Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
quote:Keukenkast schreef op 20 oktober 2016 @ 21:53:

Bitterballen zijn de enige ballen die welkom zijn in huis nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op Tinder aan het praten met een scheetje van een vent, 21 lentes jong Wat een snoepje. Ik geloof dat ik na een decennia van te oude mannen daten toe ben aan een 21-jarige
Ik ben thuis nu en licht aangeschoten en lees jullie.
En deze match wil ik jullie om twee uur s nachts niet onthouden. 50 jaar, wilde haren met bandana, rode broek met uitlopende pijpen, maakt V teken en kijkt vredig ,kralenketting....kortom een overjarige hippie.

Vindt het nodig om mij te melden dat hij me 'antwoorden, inzichten en strelingen wil geven'.
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 00:47:

Ik ben op Tinder aan het praten met een scheetje van een vent, 21 lentes jong Wat een snoepje. Ik geloof dat ik na een decennia van te oude mannen daten toe ben aan een 21-jarige

hier ook het 'moetouderzijnprincipe' overboord gegooid...

Mijn grens is 25 overigens..



Waterman: hahahaha geweldig..!

Ik zou tinder er toch bijna weer opzetten enkel voor dit soort hylarische verhalen / om mee te ouwehoeren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 oktober 2016 @ 07:26:

[...]



hier ook het 'moetouderzijnprincipe' overboord gegooid...

Mijn grens is 25 overigens..



Waterman: hahahaha geweldig..!

Ik zou tinder er toch bijna weer opzetten enkel voor dit soort hylarische verhalen / om mee te ouwehoeren...



Mijn grens verschuift van maand tot maand. Ene keer wil ik er serieus voor gaan en stel ik 37-45 in. Vervolgens zitten daar alleen maar creeps tussen, dus dan ga ik maar weer voor 28-35. Wat natuurlijk ook alleen maar teleurstellingen oplevert.



Morgen date met een bodybuilder. Waar ben ik in godsnaam mee bezig
Alle reacties Link kopieren
En nu maar hopen voor je dat ie ook nog leuke plakplaatjes heeft?...
Bimzarellio...what else
Hihihi Broodrooster misschien is meneer de bodybuilder heel lief?



Offtopic: ik zit French kiss te kijken en nu heb ik trek in een pistoletje met Franse kaas... en dat heb ik niet....
Alle reacties Link kopieren
Succes broodrooster



Maak maar een lekkere tosti van hem!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik moet voor straf naar het andere topic.



Rond 22.00 uur stuurde hij me een appje, die ik al kon lezen zonder te openen en die ik dus expres pas vanochtend heb geopend.....alsof die man net zo neurotisch is als ik en blauwe vinkjes checkt en dan denkt dat ik op stap ben en met leuke mannen in kroonluchters hang en daarom geen tijd heb voor zijn appjes heb, in plaats van dat ik gewoon om 22.00 uur in mijn bed lig omdat ik brak ben van een etentje van de dag ervoor.



Inmiddels ben ik dan ook van een chagrijnige cynicus compleet veranderd in een kritiekloze verliefde puber die zich overgeeft aan romantische en erotische dagdromerij.



Maar daar kan ik jullie niet mee lastig vallen, dat begrijp ik.

Ik twijfel er echter niet over, of ik kom hier weer snel terug! Houd jullie taai!
quote:Bimzarellio schreef op 21 oktober 2016 @ 07:42:

En nu maar hopen voor je dat ie ook nog leuke plakplaatjes heeft?...

ik krijg bij deze zin vreemde en ietwat smerige visioenen....



Hiltje: opzouten... hier alleen sarcastische kutverhalen...

(Nee hoor het is je gegund..)
Alle reacties Link kopieren
Morning mensen.



Ik ben zo blij met dit topic, ik word er helemaal vrolijk van en dat zegt wat. want hebben we er hier wel eens bij stilgestaan wat een shitload aan gezeik we over ons heen krijgen. Dat we nog niet van gewapend beton zijn... Zoals daar zijn: de opmerkingen van vrienden die wél het Grote Liefdesgeluk hebben gevonden. Seriously...



"Je moet gewoon niet zo kritisch zijn."

"Jij bent ook wel best moeilijk."

"Jouw tijd komt heus nog wel." (nee, ik ben bloody 41, en dus al over the hill!!)

"Je moet niet op zoek zijn, dan lukt het ook niet."

"Je moet er voor open staan."

"Je bent ook echt onbenaderbaar."

"Jouw gezicht staat ook vaak heel sjaggie."

"Je moet ook iets meer je best doen."

"Geen hand vol maar een land vol."

"Het komt echt goed."



En dan de scheiss van onze mislukte dates er nog bij.



"Ik ben er nog niet aan toe."

"Ik weet het ook even niet."

"We moeten even praten."

"Ik vind je echt heel leuk, MAAR"



Enz enz enz. Echt: hulde voor ons dat we dit aankunnen en nog steeds ons stralende, aantrekkelijke, humorvolle zelf zijn. Ik wil dat er een Award wordt uitgereikt aan mensen zoals wij. Een lintje, op zijn minst. Erkenning. Bevestiging. Dat werk.



"
Alle reacties Link kopieren
ik had tot nu toe dat ze niet toe zijn (achteraf) aan iets serieus en geen verwachtingen willen wekken .........
Alle reacties Link kopieren
Hiltje wat leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Mannen tegen Hiltje:



- Ik ben niet verliefd op je, maar je hebt wel wat.

- ach jij vindt toch ook zo weer wat nieuws.

- nee, ik ben er ook nog helemaal niet aan toe, dat zei ik toch?

- dit voelt veel te intiem voor me.

- dat je boos bent dat ik niet op je appje heb gereageerd, fair enough, maar je trekt het je wel heel erg persoonlijk aan. zeg.

- met 'zoekend' in mijn profiel bedoel ik niet dat ik een leuke vrouw voor een relatie zoek. Ik bedoel: ik ben zoekende naar wat ik wil.

- vrouwen van boven de veertig verliezen hun taille.

- hoezo kan ik niet langs komen voor sex nu je ongesteld ben, je kunt mij toch wel even pijpen?

- vervolgens: het is dat de sex geil was, maar uiterlijk laat je veel te wensen over.

- (na 3 dates) ik heb je foto laten zien aan mijn ex en mijn dochters en ze zeiden: oooh pap, we hopen echt dat het wat wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:45:

Morning mensen.



Ik ben zo blij met dit topic, ik word er helemaal vrolijk van en dat zegt wat. want hebben we er hier wel eens bij stilgestaan wat een shitload aan gezeik we over ons heen krijgen. Dat we nog niet van gewapend beton zijn... Zoals daar zijn: de opmerkingen van vrienden die wél het Grote Liefdesgeluk hebben gevonden. Seriously...



"Je moet gewoon niet zo kritisch zijn."

"Jij bent ook wel best moeilijk."

"Jouw tijd komt heus nog wel." (nee, ik ben bloody 41, en dus al over the hill!!)

"Je moet niet op zoek zijn, dan lukt het ook niet."

"Je moet er voor open staan."

"Je bent ook echt onbenaderbaar."

"Jouw gezicht staat ook vaak heel sjaggie."

"Je moet ook iets meer je best doen."

"Geen hand vol maar een land vol."

"Het komt echt goed."



En dan de scheiss van onze mislukte dates er nog bij.



"Ik ben er nog niet aan toe."

"Ik weet het ook even niet."

"We moeten even praten."

"Ik vind je echt heel leuk, MAAR"



Enz enz enz. Echt: hulde voor ons dat we dit aankunnen en nog steeds ons stralende, aantrekkelijke, humorvolle zelf zijn. Ik wil dat er een Award wordt uitgereikt aan mensen zoals wij. Een lintje, op zijn minst. Erkenning. Bevestiging. Dat werk.



" amen
Alle reacties Link kopieren
"Ik denk dat ik toch nog wat voel voor mijn ex."

"Ik dacht toch verder te zijn, maar ben er toch niet aan toe."
Alle reacties Link kopieren
Afknapper: openingszin: "Hoi, we zijn een match!" of van gelijke strekking. Gelijk geen zin meer.
Haha ben bijgelezen, hoe heerlijk therapeutisch te zien dat niet alleen ik een psycho ben en mafketels date. Maar ehm, ff heel kort, gister eerste date met echt een leuke vent.... sorry!



En weet je war er nu door Mawiekes hoofd spookt: 'wil ik dit wel want nu zal ik nooit weten wat er nog uit de andere lijntjes kan komen'. Dit begint te lijken op een soort vermijdingstactiek. Ben zooo niet meer gewend verliefd te zijn. Wat als dat gebeurt, ben ik de controle straks kwijt. Stress om mezelf hier dus, bang mezelf te saboteren. Kan het gekker?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 21 oktober 2016 @ 11:14:

Haha ben bijgelezen, hoe heerlijk therapeutisch te zien dat niet alleen ik een psycho ben en mafketels date. Maar ehm, ff heel kort, gister eerste date met echt een leuke vent.... sorry!



En weet je war er nu door Mawiekes hoofd spookt: 'wil ik dit wel want nu zal ik nooit weten wat er nog uit de andere lijntjes kan komen'. Dit begint te lijken op een soort vermijdingstactiek. Ben zooo niet meer gewend verliefd te zijn. Wat als dat gebeurt, ben ik de controle straks kwijt. Stress om mezelf hier dus, bang mezelf te saboteren. Kan het gekker?



Nee joh, dat hebben we hier allemaal zelf: zelfsabotage.

Als het straks echt leuk wordt met die man, knap jij op hem af. Wedje doen?

Blijf nou maar gewoon lekker hier, wij begrijpen je!



Het is trouwens wel heel goed dat je na 1 date verliefd bent en hem al het stempel 'echt leuke man' hebt gegeven! Heb ik ook altijd! Dan is de teleurstelling en deceptie namelijk onvermijdelijk en dus de kater gegarandeerd.



Ik heb na 1 date en 1 appje en zijn huis op funda te hebben gezien (lees: geobsedeerd hebben opgespoord door eindeloos in funda te grasduinen), al gefantaseerd over hoe we ons gezamenlijk huis gaan inrichten (die bank moet eruit, en dat kleed ook!)
Alle reacties Link kopieren
quote:ohboy schreef op 21 oktober 2016 @ 11:10:

Afknapper: openingszin: "Hoi, we zijn een match!" of van gelijke strekking. Gelijk geen zin meer.Eensch. Of: "Hey". Echt, dude. Kom in godsnaam met iets beters dan 'hey'. 'Hey' is een hoerenbaas in Tokyo, geen zinderend creatieve openingszin.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me ook altijd lullig als ik na 2 dates ofzo geen klik voel vanuit mijn kant en date wil wel graag nog afspreken. Zeg dat wel gewoon maar vind dat dan zo zielig.. maar aan de andere kant.. als ik jullie verhalen zo lees van alle 'excuses' dan ben ik in ieder geval wel eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 21 oktober 2016 @ 11:42:

[...]





Het is trouwens wel heel goed dat je na 1 date verliefd bent en hem al het stempel 'echt leuke man' hebt gegeven! Heb ik ook altijd! Dan is de teleurstelling en deceptie namelijk onvermijdelijk en dus de kater gegarandeerd.



Hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 21 oktober 2016 @ 07:31:

[...]





Morgen date met een bodybuilder. Waar ben ik in godsnaam mee bezig



kijk jij nu ook al verder dan je gebruikelijke type?

ik heb vanavond die date met de tattoos en de sieraden, de man bokst en zit in het vastgoed.

wat kan er misgaan.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven