Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
Jeeee
Echt een aantrekkelijk topic hè?
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af, dat is de gewoonte.
Alle reacties Link kopieren
Heb niks te klagen
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Nou, ik rot maar op dan. Echt een uitnodiging om mee te kletsen, zo'n OP.
quote:cochise schreef op 30 september 2016 @ 22:40:

TO trapt af, dat is de gewoonte.

Ik zit nu lelijk en oud op de bank.

Morgen een date, dan meer ellende
quote:canvas schreef op 30 september 2016 @ 22:42:

Nou, ik rot maar op dan. Echt een uitnodiging om mee te kletsen, zo'n OP.Haha. Dat was ook de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus alleen maar players en foute mannen gehad en laatste weken gedate net eentje die serieus bleek te zijn..heb het afgekapt omdat het me naar de keel vloog.

Nu netflixen op de bank.

Waterman, jij had toch een date morgen? Zeg maar af want dat wordt toch niks haha
Alle reacties Link kopieren
Nou mag ik ook ff klagen?

Geen dates of iets leuk......

Gewoon alleen ff op de bank
Alle reacties Link kopieren
Ikenjij, welkom. Jij had toch een date van de week die tegenviel?
quote:broodroostertje schreef op 30 september 2016 @ 22:44:

Ik heb dus alleen maar players en foute mannen gehad en laatste weken gedate net eentje die serieus bleek te zijn..heb het afgekapt omdat het me naar de keel vloog.

Nu netflixen op de bank.

Waterman, jij had toch een date morgen? Zeg maar af want dat wordt toch niks haha Ik ga de ellende niet uit de weg.
quote:ikkeenjij43 schreef op 30 september 2016 @ 22:46:

Nou mag ik ook ff klagen?

Geen dates of iets leuk......

Gewoon alleen ff op de bankWelkom.
Alle reacties Link kopieren
Vragen of ik een foto van mijn kont kan sturen, halverwege het gesprek gewoon het hele gesprek verwijderen (zonder aankondiging), in de eerste minuut al vragen of ik ook van sm houd, er na 5 dagen appen via facebook achter komen dat iemand een relatie heeft, etc. etc. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn in tinderland. Maar mijn ervaring is, de aanhouder wint
Alle reacties Link kopieren
quote:lanamama schreef op 30 september 2016 @ 22:51:

Vragen of ik een foto van mijn kont kan sturen, halverwege het gesprek gewoon het hele gesprek verwijderen (zonder aankondiging), in de eerste minuut al vragen of ik ook van sm houd, er na 5 dagen appen via facebook achter komen dat iemand een relatie heeft, etc. etc. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn in tinderland. Maar mijn ervaring is, de aanhouder wint Er zitten zulke idioten tussen. Sta er elke keer weer versteld van.
Op tinder heb ik nog geen normale man gezien. Hoe Snel kan je over sex praten met iemand. Ik ben er niet vies van heur. Maar miss staat tinder hier bekend om? Ben een leek
In flanellen pyama, bril op, voor de tv op de vrijdagavond..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.. Net een tinder account aangemaakt. Voor een beetje leuke contacten na een lange relatie..
quote:Doppinda schreef op 30 september 2016 @ 22:58:

Op tinder heb ik nog geen normale man gezien. Hoe Snel kan je over sex praten met iemand. Ik ben er niet vies van heur. Maar miss staat tinder hier bekend om? Ben een leekIk werd een verwijderd na een chat van vijf minuten. Reden: ik wilde niet ingaan op de vraag of ik al bij de eerste date anale seks wilde.
quote:biebje schreef op 30 september 2016 @ 23:00:

In flanellen pyama, bril op, voor de tv op de vrijdagavond..Ik ook nog wax strips op mijn gezicht. Morgen weer zo n klote date :(
quote:lanamama schreef op 30 september 2016 @ 22:51:

Vragen of ik een foto van mijn kont kan sturen, halverwege het gesprek gewoon het hele gesprek verwijderen (zonder aankondiging), in de eerste minuut al vragen of ik ook van sm houd, er na 5 dagen appen via facebook achter komen dat iemand een relatie heeft, etc. etc. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn in tinderland. Maar mijn ervaring is, de aanhouder wint Verborgen boodschappen in de profieltekst. Dat ik niet begrepen had dat hij getrouwd was en zijn vrouw zwanger was van de tweede....
Maar als ik het goed begrijp is er nu een topic voor geslaagde tinderdates, een kletstopic voor singles en een Tinder klaagtopic?



De singles hebben op deze manier niet eens meer tijd om te daten
quote:Waterman26 schreef op 30 september 2016 @ 23:04:

[...]



Ik ook nog wax strips op mijn gezicht. Morgen weer zo n klote date :(Ik heb een keer vlak voor een date i.p.v. dagcreme een voetenpeeling op mijn gezicht gesmeerd. Was ook klote....
Alle reacties Link kopieren
Ik volg!

*schenkt nog een wijntje in*
quote:biebje schreef op 30 september 2016 @ 23:09:

[...]





Ik heb een keer vlak voor een date i.p.v. dagcreme een voetenpeeling op mijn gezicht gesmeerd. Was ook klote....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven