Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik heb hier volgens mij nog niet in mee geschreven, wel in het andere (minder van) tinder topic. Valt me op dat tinder de laatste tijd niet zo goed zijn werk doet? Voor zover ik kan lezen hé Ben ook zo af en toe op tinder. Maar wat me opvalt is dat in de periode dat ik echt tinderde met de intentie tot daten, ik allemaal dates had die of helemaal niks waren of gewoon net niet. Toen ik uiteindelijk alleen maar op tinder zat om gezellig te kletsen zonder eigenlijk meer te willen had ik ineens 3 serieuze potentiële dates! Met alle 3 gedate en uiteindelijk de leukste uitgekozen waar ik nu ruim 2 maanden serieus mee date. Dus toch wanneer je het niet verwacht...
quote:RofDutchie schreef op 16 januari 2017 @ 17:03:

Hi!

Ik heb hier volgens mij nog niet in mee geschreven, wel in het andere (minder van) tinder topic. Valt me op dat tinder de laatste tijd niet zo goed zijn werk doet? Voor zover ik kan lezen hé Ben ook zo af en toe op tinder. Maar wat me opvalt is dat in de periode dat ik echt tinderde met de intentie tot daten, ik allemaal dates had die of helemaal niks waren of gewoon net niet. Toen ik uiteindelijk alleen maar op tinder zat om gezellig te kletsen zonder eigenlijk meer te willen had ik ineens 3 serieuze potentiële dates! Met alle 3 gedate en uiteindelijk de leukste uitgekozen waar ik nu ruim 2 maanden serieus mee date. Dus toch wanneer je het niet verwacht...



M.a.w ik ben gewaarschuwd

Heb nu 2 gesprekken waarvan 1 superleuk want we hebben iets gemeen.

Heb overigens nu vooral mensen geliked met een leuke, of lieve uitstraling, niet perse superknap.

Ben klaar met die balletjes....
@Hiltje: Vervelend dat hij dan niet eerder laat weten dat hij toch niet meer wilt afspreken. Dat had hij toch eerder kunnen laten weten, ook onvolwassen dat hij dat pas zegt nadat jij hem een bericht hebt gestuurd.



@Bowgirl: Jammer dat die man na een leuke avond toch niet verder wil ivm je ziekte. Ik neem aan dat jullie het daar van te voren ook over gehad hebben? Want dan had hij van te voren daar over na moeten denken.



Ik heb vandaag een bericht gestuurd naar mijn date van vrijdag, waarin ik hem vroeg of hij denkt dat er nog een vervolg kwam. Krijg ik terug dat hij mij echt een leuke en lieve meid vind maar dat hij denkt dat het voor hem niet meer is dan een vriendschappelijke klik. Hij wil wel nog afspreken maar dat zou dan voor de gezelligheid zijn en niet om te kijken of het meer zou kunnen worden. Had deze reactie toch niet helemaal verwacht na de leuke date. Achteraf vond ik hem toch wel leuker dan dat ik aan mezelf toe wilde geven.
Ach myy dat is even balen... Kop op!
Alle reacties Link kopieren
Nee niet besproken vooraf. Dat bespreek ik liever face to face. Maar heb wel begrip voor zijn reactie.
Myy dat is idd even balen, gewoon een avondje chocolade en zielig zijn en daarna weer verder swipen.



Mijn date van gister gaf (nadat ik daar naar vroeg) aan dat hij het bij deze dates wilde laten. Prima, maar wees dan ook een kerel en app dat dan gewoon. Ach, deze week heb ik toch even andere prioriteiten en volgende week ga ik gewoon weer een avondje swipen.
Shit hè, afgewezen worden. Courage!

Klaas vandaag verwijderd in een aanval van meelij. Had nog een aardig berichtje gestuurd als afscheid, maar natuurlijk nietvaan gedacht dat hij drie seconden had om t te lezen.

Verder veel matches maar weinig interessants. Een man die sapioseksueel in profiel had staan (Google!) leverde wel een leuk gesprek op. Wie weet?

Oh. En ben ik onredelijk wanneer ik na 24 uur informeer of de conversatie nog zin heeft? Dit nadat ik een vraag van hem best uitgebreid beantwoordde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 17:54:

[...]





M.a.w ik ben gewaarschuwd

Heb nu 2 gesprekken waarvan 1 superleuk want we hebben iets gemeen.

Heb overigens nu vooral mensen geliked met een leuke, of lieve uitstraling, niet perse superknap.

Ben klaar met die balletjes....Vind het altijd knap als mensen dat kunnen, i love me a handsome man
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja hoor dat heb ik weer hoor....

Zit ik, compleet verwachtingsloos, weer op Tinder, kom ik iemand tegen die ik ken van werk van een paar jaar terug. Toen vond ik hem bloedirritant.

(Raar verhaal)

Kom ik hem een tijdje terug tegen s'avonds in de stad, geen idee waarom maar ik vond hem heel anders overkomen, Rustig, lief en cute en eigenlijk best wel een hele leuke kerel. Wat ik dan lange tijd niet toe durf te geven aan mezelf.

Op een of andere manier liet het me niet helemaal los en hoopte ik gevoelsmatig toch wel ergens op. (En dat was verwarrend want mn herinnering van hem was anders)



Komt ie gister ineens op kantoor met een vraag (ik doe de receptie), was prima, hij was weer rustig en cute en best wel leuk.

Ik hielp hem en hij ging weer weg, en ja heel fout maar ik d8 stiekem *k** waarom vraagt ie me niet mee uit*



Eenmaal thuis zoek hem op Facebook, en na veel gezeik ( dat durf ik dan weer niet

) stuurde ik een verzoek.

Om een lang verhaal kort te maken: hele avond heel fijn zitten praten op messenger, tot een uur of 1.30 (gaaaaaap)

Heb hem alles gevraagd wat me dwars zat en twijfels die ik had, dingen die ik me afvroeg etc, allemaal gevraagd en eerlijk antwoord op gekregen.

En ja hij heeft me op date gevraagd...

Ik heb normaal gesproken een t*ring hekel aan daten, echt ik vind het Dante's Inferno, maarrreeehh dat kan wel eens aan de persoon liggen want heb er zo'n zin in!!! ( scheelt natuurlijk ook dat ik hem al ken, en hem ook wel zo leuk vind ( mits ik kap met dat te ontkennen) dat ik hem beter wil leren kennen...)



Allebei vrij dus ik zie hem vanmiddag
Alle reacties Link kopieren
@alicemorgan82; Ow wow wat leuk zeg!! Heel veel plezier op de date



Vanavond een date met iemand die ik in de kerstvakantie ook al gedate heb. Maar ben daarna ziek geworden en heb me echt 2 weken beroerd gevoeld. Nu weer fit...en hij is toch wel leuk. Heb er wel zin in.
Ja he, wat gaat het soms toch gek...!

Ik moet als het leuk is natuurlijk dat niet hier in geuren en kleuren gaan vertellen want dan ben ik offtopic...



Jij ook veel plezier met je date vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 17:54:

[...]





M.a.w ik ben gewaarschuwd

Heb nu 2 gesprekken waarvan 1 superleuk want we hebben iets gemeen.

Heb overigens nu vooral mensen geliked met een leuke, of lieve uitstraling, niet perse superknap.

Ben klaar met die balletjes....



Vind het heerlijk hoe relaxed je erin staat! Wat hoort, dat komt wel maar geniet er vooral van beetje mensen leren kennen



Veel plezier op je date vanmiddag en jij ook vanavond @wikkie1977
quote:RofDutchie schreef op 17 januari 2017 @ 09:34:

[...]





Vind het heerlijk hoe relaxed je erin staat! Wat hoort, dat komt wel maar geniet er vooral van beetje mensen leren kennen



Veel plezier op je date vanmiddag en jij ook vanavond @wikkie1977

Wat lief en leuk dat je dat zegt! Eerlijk gezegd ben ik er zelf ook verbaasd over want ik heb er hard aan moeten werken om deze state of mind te bereiken, en soms lukt het ook ff totaal niet.



Ook weer typisch mij he, ga ik eindelijk weer Tinderen, gebeurt er eehh, bovenstaande toeval.

Echt ik krijg toevallig een nog een toeval van al die toevalligheden...

Misschien lullig maar Tinder is ff aan de kant, mijn hoofd kan het anders niet aan hihi...
Alle reacties Link kopieren
@alicemorgan82 dat is ook gewoon normaal, we zijn en blijven mens.. en vrouw lekker tinderen op jou eigen voorwaarden!
Alicemorgen: YAY!!!!!!!!



Indoman doet sneu. Eerst zeggen "wat is er mis met mij", dan de opmerking "ik ben average, story of my life", en dan ineens "ik geef het op".

Allemaal lekker passief-agressief. AJU.
Rof en Piratesse:



Heb het de laatste jaren niet meegemaakt dat iemand die ik leuk vindt mij ook leuk vindt...

(en en in dit geval was nog complexer ivm niet leuk willen en mogen vinden van mezelf.. mjah sommige dingen heb je nou eenmaal geen invloed op he, liefde is iets raars...)



En heb het altijd al geweten, allochtonen zijn betere personen...

Zijn eerlijker en minder boerenlullig dan onze hollandse heren.
@ Wikkie, veel plezier vanavond!



@ Alice, spannend veel plezier!
Aloha,

Het was erg leuk, stuk relaxder als je iemand al kent.

Er was zeker aantrekkingskracht.



Maar goed, nu the day after gebeurr toch waar ik zo geen zin in had/waarom ik daten de absolute hel vind: onzekerheid.

Ja ik doe het zelf, nee ik moet niet alles gaan analyseren, en ik moet zeker mijn supertalent loslaten (dat maakt het de grootste hel) : die stomme date regels die ik in mn hoofd heb waardoor ik mezelf niet ben en zo ga twijfelen, dat ik nu ook weer neig om weg te rennen en het af te kappen...

En nee ik ben geen wanhopige single, dus het maakt geen hol uit hoe nu verder, maar toch....

Ga zoals gewoonlijk weer bijna spijt krijgen, dat slaat nergens op want het was leuk, en zonder risico's of je comfortzone uit kom je nergens.

(Scheelt wel dat ik het ff opschrijf)



Ave, mevrouw de datedramaqueen

(En ineens krijg ik het door: mezelf en daten niet zo serieus nemen en gewoon doen waar ik zin in heb ipv dat het allemaal maar in dat koppie zit)
Alle reacties Link kopieren
Match met overijverige belg. We hebben elkaar nog niet ontmoet maar hij is er nu al zeker van dat ie met mij verder wil. Dat is wel erg benauwend. Misschien eerst maar eens kijken wat er uit de eerste date komt. En dan maar beslissen ja of nee, heb ik hem ook gezegd. Hij was het daar (gelukkig) wel mee eens... we hebben wel leuke gesprekken en humor heeft ie zeker.. wirdt vervolgd
Neig toch naar het hierbij laten, ook al was het leuk.

Zie namelijk al de bui hangen, je hebt het een tijdje leuk en dan komt er gevoel en dan is het ineens uit met de pret, weer teleurstellingen enz.

Ja ik weet het, dit is vrij negatief maar ik weet het ff niet meer.

Grrrrr wat ben ik boos op mezelf want hier had ik zo geen zin in...

Klote dates...
quote:Alicemorgan82 schreef op 18 januari 2017 @ 11:06:

Neig toch naar het hierbij laten, ook al was het leuk.

Zie namelijk al de bui hangen, je hebt het een tijdje leuk en dan komt er gevoel en dan is het ineens uit met de pret, weer teleurstellingen enz.

Ja ik weet het, dit is vrij negatief maar ik weet het ff niet meer.

Grrrrr wat ben ik boos op mezelf want hier had ik zo geen zin in...

Klote dates...



Je wil iemand met wie je een leuke date had niet meer zien omdat het toch weer verkeerd zal gaan?

Zo krijg je geheid met een 'self-fulfilling prophecy' te maken.

Neem het niet zo zwaar, geniet, wees jezelf en je ziet wel waar het strandt... Kop op!
Alle reacties Link kopieren
Komop Alice, dat is toch geen logica? Gewoon voet van dat rempedaal af, niet te veel over nadenken en als je voorspelling uitkomt: so what, dan heb je in elk geval een leuke tijd gehad en weer 1 persoon dichterbij een betere match!
Jullie hebben helemaal gelijk, bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Alice, kom op hee! Wat heb je te verliezen! Ja, het kan op niets uitlopen, so what! Wie weet is dit wel de man waar je de rest van je leven mee spendeert, maar 1 manier om daar achter te komen...
Alle reacties Link kopieren
Alice, niet zo druk maken! Ik kan me helemaal in je verplaatsen maar wat mij heel erg helpt is om te bedenken: als het niks wordt dan hoort het zo. Beetje spiritueel maar ik geloof oprecht "what's meant for you will always find it's way" en als dit niets wordt, dan was het sws niet de man voor jou. En een man die niet voor jou is, hoef je toch ook niet in je leven? Laat het op z'n beloops, geniet zonder verwachtingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven