Oneens met de regels van ouders (18 jaar).

03-12-2016 23:50 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb al 2 en een half jaar een vriend. Ik werk momenteel parttime en ik ben nog op zoek naar een tweede baantje. Ik woon nog thuis en mijn ouders zitten me nogal dwars. Ze hebben een nogal vage regel (vind ik persoonlijk) over het slapen bij mijn vriend. Ik mag namelijk om de week op zaterdag of vrijdag bij mijn vriend slapen. Dus 1 week wel, 1 week niet. Nu probeer ik dus te begrijpen van hun kant waarom dat per se zo moet, maar het enige wat ze mij kunnen vertellen is dat ik zogenaamd "meer structuur in mijn leven moet krijgen" & dat ze niet willen dat ik "altijd" maar weg ben omdat dat niet gezond is terwijl ik verder heel de week thuis ben. Ik vind persoonlijk dat ik best een structuur in mijn leven heb, alleen het is altijd al zo geweest dat ik volgens hen toch op een of andere manier niet voldoe aan hun verwachtingen. Ik wil volgend jaar aan een nieuwe opleiding beginnen en ben momenteel aan het sparen voor de toekomst. Verder is het altijd goed gegaan met het slapen daar zelfs toen ik nog geen achttien was, het is al ruim een jaar geleden dat ik daar voor het eerst sliep. Dus aan hem zal het ook niet kunnen liggen, hij mag ook niet bij mij ( waar ik verder niet eens tegenin ga omdat het hun huis is ). Nu is het natuurlijk niet een super groot probleem waardoor ik niet normaal kan leven maar het wekt toch wel irritatie op & ik vraag me ook gewoon af hoe anderen hier over denken en of ik nou onredelijk ben om van mijn ouders te verwachten dat ze iets losser worden over dit soort zaken?
quote:Banba schreef op 04 december 2016 @ 00:17:

[...]





Als ze 18 zijn??

Waar verwacht je dan dat ze gaan krikken?Iig niet onder mijn dak. Vind dat zoiets raars om te gaan liggen seksen terwijl je ouders beneden naar Heel Holland Bakt zitten te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:20:

[...]



Iig niet onder mijn dak. Vind dat zoiets raars om te gaan liggen seksen terwijl je ouders beneden naar Heel Holland Bakt zitten te kijken.



Whaha!



Maar serieus, sliep je vroeger zelf dan ook niet bij je vriendje, of hij bij jou?

Dat lijkt me toch wel soort van onvermijdelijk met kinderen in die leeftijd... Liever boven tijdens Heel Holland Bakt dan op de achterbank van z'n golfje op een of andere ongure parkeerplaats, toch?
The time is now
quote:Banba schreef op 04 december 2016 @ 00:25:

[...]





Whaha!



Maar serieus, sliep je vroeger zelf dan ook niet bij je vriendje, of hij bij jou?

Dat lijkt me toch wel soort van onvermijdelijk met kinderen in die leeftijd... Liever boven tijdens Heel Holland Bakt dan op de achterbank van z'n golfje op een of andere ongure parkeerplaats, toch?

Nee als mijn ouders thuis waren sekste ik niet in huis en sliep er ook geen mannelijk bezoek bij mij.



Niks mis met een golfje af en toe trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:12:

[...]



Onder mijn dak komt ook geen halve puber met mijn dochter krikken hoor.

Jij doet het met mes en vork onder jouw dak waar de kinderen slapen?

Gets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:20:

[...]



Iig niet onder mijn dak. Vind dat zoiets raars om te gaan liggen seksen terwijl je ouders beneden naar Heel Holland Bakt zitten te kijken.En jij doet het niet met je man als je tiener of volwassen thuiswonende kinderen thuis zijn?
quote:patchouli_ schreef op 04 december 2016 @ 00:30:

[...]





En jij doet het niet met je man als je tiener of volwassen thuiswonende kinderen thuis zijn?

Ons huis, wij zijn ouders die dan +25 jaar bij elkaar zijn etc. Is wel even wat anders dan een of andere puistenkop in het huis van de ouders, die er volgend jaar misschien niet meer is en dan komt er een andere puistenkop.



Ik zal wel uit de jaren 50 komen, maar ik vind het gewoon respectloos naar je ouders. Ouders en kinderen met hun verkering staan niet op hetzelfde niveau wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:32:

[...]



Ons huis, wij zijn ouders die dan +25 jaar bij elkaar zijn etc. Is wel even wat anders dan een of andere puistenkop in het huis van de ouders, die er volgend jaar misschien niet meer is en dan komt er een andere puistenkop.



Ik zal wel uit de jaren 50 komen, maar ik vind het gewoon respectloos naar je ouders. Ouders en kinderen met hun verkering staan niet op hetzelfde niveau wat mij betreft.

Que?



We hebben het over volwassen mensen die seks hebben en iedereen is kind van iemand. Maar goed wat jij wilt,dan gaan ze het doen in een park naast het huis of in de schuur. Maar zeer waarschijnlijk gewoon overdag in jullie bed als je er niet bent. Afijn het

gebeurt toch wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Opmerkelijke zienswijze.



Ik heb toch liever dat mijn adolecente kinderen lekker knus in bed met hun vriendje of vriendinnetje vozen, dan ergens in een donker en koud steegje. Als je wilt dat je kinderen volwassen worden, zul je ze ook een keer zo moeten behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Crosspost Enn
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:12:

[...]



Onder mijn dak komt ook geen halve puber met mijn dochter krikken hoor.



Huh? Seks is menselijk hoor.

Waar moeten ze het dan doen? In een steegje in de vrieskou?
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 04 december 2016 @ 00:35:

Crosspost Enn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:32:

[...]



Ons huis, wij zijn ouders die dan +25 jaar bij elkaar zijn etc. Is wel even wat anders dan een of andere puistenkop in het huis van de ouders, die er volgend jaar misschien niet meer is en dan komt er een andere puistenkop.



Ik zal wel uit de jaren 50 komen, maar ik vind het gewoon respectloos naar je ouders. Ouders en kinderen met hun verkering staan niet op hetzelfde niveau wat mij betreft.







Ze gaan inderdaad krikken om hun ouders te beledigen.
Je klinkt niet onredelijk. 1 a 2 keer per week bij je vriend slapen, mits het niet in de knel komt met schoolwerk, lijkt mij heel normaal.
quote:Dragisa schreef op 04 december 2016 @ 00:37:

[...]





Huh? Seks is menselijk hoor.

Waar moeten ze het dan doen? In een steegje in de vrieskou?

Nou gewoon als ik niet thuis ben ofzo. Of als ze op kamers gaan. En zo af en toe in een golfje zo ging dat bij mij ook en ik ben er echt niks slechter van geworden en heb het zeker nooit in een steegje in de kou gedaan.



En ja het is heel ouderwets maar zo denk ik er nu eenmaal over. Heb het altijd iets heel geks gevonden dat men dat als normaal ziet.
Ik haal geen man in huis waar de kinderen bij zijn, dus hier komt ook geen schoonzoon half in huis wonen. De kinderen zouden wel bij hun vriend mogen slapen. Op hun 18e stel ik dan nog als enige voorwaarde dat ze vertellen dat ze elders slapen.
Hoe vaak ga je een topic over dit probleem openen? dit is inmiddels je 2e had je niet wat met de vorrige tips kunnen doen?
quote:MinkeDeWit schreef op 04 december 2016 @ 01:17:

Ik haal geen man in huis waar de kinderen bij zijn, dus hier komt ook geen schoonzoon half in huis wonen. De kinderen zouden wel bij hun vriend mogen slapen. Op hun 18e stel ik dan nog als enige voorwaarde dat ze vertellen dat ze elders slapen.



Wie heeft het over half in huis wonen?

To heeft het over 1 keer in de week logeren.
[quote]Dragisa schreef op 04 december 2016 @ 01:20:

[...]
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 04 december 2016 @ 01:19:

Hoe vaak ga je een topic over dit probleem openen? dit is inmiddels je 2e had je niet wat met de vorrige tips kunnen doen?Dit is het eerste topic ooit wat ik geopend heb. Heb nog nooit eerder gebruik gemaakt van deze site..
quote:Vlinder1963 schreef op 04 december 2016 @ 01:22:

[quote]Dragisa schreef op 04 december 2016 @ 01:20:

[...]Volgens mij ben je in de war hoor..
quote:Dragisa schreef op 04 december 2016 @ 01:25:

[...]





Volgens mij ben je in de war hoor..-

Zou best kunnen lijkt wel heel erg op een ander topic geopend op 18-11......onder een andere naam.
quote:Vlinder1963 schreef op 04 december 2016 @ 01:26:

[...]

-

Zou best kunnen lijkt wel heel erg op een ander topic geopend op 18-11......onder een andere naam.Raar dat je daar meteen vanuit gaat en TO beschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
quote:knijster1973 schreef op 04 december 2016 @ 00:19:

Ik zou het ook heel ongezellig vinden als mijn 18 jarige dochter elk weekend weg is. Het is hier geen hotel.

Echter ik zou er geen probleem mee hebben dat dan haar vriend het andere weekend bij ons blijft logeren. Maar goed mijn 18 jarige dochter heeft nog geen interesse in jongens, is ook geen uitgaans type dus ik heb makkelijk praten.Wat een egocentrische gedachtegang. Je dochter is er toch niet voor jouw entertainment? Ik vind het reuze gezellig als de zonen er zijn, maar zij hebben hun eigen agenda (en man en ik goddank ook weer, na al die jaren oppas regelen). Zijn we er allemaal? Tof! Doet een van ons iets leuks met anderen, dan is dat ook meer dan prima. Ik zou niet willen dat mijn kinderen op deze leeftijd een avondje op de bank met pa en ma voor de tv het toppunt van leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:12:

[...]



Onder mijn dak komt ook geen halve puber met mijn dochter krikken hoor.Hallo, dit is 2016.... misschien komt het initiatief niet van die halve puber, maar wil jouw lieve dochter gewoon graag neuken omdat ze geil is. Of is het in jouw wereldbeeld nog zo dat de man jaagt en de vrouw een onschuldige prooi is?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2016 @ 00:32:

[...]



Ons huis, wij zijn ouders die dan +25 jaar bij elkaar zijn etc. Is wel even wat anders dan een of andere puistenkop in het huis van de ouders, die er volgend jaar misschien niet meer is en dan komt er een andere puistenkop.



Ik zal wel uit de jaren 50 komen, maar ik vind het gewoon respectloos naar je ouders. Ouders en kinderen met hun verkering staan niet op hetzelfde niveau wat mij betreft.Ik ben ook plus 100 jaar getrouwd, maar dat ze hier krikken vind ik prima. Ik wil het niet horen en ik breng niemand ontbijt op bed maar waarom zo spastisch doen over het seksleven van je volwassen kinderen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven