...]



Dat snap ik dus niet.... Hetero is hetero en een hetero heeft toch geen behoefte aan een experiment met iemand van hetzelfde geslacht?@Shine, Je hebt heel erg getwijfeld dus? Jij bent er uiteindelijk achter gekomen door maar te experimenteren? Als je dit niet had gedaan, was je er dan achter gekomen denk je?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo terug lees idd ook niet. Maar mijn gevoel zegt soms wat anders.

Wel handig zo'n topic. Ik spreek er nooit over. Dit is niet echt iets wat ik makkelijk bespreek met vriendinnen ofzo. Kan jij dat wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder1111 schreef op 29 oktober 2012 @ 18:00:

Als ik het zo terug lees idd ook niet. Maar mijn gevoel zegt soms wat anders.

Wel handig zo'n topic. Ik spreek er nooit over. Dit is niet echt iets wat ik makkelijk bespreek met vriendinnen ofzo. Kan jij dat wel?

Ik kan het wel met vriendinnen, maar we hebben het er niet vaak over.

Ze kunnen het zich haast niet voorstellen en denken dat het een kwestie van tijd is.

Heb jij ook behoefte om te experimenteren dan?

En hoelang loop je hier al mee, al lang?

Bij mij komt het vaak met het najaar opzetten, heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst, wat een gedoe om met je telefoon terug te komen op dit bericht. Had ik hem eindelijk gevonden kon ik nergens reageren.. Maargoed nu toch maar even de moeite genomen om me laptop erbij te nemen.quote:mmiirrtthee schreef op 29 oktober 2012 @ 18:06:

[...]



Heb jij ook behoefte om te experimenteren dan?

En hoelang loop je hier al mee, al lang?

Bij mij komt het vaak met het najaar opzetten, heel vreemd.



Ik heb die behoefte wel ja.

hoelang ik hier mee loop, ik denk nu zo'n 3 jaar ongeveer.

wat vreemd dat het met het najaar komt opzetten. Niet echt een verklaring voor denk ik. het klinkt wel grappig.. Als ik dat zo mag zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder1111 schreef op 30 oktober 2012 @ 16:10:

Allereerst, wat een gedoe om met je telefoon terug te komen op dit bericht. Had ik hem eindelijk gevonden kon ik nergens reageren.. Maargoed nu toch maar even de moeite genomen om me laptop erbij te nemen.





[...]





Ik heb die behoefte wel ja.

hoelang ik hier mee loop, ik denk nu zo'n 3 jaar ongeveer.

wat vreemd dat het met het najaar komt opzetten. Niet echt een verklaring voor denk ik. het klinkt wel grappig.. Als ik dat zo mag zeggen.

Heb je zelf het idee dat het antwoord lesbisch eruit zal komen dan?

Je kunt natuurlijk ook gewoon de pech hebben gehad dat je de chemie met andere mannen niet hebt gevoeld he?

Ik ben gewoon benieuwd naar het zoenen met een vrouw (maar geen behoefte om uit te proberen), omdat ik niet weet wat mijn gevoel t.o.v. die handeling zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is dat ik het ene moment dat idee wel heel sterk heb. En dat het andere moment weer niet. Mijn gevoel zegt steeds weer wat anders. Nu weet ik gelukkig van mezelf dat ik af en toe heel raar in elkaar kan zitten dus dat ik de ene keer zus denk en de andere keer zo, is voor mij heel normaal haha. Maar evengoed best frustrerend. Weet niet echt wat ik er mee moet. Daarom denk ik altijd maar wat er moet gebeuren gebeurd vanzelf wel een keer.



Maar dat maakt niet uit toch dat je niet weet hoe je hierop gaat reageren? Of ben je bang voor dat gevoel of iets?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook een beetje.

Zal het ook niet wat aan de verwarrende leeftijd liggen?

Misschien zitten we tussen hetero en bi in?

Ik ben stapelgek op een jongen geweest, echt verliefd...
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ook nog. En daar is op zich ook niks mis mee.

Maar waarom zou je niet willen weten hoe je bijvoorbeeld reageert op zoenen met een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik wel weten mits ik aantrekkingskracht voel.

Het punt is dat ik tijdens het stappen in principe alleen aantrekkingskracht voel tot mannen.
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik me als ik jou was niet al te druk erom maken.. En het gewoon laten gebeuren als je wel een keer die aantrekkingskracht voelt
Alle reacties Link kopieren
Ervaar jij dit anders dan?
Alle reacties Link kopieren
"Dat wil ik wel weten mits ik aantrekkingskracht voel.

Het punt is dat ik tijdens het stappen in principe alleen aantrekkingskracht voel tot mannen."



Dat kan ook komen doordat mannen bij het stappen veel meer op je af komen, hun best voor je doen. En dan zijn er van de 20 die je op een avond aanspreken ook maar een paar die je wel aantrekkelijk vind, toch?



Anders ga je een keer naar een vrouwenfeest. Is heel relaxt uitgaan (vinden ook mijn hetero-vriendinnen) en dat is wel een setting waarin vrouwen je eerder aanspreken. Ook gewoon vriendschappelijk hoor, maar als het klikt pik je dat sneller op dan bij 'normaal' stappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven