Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 15 januari 2017 @ 17:00:

Date liet ff weten dat ie thuis was (dit keer niet om gevraagd) wilde weten of hij mij beledigd had. Verder vind ie me een leuke meid die er best mag wezen... maar ja, dat ene dingetje he...



I 'know' the feeling.



Maar zonder te proberen kan je/hij uiteindelijk toch niet weten hoe het uitdraait?

Ook al zou je de definitie en bijbehorende inhoud kennen, dan nog is het helemaal afhankelijk van de persoon...
Hiltje wateren vreemd verhaal. Eerlijk zijn blijkt toch erg lastig voor de meesten.

Bowgirl toch vervelend om om zoiets afgewezen te worden

Treez, ik ben ook benieuwd hoor als je het zo wazig brengt, maar lijkt me geen fijne situatie.



Ik had gister bij de sportvereniging waar we te gast waren voor een wedstrijd sjans met een leuke kerel. Geen nummers mee uitgewisseld (er stonden 2 teams toe te kijken, dan ben ik niet zo'n held), maar me vannacht voorgenomen om hem een mailtje te sturen met mijn contact gegevens. Zoek ik hem even op Facebook op, blijkt die een vriendin te hebben en samen te wonen. Wilde denk ik ook even zijn marktwaarde onderzoeken



Vandaag tweede date gehad met man van vorige week, zijn toch gaan schaatsen, hadden echt super mooi weer. Daarna nog een drankje gedaan omdat de date anders zo kort was en ik moet zeggen dat ik het wel weer erg gezellig vond. Maar hij deed bij het afscheid een beetje koeltjes, dus krijg niet het idee dat dat wederzijds is. Ach ik wacht het maar af, hij was immers wel voor nog een drankje na het schaatsen.
Ik heb match met Klaas van 47 ( ik tien jaar ouder). Ik kom thuis van lekker dagje sauna en mijn iPad ontploft zo wat. Klaas heeft van me gedroomd. Dat we koffie dronken en de liefde bedreven. Ik hou Klaas aan voor dagen dat ik depri ben.
quote:Waterman26 schreef op 15 januari 2017 @ 20:23:

Ik heb match met Klaas van 47 ( ik tien jaar ouder). Ik kom thuis van lekker dagje sauna en mijn iPad ontploft zo wat. Klaas heeft van me gedroomd. Dat we koffie dronken en de liefde bedreven. Ik hou Klaas aan voor dagen dat ik depri ben.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal! Ik lees al een tijdje mee maar dat van Hiltje maakt dat ik even moet reageren want ik heb dat ook al een aantal keren meegemaakt. Een leuke 1e date, daarna volop app verkeer met alleen maar positieve berichten en dan opeens het bericht dat ze het toch niet zien zitten. Why? Als iemand het mij kan uitleggen, graag!

Ga ik vanaf nu meeschrijven. Date via tinder zo'n 2 jaar en zo'n 5 dates per jaar. Vaak is het na 1, hooguit 2, dates alweer klaar. Soms heb ik een plakker maar niet langdurig.

Tussendoor ben ik er weer klaar mee, dus gooi ik tinder af om vervolgens weer te instaleren. Zoveel teleurstellingen eigenlijk. Dit jaar wil ik het daten opschroeven dus vaker op date! Hou mijn hart alweer vast
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 15 januari 2017 @ 16:00:

Net een date gehad, gezellig gepraat. Maar helaas heeft ie vlák voor afscheid gezegd dat het hem niet gaat worden. Reden: mn MS is te zwaar voor een beginnende relatie. Als we al samen zouden zijn en de diagnose dan zou komen was het een ander verhaal geweest. Sommige mannen hebben liever een relatie zonder vlekken of zo....



Ai heel pijnlijk, maar je weet niet wat er achter zit he. Zelf werd ik na een jaar ziekteproces van ex gedumpt toen het weer wat beter met hem ging. Dat heeft er bij mij wel even ingehakt. Na alle narigheid gun ik het dat ik nu even niet meer voor iemand anders dan mezelf hoef te 'zorgen'. Ik ben als de dood dat ik weer met iemand in zo'n ziekteproces kom en vervolgens gedumpt wordt. Kijk iedereen kan ziek worden, dat weet ik als geen ander, maar ik wil er niet voor kiezen. En bovendien zou ik, als jij mijn date was, jou ook iemand gunnen die gewoon lekker positief is, ook gemakkelijk kan dealen met jouw beperkingen en niet iemand met zo'n enorme rugzak als ik.



Dus ja, ik zou er ook een date voor afzeggen. Kan hij nog zo leuk zijn...
Alle reacties Link kopieren
En Hiltje, ik had als ik jou was al veel sneller actie ondernemen. Als het in mijn hoofd blijft zitten app ik iemand gewoon zo snel mogelijk over tijd, locatie etc. Al is het maar dat ik voor mezelf duidelijkheid heb.



Als iemand daar vervolgens omheen gaat draaien etc. dan weet ik genoeg.
quote:justme1985 schreef op 15 januari 2017 @ 21:07:

Goedenavond allemaal! Ik lees al een tijdje mee maar dat van Hiltje maakt dat ik even moet reageren want ik heb dat ook al een aantal keren meegemaakt. Een leuke 1e date, daarna volop app verkeer met alleen maar positieve berichten en dan opeens het bericht dat ze het toch niet zien zitten. Why? Als iemand het mij kan uitleggen, graag!

Ga ik vanaf nu meeschrijven. Date via tinder zo'n 2 jaar en zo'n 5 dates per jaar. Vaak is het na 1, hooguit 2, dates alweer klaar. Soms heb ik een plakker maar niet langdurig.

Tussendoor ben ik er weer klaar mee, dus gooi ik tinder af om vervolgens weer te instaleren. Zoveel teleurstellingen eigenlijk. Dit jaar wil ik het daten opschroeven dus vaker op date! Hou mijn hart alweer vast

Ik denk dat t simpel is. De persoon heeft meerdere lijntjes en er is er een bij die veelbelovend is.

De man in kwestie houdt jullie warm totdat hij zeker weet dat zijn favoriet voor hem kiest.

Daten...het blijft balanceren op een wankele evenwichtsbalk boven een kolkende rivier vol verdriet om afwijzing. Waarom doen we het?

Klaas vraagt om de tien minuten waarom ik niet meer chat. Ik raar gehecht aan hem.
Alle reacties Link kopieren
@justme Is een gevalletje 'laatste adem uitblazen' Ik heb zelf soms ook wel een paar dagen nodig voordat ik weet of ik iemand wel leuk vind of niet. En dan probeer ik nog even om er iets leuks van te maken, want: 'misschien moet ik het nog een kans geven' en even écht écht écht checken of hij écht écht écht niet leuk is. En ja uiteindelijk geef ik het dan op, kom ik tot de conclusie dat het 'm gewoon niet gaat worden.
Haha Waterman! Vind je hem nog niet irritant dan?



@justme, ik denk eerder dat zulke lui al in een relatie zitten en op Tinder zijn voor een egoboost
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,



Lees hier al een tijdje mee en dacht ach waarom niet registeren. Gebruik Tinder ook al enige tijd, met gemengd resultaat. Herken hier (gelukkig) wel veel dingen, zoals mensen die gewoon niet reageren of je weer ontmatchen. Wat ik hier zie is dat jullie vrij vlot al aan dates beginnen, maar moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet eens zover kom door stroef lopende gesprekken of gewoon geen gesprek. Ik heb ook geen zin meer om bij iedere match het gesprek te beginnen.



Heb enige tijd geleden met een match vier dates gehad was erg gezellig, totdat ik aan het einde van date #4 vroeg van gaan we hiermee verder en ze aangaf dat ze geen tijd had. Er waren dingen die je moest doen en kon doen en dit was iets wat je kon doen. Bedenk dat dan eerder dacht ik toen. Was een beetje een domper en weggooide 1,5 maand aan app contact etc. Toen na een paar dagen zocht ze weer contact via de app en heb ik gezegd dat ik weinig meer zag in het appen zonder dat er een ontmoetingen uit voort zouden komen, toen werd ze boos...
Herkennen jullie dit? Zat net te Tinderen, alles naar links want zo onaantrekkelijk, zo fantasieloos en toen dacht ik "is dit nou echt alles? Is dit waar ik t mee zou moeten doen? Gatver!".

Word er verdrietig van. Bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 16 januari 2017 @ 10:08:

Herkennen jullie dit? Zat net te Tinderen, alles naar links want zo onaantrekkelijk, zo fantasieloos en toen dacht ik "is dit nou echt alles? Is dit waar ik t mee zou moeten doen? Gatver!".

Word er verdrietig van. Bah.Ik heb het gevoel dat ik ze soms kan ruiken, dwars door mijn telefoonschermpje heen. Die uitgezakte verlopen mannen......getsie.
Het is mooi weer, ga gewoon ff naar buiten en bedenk dat het leven heel leuk is.
quote:froufrou80 schreef op 16 januari 2017 @ 10:39:

Het is mooi weer, ga gewoon ff naar buiten en bedenk dat het leven heel leuk is.Zit vandaag weer 9 uur opgesloten in n kantoor. Leven is ook leuk. Daten is heel stom.
quote:hiltje schreef op 16 januari 2017 @ 10:18:

[...]





Ik heb het gevoel dat ik ze soms kan ruiken, dwars door mijn telefoonschermpje heen. Die uitgezakte verlopen mannen......getsie.Inderdaad! En dan zeggen ze nog dat mannen mooier worden naarmate ouder. Echt zo niet gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu Plekk geïnstalleerd. Ongeveer hetzelfde als Tinder, maar dan met voorstellen gebaseerd op de plekken waar je incheckt met die app en de bezigheden die je daar onderneemt. Oftewel, naarmate je langer en actiever bezig bent met deze app, zouden de voorstellen steeds accurater moeten zijn qua type persoon die vergelijkbaar is met jouw eigen interesses.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 16 januari 2017 @ 11:08:

Ik heb nu Plekk geïnstalleerd. Ongeveer hetzelfde als Tinder, maar dan met voorstellen gebaseerd op de plekken waar je incheckt met die app en de bezigheden die je daar onderneemt. Oftewel, naarmate je langer en actiever bezig bent met deze app, zouden de voorstellen steeds accurater moeten zijn qua type persoon die vergelijkbaar is met jouw eigen interesses.Oww die ga ik onthouden, vind ik best wel briljant...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik troost me met de gedachte dat er genoeg singles zijn die NIET op een datingsite/app zitten. maar gewoon in het wild rondlopen. Dus wat we zien op de sites en apps is niet ALLES. haha...zoiets dus.
quote:Wikkie1977 schreef op 16 januari 2017 @ 11:28:

Goedemorgen,

Ik troost me met de gedachte dat er genoeg singles zijn die NIET op een datingsite/app zitten. maar gewoon in het wild rondlopen. Dus wat we zien op de sites en apps is niet ALLES. haha...zoiets dus.Very true. Ik moet dan ook vaker in t wild gaan rondlopen.
quote:Waterman26 schreef op 15 januari 2017 @ 21:57:

[...]



Ik denk dat t simpel is. De persoon heeft meerdere lijntjes en er is er een bij die veelbelovend is.

De man in kwestie houdt jullie warm totdat hij zeker weet dat zijn favoriet voor hem kiest.

Daten...het blijft balanceren op een wankele evenwichtsbalk boven een kolkende rivier vol verdriet om afwijzing. Waarom doen we het?

Klaas vraagt om de tien minuten waarom ik niet meer chat. Ik raar gehecht aan hem.

En eerlijk gezegd doe ik daar lustig aan mee hoor...



Klaas...
quote:Mawieke schreef op 15 januari 2017 @ 22:30:



@justme, ik denk eerder dat zulke lui al in een relatie zitten en op Tinder zijn voor een egoboostIk doe dat ook wel eens hoor... Dan heb ik gewoon een 'leukere' match. Of dat dacht ik ten minste
quote:Treezebees schreef op 16 januari 2017 @ 12:53:

[...]



Ik doe dat ook wel eens hoor... Dan heb ik gewoon een 'leukere' match. Of dat dacht ik ten minste

Ik ook. Maar ik schrijf altijd wel een nette afwijzings of afzeg tekst. Vind ik zelf tenminste.

Piratesse, dat plotselinge moedeloze gevoel herken ik zo. :(
Ik heme, puur voor lol en met o,o verwachtingen ook weer es op tinder gewaagd.

Heerlijk zo eerlijk gezegd, zonder wanhoop en/of verwachtingen.

En niet dat het nodig is want doet weinig met me, maar 12 matches is best egostrelend



Niet dat ik er veel aan heb want mederendeel zegt niks, heb net al een partij gekielhaald a la 'daaahaaag, tot ziens ' (stemmetje Yago uit Alladin )



Ik sta er nu toch heel anders in dan de vorige keren, ik moet zeggen dat ik het een stuk relaxter vind zo...
Alle reacties Link kopieren
Facebook is wel heel handig voor singles die 'in het wild' op zoek zijn naar dates. Tenminste, zolang je een herkenbare profielfoto, relatie status, woonachtige stad en eventueel leeftijd op je profiel openbaar zet. Op die manier kan je achteraf kijken of de persoon die je hebt ontmoet en mee hebt gesproken ook daadwerkelijk beschikbaar zou kunnen zijn als potentiele date.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven