On his way to stardom

25-05-2016 14:00 44 berichten
Bedankt voor de reacties allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet zo goed waarom het niet werkt. Ben jij jaloers?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als jij hem kan 'loslaten' op het moment dat dat nodig is en zijn passie kan laten uitoefenen en hij op de momenten dat het wel kan de tijd neemt voor jou, hoeft het mijns inziens geen probleem te zijn.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Vervelend om zulke twijfels te hebben.. Wat zegt je vriend ervan?
Alle reacties Link kopieren
Je kant het ook koesteren.... Jij was er bij toen hij groter en bekender werd...

Het maakt je onzeker.

Misschien komt hij juist tot rust bij jou en ben jij erg veilig.



i dont know.
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk ben je op voorhand al voor het aan het invullen

Dat jij in de weg gaat staan



Je kent het principe NIVEA hè?

Niet

Invullen

Voor

Een

Ander





Wat zegt hij als je het bespreekt met hem?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb een topic geopend carriere en/of relatie over mijn vriendin.

Nu lees ik jouw verhaal.

Waarom denk je dat het niet samen gaat?

Ik weet niet zo goed wat ik mijn vriendin moest adviseren.

Maar blijft the key voor een relatie niet beide hard aan werken ongeacht de situatie.

Nu wil jij al opgeven zonder dat je weet hoe jouw vriend het wilt gaan combineren.

Er zijn genoeg artiesten, acteurs die met hun jeugdliefde samen zijn en toch succesvol zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan trouwen in gemeenschap van goederen
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zit het je niet lekker? En op wat voor manier zou je in de weg staan? Heb je het gevoel dat je minder bent, nu hij succesvol raakt?
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet jouw eigen onzekerheid die de kop opsteekt? Wat zegt hij ervan en merk je ergens aan dat hij jou als een sta in de weg ervaart?



Het artiestenleven is een stuk minder glamouteus als jij je misschien voorstelt. Het is keihard werken en vaak van huis zijn. Na al dat hotel voer en fastfood zijn de meeste enorm blij met een stampotje bal gehakt en een gesprek over alledaagse dingen. Praat met hem en leg je twijfels voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 25 mei 2016 @ 14:09:

Ik zou gaan trouwen in gemeenschap van goederen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Juist tegengestelden zijn juist zo mooi, met elkaar.



Gewoon even volhouden, hij komt toch altijd weer bij je terug?

Niet bang zijn.

Jij jou ding, hij het Zijne...kan prima.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het wel. Ik ken ook iemand die een partner heeft die in een band speelt. Deze band speelt minstens elk weekend (vr-za-zo) op kleine festivalletjes, feestdagen, feesten etc en doet minstens één keer per jaar een tournee van een paar weken. En zij zit thuis met hun drie kinderen, die ze allebei wilden en waar ze allebei voor zouden zorgen. Alleen naar verjaardagen, alleen naar Koningsdag, alleen naar het sportveld, alleen op de bank 's avonds.

Maar: het heeft geen zin om bij voorbaat al de handdoek in de ring te gooien. Als je het zelf niet aantrekkelijk vindt prima, maar je moet geen dingen voor je vriend in gaan vullen. Praat erover met elkaar.
Misschien herken ik een beetje van wat je voelt, het zat bij mij destijds iets anders; Mijn vriend werkt dagelijks met (soms hele grote) artiesten, bekende personen en komt dagelijks in contact met hele knappe, getalenteerde alleskunners: Supermodellen die kunnen zingen, dansen, muzikaal slim en grappig zijn.. Theaters, concerten, modeshow. You name it.



Ik was (en soms ben ik dat nog steeds met een vlaagje) daar aan het begin erg onzeker over. Want wat heb ik hem te bieden? Ik heb dat allemaal niet. Nada. Ik ben gewoon mijzelf, rustig, bezig met een studie en werk, onzeker met vlagen.. - Ik heb zeker geen slecht zelf beeld, ik vind van mijzelf dat ik er best mag zijn. Maar toch overviel me dit gevoel wel. Dit een paar keer met hem besproken en hij zag het zelf echt niet. Hij vind mij leuk om wie ik ben, en hij wil geen relatie met iemand uit zijn (werk)veld hebben juist omdat hij werk en privé gescheiden wil houden :-) Hij wil juist die rust en regelmaat en heeft dat ook nodig van mij zodat hij zichzelf niet voorbij loopt in de 24/7 baan die hij heeft.



Dus bespreek het met je vriend en neem genoegen met wat hij zegt..
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 mei 2016 @ 14:09:

Is dit niet jouw eigen onzekerheid die de kop opsteekt? Tuurlijk is dat het. Daardoor praat TO zichzelf iets aan, zonder dat d'r vriend daar blijkbaar mee bezig is (want naar ik begrijp heeft hij het nog nooit benoemd).
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Precies, zoals Lumis zegt, kan het ook. Ik snap je onzekerheid, zou ik zelf waarschijnlijk ook best even hebben. Praat erover met je partner. Ook over hoe hij zich de toekomst voorstelt, wat hij daarin wil. Pas dan kun je besluiten of het wel of niet passend is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken mijn vriendje nu zo,n drie maand, niet lang weet ik..ook nog hevig verliefd, maar een ding hebben jij en ik gemeen, en dat is dat wij ook totaal anders zijn.

Totaal.

Dus hoe heb ik dat nu bedacht?.hij komt soms wat naar mij toe, en ik naar hem.

En tot nu toe, lukt dat aardig.

Ik denk maar zo, hij is daar gelukkig mee, ik hiermee.

Hij beld appt me vaak, en laat me weten, wat hij doet, waar hij is ect ect..

En dit zal, zolang hij deze baan heeft niet veranderen.

Maar ach, ik verveel me njet, leid mijn leven, zoals ik dat altijd al deed, en ben blij voor hem, gelukkig voor hem.

Ik ben zijn vrouw, tot nu toe, dat weet ik, want dat is over voelbaar, en hij van mij.

Het leven loopt altijd anders dan je denkt.

Loslaten in je leven, wil niet zeggen, loslaten in je hoofd.

Hij zal er altijd zijn.

Als je van elkaar houd, dan kom je een heel eind.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend speelt ook in een band. Zijn band was in Nederland een tijd groot maar hij is nu een andere weg ingeslagen. Treedt nog veel op maar weer beginnend.

Ben je een vriendin van iemand vn De Staat?

Bij mijn vriend is het nooit een probleem geweest omdat hij ook kinderen etc wil. En we wonen gewoon samen!
Alle reacties Link kopieren
*ik ben nu heel erg benieuwd in welke band hij speelt*
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig dat je de Heideroosjes heet
Ik kan me je angst/onzekerheid best voorstellen, TO, maar tegelijkertijd ook heel lastig als je ontzettend blij met iemand bent.



Waar ben je precies "bang" voor, weet je dat, kun je dat omschrijven? Dat hij ineens in de picture komt, dat jij misschien ook in de picture komt? Dat het financiële gevolgen heeft, dat hij/jullie daardoor zullen veranderen, andere keuzes zouden kunnen gaan maken dan dat je zou doen als je Truus Doorsnee was? Dat hij misschien meer geld zal kunnen binnenbrengen dan jij?



Ik zou dat denk ik ook allemaal niet kunnen/willen maar er ook geen goede relatie voor beëindigen. Lastig.
Veel van de artiesten die ik ken geven juist de voorkeur aan een 'normale vrouw' buiten de artiestenwereld. Een rustige thuishaven en een lieve vriendin, waar ze even bij kunnen komen van alle drukte en heisa is ontzettend veel waard. Dat jij hem al kende voordat hij doorbrak is juist een voordeel voor hem. Zo weet hij zeker dat jij hem leuk vindt als de persoon die hij is, los van alle roem. Vaak ziet het er allemaal reuze interessant uit, al die feesten en succesvolle mensen bij elkaar, dus ik snap best dat je daar onzeker van kan worden, maar in werkelijkheid valt het allemaal wel mee. Juist artiesten zijn vaak op zoek/houden vast aan mensen/relaties die echt zijn, die hen met beide benen op de grond houden. Mensen die werkelijk van hen houden, i.p.v. fans/bewonderaars.



Hou je daaraan vast en geef het niet te snel op. Praat eens eerlijk over je zorgen met je vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 25 mei 2016 @ 14:26:

Veel van de artiesten die ik ken geven juist de voorkeur aan een 'normale vrouw' buiten de artiestenwereld. Een rustige thuishaven en een lieve vriendin, waar ze even bij kunnen komen van alle drukte en heisa is ontzettend veel waard. Dat jij hem al kende voordat hij doorbrak is juist een voordeel voor hem. Zo weet hij zeker dat jij hem leuk vindt als de persoon die hij is, los van alle roem. Vaak ziet het er allemaal reuze interessant uit, al die feesten en succesvolle mensen bij elkaar, dus ik snap best dat je daar onzeker van kan worden, maar in werkelijkheid valt het allemaal wel mee. Juist artiesten zijn vaak op zoek/houden vast aan mensen/relaties die echt zijn, die hen met beide benen op de grond houden. Mensen die werkelijk van hen houden, i.p.v. fans/bewonderaars.



Hou je daaraan vast en geef het niet te snel op. Praat eens eerlijk over je zorgen met je vriend.



Klopt, zegt mn vriend ook. Hij wilde juist graag iets vasts.

En voor fans hoef je ook niet bang te zijn want dat zijn bijna nooit de leuke vrouwen haha. Iig de hele band van mn vriend hebben nooit iets in hun fans gezien. Dus t cliche is echt niet altijd waar.
Los van het hele artiesten gebeuren, en jij eigen onzekerheid. Dit lijkt mij dus heel erg lastig:



Mijn leven is het tegenovergestelde van dat van hem, rustig leventje en zeker niet zo intensief/druk als dat van hem met veel kennissen, vrienden en een druk schema naast zijn normale baan.



Als jij een heel huiselijk type bent ( en dat haal ik wel een beetje uit je OP, maar wil niets invullen) en hij gaat dadelijk eventueel maanden op tournee dan kan ik mij voorstellen dat dat op een gegeven moment een probleem wordt ja.

"Opposites attract" dat zal wel, maar toch echt tot op een bepaalde hoogte, mijn inziens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 mei 2016 @ 14:18:

[...]



Tuurlijk is dat het. Daardoor praat TO zichzelf iets aan, zonder dat d'r vriend daar blijkbaar mee bezig is (want naar ik begrijp heeft hij het nog nooit benoemd).



Ja duh, maar heeft ze dat zelf wel door?



Communicatie en vertrouwen is de enigste manier om dit te laten werken. Je moet het verschil tussen werk en prive heel goed inzien en weten dat er ook vanalles op hem afkomt wat nieuw eng en overweldigend kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven