Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
quote:hiltje schreef op 21 oktober 2016 @ 11:42:

[...]





Nee joh, dat hebben we hier allemaal zelf: zelfsabotage.

Als het straks echt leuk wordt met die man, knap jij op hem af. Wedje doen?

Blijf nou maar gewoon lekker hier, wij begrijpen je!



Het is trouwens wel heel goed dat je na 1 date verliefd bent en hem al het stempel 'echt leuke man' hebt gegeven! Heb ik ook altijd! Dan is de teleurstelling en deceptie namelijk onvermijdelijk en dus de kater gegarandeerd.



Ik heb na 1 date en 1 appje en zijn huis op funda te hebben gezien (lees: geobsedeerd hebben opgespoord door eindeloos in funda te grasduinen), al gefantaseerd over hoe we ons gezamenlijk huis gaan inrichten (die bank moet eruit, en dat kleed ook!) dank voor je opbeurende woorden!
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn zo leuk Eindelijk wordt het mislukte daten weer een beetje luchtig dankzij dit topic, i.p.v. de eeuwige zware teleurstelling. Dank
Alle reacties Link kopieren
quote:[

Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:23[/message]:

Jullie zijn zo leuk Eindelijk wordt het mislukte daten weer een beetje luchtig dankzij dit topic, i.p.v. de eeuwige zware teleurstelling. Dank je moet het niet zien als mislukkingen maar als belevenissen.
wij slapen nooit.
hiltje 20-10 19:45



Hear hear hear!!

Zooo herkenbaar
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 12:24:

[...]





je moet het niet zien als mislukkingen maar als belevenissen.Ja dat is een goeie inderdaad, als je als oud besje terugkijkt op je leven straks, heb je tenminste iets meegemaakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 12:24:

[...]





je moet het niet zien als mislukkingen maar als belevenissen.



Haha, is ook wel echt zo hoor! Ik heb aan alle dates die ik heb gehad herinneringen, leuke en slechte. Hou ik wel van

Als ik naar al mijn vriendinnen kijk, zij zijn allemaal in een relatie beland met de eerste date die ze hadden. Leuk voor ze, maar ik zou het daten met verschillende mensen echt niet willen missen!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 12:14:

[...]





kijk jij nu ook al verder dan je gebruikelijke type?

ik heb vanavond die date met de tattoos en de sieraden, de man bokst en zit in het vastgoed.

wat kan er misgaan.He-le-maal niks, ik voorzie geen vuiltje aan de lucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Mawieke schreef op 21 oktober 2016 @ 12:30[/message]:

[...]



Ja dat is een goeie inderdaad, als je als oud besje terugkijkt op je leven straks, heb je tenminste iets meegemaakt!



zei mijn eveneens langdurig single vriendin ook al.

we kunnen er films over maken....:)
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
o schattig!!

date met tattoos en sieraden rookt niet, gebruikt geen drugs en drinkt amper en vraagt of ik dat saai vind...
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 12:38:

o schattig!!

date met tattoos en sieraden rookt niet, gebruikt geen drugs en drinkt amper en vraagt of ik dat saai vind...



Vraag of ie ook bodybuild en anabolen en steroïden gebruikt (vinden ze dan vaak geen drugs, zien ze meer als vitaminen), want daar worden ze impotent van en dat wil je niet.

Heb ik Broodrooster ook al voor gewaarschuwd.

Nog geen update daarover gekregen van haar, bedenk ik me...........
Alle reacties Link kopieren
nee, doet hij niet.

ik heb ooit al een relatie met een bodybuilder gehad, over narcisten gesproken.

die krijgen alleen een erectie als ze zichzelf zien in de spiegel.
wij slapen nooit.
@ Pollewob haha zo herkenbaar helaas, de adviezen en de afwijzingen.

Daarbij ben ik ook nog een softie en vind ik aardige mannen afwijzen nóg erger dan zelf afgewezen te worden

Dat maakt daten, zelfs ongeacht de uitkomst, sowieso een pijnlijke bezigheid vol zelfkastijding.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 21 oktober 2016 @ 12:46:

[...]





Vraag of ie ook bodybuild en anabolen en steroïden gebruikt (vinden ze dan vaak geen drugs, zien ze meer als vitaminen), want daar worden ze impotent van en dat wil je niet.

Heb ik Broodrooster ook al voor gewaarschuwd.

Nog geen update daarover gekregen van haar, bedenk ik me...........Date is pas morgen! Maar ik heb een voorsprong op hem. Heb al foto's en YouTube filmpjes van hem gevonden. Dit is iig geen simpele sportschoolknakker maar echt het serieuzere werk. Oja en als het waar is wat ie zegt ook nog redelijk intelligent.
Alle reacties Link kopieren
quote:biebje schreef op 21 oktober 2016 @ 12:56:

@ Pollewob haha zo herkenbaar helaas, de adviezen en de afwijzingen.

Daarbij ben ik ook nog een softie en vind ik aardige mannen afwijzen nóg erger dan zelf afgewezen te worden

Dat maakt daten, zelfs ongeacht de uitkomst, sowieso een pijnlijke bezigheid vol zelfkastijding.



Ja, herkenbaar. Ik word ook veel liever zelf gedumpt dan dat ik iemand moet dumpen. Ik heb teveel empathie.

Dat vertelde ik trouwens aan mijn huidige date. Die keek me toen diep in de ogen, greep mijn handen vast en zei plechtig: Hiltje, als je mij wil dumpen, moet je dat gewoon doen hoor, aarzel niet!



Dat vond ik wel weer tof (sorry- offtopic)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens ooit midden in de nacht vertrokken bij een man die ik niet leuk vond maar waar ik het niet tegen wilde/durfde/kon zeggen. Vijfde of zesde date. Ik zou blijven slapen en hij ging koken. Ik kwam aanrijden, hij stond op de stoep van zijn huis en ik dacht: Nee, het is hem niet.

Ik heb mezelf een aantal virtuele schoppen onder mijn kont gegeven want ik ben bindingsangstig en heb de neiging om weg te rennen en dat ging me dit keer niet gebeuren.

Ik heb dus op mijn tanden gebeten en doorgezet.



Ondertussen vertelde hij over het leger aan vrouwen dat hem van een op het ander moment verlaten had en de dates niet had gecontinueerd onder opgaven van allemaal kut redenen. Een vond zijn kettinkje stom (vind ik ook- dacht ik), de ander vond zijn hond niet leuk (dat was niet mijn probleem constateerde ik). Ik antwoordde hoogstverbaasd en met veel empathie dat hij dan toch maar rare vrouwen had getroffen: vreselijk al die wijven die niet weten wat ze willen en zomaar wegrennen, zei ik hem.



Uiteindelijk ben ik nota bene nog met hem naar bed geweest (want ik bleef slapen) wat enigszins ook nog een beetje tegen mijn zin was. Gelukkig heb ik op zichzelf vaak wel aardigheid in die activiteit dus het was niet echt traumatisch ofzo. Maarja, ik had eindelijk wat ik wilde. Een man die voor me ging en die na date 3 iedereen, inclusief ex en dochters al enthousiast over me had verteld en allerlei plannen met maakte over gezamenlijke vakanties en kerst het jaar erop.



Midden in de nacht werd ik wakker en dacht maar 1 ding: ik moet hier weg!!!! En wel nu! Als ik blijf wil hij straks als ie wakker wordt nog een nummertje en dat moet ik voorkomen.

Ik heb hem wakker gemaakt en gezegd: ik ga weg, ik trek het niet. Hij begreep er geen hol van maar ik heb onmiddellijk mijn spullen gepakt en ben weggegaan en ben jankend naar huis gereden.



Wat een zeldzame zelfverloochening.



Toen heb ik hem ook nog een lange mail geschreven met allerlei excuses en uitleg dat het aan mij lag en niet aan hem.

Wat ik al zei: teveel empathie.
Alle reacties Link kopieren
Oh jezus hiltje... Zorg alsjeblieft dat je nooit nooit nooit nooit nooooooooit meer in zo'n situatie zit Wat erg zeg haha. Vooral als 'ie net een heel huilie huilie verhaal heeft gehouden over al die gemene vrouwen...



Wel benieuwd, was er dan echt iets 'mis' met hem, dat blijkbaar ál die vrouwen inclusief jij er zo plots klaar mee waren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:19:

Oh jezus hiltje... Zorg alsjeblieft dat je nooit nooit nooit nooit nooooooooit meer in zo'n situatie zit Wat erg zeg haha. Vooral als 'ie net een heel huilie huilie verhaal heeft gehouden over al die gemene vrouwen...



Wel benieuwd, was er dan echt iets 'mis' met hem, dat blijkbaar ál die vrouwen inclusief jij er zo plots klaar mee waren?



Nee, niet zozeer iets mis. Op zich leuke man.

Maar hij ging gewoon veeeeeel te snel. En ik had hem al een paar keer afgeremd maar hij liet zich slecht afremmen, bleef veel appen, als ik zaterdag wilde afspreken riep hij: vrijdag. Toen ik met kerst naar mijn ouders ging riep hij: volgend jaar ben ik erbij. En hij schetste al een compleet leven samen.



Pas achteraf begreep ik hoe onaantrekkelijk en vervelend dat gedrag is. Hij kende mij namelijk helemaal nog niet goed (het waren zelf maar 3 of 4 dates realiseer ik me nu). Hij wilde gewoon een relatie. Punt. Om het even met wie. En met mij had hij de jackpot, vond hij duidelijk (ik was een stuk jonger en hoger opgeleid enzo) en daar verkneukelde hij zich openlijk over. Het ging niet om mij: om wie ik was, om wat ik dacht, om wat ik vond.



Kortom: veel van geleerd en door schade en schande word je wijs. Maar ongelooflijk hoe erg ik niet naar mijn eigen gevoel heb geluisterd. Maar ik dacht: je wilde toch zo graag een man die voor je gaat. Dan nu niet wegrennen, Hiltje.......
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 12:34:

[...]





zei mijn eveneens langdurig single vriendin ook al.

we kunnen er films over maken....:)En reken maar dat het leuke films worden. Bridget Jones is daar niks bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:[Mawieke schreef op 21 oktober 2016 @ 13:37[/message]:

[...]



En reken maar dat het leuke films worden. Bridget Jones is daar niks bij!





die films mogen alleen worden uitgezonden na mijn dood.

het is gewoon te erg.

vriendinnen zitten nu alweer te wachten op smeuig cabaret vanwege mijn date vanavond.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
in de hoop dat ik langskom met de gebruikelijke, shockerende verhalen.

als jullie dachten dat jullie dates erg waren, geloof me, het kan altijd erger.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een date 's ochtends naar de trein gebracht, terwijl hij had bedacht heel het weekend te blijven hangen. Ik werd wakker en kreeg gewoon hartkloppingen. Het enige wat ik kon denken was: weg! je moet gewoon echt weg. Ik heb gezegd: zeg, ik ga jou even naar het station brengen. Hij was op zich te verbaasd om er iets over te vragen. Ik moest gewoon zeker weten dat hij ook echt in de trein zat.



Vreemd, kreeg het spaansbenauwd van hem. Super goeie kerel, maar zoooo eager al na date 2. Niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is een verdomd irritant bandbreedte: die tussen niet geïnteresseerd genoeg en te eager......
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:47:

Ik heb ooit een date 's ochtends naar de trein gebracht, terwijl hij had bedacht heel het weekend te blijven hangen. Ik werd wakker en kreeg gewoon hartkloppingen. Het enige wat ik kon denken was: weg! je moet gewoon echt weg. Ik heb gezegd: zeg, ik ga jou even naar het station brengen. Hij was op zich te verbaasd om er iets over te vragen. Ik moest gewoon zeker weten dat hij ook echt in de trein zat.



Vreemd, kreeg het spaansbenauwd van hem. Super goeie kerel, maar zoooo eager al na date 2. Niet te doen.



Haha, ja, erg is dat. Ik ben nooit zo subtiel als ik mannen weg wil hebben, weet gewoon niet hoe. Dus ik staar ze boos aan en geef hele snauwerige antwoorden op alles wat ze zeggen Totdat ze het op den duur doorhebben en vragen "Wil je... wil je dat ik weg ga?" zodat ik kan zeggen "Haha nou eigenlijk JA"



Heb ook wel eens mijn huisgenoot 'help' geappt. Kwam ze even later binnen "Liberty we moeten naar daar en daar, waarom ben je nog niet aangekleed? Schiet op!" en toen zijn we met z'n drieën (huisgenoot, man, ik) de deur uit gegaan. Vent richting station, huisgenote en ik een rondje om het blok bulderend van het lachen
quote:pollewop75 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:45:

Morning mensen.



Ik ben zo blij met dit topic, ik word er helemaal vrolijk van en dat zegt wat. want hebben we er hier wel eens bij stilgestaan wat een shitload aan gezeik we over ons heen krijgen. Dat we nog niet van gewapend beton zijn... Zoals daar zijn: de opmerkingen van vrienden die wél het Grote Liefdesgeluk hebben gevonden. Seriously...



"Je moet gewoon niet zo kritisch zijn."

"Jij bent ook wel best moeilijk."

"Jouw tijd komt heus nog wel." (nee, ik ben bloody 41, en dus al over the hill!!)

"Je moet niet op zoek zijn, dan lukt het ook niet."

"Je moet er voor open staan."

"Je bent ook echt onbenaderbaar."

"Jouw gezicht staat ook vaak heel sjaggie."

"Je moet ook iets meer je best doen."

"Geen hand vol maar een land vol."

"Het komt echt goed."



En dan de scheiss van onze mislukte dates er nog bij.



"Ik ben er nog niet aan toe."

"Ik weet het ook even niet."

"We moeten even praten."

"Ik vind je echt heel leuk, MAAR"



Enz enz enz. Echt: hulde voor ons dat we dit aankunnen en nog steeds ons stralende, aantrekkelijke, humorvolle zelf zijn. Ik wil dat er een Award wordt uitgereikt aan mensen zoals wij. Een lintje, op zijn minst. Erkenning. Bevestiging. Dat werk.



"Verschrikkelijk... moet je tegen mij nieg zeggen want ik ga ter plekke over mn nek... Gelukkig krijg ik zulke opmerkingen nauwelijks, denk dat op mn voorhoofd staat dat ik nekken omdraai van mensen die dit soort dingen zeggen...
Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven