Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Haaai. Thx for asking

Nou het was wel gezellig maar mijn rug deed zo'n pijn! Maar goed ik twijfel enorm. Hij is erg lief, maar denk ik niet genoeg intellectuele uitdaging voor me. Te verschillend in alles. Enige verschillen zijn leuk maar het is wel fijn als je niet van alles elk detail hoeft uit te leggen en niet steeds een wanhopige blik bij hem ziet van 'waar heeft ze het nu weer over'?



Hoop dat ik niet gemeen klink. Mss was mijn blik vertroebeld door de pijn dus morgenmiddag weer afgesproken. Who knows. ..



Jij al uitzicht op de date?
Alle reacties Link kopieren
Gaat je rug alweer wat beter??

Ik vind niet dat je gemeen klinkt hoor. Het is juist fijn als je wel wat overeenkomsten hebt of iig dezelfde interesses.

Ik denk dat dat uiteindelijk ervoor zorgt dat het contact met iemand wat meer verdieping krijgt. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat!



Ik heb vrijdag 1,5 uur gebeld met hem, en dat ging echt heel makkelijk. In eerste instantie was het wel spannend maar het ging al vrij snel vanzelf. Geen ongemakkelijke stiltes! Goede try-out voor de echte date, en we hebben het nog niet concreet afgesproken maar komende week gaan we koffie drinken. Ivm kinderen/werk etc zijn we beiden niet heel flexibel, dus daar moet nog even een mouw aan worden gepast...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een date vanavond! (Heeft even geduurd...) Duurt echt wel een tijdje voordat je een contact hebt waarmee je al een date gaat overwegen, vond ik. De meeste vallen bij mij na een match toch snel af, als ze al iets zeggen!



Hij klinkt eigenlijk best normaal, dus ben benieuwd of het een onsuccesvolle tinderdate gaat worden. Zal mijn verwachtingen niet al te hoog instellen.
Nou ladies, dat klinkt gezellig. Veel plezier op date vanavond indegordijnen!



Ik heb date deze keer wel afgezegd, wegens algemene malaise. Volgende date wil ik fris en fruitig zijn om goed op te letten.



Hij reageerde heel lief en appte dat hij het leuk vindt met mij, dus graag een andere weer afspreekt. Toen hij vrijdag wegging gaf ik gewoon 3 oud-Hollandse zoenen, waarop hij zei 'okay duidelijk, geen verwachtingen '. Nou hij heeft het emotioneel wel op een rij, hele grote plus. Jammer dat ik verder dan zo weinig raakvlak zie, of iets aan hem wat me erg interesseert, bummer!
Alle reacties Link kopieren
bij mijn andere weekenddate..ik leek wel een interviewer, hij stelde nl geen vragen behalve 'hoe lang ben jij al op T.?' en 'praat jij ook met andere matches naast mij?' Heu..'ja'. Maar goed, ik dus open vragen stellen en hij antwoordde netjes. Hij is vol passie bezig met zijn eigen zaak dus ik heb eea geleerd over zijn werk. Interessant om te gebruiken als ik een keer een andere date heb en ik een aantal technische (!) dingen kan melden, dat zal indruk maken
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen leed meer
Love bubbles....
Ik heb de bons gekregen. Met de welbekende 'nog niet klaar voor relatie' speech de ochtend nadat hij een avondje ging stappen.
quote:Treezebees schreef op 05 december 2016 @ 12:51:

Ik heb de bons gekregen. Met de welbekende 'nog niet klaar voor relatie' speech de ochtend nadat hij een avondje ging stappen.

Nee! Wat ontzettend vervelend voor je

Jullie gingen toch al maanden met elkaar om? Belachelijk om dan nog met zo'n verhaal te komen, wat een eikel. Vind ik niet leuk!
Ahhh Trees wat vind ik dit erg voor je. Ik had echt goede hoop voor jou. Sterkte Treez
quote:Zowieso schreef op 05 december 2016 @ 10:58:

bij mijn andere weekenddate..ik leek wel een interviewer, hij stelde nl geen vragen behalve 'hoe lang ben jij al op T.?' en 'praat jij ook met andere matches naast mij?' Heu..'ja'. Maar goed, ik dus open vragen stellen en hij antwoordde netjes. Hij is vol passie bezig met zijn eigen zaak dus ik heb eea geleerd over zijn werk. Interessant om te gebruiken als ik een keer een andere date heb en ik een aantal technische (!) dingen kan melden, dat zal indruk maken klinkt gezellig. In een ander date topic staat iets over het gesprek aan de gang houden en met iedereen leuk kunnen praten. Die valkuil heb ik ook. Dan denkt date dat het reuzegezellig is en er veel raakvlakken zijn. Kans is dat jouw date dit ook zo opvat. Hoe heb je dit gezellige samenzijn beëindigd?
quote:Treezebees schreef op 05 december 2016 @ 12:51:

Ik heb de bons gekregen. Met de welbekende 'nog niet klaar voor relatie' speech de ochtend nadat hij een avondje ging stappen. Treez
Wat ellendig, Treez.
Alle reacties Link kopieren
@Treez... neee!! F...!! Big hug girl.
Alle reacties Link kopieren
Treez

Die heb ik niet aan zien komen, oprecht rot voor je..
Alle reacties Link kopieren
Oh nee treez... wat klote voor je. En wat een eikel zeg. Dat had ie toch wel eerder kunnen weten..
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 05 december 2016 @ 13:01:

Ahhh Trees wat vind ik dit erg voor je. Ik had echt goede hoop voor jou. Sterkte Treez Heey! tijd niet gezien!
Hoi Mats, ik lees nog wel wat mee. Hoe is het? Bevalt je nieuwe baan?
Alle reacties Link kopieren
Goed zo.



Het bevalt zeker goed, ben alleen geradbraakt als ik thuis ben.

Zal het wennen wel zijn maar het is zeker leuk en interessant.

Helaas is de reistijd een minpunt maar die investering heb ik er voor over.



Leuk dat je er weer bij bent, hopelijk alles ok?
Ja alles is zeker oké. Ik geniet me suf, van mijn huis en kinderen dan hè
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen!

Hoewel het tegenstrijdig is met Treez. apart soms, die tegenstrijdigheden.
Treezebees hoe gaat het met je? Nog iets van hem gehoord, of is hij meteen 'poef' uit beeld na die uitspraak?. Hou je taai he!
Thanks allemaal dat is lief.

Krijg helemaal the silent treatment... En ook al is dat het beste, doet verdomd zeer. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Shit Treez, dat is rot
quote:Treezebees schreef op 05 december 2016 @ 23:19:

Thanks allemaal dat is lief.

Krijg helemaal the silent treatment... En ook al is dat het beste, doet verdomd zeer. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken.He gatver, ik weet verder niets anders te zeggen dan nog een dikke . Life is a bitch
Alle reacties Link kopieren
Oh Treez, dikke knuffel meid !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven