Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
He jammer!
Alle reacties Link kopieren
Laat ik weer eens een inbreken op het topic: geen date, wel een superlike. Die superlike is als volgt ontstaan als grap omdat de leeftijdscategorie die ik heb/had ingesteld, tussen 40-50 stond maar geen leuke mannen en als ik al een match had, bleef het vervolgens stil.



Gezien veel jonkies, lees de topics op de sekspijler erop na, graag in contact komen met een 'oudere' vrouw, dacht ik, kom, ik stel de leeftijd eens fors naar beneden bij, kijken wat er gebeurt. En dus de superlike van een 26-jarige. Tsja, wat moet ik daarmee. Hij scheelt ongeveer 10 jaar met zoon en 19 jaar met mij. Die verhouding vind ik al helemaal niks en daarnaast vraag ik me ook af wat zo'n broekie nu wil van een vrouw die nagenoeg 20 jaar ouder is. Ja, oke, seks, want met eigen leeftijdsgenoten is het maar saai.
wij slapen nooit.
Ja nou, wat houd je tegen?

Ik had er pas ook eentje die 21 jaar jonger was. Helaas was ik ziek anders zou ik rustig een 'kopje koffie met hem gaan drinken '.
Hey icetea.

Hier ook een oudere Tinderaar. Nooit had ik geweten dat oudere vrouwen zo goed lager bij jonge mannen. Voor de seks dan hè.

Maar zo jong heb ik nog niet gehad. Kan ook niet natuurlijk. Ik heb vanaf 45 staan.

Vind jij ook de oudere mannen in januari lelijker dan in 2016? Raar, wij worden alleen maar mooier, slanker en meer sexy .
Vrouwen worden per definitie mooier, dus het verschil in schoonheid klimt met de jaren.

Dusss zet je leeftijdsgrens maar wat lager mop!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 15 januari 2017 @ 00:18:

Ja nou, wat houd je tegen?

Ik had er pas ook eentje die 21 jaar jonger was. Helaas was ik ziek anders zou ik rustig een 'kopje koffie met hem gaan drinken '.Veel Mawieke, vooral het feit dat zo'n broekie minder in leeftijd met zoon scheelt dan ik met zoon. Ik vind iemand van 25 nl. geen man maar een jongen nog, al heeft hij voor de wet al ruimschoots de volwassen leeftijd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 15 januari 2017 @ 00:21:

Hey icetea.

Hier ook een oudere Tinderaar. Nooit had ik geweten dat oudere vrouwen zo goed lager bij jonge mannen. Voor de seks dan hè.

Maar zo jong heb ik nog niet gehad. Kan ook niet natuurlijk. Ik heb vanaf 45 staan.

Vind jij ook de oudere mannen in januari lelijker dan in 2016? Raar, wij worden alleen maar mooier, slanker en meer sexy .Hi Waterman, wat me wel opvalt is dat de jongere leeftijdscategorie iets minder met een zonnenbril op de foto staat of niet met een dikke karper/bierpul/worst aan zijn mond. Dat vind ik dan wel weer positief .
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@ hiltje...Is het een man die niet zoveel appt tussendoor? ben heel benieuwd of je nog iets hebt gehoord!



Waterman...de wereld van het daten lijkt sowieso een grote complottheorie... zelfs tinder heeft dus een algoritme kwam ik door jullie achter! Ik heb een tijdje in Amerika gewoond en daar waren mensen heel actief met viber..veel meer dan met Whatsapp..hoop niet dat ze je ondertussen kaalgeplukt hebben



Knuffelheks..de meeste mannen vragen whatsapp, maar zelf ben ik daar niet zo happig op als dit na de eerste 5 minuten is. Hoe doe jij dat dan, app jij wel gewoon met al je matches? En de rest, doen jullie dat ook? misschien ben ik daar wat te voorzichtig in
Nee hoor.

Ik vraag het zelden en zeker niet in het eerste gesprek.

Na een chat of 3/4 denk ik.

Blijkt het een creep (1x gehad) dan blokkeer en wis ik hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alleen mn whatsapp als ik het zeker weten vertrouw. Soms doet tinder zo raar dat ik hoop dat mijn chatpartner ook kik heeft zodat we daar verder kunnen praten. En anders blijf ik gewoon op tinder chatten
Ik geef mijn nr heel gemakkelijk, ben al jaren zelfstandig en dat is dus geen geheim. Je kan iemand heel gemakkelijk weer blokkeren.

Wat ik niet makkelijk doe is iemand toelaten tot fb. Oa omdat daar connecties naar familie staan. Heb laatste/huidige date toegelaten en die heeft mijn fb tot op het bot uitgepluisd. Kwam met allerlei opmerkingen af over dingen die ik er lang geleden had op gezet, over mijn vriendinnen, kind,... Creepy vond ik dat. Heb hem dan ook weer verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk, jullie geven het wat makkelijker inderdaad...jullie hebben daar zeker wel een punt in. Ga er eens over nadenken. Een creep kan inderdaad zo weer geblokkeerd worden.



Treezebees dat is echt niet fijn als iemand dan zoveel over je weet! heeft je blijkbaar helemaal na zitten zoeken enzo..



Thnx guys!
Nou. Date gehad met de Indo. Die best aardig is, maar man! wat praaaaaaaat die man veel. Klepklepklepklepklepklepperdeklepklepklepklepklepklepklepklep.

Vond 'm niet onaantrekkelijk.

Beetje in dubio: voorheen volgde ik mn libido, maar look where it got me.

Nog n date er tegenaan gooien? Kijken of dingen kunnen....groeien?
Alle reacties Link kopieren
Mijn nummer geef ik niet snel en FB al helemaal niet.



Oeh Piratesse, een date die wat te vertellen heeft is leuk maar de oren van je kop kletsen zodat je met tuitende oren weggaat, zou mij te veel zijn, te vermoeiend. Maar mss was hij zenuwachtig?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik heb volledig ontopic weer een kansloos verhaal.



Had afgelopen dinsdag dus date, borrel drinken na werk. Leuke man en het klikte. Raakten niet uitgepraat dus hij stelde hapje eten voor in het grand cafe waar we zaten. Hij betaalde de rekening en we zijn samen naar centraal station gelopen. Er waren alle kleine handtastelijkheidjes, kruimel wegvegen van mijn mond tijdens eten, mijn hand te lang vasthouden na stoepje waar ik af moest springen en erin knijpen en zelfs op straat liefdevol mijn haar uit mijn gezocht vegen. Afscheid met drie zoenen want vol station.



Thuis bijna direct appje dat hij me 'mmm' vond en of we filmpje gingen doen (zijn allebei filmfan). Op mijn vraag wat mmm betekent: dat betekent heel leuk.

Ik mocht film kiezen, hij vroeg of die in weekend draaide, ik zei dat ik alleen zondag kon, hij zei dat is prima: ik laat je de tijd nog weten.



Maar dat deed hij dus niet meer. Woe nog wel even geappt, maar wilde toen niet zelf gaan vragen om tijd, en do en vrij was hij verder stil. Ik dacht dat komt wel en het is geen apper, ik hoef nml zelf ook niet elke dag te appen als er date gepland staat. Maar het werd wel erg kort dag, dus ik app uiteindelijk vanochtend vroeg maar zelf: we hebben nog geen tijd afgesproken, wat gaat het worden?



Reageert hij uren later met: Hoi Hiltje, het was mooi dinsdag maar ik wil het hier bij laten'



Wat een onfatsoenlijke lul, had hij ook wel eens eerder kunnen laten weten. Heb toch de zondag er voor vrijgehouden en anders had ik gisteren nog iets anders kunnen plannen.



En wat bezielt zo'n man om eerst heel enthousiast te doen en dan zonder bericht opeens te willen afhaken? Het leek verder hele normale man, docent aan HBO (vriendin die haar ook werkt heeft hem nog opgezocht- klopte allemaal).

Ik gok dat hij in een relatie zit, hij daar niet zo tevreden over is, op Tinder zijn marktwaarde checkt en eens afspreekt maar dat het dan toch te gecompliceerd voor hem wordt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul Hiltje!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Pfffff wat een flapdrol Hiltje. Gelukkig hoef je er helemaal niets meer mee en is er nu weer plaats voor een normale man die wel woorden en gedrag in line heeft.
Hiltje niet te veel over nadenken... kan intussen een 'leukere' match hebben, enthousiasme kan bekoeld zijn,... Wie zal het zeggen. Gebeurt constant bij online daten...



Piratesse kan inderdaad zenuwachtigheid zijn, denken dat hij je moet entertainen en er geen stiltes mogen vallen? Intussen al gehoord en tweede date in de planning?



Hier nog weinig enthousiasme maar wou het nog even aankijken, kunnen elkaar toch nog een poosje niet zien, echter intussen heeft hij een stap gezet waardoor hij me enorm onder druk zet en zichzelf in een lastig parket brengt als het daten stopt. Kan het nu echt nooit eens normaal lopen?

Gisteren onverwacht bezoek gekregen van iemand waar ik een jaar geleden een poos mee gedate heb. Was een gewoon, kort bezoek omdat hij in de buurt was maar wist toch even niet wat ik er moest van denken... Vandaag niet meer gehoord, betekende dus niets.
Alle reacties Link kopieren
in navolging van icetea heb ik nu een match met een heerlijke 37 jarige!!!
wij slapen nooit.
quote:Treezebees schreef op 15 januari 2017 @ 15:34:[/b



Piratesse kan inderdaad zenuwachtigheid zijn, denken dat hij je moet entertainen en er geen stiltes mogen vallen? Intussen al gehoord en tweede date in de planning?



Hier nog weinig enthousiasme maar wou het nog even aankijken, kunnen elkaar toch nog een poosje niet zien, echter intussen heeft hij een stap gezet waardoor hij me enorm onder druk zet en zichzelf in een lastig parket brengt als het daten stopt. Kan het nu echt nooit eens normaal lopen?





Word overladen met appjes met hartjes en kusjes.

Weet je, misschien gewoon tweede date doen, misschien is hij dan rustiger. Als niet: aju.

Ja toch.



Maar, je prikkelt nieuwsgierigheid! Wat wat wat?
Alle reacties Link kopieren
Net een date gehad, gezellig gepraat. Maar helaas heeft ie vlák voor afscheid gezegd dat het hem niet gaat worden. Reden: mn MS is te zwaar voor een beginnende relatie. Als we al samen zouden zijn en de diagnose dan zou komen was het een ander verhaal geweest. Sommige mannen hebben liever een relatie zonder vlekken of zo....
@piratesse, ging het klepperdeklep dan wel ergens over, of was het saai en inhoudsloos? Ik bedoel Daniël Arends kan ook kleppen he, maar die vind ik echt heel grappig. Volgende date doen joh, ben benieuwd!



@hiltje! Was dat nou die vent waarvan ik pas al dacht dat hij vast in een relatie zit? Het klinkt helemaal zo, wat een egoïst zeg, ff ertussenuit, marktwaarde checken en zichzelf goed laten voelen. Dat jij ook een mens bent is hem blijkbaar even ontgaan, bah bah, arme vrouw.



@treez, heeft date een grote stap gezet, als in: relatie gestopt ofzo?



@valentinamaria ben jij zelf dan veel ouder? Ik merk wel dat je bij jonkies snel moet happen anders floepen ze zo weer weg, haha



@bowgirl, als die man zo'n bezwaar heeft waarom begint hij dan überhaupt aan daten??
Alle reacties Link kopieren
ik ben bijna 44.



maar heb hem weer verwijderd.

onmogelijk mooie mannen is vaak wat mis mee, dus hem even opgezocht op facebook.

ook daar is hij oogverblindend, maar wat ik verder op zijn facebook zie staat me niet zo aan,
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Date liet ff weten dat ie thuis was (dit keer niet om gevraagd) wilde weten of hij mij beledigd had. Verder vind ie me een leuke meid die er best mag wezen... maar ja, dat ene dingetje he...
Mawieke, nou het was niet oninteressant want we doen t zelfde werk en daar praatte hij veel over. (Daniel Arends is geweldig ja ). Heb m net geappt dat ik t heel leuk vond maar niet veel aantrekkingskracht voelde maar dat ik wel wil kijken of dat kan groeien. Honesty is the best policy. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven