Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik merk dat ik neurotisch whap check, en denk: hij is continu online. Hij kán het dus blijkbaar wel, whatsappen. Online zijn. Alleen mij weet ie niet te vinden. Fukker.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 20 oktober 2016 @ 21:02:

*kan niet mee op kattenjacht want druk bezig met herinstallatie alle apps. Is wachtwoord kwijt van Iphone-store. Godver, ik kan ook niks.*Dit is een geldige reden
Alle reacties Link kopieren
Kut, check ik weer zijn whapp, is ie online. Dus nu ga ik zitten wachten of hij misschien iets naar me typt.
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2016 @ 20:40:

Ik was ooit heel dronken en had een marinier mee naar huis gesleurd. Eenmaal in bed wees ik op een van zijn tattoo's en zei: leuk die dolfijn.

Hij: het is een wolf!Een marinier?! Maak me gek... dat klinkt sexy, zeg!
Oww mensen hou op schij uit.... ben ff heel erg emotioneel en opgelucht maar erg moe door een totaal onverwachte gebeurtenis/actie van mezelf ( ingewikkeld verhaal) , zit weer ff bij te lezen bij zo omgeveer iedere reactie moet ik echt keihard lachen, net tranen van emoties, nu van het lachen. Ik droog straks echt nog uit (echt vreselijk de slappe lach om de kattenkoop-soap... echt je kan me opvegen)
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 20 oktober 2016 @ 21:18:

[...]





Een marinier?! Maak me gek... dat klinkt sexy, zeg! Hij had goed getraind en geoefend !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik 4 weken geleden innercircle erop gezet en aangemeld staat nog steeds in behandeling.........miss mijn opleiding niet hoog genoeg strange zeg......hoeft al niet meer!!
Alle reacties Link kopieren
Nah, hij was wel online maar niet voor mij. Toch minpunten. Ik hoef echt geen online dialoog met die man, maar even een thx of een smiley naar aanleiding van mijn hartelijke gelukwensen met zijn geweldige weekend is wel zo beleefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2016 @ 21:26:

[...]





Hij had goed getraind en geoefend !Oef... goed uithoudingsvermogen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 20 oktober 2016 @ 21:30:

[...]





Oef... goed uithoudingsvermogen?Hmmmmmmm
Ik gooi even wat bitterballetjes in de oven en trek een wijntje open en bedenk ondertussen wat 'ze' me nog meer hebben geflikt. Wat 'n geweldig topic toch dit, niemand die ons met irritante positiviteit de weg naar ware liefde probeert op te sturen! En ik heb nu de focus op mariniers...

Alice, huil maar even uit over je actie en daarna weer kin omhoog, borst vooruit en door!
quote:pollewop75 schreef op 20 oktober 2016 @ 20:49:

[...]





Het is dat ik al op de bank lig in mijn pon, onder een deken met twee katten naast me, anders was ik meteen mee gegaan.

HET LIGT ALLEMAAL AAN ONS!

ik ook.... heb zelfs geen puf om tv te kijken...



Valentinaenz: geniaal idee, als ik Minister president ben maak ik er een wet van
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2016 @ 21:33:

[...]





HmmmmmmmIk slinger tinder weer aan
quote:Liberty97 schreef op 20 oktober 2016 @ 20:22:

Haha trouwfoto's heb ik echt nog nooit voorbij zien komen



Ik ben er inmiddels wel achter dat het allemaal aan mij ligt: Ik heb ontzettend veel matches met allemaal leuke mannen en met allemaal een leuk gesprek en dan ga ik ze opeens negeren en laat het doodbloeden Iemand mee katten kopen? echt ik blijf erin....

Vreselijk kind dat je bent...



Nou ik wil best mee maar ik heb er al twee.. hey dat rijmt...
quote:pollewop75 schreef op 20 oktober 2016 @ 21:02:

*kan niet mee op kattenjacht want druk bezig met herinstallatie alle apps. Is wachtwoord kwijt van Iphone-store. Godver, ik kan ook niks.*
quote:Keukenkast schreef op 20 oktober 2016 @ 21:30:

[...]





Oef... goed uithoudingsvermogen?Over goed uithoudingsvermogen gesproken... jaren geleden belande er iemand in mijn bed die na (wat voelde als) drie kwartier pompen in de meest exotische houdingen, plotseling pardoes op me neerknalde met de tekst 'sorry, ik ben zat'. En dat was het einde van de 'romantiek'...
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 20 oktober 2016 @ 21:40:

[...]





Over goed uithoudingsvermogen gesproken... jaren geleden belande er iemand in mijn bed die na (wat voelde als) drie kwartier pompen in de meest exotische houdingen, plotseling pardoes op me neerknalde met de tekst 'sorry, ik ben zat'. En dat was het einde van de 'romantiek'...









Ik ga stuk hier



Ik heb wel jaren geleden iemand gehad die uren maar dan ook echt uren wilde zoenen.. dan verging me al de zin verder.
quote:VesperLynd schreef op 20 oktober 2016 @ 21:33:

Ik gooi even wat bitterballetjes in de oven en trek een wijntje open en bedenk ondertussen wat 'ze' me nog meer hebben geflikt. Wat 'n geweldig topic toch dit, niemand die ons met irritante positiviteit de weg naar ware liefde probeert op te sturen! En ik heb nu de focus op mariniers...

Alice, huil maar even uit over je actie en daarna weer kin omhoog, borst vooruit en door!

dank... ik voel me vooral erg opgelucht. Soms zegt je intuitie dat je iets moet doen waarvan je verstand totaal de logica niet begrijpt maar oww wat voelt het goed... (zie op psyche topic gelukkig zijn met jezelf voor het hele verhaal)



En rol bijna van de bank van het lachen om jullie hier...



He? Bitterballen???

Da lussik ook wel...
Alle reacties Link kopieren
Bitterballen zijn de enige ballen die welkom zijn in huis nu.
quote:pollewop75 schreef op 20 oktober 2016 @ 21:10:

Oh, en ik merk dat ik neurotisch whap check, en denk: hij is continu online. Hij kán het dus blijkbaar wel, whatsappen. Online zijn. Alleen mij weet ie niet te vinden. Fukker.





Fukker!!

Zo irritant dat whatsapp... Ik zou echt willen dat je dat 'online' helemaal niet kon zien, je wordt daar echt gek van.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 20 oktober 2016 @ 16:49:

Goede middag,



wat vinden jullie nou van de single mannen en of vrouwen die op hun fb profiel nog allemaal foto's met hun ex hebben staan? Of moet dat kunnen?



Vreemd he



Kwam op Tinder ook een compleet gezin met ex man erbij tegen.

Denk ik jeetje, is die vrouw op zoek naar vervanging?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2016 @ 20:40:

Ik was ooit heel dronken en had een marinier mee naar huis gesleurd. Eenmaal in bed wees ik op een van zijn tattoo's en zei: leuk die dolfijn.



Hij: het is een wolf! (ik heb 'm ook aan mijn dertienjarige zoon voorgelezen).
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 20 oktober 2016 @ 19:45:

[...]





Kijk uit wat je doet!

Toen ik dinsdagavond op weg was naar een eerste date (met wie ik krap 3 uur ervoor voor het eerst in gesprek was geraakt) was ik in een opperbest humeur en keek ik er naar uit. Maar ik bedacht me toen ook: ja, die eerste date is altijd wel leuk. Pas daarna begint -soms zelfs onmiddellijk- de ellende.



En ja hoor. Daar zit ik weer. Eerst een dag gewacht op een appje. Kwam niet. Toen zelf aardig appje gestuurd (zonder vraag, alleen een leuk weekend wensen, want hij ging iets leuks doen). Vervolgens 2 uur later checken of het appje al is gelezen. Vervolgens elke 2 uur checken of er niet toch een appje terug is (terwijl de telefoon gewoon aan staat dus ik weet al dat ik geen appje heb). Checken wanneer hij voor het laatst online was, concluderen dan hij al weer 3 keer online is geweest maar niets terug heeft gestuurd. Mezelf toespreken dat het onzin is dat hij direct moet reageren en dat hij waarschijnlijk gewoon druk is en in aanwezigheid van kind dus wel wat anders te doen heeft dan te appen met een 1 date-mevrouw. Ook concluderen dat ik niet eens met hem wil appen want ik houd zelf niet eens van appen, maar ik wil wel een appje van hem als bevestiging voor mijn ego. Vervolgens overwegen dat het natuurlijk wel gewoon aardig zou zijn als hij mij in een appje zou bedanken voor mijn leuke appje en dus voorbarig concluderen dat hij waarschijnlijk dus niet aardig is en ook een beetje ongemanierd.

Bedenken wat mijn deadline gaat zijn voor een bericht terug van hem en dat het ook volkomen normaal is als hij pas weer contact opneemt na zijn weekend weg als een tweede date concreet te plannen is. Me realiseren dat als ik nooit meer wat hoor, er niets verloren is, want wat stelt 1 date en een beetje zoenen nou voor. Me afvragen als hij niets meer laat horen, waar hij dan op afgeknapt zou zijn. Bedenken dat het toch beter is te stoppen met roken alhoewel ik niet in zijn bijzijn heb gerookt en alleen maar heb gezegd dat ik af en toe rook. Me afvragen of ik zou stoppen met roken als hij aangeeft dat dat een dealbreaker is. Vervolgens toch nog maar eens mijn telefoon checken en mijn eigen verzonden appje nog eens nalezen en concluderen dat dat een prima aardig en niet claimerig appje is. Ondertussen een sigaret opsteken, want hey ik ben nog niet gestopt.



Kortom: WHAT THE FUCK AM I DOING????

Ik hoef niet eens perse een relatie, ik weet zelf niet eens of ik deze man uberhaupt leuk vind. Waarom ben ik hier in godsnaam uberhaupt mee bezig. Ik ben echt niet goed wijs en moet in therapie. Of gewoon naar bed, want ben moe en verkouden en grieperig en duidelijk niet meer goed bij mijn hoofd en volkomen psychotisch neurotisch.



Kuttinder.

Bezint eer ge begint.Dit is dus precies mij..inclusief het roken. Op de een of andere manier tref ik vaak niet-rokers. Ik zeg dan altijd dat ik maar heel af en toe rook. Ben ook altijd weer blij als de date voorbij is en ik lekker thuis een peuk op kan steken
quote:Titanic1913 schreef op 20 oktober 2016 @ 22:37:

[...]





Vreemd he



Kwam op Tinder ook een compleet gezin met ex man erbij tegen.

Denk ik jeetje, is die vrouw op zoek naar vervanging?

Neeeeeeeeee dat meen je niet!

Aahh, op huwelijk rijmt gruwelijk en afschuwelijk...
quote:valentinamaria schreef op 20 oktober 2016 @ 20:22:

mijn date voor morgen krijgt praatjes nu.

hij wil me zien en zegt;,, doe wat leuks aan,,.Ik wil zn nek wel even voor je omdraaien hoor, of van de brug afduwen, ook goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven