Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren


tvp
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Op naar de volgende mislukte dates
Alle reacties Link kopieren
Is tot nu toe nog stil
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 02 november 2016 @ 13:32:

Is tot nu toe nog stil Er zijn ook mensen druk aan het werk. En aan het daten
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 02 november 2016 @ 13:35:

[...]





Er zijn ook mensen druk aan het werk. En aan het daten

Oh ja... Goed punt.

Ik ben vrij vandaag en het is slecht weer... Dat projecteer ik dan op geheel Nederland... ofzo
Love bubbles....
Dateleed ontstaat, denk ik, door het gebrek aan een sociaal netwerk met interessante connecties. Tinder is dus een soort van symptoombestrijder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 02 november 2016 @ 13:49:

Dateleed ontstaat, denk ik, door het gebrek aan een sociaal netwerk met interessante connecties.Geloof mij, soms kom je op een date pas achter dat het leed is.
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 02 november 2016 @ 13:58:

[...]





Geloof mij, soms kom je op een date pas achter dat het leed is. Of na meerdere dates
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 02 november 2016 @ 13:59:

[...]



Of na meerdere dates



That bad?
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 02 november 2016 @ 13:58:

[...]





Geloof mij, soms kom je op een date pas achter dat het leed is. Heb ik ook een keer gehad, maar toen zat ik in een soort van identiteitscrisis en trok ik vage types aan.
Alle reacties Link kopieren
Happy (?) new topic! Ik heb op dit moment geen dateleed, dus dit is een verkapte tvp.
quote:Carabosse schreef op 02 november 2016 @ 14:06:

[...]





Heb ik ook een keer gehad, maar toen zat ik in een soort van identiteitscrisis en trok ik vage types aan. Die verhalen willen we lezen natuurlijk
Hoihoi!

Iemand nog een date in de planning?
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 02 november 2016 @ 14:06:

[...]





Heb ik ook een keer gehad, maar toen zat ik in een soort van identiteitscrisis en trok ik vage types aan. Voer voor het topic!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 02 november 2016 @ 14:19:

Hoihoi!

Iemand nog een date in de planning?Vrijdag
Love bubbles....
Leuk! Hoop ik. Tweede?
Alle reacties Link kopieren
4e

Ik heb opeens iemand op tinder gematched waarbij het ook echt matched zeg maar...



Ik heb veel 'plezier' gehad met dit topic, wil het niet zomaar de rug toe keren haha.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Heb ik een match die terugpraat, zijn het gesloten one-liners.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 02 november 2016 @ 14:45:

Heb ik een match die terugpraat, zijn het gesloten one-liners.Aha... De vraag met een wedervraag beantwoorden...
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 02 november 2016 @ 14:45:

4e

Ik heb opeens iemand op tinder gematched waarbij het ook echt matched zeg maar...



Ik heb veel 'plezier' gehad met dit topic, wil het niet zomaar de rug toe keren haha.

De 4e! Dat begint ergens op te lijken..

En intussen blijf je tinderen en heb je nu een betere match.

Ik heb wel een heel saai leven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk morgenavond date. Nog geen tijd en plaats afgesproken. Nu heb ik hem gisterenavond nog een kort appje gestuurd met een vraag. En nu staat er al de hele dag 1 grijs vinkje bij. Ik weet niet precies hoe het zit. Of hij heeft zijn telefoon opeens heel lang uit (lijkt me raar) of hij heeft me zomaar geblokkeerd. Als iemand je blokkeert op what's app, blijf je dan wel diens foto zien? Die zie ik nml nog wel.



Raadsels, raadsels.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 02 november 2016 @ 14:50:

[...]



De 4e! Dat begint ergens op te lijken..

En intussen blijf je tinderen en heb je nu een betere match.

Ik heb wel een heel saai leven



Nee, sinds een week niet meer hoor. Maar heb genoeg tinder leed meegemaakt welke ik af en toe hier er in ga gooien. For the topic! For the team!



Jah... 4 dates uit een tinder-match. Bizar gewoon...



Bij mij leek het ook saai hoor, maar als je er op terug kijkt, heb je echt geen saai leven Jejou! Gras is ook groen bij jou (Buren hebben toch kunstgras, daardoor lijkt het groener)
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 02 november 2016 @ 15:13:

Ik heb eigenlijk morgenavond date. Nog geen tijd en plaats afgesproken. Nu heb ik hem gisterenavond nog een kort appje gestuurd met een vraag. En nu staat er al de hele dag 1 grijs vinkje bij. Ik weet niet precies hoe het zit. Of hij heeft zijn telefoon opeens heel lang uit (lijkt me raar) of hij heeft me zomaar geblokkeerd. Als iemand je blokkeert op what's app, blijf je dan wel diens foto zien? Die zie ik nml nog wel.



Raadsels, raadsels.......Op WA is een blok zo, dat je dan ook geen profielfoto meer ziet. Zie je die nog steeds, dan is het iets anders.
Love bubbles....
Hier een onsuccesvolle tinder date voor het kersverse topic.

Leuke man ontmoet op Tinder, super knap, goede baan en niet onbelangrijk: hij had een super mooie hond. Ik woon zelf in de grote stad maar zou naar zijn dorp afreizen zodat we een stuk konden wandelen met de hond.

Eerst afgesproken in cafeetje. Toen ik vanaf de bushalte al een pokke end over een vrij verlaten weg moest lopen had ik al rechtsomkeert moeten maken maar goed, het uitzicht was mooi met weilanden, grazend vee enz.

Toen ik hem in het gezellige café binnen zag komen met zijn hond was ik aangenaam verrast. Hij was net zo knap als op de foto's en de hond was ook super lief. Leuk gekletst. Hij stelde voor om een stuk te wandelen en dat hij mij daarna terug zou brengen naar een station in mijn stad zodat ik niet over de inmiddels pikdonkere weg terug hoef te lopen naar de bushalte. Er waren wel wat auto's voorbij geraasd en ik voelde er weinig voor om aangereden te worden in het donker zonder enig huis te bekennen. Helaas lagen zijn autosleutels thuis. Nou ja, de date was leuk, leek geen griezel dus ik nog even binnen voor een drankje. Hij wist al dat ik niet open sta voor one night stands/sexdates want staat in mijn profiel en is ook besproken. Maar goed, wel een beetje zoenen, dat deed hij goed! Maar na 1 minuut draait hij mij om, begint hij aan mijn kleding te trekken, rukt mijn panty en string naar beneden en voel ik een lul tussen mijn benen die hij naar binnen probeert te proppen. Jezus, ging echt vliegensvlug. Ik draai mij om en zeg dat ik dit niet wil en opeens heb ik een lul in mijn gezicht! Nou een beetje pijpen kan geen kwaad (ik weet het stom, was een beetje van slag) maar ik ben nog maar half begonnen of ik denk iets vreemds te voelen met mijn tong, een wondje ofzo, ik kijken, niks vreemds te zien maar heb er intussen helemaal geen zin meer in. En hij wordt toch boos! Ik uitleggen dat ik wel wat meer aandacht nodig heb en dat het niet netjes is om zonder voorspel en zonder condoom proberen een vrouw te neuken. Dat begreep hij totaal niet, ik was emotioneel niet stabiel en bla bla bla allemaal verwijten. Ik eis dat hij mij nu naar station brengt. Onderweg plaatst hij zijn hand nog op mijn knie en zegt hij dat ik hem volgende keer wel kan pijpen want dat ben ik hem wel verschuldigd! Ik zeggen dat ik hem niks verschuldigd ben en toen werd hij weer boos. Gelukkig waren we snel bij het station en kon ik ontsnappen aan deze vreselijke date. Ben blij dat ik er nog zo goed vanaf ben gekomen. Normaal heb ik altijd een plan, spreek ik niet zomaar ergens af waar ik niet weg kan. Maar goed, weer een beetje wijzer. Pas allemaal op voor super knappe advocaat met hond vlakbij grote stad. Het is een wolf in schaapkleren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven